I
Iblis
Гостин
http://www.international.gc.ca/trade-agreements-accords-commerciaux/assets/pdfs/acta-crc_apr15-2011_eng.pdf
Еве ви малку АКТА, во својата основна форма.
Ова беше за твоето прашање и е поврзано само со издавачката индустрија, а самата АКТА опфаќа доста поголем волумен може да се имплементира во скоро секоја област, која вклучува авторски права или патенти.
Еве уште нешто интересно, што оди против тврдењата на филмската индустрија.
http://www.digitaltrends.com/international/study-suggests-u-s-box-office-not-affected-by-bittorrent/
Еве ви малку АКТА, во својата основна форма.
Знам дека ти е одговорено прашањево, ама еве и од мене: Постои консензус кај авторите на делата да авторските права траат помалку и од 2(!!!) години , проблемот е кај издавачката индустрија која на база на инкрементирани трошоци повеќекратно ја зголемува цената на делото т.е. крајниот производ не е само нематеријалната создадена вредност од авторот туку и поаковката, медиумот, транспортот, дизајнот, маркетингот и се разбира банкнотите со кои си ги брише г'зот директорот на издавачката компанија. Веќе има доста примери како во ова време може да се заобиколи издаваштвото.Бидејќи погоре не напоменав, моменталните закони (бар во САД) наложуваат авторските права да траат 50 години по смртта на авторот.Ако овој закон не постои - на кој начин изведувачите или др. ,,креатори,, на нешто - ќе си ги заштитат своите права, и на кој начин ќе заработат?
Ова беше за твоето прашање и е поврзано само со издавачката индустрија, а самата АКТА опфаќа доста поголем волумен може да се имплементира во скоро секоја област, која вклучува авторски права или патенти.
Еве уште нешто интересно, што оди против тврдењата на филмската индустрија.
http://www.digitaltrends.com/international/study-suggests-u-s-box-office-not-affected-by-bittorrent/