Како е подобро, повисок пренос помалце вртежи или понизок пренос повеќе вртежи?

  • Креатор на темата Креатор на темата deXterche
  • Време на започнување Време на започнување
Со други зборови ако не се лажам ако се вози на помали обрати поради големиот притисок во цилиндерот може да дојде до негово проширување? За бензинци мислам
 
Декс, од страна на потрошувачка: (конкретен пример) возиш со 3-та, 3.000 обртаи 45, или 4-та 1.800 обртаи. Која е разликата? Пробај додади малку гас, ако си во трета одма добиваш забрзување = добро користење на перформансите и горивото, а ако си во 4-та, прво нема да осети дека додаваш гас, па на крај ке ја стисниш повеќе од пола за да почни да реагира моторот = моторот го гушиш, а имаш поголема потрошувачка и наместо за перформанси горивото се користи за топлина.

Се на се, треба да се најде некој опримален сооднос, на менување на брзините, и ако ги менуваш брзо не чини, и ако ги цедиш пак не чини. А тој однос е различен за секој мотор.
 
Zavisi so avtomobil vozis zavisi i kubikazata kola do 1000 kubika vozis treta 40 do 50 km na cas najdobro za avtomobilot .Sepak za da smenes od edna vo druga brizna treba sepak da mi dades odredeni vrtezi na motorot so pomali vrtezi se gusi toa e naj loso
 
Најфино секогаш да се држиш во распонот на најголемиот вртежен момент на моторот.
 
Abe dizeltie vozete gi na 2.000 obrtai, a benzincite na okolu 3.000 i ke nemate gajle vo vrska so izdrzlivosta. A za da vi se namali potrosuvackata koristete motorno kocenje, ne ja stavajte kolata vo ler koga vozite.

Prv pat slusam koga ima motorno kocence pomalce da trosi tava nema rezon
 
Nikako kola vo ler ama na nadolnina na ramen pat jas ne gledam zosto da ne motorot ednostavno zima benzin samo za da raboti isto kako i vo mesto
 
Nikako kola vo ler ama na nadolnina na ramen pat jas ne gledam zosto da ne motorot ednostavno zima benzin samo za da raboti isto kako i vo mesto
Nema da zema benzin ako ja stavis vo brzina i ides nadole,istoto se desava na primer gledas deka na semaforot se pali crveno koristi motorno kocenje, ne ja stavaj vo ler i samo da kocis.
Ako ne mi veruvas zemi vozi ednas vo ler i ednas vo brzina na dolga udolninna i vidi kako ke ti ide potrosuvackata.
 
Ti sakal ili ne na udolnina moras da vozis vo brzina c c c kakvo e toa vozene vo ler na udolnina tvojte diskovi na avtomobilot od porcelan da ne se c c c c :pos2::pos2::pos2:
 
Nikako kola vo ler ama na nadolnina na ramen pat jas ne gledam zosto da ne motorot ednostavno zima benzin samo za da raboti isto kako i vo mesto
Кога на рамно возиш во лер, колата ја губи брзината, така?
За да надополниш, пак забрзуваш, пак исфрлаш во лер, и кога ќе видиш, повеќе гориво трошиш, отколку константно да ја одржуваш на определен број вртежи, без непотребни нагли забрзувања и кочења.
 
Кога на рамно возиш во лер, колата ја губи брзината, така?
За да надополниш, пак забрзуваш, пак исфрлаш во лер, и кога ќе видиш, повеќе гориво трошиш, отколку константно да ја одржуваш на определен број вртежи, без непотребни нагли забрзувања и кочења.

C C C Струмикс ti si od strumica da te pitam nesto na pr ides od kaj dabile vozes 60 do 70 km/h i nekade pred benzinskata na nacional zasto da ne ja isfrlis vo ler taman ke stigne do semaforite a znaes deka ke zastanes a taka poveke ke potrosis ako ti e vo brzina
 
C C C Струмикс ti si od strumica da te pitam nesto na pr ides od kaj dabile vozes 60 do 70 km/h i nekade pred benzinskata na nacional zasto da ne ja isfrlis vo ler taman ke stigne do semaforite a znaes deka ke zastanes a taka poveke ke potrosis ako ti e vo brzina
Кој те учел такви работи?
Кај бензинската ќе пуштам само гас, моторно кочење, и сосем малце ќе оптеретам кочница за да застанам. И сигурно нема повеќе да потрошам.
И, да ви стане јасно:
Кола никогаш во било кои услови не се вози во лер!!!!
Зборуваме за отворен пат...а и во град повеќе трошиш со забрзување и лер...погоре објаснив зошто.
 
струмикс а зошто да не се вози во лер со исклучок на потрошувачката?
 
Tava ti sto go objasnuvas ide ti od 3-4 zavisi od avomobilot ke namaluvas na 2-ra pa na 1-va znaci ako e crveno pak mora da zastanes isto ti e ne mozes ti da ja pustes gasta i ka ke namale brzinata pak da ti e vo treta i da trgnes c c c znaci ka ke zastanes pak ke treba i ti da trgnes u prva i da zabrzes i jas teba da zabrzam ama rabota e so jas od podolgo rastojanie ja pustam gasta
 
Tava ti sto go objasnuvas ide ti od 3-4 zavisi od avomobilot ke namaluvas na 2-ra pa na 1-va znaci ako e crveno pak mora da zastanes isto ti e ne mozes ti da ja pustes gasta i ka ke namale brzinata pak da ti e vo treta i da trgnes c c c znaci ka ke zastanes pak ke treba i ti da trgnes u prva i da zabrzes i jas teba da zabrzam ama rabota e so jas od podolgo rastojanie ja pustam gasta
Eve go uste ednas mislenjeto na EPTEN od prvata strana na temata, malku pojasno da ti stane ok?

"Кога кочиш моторно, во моторот не влегува воопшто гориво - ECU-то детектира вртежи и проток на ваздух без претходна команда од папучата за гас, заклучува „аха, овој моторно кочи или вози по удолница“ и комплетно го исклучува доводот на гориво. Моторот брчи, но ниту една единствена капка гориво не се троши.

Од друга страна, кога си во лер, малку гориво сепак се троши за да се врти моторот.

Значи, кога се кочи моторно не се троши ич гориво, а кога се кочи без мотор се троши малку гориво, кочниците се трошат беспотребно, а и безбедноста е помала (освен ако немаш ABS).

Старото шоферско правило дека секогаш треба да кочиш моторно кога можеш важи и во денешно време - дури и повеќе од порано."
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom