a koga ke dojde sinot covecki vo svojata slava i site sveti angeli so nego,togas ke sedne na prestolot na slavata svoja, ike se soberat pred nego site narodi , pa ke gi oddeli edni od drugi kako sto ovcarot gi oddeluiva ovcite od kozitee;i ke gi postavi ovcite od svojata desna strana a kozite od levata (matej 25;31-33.). naprazno nekoi luge se zalazuvaat sebe so mectaena deka strasniot sud nema da se sluci.
Neka ne zboruvaat kade e vetuvaneto na negovoto doagane. ne e vistinit zborot na luge, no zborot bozji e vistinit . ke dojde denot na strasnoto sudejne na zemjata od gospoda koj ke gi otkrie site nameri na lugeto i sekoja skrienica i zaboravena , sekoja laga i izmama i sekoj najmal detal ke bide otkrien, no gospoda ne docni so svoeto vetuvane go ceka naseto pokajanie , bog e dobar i mnogu milostiv , gospoda isusa hrista ne ni go otkril denot casot koga povtorno ke se vrati i na koe mesto ke se sluci negovot slavno doagane, no gospoda rekol deka pred negovoto doagane ke ima katastrovi vo svetot poplavi i zemjotresi ,ke se slusaat glasovi za vojni ,i ke se digne narod protiv narod i carstvo protiv carstvo ( drzava protiv drzava) i buntovi ke ima glad stradane i bezakonie , lubovta ke oladi kaj mnozina , covekot ke umira od strav i od iscekuvane za ona sto ke go snajde svetot, zasto i silite nebeski ke popustat, no gospoda ne predupredil od lazniot hrista antihristot deka ke se pojavi koj ke veli jas sum hrista i vremeto se priblizi , togas ke bida maka kakva sto nikogas nebila od pocetokot na svetot, pojavata na antihristot koj gavolot ke dejstvuva preku nego ke napravi na site luge robovi, slobodni, siromavi, bogati , golemi i mali da im stavi pecat negov na rakata ili na desnata raka (da nemozat da go izrazat svetiot krst koga se prekrstuvaat ). da nemoze nikoj da kupuva ni prodava osven tie koi go imaat negovoto ime i negoviot broj . Antihristot borbata svoja protiv crkvata ke ja zapocne najprvo so lazni zborovi, so koi mnozina ke izlaze. toj cuda ke pravi i ke pokaze golemi znaci i cuda, za da gi prelazat izbranite, ako e mozno . Najgolemo oruzje vo racete na antixristot ke mu bide goneneto i maceneto na onie koi nema da mu se poklonat i da go privatat ,no gospod ke ja zastiti svojata crkva(narod), isprakajki predhodno , zaradi podrzuvane i ohrabruvane na vernite, dvajca proroci koi ke go izoblicuvaat antihristot, no toj ke gi ubie niv a nivnite tela ke gi ostavi nepogrebani ,no po tri dena vo niv ke vleze dux od boga i tie ke oziveat ( vidi otkr glava 11 cela)vlasta na antihristot koj ke ima svoj preteca koj ke go emitira gospoda hrista vo se ke bide kratka , koga ke misli deka pobedil i cel svet prpadnal na nego , od neboto ke se pojavi svetiot bog koj so zdivot na ustata svoja ke go ubie antihristot lazniot prorok i gavolot ke bidat frleni vo ognenoto ezero koe nikogas negasne a vecno ke gori , togas ke se zaraduvaat svetite luge koi ne muse poklonia na antihristot , a mu bea verni na boga, a evreite sto go raspnaa hrista tie go cekaa toj antihristot lazniot mesija ( juda takov cekase) i den denes evreite go cekaat mesijata( antihristot lazniot mesija) Na strasniot sud ke im se sudi na site luge od prviot adam do posledniot sto ke se rodi na ovoj svet, pred site angeli i pred celoto nebo i zemja, togas sekoj ke znae kakov bil drugito , a i drugiot kakov bil toj togas nisto nemoze da ni pomogne ni solzite na roditeli ni na svetiteli ni angelcnata nisto, togas nema mito kako ovde sto sudiite mito se iznazobraa bog ke ne sudi po srcata a ne po nadvoresen izgled. ke se pojavi na neboto znakot na krstot, od cija svetlina sonceto nema da se gleda, znakot na krstot ke se pojavi za da gi posrami evreite koi gospoda go raspnale na krst . Ke gi pokaze i ranite i sramnata smrt ,togas ke zaplacat site narodi i zemjata evrejska ke zazalat za svojat neposlusnot i slepilo, ke zaplacat i hristijanite koi zemno mudruvaat.togas ke se otkrie sekoj kakov bil , kako na golemo platno ke se otkrie celiot zivot na covekot od raganeto do smrrta, i samiot ke se osudi koga ke go vidi svojot zivoti ke rece go zasluziv ova togas decatra ke go vidat zivotot na rodirtelite a roditelite na decata , drugar na svojot drugar ,i toj na nego.... i togas ke se zbidne zborot zapisan pobedata ja progolta smrtta (1 korint 15 ;54).po pobedata na gavolot antixristot i seto zlo ke nastane raj na ovaa zemja zasto go vidov novit erusalkim kako sleguva od neboto (otkr 21; 1-2. ) i zemjata i neboto ke bidat novi ocisteni od zlo a svettite spasenite zaedno so angelite ke se raduvaat i ke goi slavaat boga vecno tie ke bidat besmrtni , ona sto boga go promisli za nas uste pred grevot, na pocetokot ,toa i ke bide sto oko ne vide uvoi ne cu i na coveka na um mu padna toa e ona sto gospoda go podgotvil za oni koi go lubat... i ke ja izbrise bog seka solza od ocite nivni i smrt nema da ima veke ni bolka zasto poranesnoto pomina otk 21;3-5... gospoda za nas podgotvil prekrasni ubavini koi za nas ke gi donese . slava na boga vo visinite a na zemjata dobra volja koj cini nepravda, neka cini nepravda uste ; i koj e oskvernet,neka se oskvernuva uste; i koj e praveden, neka cini pravda uste; i koj e svet , neka se osvetuva.( toa e slobodnata volja koja mu e dadena od nasiot boga)i eve ke dojdam skoro i otplatata moja e so mene za da mu dadam na sekogo spored delata negovi . (otkr 22 ;11 12.).