Учам за да добијам висока оценка или учам за да научам за мое добро?

Оценка или знаење?


  • Вкупно гласачи
    196

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Оценка или знаење? За што учите вие? Или пак додека сте биле ученици или студенти за што вие сте учеле?

Учите за да добиете добра оценка? Оценките ви се многу битни? Се нервирате и разочарувате кога ќе добиете ниска оценка, а се радувате на високите оценки. Не ви е битно дали на памет сте научиле, не ви е битно дали сте препишале, најдобро е што вие имате висока оценка и сведителството ќе ви биде полно со петки или индексот полн со 9ки и 10ки, а сеедно што не ги знаете предметите вистински.

Или пак воопшто не ви е битна оценката. Вие учите за свое добро, да го знаете она што ве интересира. Она што не ве интересира не го ни учите, небитно е каква оценка ќе имате. Важно сакате знаење, а оценките сами ќе дојдат по себе.

Па во која група спаѓате вие? На кој начин учите или сте учеле?
 

blaster1

Искусен Кајганџија
Член од
16 декември 2008
Мислења
777
Поени од реакции
26
Iskreno ucam i za moe znaenje i za povisona ocenka.
Ucam za znaenje za utre negde da ne se posramotam a i ucam za povisoka ocenka da mozam da idam pogore i da naucam nesto novo.
:salut:
 

Crazy in Love

Here's looking at you kid.
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.859
Поени од реакции
25.413
Предметите што ги сакам ги учам за знаење, а не за оценка во индекс. На пример се гордеам со осмицата по Политички Теории. Највеќе го учев предметот и иако немам 9ка или 10ка, сепак можам слободна да кажам дека имам највеќе имам знаење и едноставно се уште го обожавам предметот.

Предметите што не ги сакам ги учам само за да ги поминам и за да ја добијам таа оцена во индекс.

Во средно на пример: Историја и Англиски и Филозофија учев од мерак и за себе, а другите, за оценките ги учев.:)

Значи сума сумарум, она што го сакам го учам за знаење, тоа што не го сакам - за оцена.
 

Setsuko

Модератор
Член од
29 јануари 2006
Мислења
6.488
Поени од реакции
5.965
Не спаѓав во ниту една група. Предметите што ме интересираа ги учев со задоволство, со љубов и вложував многу труд, а не ми беше толку важно каква оценка ќе добијам, но имаше и предмети кои едноставно не ги сакав (хемија, математика) имав тотална одбивност и или не учев воопшто или учев лекција за лекција за да ја добијам посакуваната оценка.
Не сум се оптоварувала со нешто што не ми е интересно, не сум си ја тупела главата да учам напамет (не ги сфаќам луѓето што учат така) затоа што знам дека нема никаква поента од таквото учење.

Сега на факултет речиси сите предмети ми се интересни па затоа немам никаков проблем, не е толку важна оценката колку што е важно тоа што ќе остане во главата за цел живот.
 

Justice for All

Tempus fugit
Член од
17 јули 2008
Мислења
1.372
Поени од реакции
85
Не учам положувам:vozbud:

Види, некои работи се учат со мерак. Јбг, на правниов доста ретки ми се таквите ама некогаш се погаѓаат. А има некои што онака ќе ги провртиш колку да заминат.
Ја додуша, не си се замарам многу со оценките, иако се радувам на добра оценка.
Сега за сега сум добил од се по нешто, а и така ќе продолжи. Не ми ни треба просек. Што ќе ми е?
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
двете, зашо нема таква опција во анкетата?
 

^Exotic^

Wanderstruck
Член од
25 ноември 2007
Мислења
5.969
Поени од реакции
1.059
За мое добро, за јас да научам.
Отсекогаш сум учел така, повеќе ме интересирало да прочитам нешто што ме интересира и да го научам отколку да се мачам со нешто глупо за мене и да научам за 5 за да ми стои во тефтерот таму.Како помал се нервирав ако некогаш добиев послаба оценка, не се мачев многу да учам ама добивав добри оценки.Сега гајле ми е, гледам да научам тоа шо сакам, а другите шо не ме интересираат ги терам онака без волја колку да поминам.Тоа и те како ми се гледа во сегашните оценки.Тоа што не ме интересира имам добиено тапа оценки, а тоа што го сакам ми се солидни.Ме нервираат оние гикови што учат само и сметаат дека се најдобри ако добиле 5 и набубале се.Што фајде од таа 5ка, кога по 2 недели нема појма шо учел.
 

[zEUs]

Go England!! GO!!
Член од
1 јули 2008
Мислења
4.398
Поени од реакции
535
За знаење...
- Никат не ми била важно оценката, а и плус кој гледам како се ставаат буквално по ,,лепота,, ама мене не ми е грижа за тоа и никат не сум се и грижел само исклучиво важно ми било знаењето за мое добро, можда ова и лошо е дека сеа треба да се запишуем на факс а немам никакви шансе да влезем во државна квота а пак можда имам појче знаење од тие што ќе бидат примени така, има доста примери во мојот клас а и насекаде некои кои учат само за оценка а пак неаам никакво знаење, но пак можда таквите луѓе ќе се запишат на факс и ќе завршат со добар просек и утре ќе се заработаат на добро место но проблемот доаѓа кој ќе ппочнат со работа и ќе се види колку знаење имаат, а пак и само за знаење да се учи и тоа не чини ќе не моеш да се запишеш на факс а и тешко да се заработаш, но пак ако се заработаш тогаш ќе се види вистинското вие и ќе усепете во животот...
- Но пак најдобро е да се најде некоја средина, иако е тешко ама пак не е невозможно...:)
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.964
Поени од реакции
12.491
Хм,учам првенствено за мене,не за оцената или за професорот. Нормално дека не ми е исто ако ми даде професорот 4,а сум научила за петка. Петките им се поважни на мојте дома,сепак,јас знам колку сум научила и за шо сум заслужила,а нив,и да им објаснам зошо имам 4 место петка,нема да им е јасно. Така да, оцените им се поважни на мојте дома,мене не :)
 
Член од
27 јануари 2008
Мислења
1.611
Поени од реакции
85
Мислам дека треба да се користи повеќе тоа второто, ја учам за знаење...
 

Јунајтед

Indifferent
Член од
5 јануари 2009
Мислења
3.974
Поени од реакции
1.622
Учам за мене ,не за оценката.Но,не викам дека не е битна оценката.Посебно сега за упис на факултет нијанси решаваат,така да е важна,но сепак нема да ми е сеедно да знам ,а да ми стават 4:smir:
 

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Мислам дека треба да се користи повеќе тоа второто, ја учам за знаење...
Треба да се користи тоа второто, да се учи за знаење.
Така и сите сакаме и велиме.

А мислам дека многу е голем бројот, дури и преголем број на оние кои учат само за оценка, на кои петките или десетките им се многу битни. Најбитни.

Али изгледа повеќе тука желби ќе се напишат (дека знаењето е најбитно и дека за тоа учат), а реално само бубаат повеќето.

Но не се криви учениците и студентите. Таков ни е системот, бубаторски. Повеќето професори уживаат да дерат на табла за 100 лекции. Не се трудат да те мотивираат да учиш за свое добро, да учиш квалитетно, а вистинки се учи се и сешто во огромни количини.
И многу се буба за да се добие добра оценка. А добрата оценка не значи знаење.
 
Член од
10 декември 2008
Мислења
1.302
Поени од реакции
2.361
Мислам дека можеби требаше прашањето да се постави поинаку, зошто или не се сите искрени, или се погодиле сите паметни студенти на форумот, затоа што и според мене повеќе се учи за оценка во нашите факултети и универзитети.

Прашањето според мене би требало некако да се форимулира како:
Кога имате прашање на колоквиум или испит...

Дали го пишувате она што го пишува во книгата т.е. она што сака да го слушне професорот (дали пишувате за оценка)

или како одговор на тоа прашање, давате свое мислење и ризикувате професорот да го оцени тоа прашање како грешно одговорено.


Мислам дека свое мислење би требало веќе да имаат постипломците, затоа што веќе еднаш ја имаат поминато таа материја и имале можност да прочитаат нешто што е надвор од книгата на професорот, додека студент од 1ва или 2ра година не верувам дека може многу да ризикува и да го напише како одговор своето мислење во поглед на тоа прашање. Мислам дека помладите студенти, слепо се држат и одговораат точно онака како што е запишано во книгата, што се разбира не мора да биде точно. Се разбира има и исклучоци, но јас го пишувам ова од мое искуство.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom