Мистерија или не?
Historia est magistra vitae.
Дали e Sitchin во право ? Имаат ли логична издржаност неговите ставови?Дали 2012 се враќаат Анунаките? Ве повикувам на дискусија за она што тој или некој друг врз основа на некаква анализа (лингвистичка, археолошка,социолошка ..) го пишува а не за некакви сензационалистички изјави .Како што вели Zecharia Sitchin римската и елинската митологија и други се копии на сумерската. Многу од напишаните и ненапишаните приказни не се текстови со литературна ами со историска и научна вредност. Така третирани добиваме ново значење. Кое не се коси со Библијата. Приказните за борби на боговите е опис на судири на вселенски тела. Само така можело да се раскажат , за да се пренесуваат и да бидат интересни и да влеваат почит. И ден денес приказна за богови и натчовечки сили оставаат поголем впечаток отколку приказни за некои небесни тела кои предизвикуваат промени во објективната околина поради некои таму закони на природата.
Historia est magistra vitae.
Дали e Sitchin во право ? Имаат ли логична издржаност неговите ставови?Дали 2012 се враќаат Анунаките? Ве повикувам на дискусија за она што тој или некој друг врз основа на некаква анализа (лингвистичка, археолошка,социолошка ..) го пишува а не за некакви сензационалистички изјави .Како што вели Zecharia Sitchin римската и елинската митологија и други се копии на сумерската. Многу од напишаните и ненапишаните приказни не се текстови со литературна ами со историска и научна вредност. Така третирани добиваме ново значење. Кое не се коси со Библијата. Приказните за борби на боговите е опис на судири на вселенски тела. Само така можело да се раскажат , за да се пренесуваат и да бидат интересни и да влеваат почит. И ден денес приказна за богови и натчовечки сили оставаат поголем впечаток отколку приказни за некои небесни тела кои предизвикуваат промени во објективната околина поради некои таму закони на природата.