Пресвртница за Украина

Дали ја оправдувате воената агресија на Русија над Украина?

• Вкупно гласачи
Член од
29 јуни 2014
Мислења
Поени од реакции
американците наводно им забраниле на УК и другиве да даваат дозвола за долг дострел. Така да тоа ќе му биде на зелениот.

y2k

Член од
4 октомври 2022
Мислења
Поени од реакции
Zatoa mu naglasiv hipoteticko , ete sto bi bilo koga bi bilo. Cisto onaka kolku da se vrti muabet posto vo realnosta toa za nego e nevozmozno scenario.
Која црна реалност бе човек? Запалил некој џоинт и или се опијанил и и ја рокнал некоја нуклеарна централа. Ова за тебе е реалност? Пред кооперација или на пазар сме?

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
Поени од реакции
Аман, па затоа ти вика ВО ХИПОТЕТИЧКО СЦЕНАРИО. Разбираш што е „хипотетичко“? Ти кажува ете тоа не е веројатно АМА КОГА БИ СЕ СЛУЧИЛО што тогаш?

Zatoa mu naglasiv hipoteticko , ete sto bi bilo koga bi bilo. Cisto onaka kolku da se vrti muabet posto vo realnosta toa za nego e nevozmozno scenario.
Појма нема он за реалноста. Он си живее во розова приказна каде нуклеарното оружје никогаш нема шанса да се употреби.

Цела тема отворив да им се отворат очите на таквите како него:
Автоматски споено мислење:

Последно уредено:
  • Хаха
Reactions: y2k

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
Поени од реакции

To understand the situation with deep strikes BY Ukraine, you can imagine it like this:

What would the USA do, if tomorrow an American aircraft carrier would have been hit by a Russian hypersonic missile in the Red Sea.

The Yemeni Houthis would have fired the missile, but Russians would have supplied the missile and terrain data, Russians instructors would programmed and aimed it, while also training the Houthis to pull the trigger.

Pretty sure the US would be upset … with Russia?

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
Поени од реакции
Која црна реалност бе човек? Запалил некој џоинт и или се опијанил и и ја рокнал некоја нуклеарна централа. Ова за тебе е реалност? Пред кооперација или на пазар сме?
Shit happens druze jbg. Ne mora da znaci deka nekoj se opijanil, deka rabotite gi zel vo svoi race. Voopsto ne mora da e i covecki faktor. Otkaza elektronika, zaglavi eleron itn itn. Toa voopsto ne e ni bitno zosto se slucilo i kako se slucilo. Ednostavno se slucilo.
Dali sum pred koperacija ili na pazar kazi mu na nekoj na koj ete dete im zaginalo vo soobrakjajka, otkazale kocnici, na nekoj koj izgubil blizok vo avionska nesrekja, vo nesrekja so voz, brod. Eksplodirala cisterna, pukna cevka so gas, vulkan eruptiral, imalo odron na zemjiste, poplava, cunami. Ne sum jas toj sto zivee vo svetot na bajkite kade ne se desavaat losi i nepredvidlivi raboti , Ti si toj. Ti si zivees vo svet kade nema nepoznati, nema iznenaduvanja, prijatni ili ne, se e presmetlivo i izracunato.
Ali nebitno toa, sto kako zosto. Reaktor na ruska nuklearna centrala blisku do frontot e probien od x pricini.
Posle prodolzi sam kako mislis deka ke se odvivaat rabotite. Ete upotrebija imaginacijata malce, ne bidi ogranicen ko balkun.

Член од
23 мај 2019
Мислења
Поени од реакции
Ти сакаш да ми кажеш дека ова беше очекувано за втората воена сила во светот? Значи пред почетокот ова се очекуваше? Cе е според планот, така? Вака ја замислуваш ти силата?
е сеа и ти, па третата воена сила нема муда директно да ја нападне втората воена сила и тоа го гледаме скоро 3 години.
Не само што третата воена сила нема муда туку ги собрала сите, дури 49 се земји суверени да прават сојуз против клетата втора воена сила и никако да ја поразат, ама ако ќе дојде првата воена сила ќе им удри по една заушка на втората и третата и ќе си се смират.

Кај вас логиката е дека сите останати се со камења во раце, само Русија има бомби.
Те лажат дека Русија има бомби цело време со лопати го тепаат ОТАН.

а еве ја и изјавата на Путин за тоа дека со лопати .... по ОТАН..
PUTIN: THE FULL STATEMENT

The FULL Statement on the "permission" by US and UK for long range Western missiles attacking the territory of the Russian Federation:

"There is an attempt to substitute concepts. Because we are not talking about allowing or prohibiting the Kiev regime to strike at Russian territory. It is already striking with the help of unmanned aerial vehicles and other means. But when it comes to using high–precision long-range Western-made weapons, it's a completely different story. The fact is that, as I have already said, and any experts will confirm this (both here and in the West), the Ukrainian army is not able to strike with modern high-precision long-range systems of Western production. It can't do that. This is possible only with the use of satellite data, which Ukraine does not have — this is data only from satellites of either the European Union or the United States, in general, from NATO satellites. This is the first one.

The second, and very important, perhaps key, is that flight missions to these missile systems can, in fact, only be carried out by military personnel of NATO countries. Ukrainian servicemen cannot do this. And therefore, it is not a question of allowing the Ukrainian regime to strike Russia with these weapons or not to allow it. It's about deciding whether NATO countries are directly involved in a military conflict or not. If this decision is made, it will mean nothing more than the direct participation of NATO countries, the United States, and European countries in the war in Ukraine. This is their direct involvement. And this, of course, significantly changes the very essence, the very nature of the conflict. This will mean that NATO countries, the United States, and European countries are at war with Russia. And if this is the case, then, bearing in mind the change in the very essence of this conflict, we will make appropriate decisions based on the threats that will be created to us."

Член од
29 јуни 2014
Мислења
Поени од реакции
нафоидите не можат да престанат да штанцаат твитови со надеж да ја премислат Америка да дозволи да го пукаат Кремаљ.

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
Поени од реакции

For all those not worried about this, I want to help you to think as your opponent -- an important part of diplomacy. Imagine that during the Iraq War 2003-11, China or Russia had provided Iraqi militias with advanced weaponry, plus intelligence, plus targeting...

1/nImage
...information to attack and kill our troops. How would we have responded? What would the media and political pressure on our leaders to respond have been? Now imagine Russia and China decide that they'll give the Iraqi militias the weapons and targeting to strike Britain...

2/n
...itself. Britain says that this would constitute an act of war (especially since nobody believes the Iraqi militias are doing the intel and targeting needed to fire the weapons themselves), and Moscow or Beijing responded that the invasion of Iraq was illegal, that the...

3/n
...Iraqi militias are fighting a war of national survival, and that Britain can leave Iraq immediately to end the war. How would Britain respond to such missiles slamming into Boulmer and Catterick and Brize Norton and Sandhurst? Try to think seriously about that. Now...

4/n
...you have thought about it, ask "Is Russia going to react so much differently to us?"

Having done this exercise myself, I think it's entirely possible that such attacks will lead to some sort of dangerous escalation, namely a response from Russia that risks war. I am...

5/n
...not certain, but I think it's possible. The problem is that the West has pushed and pushed and pushed, convinced of both its righteousness on this cause, and that Russia won't push back. Yet when Russia does respond to the crossing of red lines, such as the...

6/n
...annexation of Crimea or the 2022 invasion of Ukraine, we act outraged and shocked and claim it was all unprovoked. It's heads your red lines mean nothing; tails you are acting like a lunatic. We are repeating this pattern with striking mainland Russia on behalf of...

7/n
...Ukraine. To be clear, I think there are very good reasons for Russia to be extremely careful about responding. At present, it has the upper hand on the battlefield, and it seems to me that one of the few ways to lose that would be to, say, bring NATO tactical airpower...

8/n
...into the theatre. Russia certainly won't want an allout war against NATO. Yet it might also feel the need to to re-establish deterrence to prevent even more damaging future escalations. I wish I could say that I thought the British government and foreign policy...

9/n
...establishment had thought this through. My fear is that they think they're in the right, so they should be able to do it. It is *your* responsibility as an engaged citizen, however, to think this through. You might think the Ukraine cause is 100% right. I'm not going...

10/n
...to disagree here, except to say that even if you *are* correct, you must think through the consequences of pursuing your righteous cause. One thing's for certain: even if Russia doesn't respond, we ought to think of incentives to get it to play ball after the war, otherwise my Iraq scenario will be made real in our next foreign adventure.

ENDS

y2k

Член од
4 октомври 2022
Мислења
Поени од реакции
Ne sum jas toj sto zivee vo svetot na bajkite kade ne se desavaat losi i nepredvidlivi raboti , Ti si toj. Ti si zivees vo svet kade nema nepoznati, nema iznenaduvanja, prijatni ili ne, se e presmetlivo i izracunato.
Не, ти не си некој што живее во светот на бајките. Ти си едно 100 левели над тој свет. Незнам што се уште и какви не глупости изнапиша, од некој пијан да ја рокнел нуклеарната централа, па се до авионски несреќи, цистерни, поплави и што уште не, што нема допирна точка со тоа погоре. Како само успеа сето да го поврзеш во еден пост, ти најдобро си знаеш

Posle prodolzi sam kako mislis deka ke se odvivaat rabotite. Ete upotrebija imaginacijata malce, ne bidi ogranicen ko balkun.
Пак да те прашам, на коперација или на пазар ти изгледа темава? Која црна имагинација? Оди во виртуелен дневник таму отвори си ја имагинацијата, или најди некоја тема за имагинации, некако компасот ти е обратно завртен.

Kajgana Shop

На врв Bottom