Xibalba
Corona Australis
- Член од
- 24 јануари 2012
- Мислења
- 6.078
- Поени од реакции
- 11.462
На Math.Round(x, 2) да не мислиш?како се лимитраше бројот на децимали?
или тоа зависеше од типот на променлива?
или може и на двете да се 'реши'?
На Math.Round(x, 2) да не мислиш?како се лимитраше бројот на децимали?
или тоа зависеше од типот на променлива?
или може и на двете да се 'реши'?
Да, фала.На Math.Round(x, 2) да не мислиш?
pole = new button[12];
Button temp;
int i;
int j;
int index = 0;
temp = new Button();
for(i=1;i<=4;i++)
{
for(j=1;j<=3;j++;)
{
temp=new Button();
temp.Name = "button" + i.ToString() + j.ToString();
temp.Text = button.name.ToString;
temp.Width = 50;
temp.Height = 30;
temp.Parent = this;
temp.Visible=true;
temp.Location = new Point(10 + (j - 1) * 25, 15 + (i - 1) * 25);
pole[index] = temp;
index++;
}
}
А каква грешка ти јавува? Зошто ти е другиот дел од кодот а не само циклусот и на крај од секое повторување да го додаваш копчето на некој контејнер елемент кој е веќе дефиниран?Треба да креирам 12 копчиња динамички ама ми се појавува проблем еве го мојот код подоле и ако сака некој да ми каже каде ми е грашката и како да ја поправам.
Код:pole = new button[12]; Button temp; int i; int j; int index = 0; temp = new Button(); for(i=1;i<=4;i++) { for(j=1;j<=3;j++;) { temp=new Button(); temp.Name = "button" + i.ToString() + j.ToString(); temp.Text = button.name.ToString; temp.Width = 50; temp.Height = 30; temp.Parent = this; temp.Visible=true; temp.Location = new Point(10 + (j - 1) * 25, 15 + (i - 1) * 25); pole[index] = temp; index++; } }
Па ова е за проект на факултат и треба програмски да се направат тие копчиња дали ќе може да ги правам едно по едно да не мора да правам фор циклус?А каква грешка ти јавува? Зошто ти е другиот дел од кодот а не само циклусот и на крај од секое повторување да го додаваш копчето на некој контејнер елемент кој е веќе дефиниран?
Па ова е за проект на факултат и треба програмски да се направат тие копчиња дали ќе може да ги правам едно по едно да не мора да правам фор циклус?
for(i=1;i<=4;i++)
{
for(j=1;j<=3;j++
{
temp=new Button();
temp.Name = "button" + i.ToString() + j.ToString();
temp.Text = button.name.ToString;
temp.Width = 50;
temp.Height = 30;
temp.Location = new Point(10 + (j - 1) * 25, 15 + (i - 1) * 25);
this.Controls.Add (temp);
}
}
Ми покажува грешка кај temp.Text = button.name.ToString; иначе струирам информатика на угд.for(i=1;i<=4;i++)
{
for(j=1;j<=3;j++
{
temp=new Button();
temp.Name = "button" + i.ToString() + j.ToString();
temp.Text = button.name.ToString;
temp.Width = 50;
temp.Height = 30;
temp.Location = new Point(10 + (j - 1) * 25, 15 + (i - 1) * 25);
this.Controls.Add (temp);
}
}
Пробај вака, незнам дали ќе е ок пошто немам каде да го испробам. Ако не е ок, гарант има на нет милион примери како да го средиш ова. Патем студираш некој ИТ факултет?
Ова можеш да го направиш со јаваскрипт валидација со помош на регуларен израз, нешто од типотАко може некој да ми помогне како да направам нели во текст бокс внесувам броеви, секој број си има посебно копче, но може да внесам и запирка за децимален број. Сакам да прашам како да направам кога ке внесам запирка, копчето што е за запирката да се деактивира и да не може да внесува повеке запирики. Нели не постои број 22.....3434 И исто така за копчето запирка се однесува тоа што кога ке се внесе еднаш запирка нели се деактивира или оневозможува, но ако се избрише внесената запирка, треба да биде овозможено пак да ја внесе.
function DecimalValidate(control)
{
// regular expression
var rgexp = new RegExp("^\d*([.]\d{2})?$");
var input = document.getElementById(control).value;
if (input.match(rgexp))
alert("ok");
else
alert("no");
}
for (int i = 0; i < 3; i++)
{
string r = text2.Text;
if (r == izraz[i, 1])
{
tocni++;
l4.Text = "Бројот на точни одговори e: " + tocni.ToString();
text1.Text = izraz[i, 0];
}
else
{
greska++;
l5.Text = "Бројот на погрешни решенија е " + greska.ToString();
text1.Text = izraz[i, 0];
}
text2.Text = "";
}
Проблемот тука ти е шо ќе земи еден одговор и ќе спореди со сите членови во izraz[i,j] ,(претпоставувам тука имаш и одговори од други прашања) па ако имаш N прашања, ќе имаш N-1 грешни одговори + точен/грешен одговор шо е внесен.Можеби е малку глупо прашањето ама се мачам веќе неколку дена. Имам низа од прашања и треба да проверам дали внесениот одговор ми е ист со одговорот кој ми е поставен за точен, доколку е точен го зголемува бројот на точни одговори доколку не, го згголемува бројот на погрешни одговори, и во двата случаја го дава следното прашање. Пробав со for циклус ама проверката ми ја врши n пати за истиот број, па пример за i=0, доколку ми е точно решението бројот на точни одговори е 1, а на погрешни е 2, а доколку ми е неточно бројот на точни решенија е 0,а бројот на погрешни е 3 и потоа ми го задава i+2 прашањето. Еве го кодот, ако некој знае каде грешам нека помогне
Ако ти е за програмата “Брзи Прсти“, тогаш не се замарај да ги креираш динамички, никаде во упатството не е наведено нешто такво. Мислам, која е поентата на предмет Визуелно Програмирање ти да креираш копчиња гридови и сл. на програмски начин и да се замараш со позицонирање, големина, активирање кога сето тоа можеш многу лесно да го направиш со drag&drop на потребните алатки.Треба да креирам 12 копчиња динамички ама ми се појавува проблем еве го мојот код подоле и ако сака некој да ми каже каде ми е грашката и како да ја поправам.
Најверојатно и ти ја правиш истата програмаМожеби е малку глупо прашањето ама се мачам веќе неколку дена. Имам низа од прашања и треба да проверам дали внесениот одговор ми е ист со одговорот кој ми е поставен за точен, доколку е точен го зголемува бројот на точни одговори доколку не, го згголемува бројот на погрешни одговори, и во двата случаја го дава следното прашање. Пробав со for циклус ама проверката ми ја врши n пати за истиот број, па пример за i=0, доколку ми е точно решението бројот на точни одговори е 1, а на погрешни е 2, а доколку ми е неточно бројот на точни решенија е 0,а бројот на погрешни е 3 и потоа ми го задава i+2 прашањето. Еве го кодот, ако некој знае каде грешам нека помогне
Код:for (int i = 0; i < 3; i++) { string r = text2.Text; if (r == izraz[i, 1]) { tocni++; l4.Text = "Бројот на точни одговори e: " + tocni.ToString(); text1.Text = izraz[i, 0]; } else { greska++; l5.Text = "Бројот на погрешни решенија е " + greska.ToString(); text1.Text = izraz[i, 0]; } text2.Text = ""; }
string poceten = textBox1.Text;Ако може некој да ми помогне како да направам нели во текст бокс внесувам броеви, секој број си има посебно копче, но може да внесам и запирка за децимален број. Сакам да прашам како да направам кога ке внесам запирка, копчето што е за запирката да се деактивира и да не може да внесува повеке запирики. Нели не постои број 22.....3434 И исто така за копчето запирка се однесува тоа што кога ке се внесе еднаш запирка нели се деактивира или оневозможува, но ако се избрише внесената запирка, треба да биде овозможено пак да ја внесе.
Да за таа програма ми е така ќе напавам зошто другиот дел ми е горе доле готов само во тој дел ми покажуваше грешки фала ти за советот.Ако ти е за програмата “Брзи Прсти“, тогаш не се замарај да ги креираш динамички, никаде во упатството не е наведено нешто такво. Мислам, која е поентата на предмет Визуелно Програмирање ти да креираш копчиња гридови и сл. на програмски начин и да се замараш со позицонирање, големина, активирање кога сето тоа можеш многу лесно да го направиш со drag&drop на потребните алатки.
--- надополнето: 10 јануари 2013 во 11:01 ---
Не реков дека моето е најдоброто решение, но сепак врши работа . Како и да е, доста попрактично со 2-3 реда код е ова твоето.alex-st
Јас ја имам решавано задачата за еден другар, ја решив со речници и со низи..иначе за запирката да не се појавува повеќе од еднач има едноставно решение.
if (t1.Text.Contains(".")) return;
t1.Text += ".";
t1 e полето за решението на изразот. Ако има точака внесено кога ќе го кликнес нема да прави ништо
едит. од модератор. нема потреба да цитираш цело мислење кога е само едно мислење погоре