Околу хип-хоп-от како култура и рапот како музика, нивните почетоци, развојот и достигнувањата, основачите и поважни имиња
Хип Хоп-от како еден вид на модерна музика, се состои од ритмички стил на зборување, наречен рап, на позадински ритам произведен од DJ, на грамофон. Рапувањето (или познато како MC-ing) и DJ-ing се сметаат за двата клучни од четирите основни елементи на хип хоп-от, културно движење кое започнало во New York City, во почетокот на 70-тите години на минатиот век, предоминантно меѓу Афро-Американците (кои денес ги нарекуваме нигери) и Латино-Американците. Останатите два важни елементи на хип хоп културата се breakdancing (брејк-денс) и graffiti art (графити-уметноста).
Според нумеросни извори, почетоците на рап музиката му се припишуваат на Grand Master Flash & The Furious Five. Иако Grand Master Flash е оној кој започнал со новиот револуционерен стил на музика, која по кратко време почнала да се шири рапидно, за основач на хип хоп-от како култура се смета Africa Bambaataa (вистинското име му е Кевин Донован), кој заедно со неговата Zulu Nation, го користел овој вид на музика за да ги смири страстите на уличните банди во NYC. До крајот на 1977 година, Africa Bambaataa, со позајмувана опрема, почнал да организира блок-забави низ целиот Јужен Бронкс, со што се одбележува почетокот и развитокот на хип хоп културата.
Zulu Nation - настанок
Користејќи ја својата репутација, Аfrica Bambaataa, почнал да собира луѓе од целиот New York, кои биле инволвирани во гангстерскиот живот, со цел да постигнат нешто позитивно во нивниот живот. За почеток ја основал Universal Zulu Nation, група на социјални и политичнки свесни рапери, Break-boys, графити артисти и сите оние кои, на било кој начин биле вмешани во, веѓе урбаната хип хоп култура. Усовршувајќи ги своите способности, Africa Bambaataa при крајот на 1977 година, се соочил лице в лице со својот ментор, Disco King Mario во DJ битка.
Во 1982 година, хип хоп артистот Fab 5 Freddy, составувал разни музички пакети, кои главно потекнувале од претежно бело-населениот Менхетн. Тогаш го повикал Бам да настапува на една таква забава, во место наречено Mudd Club. Тоа било прв пат, Africa Bambaataa да настапува пред доминантно-бела публика, правејќи за прв пат во историјата, хип хоп-от да се поврзе со остатокот од светот, тогаш нарекуван "White Man's World". Посетеноста на овие забави во Менхетн толку се зголемила, што Бам морал да ги премести тие забави на поголеми собиралишта, прво на Риц (Ritz), заедно со групата на Malcom McLaren, наречена Bow Wow Wow, (на истото место каде Rock Steady Crew - брејкерите станаа дел од Zulu Nation).
Веднаш по ојавувањето на Planet Rock, сингл со неверојатно голем успех, Africa Bambaataa ја огранизира првата Европска турнеја, со цел да ја прошири културата, која била производ на неговата креативност. Во почетокот на октомври, 1985 година, Бам почнал да работи на анти-апертхејд албумот, насловен како Sun City, каде го најавил доаѓањето на Run D.M.C., кој подоцна станува големо име во хип хоп културата.
Синглови
1982 "Planet Rock" - Tommy Boy Records
1982 "Looking For The Perfect Beat" - Tommy Boy Records
1983 "Renegades of Funk" - Tommy Boy Records
1983 "Wildstyle" - Celluloid Records
1993 "Zulu War Chant" - Profile Records
1993 "What's the Name of this Nation?...Zulu" - Profile Records
1993 "Feeling Irie" - DFC
1994 "Pupunanny" - DFC
1994 "Feel the Vibe" - (with Khayan)
1998 "Agharta - The City of Shamballa" (with WestBam) - Low Spirit Recordings
Албуми
1985 Sun City (Artists United Against Apartheid) - EMI
1986 Planet Rock: The Album - Tommy Boy Records
1986 Beware (The Funk Is Everywhere) - Tommy Boy Records
1987 Death Mix Throwdown - Blatant
1988 The Day - EMI America Records
1991 The Decade of Darkness 1990-2000 - EMI Records USA
1992 Don't Stop... Planet Rock (The Remix EP) - Tommy Boy Records
1996 Jazzin (Khayan album) - ZYX Music
1996 Lost Generation - Hottie
1996 Warlocks and Witches, Computer Chips, Microchips and You - Profile Records
1997 Zulu Groove (Compilation) - Hudson Vandam
1999 Electro Funk Breakdown - DMC
1999 Return to Planet Rock - Berger Music
2000 Hydraulic Funk - Strictly Hype
2000 Theme Of The United Nations with DJ Yutaka (Japan Only) - Avex Trax
2001 Electro Funk Breakdown (Compilation) - DMX
2001 Looking for the Perfect Beat: 1980-1985 (Compilation) - Tommy Boy Records
2004 Dark Matter Moving at the Speed of Light - Tommy Boy Records
2005 Metal - Tommy Boy Records
2005 Metal Remixes - Tommy Boy Records
Како што годините поминувале, хип хоп културата станувала се поглобалирзирана. Се појавиле голем број на артисти и групи, со разни теми и наслови, од секојдневниот живот, од животот на едно цело општество, социјални, па дури и gagnsta-тематики.
една од по-познатите алтернативни рап групи е Digital Underground. Оваа група се оформила во периодот од 1987 до 1989 година. Нивниот прв албум, Sex Packets, e објавен една година подоцна. Членовите потекнуваат од Оукленд, Калифорнија, кои биле под силен притисок на настините и случувањата во New York City, поврзани со уличните банди. Нивниот "алтернативен статус" се должи на социјалната група активисти, наречени The Black Panther, но по воскревањето на Public Enemy како поефективна рап група, Jacobs одбрал да Digital Underground поче со движење во по ексентрична насока. Исто така, ќе останат запаметени по "зграбуањето" на Tupac Amaru Shakur, познат како 2Pac, кој подоцна станува рап-икона во целиот свет.
Албуми
* Sex Packets (1990)
* This is an EP Release (1991)
* Sons of the P (1991)
* The Body-Hat Syndrome (1993)
* Future Rhythm (1996)
* Who Got The Gravy? (1998)
* The Lost Files (1999)
Soundtracks
* Nothing But Trouble (soundtrack) (1991)
* Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
* Tupac: Resurrection (2004)
Компилации
* No Nose Job: The Legend of Digital Underground (2001)
* Playwutchyalike: The Best of Digital Underground (2003)
Документарни филмоиви
* Digital Underground: Raw and Uncut (2004)
* Thug Angel: The Life of an Outlaw (2000)
* Tupac: Resurrection (2004)
* One Nation Under a Groove (2005)
За сега толку, кога ќе имам повеќе време ќе додавам по малку.
Поздрав и почит.