@alf ...фасцинантни се твоите објаснувања со употреба на стилски фигури, но многу ме занима како Ти би му објаснил на едно мало дете кој е Исус!?
Децата секојдневно слушаат од возрасните како се употребува зборот Бог, господ, Исус, во разни контексти, па и во пцовки, на жалост.....ете сега и за Велигден, кога ги правиме сите оние адети со вапцање јајца..... најнормално едноставно објаснување е дека Исус е божји син и тн.како што си е пишано во библијата.....
Како ке му објасниш кога и ние големите ама баш ништо не те разбираме.
Ај да видиме како „тоа„ се објаснува во верата Христова.
Навистина, средбата меѓу човекот и Христос, кај човекот предизвикува пар нешта:
- преумување, односно покајание („метаноја„, отворање на „духовните очи„),
- свесност дека Бог нависина постои,
- свесност за својата ограниченост, беспомошност и смртност,
- свесност дека покрај материјалноста, посто и духовност и човркова потреба од истата,
- потреба од „движење„ кон Христа Бога, преку прифаќање на Неговата волја како своја (волја).
Средбада на човек со Исус е средба со ѓаволот.Тоа се случува кога животот на човекот губи секаква смисла, што во парабола искажано , човек чекори низ пустина.Ништо околу него нема значење.
Во таа "пустина" ќе се сретне човек со ѓаволот и ќе биде искушуван.
Средбата е во умот!
На Исус му е дадена власта на небото и на земјата, тој што е горе истиот е и доле.
Кога човек ќе се раскине самиот себеси извршувајќи го најголемиот грев самоубиство, а воедно со таа жртва спасува друг живот, ги соединува спротивностите,воден од љубовта.
Може да стане сличен на Исус.
Инаку како ќе знае човек да раководи со пеколот ако самиот не го искусил најголемото зло,и како ќе раководи со небото ако не дал жртва,највозвишениот чин?
Еве и писмата истото ти го пишуваат.
24. Нема ученик поголем од својот учител, ниту слуга – поголем од својот господар;
25. доста е за ученикот да биде како неговиот учител и на слугата да биде како неговиот господар. Ако стопанот на куќата го нарекле Велзевул,(сатана, господар на демоните)тогаш колку повеќе неговите домашни?
Еве и на друго место..
40. Нема ученик поголем од својот учител; но секој, што ќе се усоврши, ќе биде како и учителот негов.
@alf ...фасцинантни се твоите објаснувања со употреба на стилски фигури, но многу ме занима како Ти би му објаснил на едно мало дете кој е Исус!?
Децата секојдневно слушаат од возрасните како се употребува зборот Бог, господ, Исус, во разни контексти, па и во пцовки, на жалост.....ете сега и за Велигден, кога ги правиме сите оние адети со вапцање јајца..... најнормално едноставно објаснување е дека Исус е божји син и тн.како што си е пишано во библијата.....
Како ке му објасниш кога и ние големите ама баш ништо не те разбираме.
Na drug nacin kazano, dali moralot, senes za dobro i losho postoi subjektivno kako kulturoloshki trening ili objektivno kako aspekt na realnosta kako sho se miris, vkus, zvuk, slika... pa ti treba setilo za i nego da go dekodirash. ... moze da se kaze deka i dvete se vo igra, dodeka ne ti se desi "isus " ziveesh mehanicki kako si programiran plus reaktivno na traumite i frustraciite od detstvo ... mozebi nemash ni vistinska slobodna volja.... se dodeka ne se razvie... aktivira duhovnoto culo?
Моралот (осет за раликување „добро„ и/од „зло„) не е никаква социолошка „израслина„ на/во човекот, туку негова вродена особина, како што се и другите (дел од нив си ги набројал).
На моралните начела изградена е цела наука (етиката), така „мора да постои нешто„.
„Механичкото„ живеење е последица од себепретворањето во битие кое само вегетира...и не чини „ништо повеќе„ од простото биолошко битисување...
И се‘ така до моментот кога ќе се сретне со живиот Бог.
Моралот (осет за раликување „добро„ и/од „зло„) не е никаква социолошка „израслина„ на/во човекот, туку негова вродена особина, како што се и другите (дел од нив си ги набројал).
На моралните начела изградена е цела наука (етиката), така „мора да постои нешто„.
„Механичкото„ живеење е последица од себепретворањето во битие кое само вегетира...и не чини „ништо повеќе„ од простото биолошко битисување...
И се‘ така до моментот кога ќе се сретне со живиот Бог.
Ne, etika i moral ne e isto, tokmu za etikata se imame dogovoreno i toa cesto formalno pravno kako da se odnesuvame dodeka moralnosta e vnatreshno ubeduvanje ili poriv... impuls koj moze da bide ili programiran pa se mesha so etikata ili " vroden ", nekoj ima poistenceno culo za dobro i losho, po smalen nagon za prezivuvanje i za takvite vikame deka ne se debelocrevci... ovie za koi zborish vegetatori... na prvata skala na maslov... so niv vladeat fizioloshkite potrebi.
Se ova sho go zborish moze da se objasni i na poprifatliv jazik za i ateest da go razbere, ova tvojte kokegi duhovni lica na zapad go skontaa i pocnaa pak da gi punat crkvite so lugje koi ne mora nuzno da veruvaat vo boga no go pocituvaat hramot kako mesto kade bi se procistile, primer nashite crkvi se rezonantni komori i liturgisko peenje e mnogu blagoprijatno... ko da si izmeditiral.
Ne, etika i moral ne e isto, tokmu za etikata se imame dogovoreno i toa cesto formalno pravno kako da se odnesuvame dodeka moralnosta e vnatreshno ubeduvanje ili poriv... impuls koj moze da bide ili programiran pa se mesha so etikata ili " vroden ", nekoj ima poistenceno culo za dobro i losho, po smalen nagon za prezivuvanje i za takvite vikame deka ne se debelocrevci... ovie za koi zborish vegetatori... na prvata skala na maslov... so niv vladeat fizioloshkite potrebi.
Етиката е наука за моралот па како и секоја друга наука, ако етиката сака да е наука, мора да има точно одредеан тема на интерес и истражување, а таа „тема„ мора реално да постои, оти во спротино, етиката би била „млатење празна слама„. Така, моралот, како човечки остет за разводјување „добро„ одф „зло„ е основа за самата етика.
Сите луѓе, кои се релативно здрави во умот, и на кои стомакот не им е „сретство„ за размислување, во основа, имаат морални начела или во најлош случај, ја имаат совеста, како „судија„, која може да ги опомене во секој момент ако „фатат„ погрешен пат.
Se ova sho go zborish moze da se objasni i na poprifatliv jazik za i ateest da go razbere, ova tvojte kokegi duhovni lica na zapad go skontaa i pocnaa pak da gi punat crkvite so lugje koi ne mora nuzno da veruvaat vo boga no go pocituvaat hramot kako mesto kade bi se procistile, primer nashite crkvi se rezonantni komori i liturgisko peenje e mnogu blagoprijatno... ko da si izmeditiral.
Тоа кое го напишав напишано е на наједноставниот можен начин, без користење „интелектуализирани„ поими, кои никој (или ретко кој) ги разбира.
Не може и не смее да се објаснува поедноставно. Во Црквата, сложените нешта се објаснуваат на наједноставниот начин, за да бидат разбирливи и прифатливи или за уки и за неуки.
...кога сме кај искушенијата и Исус, може ли некој да ми објасни зошто Исус бил искушуван во пустината кога бил син Господов?
...или можеби сеуште немал сознание за замките што стојат на неговиот пат?
...некако тоа не можам да го склопам во сликата за Исус, бидејќи ми се удираат тие два моменти едно со друго
...кога сме кај искушенијата и Исус, може ли некој да ми објасни зошто Исус бил искушуван во пустината кога бил син Господов?
...или можеби сеуште немал сознание за замките што стојат на неговиот пат?
...некако тоа не можам да го склопам во сликата за Исус, бидејќи ми се удираат тие два моменти едно со друго
Ѓаволот му нудел да биде крал на земјава и да не страда за луѓето а он одбрал да го спаси човечкиот род со тоа што прифатил обратно од она што му нудел ѓаоло.
Ѓаволот му нудел да биде крал на земјава и да не страда за луѓето а он одбрал да го спаси човечкиот род со тоа што прифатил обратно од она што му нудел ѓаоло.
...ама тој не бил обичен смртник, туку син Господов.Моето прашање е, зошто морал тоа да го врви? Ако бил син Божји тогаш неговите сознанија и дејанија се над човечките, или грешам?
...ама тој не бил обичен смртник, туку син Господов.Моето прашање е, зошто морал тоа да го врви? Ако бил син Божји тогаш неговите сознанија и дејанија се над човечките, или грешам?
Морал да му го покаже на човекот патот и тоа у најекстремната форма, пре камила ќе се протне низ игла, отколку некој богат у царството божјо. У оваа илузија(маја) на Yaldabaoth, човекот го разбира божјото у него преку разбирање на дуалната природа на матриксов.
Морал да му го покаже на човекот патот и тоа у најекстренмата форма, пре камила ќе се протне низ игла, отколку некој богат у царството божјо. У оваа илузија(маја) на Yaldabaoth, човекот го разбира божјото у него преку разбирање на дуалната природа на матриксов.
...во ред, тоа е официјалното толкување на настанот. Потенцирам толкување затоа што Исус бил сам во пустината, што му дава на целиот тој настан една индивидуална нота. Моето мислење е дека тоа му била подготовката на овоземскиот облик на Исус за престојните предизвици што како човек го
следеле. Што би значело дека Исус сепак бил слаб во "лушпата" човечка.
...кога тој со Божјиот дух и сознание бил слаб, што да се каже за нас обичните смртници?
...тоа и ни го дава одговорот на наследните аномалии во човека и неговата немоќ да ја надмине потребата да нанесува болка и страдања за лични интереси без разлика од каква природа се истите
...кога сме кај искушенијата и Исус, може ли некој да ми објасни зошто Исус бил искушуван во пустината кога бил син Господов?
...или можеби сеуште немал сознание за замките што стојат на неговиот пат?
...некако тоа не можам да го склопам во сликата за Исус, бидејќи ми се удираат тие два моменти едно со друго
...кога сме кај искушенијата и Исус, може ли некој да ми објасни зошто Исус бил искушуван во пустината кога бил син Господов?
...или можеби сеуште немал сознание за замките што стојат на неговиот пат?
...некако тоа не можам да го склопам во сликата за Исус, бидејќи ми се удираат тие два моменти едно со друго
- Исус, Синот Божји Единороден, беше искушуван од лукавиот во Јорданската пустина, затоа што лукавиот/ѓаволот не знаеше дека Исус Е токму второто лице од Света Троица. Просто кажано, ѓаволот не знаеше дека Исус Е Господ Бог/Синот Божји, оти пред себе гледаше само човек, не и Бог.
- Исус беше искушуван и за да може да „провери на своја кожа„ како „изгледа„ да се биде обичен смртник, кој трпи влијанија врз своето тело, како и било кој друг смртен обичен чобек.
- Исус, Синот Божји, точно знае(л) што се‘ го чека во Неговиот живот во Светов.
- Преку искушенијата кои лукавиот му ги нудеше на Христа, и самите дознаваме со кои се‘ искушенија ќе го поминеме овосветовиот ни живот. Истите тие искушенија буквално ги „добиваме„ секојдневно, од различни центри на моќ од овој Свет.
...во ред, тоа е официјалното толкување на настанот. Потенцирам толкување затоа што Исус бил сам во пустината, што му дава на целиот тој настан една индивидуална нота. Моето мислење е дека тоа му била подготовката на овоземскиот облик на Исус за престојните предизвици што како човек го
следеле. Што би значело дека Исус сепак бил слаб во "лушпата" човечка.
...кога тој со Божјиот дух и сознание бил слаб, што да се каже за нас обичните смртници?
...тоа и ни го дава одговорот на наследните аномалии во човека и неговата немоќ да ја надмине потребата да нанесува болка и страдања за лични интереси без разлика од каква природа се истите
У принцип ние обичните смртници имаме многу полесен пат од тој на Исус да речеме. Иначе аномалиите се предности и предностите се аномалии, немоќта е моќ и моќта е немоќ и така натаму, болката и радоста се различни страни на иста паричка.....тоа е знаењето над знаењето.
Sekoe vozsiganje na Isus kako zasebna individua a ne metafora, parabola... nedostuzen primer poshto samo toj e sin bizji e mi se cini opravduvanje i uteha za nashata disfunkcija namesto toj kako arhetip da bide ideal za homosapiensot....
Sekoe vozsiganje na Isus kako zasebna individua a ne metafora, parabola... nedostuzen primer poshto samo toj e sin bizji e mi se cini opravduvanje i uteha za nashata disfunkcija namesto toj kako arhetip da bide ideal za homosapiensot....
...го чиниме тоа само по потреба,и кога сакаме да се покажеме пред другите колкави верници сме
...понекогаш помислувам дека Исус намерно не оставил напишано слово, оти знаел дека нема да служи за добро
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.