Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
15 март 2007
Мислења
Поени од реакции

Еве за ТАТАРОТ

Гледаш ли колку си туп.

Самиот исечок вика на почетокот дека Рајко Даскалоф кој организирал заедно со Стамболиски хајки против македонската организација е убиен од страна на организацијата на Александров.

А овие двајца што организирале Хајки се БУГАРИ.

И сега татарину

:):):)

Dobro.

Yane Sandanski narejda na Todor Panica da ubie Garvanov i Sarafov.
Kazi mi sega koi ot kakva nacionalnost e tuka???

:)

Site se ot edna nacionalnost.

Taka che luge ot ista nacionalnost se ubivat i to ne znachi nishto.

Naidi mi vo tvoiot tekst kade pishuva,deka Aleksandar saka da krene vostanie protiv Bulgaria.

Nema takova neshto.
Zashto???

B

Borg_Drone

Гостин

Nekoj se razluti.
Tova,deka ne sakali da bidat upravliavani ot bulgari,sarbi ili garci e edno.
A sovsem drugo e narodnostta na naselenieto.

Vidi 6-tiot red.
Tam pishuva "makedonski bulgari".

Yane Sandanski isto taka e bulgarin i se iziasnil mnogo pati za tova,no sakal avtonomia na Makedonia,bideiki Makedonia ne e naselena samo so bulgari,a i so mnogo drugi nacionalnosti.
Do 1912g. bulgarite vo Makedonia sa megu 48 i 65%.

Svakiash li?

Епа ако нејќел да биде владеено населението македонско од татари, грци и срби како може да е тогаш бугарин???

Ти изгледа не знаеш некој работи

А и не ни го прочита почетокот.

On the Serbo-Bulgarian frontier :):):):):)

B

Borg_Drone

Гостин

Dobro.

Yane Sandanski narejda na Todor Panica da ubie Garvanov i Sarafov.
Kazi mi sega koi ot kakva nacionalnost e tuka???

Site se ot edna nacionalnost.

Taka che luge ot ista nacionalnost se ubivat i to ne znachi nishto.

Naidi mi vo tvoiot tekst kade pishuva,deka Aleksandar saka da krene vostanie protiv Bulgaria.

Nema takova neshto.
Zashto???

Жити една мајка.Наскоро ќе се објават и за Јане Сандански факти на МАКЕДОНИУМ.

А еден исечок за Борис Сарафов бај д веј...

Член од
15 март 2007
Мислења
Поени од реакции
Епа ако нејќел да биде владеено населението македонско од татари, грци и срби како може да е тогаш бугарин???

Ти изгледа не знаеш некој работи

А и не ни го прочита почетокот.

On the Serbo-Bulgarian frontier :):):):):)

Prochitah go.Shto te buni?

Nekoi komentar za tova moje li?

Член од
15 март 2007
Мислења
Поени од реакции
Жити една мајка.Наскоро ќе се објават и за Јане Сандански факти на МАКЕДОНИУМ.

А еден исечок за Борис Сарафов бај д веј...

BTW,

ovoj izsechok e dokazan falshifikat. :):):)
Tova e vestnik,izdaden ot Chupovski v Rusia okolo 7-8 godini sled smartta na Boris Sarafov.

Izviniavam se,deka te razocharah.

Член од
17 март 2005
Мислења
Поени од реакции
Tova,deka ne sakali da bidat upravliavani ot bulgari,sarbi ili garci e edno. A sovsem drugo e narodnostta na naselenieto.
Petko Slavejkov potvrduva deka Bugarite slushaat ushte vo sredinata na 19. vek deka "Makedoncite se potomci na drevnite Makedonci, a Bugarite se Tatari..." Kolku vreme slushaat Bugarite deka Makedoncite se poseben narod?

Yane Sandanski isto taka e bulgarin i se iziasnil mnogo pati za tova,no sakal avtonomia na Makedonia,bideiki Makedonia ne e naselena samo so bulgari,a i so mnogo drugi nacionalnosti. Do 1912g. bulgarite vo Makedonia sa megu 48 i 65%.
Jane Sandanski e Makedonec i toj e stolbot na borbata protiv Bugarskite poseganja vo Makedonija. Kjemilev potvrduva deka se zalagal za posebnosta na makedonskiot narod, a isto i Todor Aleksandrov toa go potvrduva. Vprochem zatoa Bugarite go ubija Sandanski.

A Makedonija nikogash ne bila naselena so turko-mongolski Bugari, toa e istoriski fakt.

Shto se odnesuva do Ilindenskoto vostanie, eve eden izveshtaj od O'Connor vo britanskiot parlament deka toa e dignato spontano, i e makedonsko vostanie:

T.P. O'Connor, member of Parliament, in the House of Commons Concerning the Question of Macedonia

House of Commons, Friday, August 14, 1903

"Mr. T.P. O'Connor (Liverpool, Scotland)... It was the question of Macedonia, and the reason he was compelled to raise the question to-day was that the position was becoming more acute, that the insurrectn was spreading, 20,000 insurgents were uner arms on the one hand, and on the other, the Turkish autrhorities were distributing arms to the Mussulmans which could only end in massacre, and it was clear that the crisis was approaching.

Of all the powers responsible for the present position in Macedonia, the gravest responsibility was with thr British Government. But for the action of Lord Beaconsfield [Benjamin Disareli], one greater part of Macedonia would have been free from Turkish rule.

No Englishmen could look back on the action of his Government at that time without feeling of horror. The speech of the Prime Minister on this sibject revealed a gross misunderstanding of the situation, and his statement that "historic truth requires us to say that the balance of criminality lies rather on the revolutionary band than on the Turkish Government," was most disastrous. It implied that the sympathy of this country was with the opressor rather than with the oppressed. There was no foundation for the suggeston that the rising in Macedonia was not spontaneous, but was engineered from the outside.

The correspondent of the "Daily News" said that the Turks had made Macedonia a hell upon earth, and the correposndent of the "Times," commenting on the speech of the Prime Minster said that he had spent much time in searching for outrages committed by the Christians on the Turks, and had found only one case, and that according to teh correspondent's account, was very questionable. The Times correspondent also dealt with the suggeston that this revilt was engineered from the outside, and said that he had spent three months in trying to establish that fact and failed..."

(The Parliamentary debates, Fourth Series, Vol. CXXVII, London, 1903, pp. 1312-1313)

Znachi, da rezimirame:

"... The insurrection, he said, was entirely a national Macedonian movment organized by the Macedonian Internal Committee..."

Член од
15 март 2007
Мислења
Поени од реакции
Petko Slavejkov potvrduva deka Bugarite slushaat ushte vo sredinata na 19. vek deka "Makedoncite se potomci na drevnite Makedonci, a Bugarite se Tatari..." Kolku vreme slushaat Bugarite deka Makedoncite se poseben narod?

Jane Sandanski e Makedonec i toj e stolbot na borbata protiv Bugarskite poseganja vo Makedonija. Kjemilev potvrduva deka se zalagal za posebnosta na makedonskiot narod, a isto i Todor Aleksandrov toa go potvrduva. Vprochem zatoa Bugarite go ubija Sandanski.

A Makedonija nikogash ne bila naselena so turko-mongolski Bugari, toa e istoriski fakt.

Shto se odnesuva do Ilindenskoto vostanie, eve eden izveshtaj od O'Connor vo britanskiot parlament deka toa e dignato spontano, i e makedonsko vostanie:

T.P. O'Connor, member of Parliament, in the House of Commons Concerning the Question of Macedonia

House of Commons, Friday, August 14, 1903

"Mr. T.P. O'Connor (Liverpool, Scotland)... It was the question of Macedonia, and the reason he was compelled to raise the question to-day was that the position was becoming more acute, that the insurrectn was spreading, 20,000 insurgents were uner arms on the one hand, and on the other, the Turkish autrhorities were distributing arms to the Mussulmans which could only end in massacre, and it was clear that the crisis was approaching.

Of all the powers responsible for the present position in Macedonia, the gravest responsibility was with thr British Government. But for the action of Lord Beaconsfield [Benjamin Disareli], one greater part of Macedonia would have been free from Turkish rule.

No Englishmen could look back on the action of his Government at that time without feeling of horror. The speech of the Prime Minister on this sibject revealed a gross misunderstanding of the situation, and his statement that "historic truth requires us to say that the balance of criminality lies rather on the revolutionary band than on the Turkish Government," was most disastrous. It implied that the sympathy of this country was with the opressor rather than with the oppressed. There was no foundation for the suggeston that the rising in Macedonia was not spontaneous, but was engineered from the outside.

The correspondent of the "Daily News" said that the Turks had made Macedonia a hell upon earth, and the correposndent of the "Times," commenting on the speech of the Prime Minster said that he had spent much time in searching for outrages committed by the Christians on the Turks, and had found only one case, and that according to teh correspondent's account, was very questionable. The Times correspondent also dealt with the suggeston that this revilt was engineered from the outside, and said that he had spent three months in trying to establish that fact and failed..."

(The Parliamentary debates, Fourth Series, Vol. CXXVII, London, 1903, pp. 1312-1313)

Znachi, da rezimirame:

"... The insurrection, he said, was entirely a national Macedonian movment organized by the Macedonian Internal Committee..."

Sakam da vidam dokumenti fototipno.

Odnapred blagodaram.

B

Borg_Drone

Гостин
Bojidar Dimitrov e glupak.
Toa e fakt.
Па што си го превземал исечокот од десетте лаги на македонизмот тогаш.

Убаво пишува горе ако е глупак тогаш значи дека и она што си го постирал горе со плочата е фалсификат.

А и има објаснување за плочата.:smir:

Член од
15 март 2007
Мислења
Поени од реакции
Па што си го превземал исечокот од десетте лаги на македонизмот тогаш.

Убаво пишува горе ако е глупак тогаш значи дека и она што си го постирал горе со плочата е фалсификат.

А и има објаснување за плочата.:smir:

Tova,deka e glupak ne znachi,deka falshifikuva.
Dvete raboti ne odat zaedno.
Interesira me koe e obiasnuvaneto za plochata???

Член од
15 март 2007
Мислења
Поени од реакции
Mnogo radostni mi izgledat site.
Nasmeani i radostni.
Taka beshe prichekan bugarskiot tataro-fashistichki okupator.
Zashto???

Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom