Dark Souls

Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Зашо lackluster секиро? Шо им смета кај секиро ебате?
Може е од оние батиња што со години се фалеле како се страшни гејмери бидејќи ги поминале сите од Фром Софтвер, па Секиро сега им го симнал чаламот јер неможеле да ја поминат...

Инаку ја набави нио двојката? Видов ја бараше.
 
Член од
30 септември 2020
Мислења
59
Поени од реакции
81
Може е од оние батиња што со години се фалеле како се страшни гејмери бидејќи ги поминале сите од Фром Софтвер, па Секиро сега им го симнал чаламот јер неможеле да ја поминат...

Инаку ја набави нио двојката? Видов ја бараше.
Си ме шпиунирал а??? Ц ц ц.... Демек странски служби ово оно ама убао рекоа каменот од блиску доаѓа.

Он топик - ќе ми ја пуштат по карго. Треба да стигне у вторник. Нема шо да се игра инаку... Ја симнав балдурс ама после видов у алфа била, уствари откоа ја пуштив и видов дека не ја пеглале.
 
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Си ме шпиунирал а??? Ц ц ц.... Демек странски служби ово оно ама убао рекоа каменот од блиску доаѓа.

Он топик - ќе ми ја пуштат по карго. Треба да стигне у вторник. Нема шо да се игра инаку... Ја симнав балдурс ама после видов у алфа била, уствари откоа ја пуштив и видов дека не ја пеглале.
Ти го видов постот дека ја бараш па затоа те прашав :) , извини ако ти згрешив.
Кај и да ќе ја почнеш Нио2 наредните денови па одвреме навреме сподели со нас на форумов како ти делува играта, би требало да е подобра од кецот.
Којзнае можеби некој на форумов ќе се убеди да и даде шанса на серијалов.
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Ја ја пројдов Нио 2 летоска, Тим Нинџа воглавно влегле дабл-даун без пардон на се од претходникот, јаките страни како комбат,крафтинг,левелинг, јокаи абилити и оружја,скилс,онмио и нинџитсу магии,билдови,гардиан спирити,босови и боље прича се уште поистакнати, а слабостите ко лвл дизајн и мала разновидност,квест и мап дизајн,рехашани асети и недоволно нови мобови се уште повџашувачки.
Траш лутот у изобилство е уште кор елемент преку кој се овозможуе да работат погоре споменатите ствари, а мене и во кецот ми беше одбивен, добро е што вградиле доволно под-системи што ти дозволува на некои од нив тотално да ни им се обрнеш, а да не осеќаш дека пропушташ нешто, или да ги правиш површно.
Сметам дека напраиле добар баланс, пред се играта е дизајнирана према фидбекот на тоа базно јадро на играчи али праи патеки за иницирање на нови.
 
Член од
30 септември 2020
Мислења
59
Поени од реакции
81
Ти го видов постот дека ја бараш па затоа те прашав :) , извини ако ти згрешив.
Кај и да ќе ја почнеш Нио2 наредните денови па одвреме навреме сподели со нас на форумов како ти делува играта, би требало да е подобра од кецот.
Којзнае можеби некој на форумов ќе се убеди да и даде шанса на серијалов.
Ќе пишам обавееезно. Ич не му ја мисли.
 
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Ја ја пројдов Нио 2 летоска, Тим Нинџа воглавно влегле дабл-даун без пардон на се од претходникот, јаките страни како комбат,крафтинг,левелинг, јокаи абилити и оружја,скилс,онмио и нинџитсу магии,билдови,гардиан спирити,босови и боље прича се уште поистакнати, а слабостите ко лвл дизајн и мала разновидност,квест и мап дизајн,рехашани асети и недоволно нови мобови се уште повџашувачки.
Траш лутот у изобилство е уште кор елемент преку кој се овозможуе да работат погоре споменатите ствари, а мене и во кецот ми беше одбивен, добро е што вградиле доволно под-системи што ти дозволува на некои од нив тотално да ни им се обрнеш, а да не осеќаш дека пропушташ нешто, или да ги правиш површно.
Сметам дека напраиле добар баланс, пред се играта е дизајнирана према фидбекот на тоа базно јадро на играчи али праи патеки за иницирање на нови.
Имам сретнато доста мислења кои се поклопуваат со твоето особено во делот на "new enemies". Мислам дека може да се сложиме околу фактот дека го сработиле побитниот и потешкиот дел од играта кога некое студио вади продолжение. Во смисла многу други студиа обрнуваат внимание на нови непријатели во продолженијата отколку на нови подобрени и унапредени механики, па и преработка на истите. Можеби со некои следни ДЛЦ ќе го средат проблемот со разновидноста пред се, мислам дека тоа им е и планот но сепак ја немам играно и не можам да гарантирам за истото.

Првиот дел што го играв како забелешка најголема ми е што добив впечаток дека мораш да грајндаш. Добив чуство дека морам да се јачам да поминувам левели по повеќе пати исклучиво ако сакав да ги играм оние што ми се отвараат откако ќе ја завршам играта -
Hundred Eyes
, бидејќи од левел 120 одма за новите левели препорачан е 160 па и 200 мислам (ја избришав пред некој месец).

Инаку за играта генерално сум стварно позитивно изненаден.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom