- Член од
- 29 јуни 2014
- Мислења
- 25.602
- Поени од реакции
- 42.122
Развиле тактика германците, те буткаат на туф за да купиш нова кола. Сибале векот они.
Секако, плус тој што те бутнал зема процент.Развиле тактика германците, те буткаат на туф за да купиш нова кола. Сибале векот они.
Си ебале матер. Опелот ќе го поминам со еуро 5.Секако, плус тој што те бутнал зема процент.
Балканци или бабари (арапи) ќе ти направат ТУВ за пари. Тоа за бензинците, за дизелашите прав си.Си ебале матер. Опелот ќе го поминам со еуро 5.
Ама мерцедесот со еуро 6 тешко. Измислиле нови правила од лани и возила од 2020 година заради DPF не ги пуштаат на технички. Не се исплаќа нов DPF секкои 2 години, така да и официјално германците му имаат објавено смрт на дизелот.
Тоа дека заведуваат работи како сменети, а уствари не се сменети е точно.Таму повеќе земаат мито, него тука. Батали приказните од пред 30год, кога се било идеално.
Сега го пратам Будучи Класици, и дури изненаден сум, какви се половните возила од Швајцарија/Германија. Заведено во сервисна книшка дека е извршен сервис, а уствари пола работи не сменети. И таму почнале со дубари.
Денес од 4ти пат поминав на TÜV.Балканци или бабари (арапи) ќе ти направат ТУВ за пари. Тоа за бензинците, за дизелашите прав си.
До тогаш ќе заработиш за нова Астра со Пежо мотор.Денес од 4ти пат поминав на TÜV.
1. Вредноста за црни честички била 1,32 а нормала требало 0,5
2. Обид: адитив за DPF Liqui Moly после 100 км на автопат средно газење до 160 km/h. Резултат: 0,6
3. Обид газење на автопат пак 100 км, ама грешката беше што отидов наредниот ден да мерат на ладен мотор. Резултат: 0,8.
4. Обид газење на автопат 100 км со најмалку 3000 вртежи во минута, загреан мотор и плус со четка за заби и влажни марамчиња го исчистив ауспухот од гарежот (имаше поприлично доста)
Резултат: 0,37
TÜV помина, сега има мир две години
Ги чистат ауспусите со разни четки и средства пред ТУВ хахаха, а пази мене шо ми се дешава.Денес од 4ти пат поминав на TÜV.
1. Вредноста за црни честички била 1,32 а нормала требало 0,5
2. Обид: адитив за DPF Liqui Moly после 100 км на автопат средно газење до 160 km/h. Резултат: 0,6
3. Обид газење на автопат пак 100 км, ама грешката беше што отидов наредниот ден да мерат на ладен мотор. Резултат: 0,8.
4. Обид газење на автопат 100 км со најмалку 3000 вртежи во минута, загреан мотор и плус со четка за заби и влажни марамчиња го исчистив ауспухот од гарежот (имаше поприлично доста)
Резултат: 0,37
TÜV помина, сега има мир две години
Имам заработено јас и за Ламбо и за Ферари, не бери гајле за мене.До тогаш ќе заработиш за нова Астра со Пежо мотор.
па зошто живееш ко егеец со астриче старо 10 години. Еднаш се живее, купи си ламбо и уживај во животот.Имам заработено јас и за Ламбо и за Ферари, не бери гајле за мене.