Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.029
Поени од реакции
14.908
Можно е и да ти ставиле погусто уље во мењачот(140 наместо 90), можно е и да имало влага во уљето и на нискиве температури да смрзнува влагата....а ако е истечено уљето, при изгаснат мотор треба мењачот лесно да влегува во брзина. Уљето е потребно за во движење

Можи и да е истрошен/искривен некој дел во мењачот, па на ниски температури дополнително да се стега делот и да кочи...на топло се шири и нема да биде стегнат
 
Член од
13 јануари 2015
Мислења
806
Поени од реакции
275
Ај ве молам препорачајте ми добар мајстор во Скопје за радио за во кола...
Се работи за Мерцедес Е класа w210, фабричкото радио не ми чита ЦД-иња.
Фала ви многу ...
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.823
Поени од реакции
2.914
Може и сајлата на кумплунгот да биде


Sent from my iPad Pro 9.7 using Tapatalk
Сајлата е за партизански коли и нема веќе од поновите модели туку со пумпа хидраулично понекогаш комбинација механичко-хидраулично .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 

Invader

I am not in danger, I am the danger!
Член од
17 ноември 2008
Мислења
18.018
Поени од реакции
22.923
Алфа 147 1.6 или 2.0 мотор? И едно просто прашање. Алфа да или не? :icon_mrgr:
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.029
Поени од реакции
14.908
Сајлата е за партизански коли и нема веќе од поновите модели туку со пумпа хидраулично понекогаш комбинација механичко-хидраулично .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
И оваа кола имаше хидрауличен кумплуг:ROFLMAO:

 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.823
Поени од реакции
2.914
И оваа кола имаше хидрауличен кумплуг:ROFLMAO:

Ехееј Миле Треченто во тоа време беше новитет за одредени делови и иновативност.
И спаѓа во класата со денешниот Фиат Крома


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 

Seniorita

џм..
Член од
11 април 2011
Мислења
1.344
Поени од реакции
681
Дечки, прашање:

Astra GTC 2006та - кога е вклучено радиото без разлика дали на CD или станица, на секои 3-5 секунди прави долго ТИИТ, и цело време така додека не се изгаси радиото..

Чаре? :-/
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
Дечки, прашање:

Astra GTC 2006та - кога е вклучено радиото без разлика дали на CD или станица, на секои 3-5 секунди прави долго ТИИТ, и цело време така додека не се изгаси радиото..

Чаре? :-/
Дали ти пишува нешто на бордот?
 
Член од
5 август 2013
Мислења
26
Поени од реакции
2
Колеги треба сега да ставам плин на колата па нели има сеа субвенции некои дали знаете како оди таа процедура дали можам да земам ваучери имало од 300EUR за плин.Euro 3 ми е колата?
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
Колеги треба сега да ставам плин на колата па нели има сеа субвенции некои дали знаете како оди таа процедура дали можам да земам ваучери имало од 300EUR за плин.Euro 3 ми е колата?
Субвенциите беа ветување на една од политичките партии доколку победи на изборите и ќе се однесувало на возила до одредена година. Влада не е формирано така да субвенции нема сеуште.
 

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.256
Поени од реакции
2.248
Можно е и да ти ставиле погусто уље во мењачот(140 наместо 90), можно е и да имало влага во уљето и на нискиве температури да смрзнува влагата....а ако е истечено уљето, при изгаснат мотор треба мењачот лесно да влегува во брзина. Уљето е потребно за во движење

Можи и да е истрошен/искривен некој дел во мењачот, па на ниски температури дополнително да се стега делот и да кочи...на топло се шири и нема да биде стегнат
Ова не бев пробал, сега го приметив и се пуштив тука да пишам. Пред да ја запалам колата гледам се пуштил мењачот, си работи топ, се израдував. Палам кола и пак се укочи овој, камен, не мрда...

Според твоево пишано вајда е уљето. Е сега дали е проблем да ја возам 50-100км без уље и дали има начин сам да дотурам некако?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.029
Поени од реакции
14.908
Ова не бев пробал, сега го приметив и се пуштив тука да пишам. Пред да ја запалам колата гледам се пуштил мењачот, си работи топ, се израдував. Палам кола и пак се укочи овој, камен, не мрда...

Според твоево пишано вајда е уљето. Е сега дали е проблем да ја возам 50-100км без уље и дали има начин сам да дотурам некако?
Највероватно има проблем на некое лежиште(лагер) во снопот од мењачот. пробај ги сте верзии и пиши:

-менување на брзини со изгаснат мотор на ладно па на топло,
-менување на брзини на запален мотор и на ладен мењач(одма) и на стоплен мењач(после 10 минути работа)


и пиши. така попрецизно ќе се знае што е проблемот. има некои запчаници и осовини во мењачот кои вртат во празно и кога мењачот е во лер(со не притиснат кумплуг)
 

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.256
Поени од реакции
2.248
Највероватно има проблем на некое лежиште(лагер) во снопот од мењачот. пробај ги сте верзии и пиши:

-менување на брзини со изгаснат мотор на ладно па на топло,
-менување на брзини на запален мотор и на ладен мењач(одма) и на стоплен мењач(после 10 минути работа)


и пиши. така попрецизно ќе се знае што е проблемот. има некои запчаници и осовини во мењачот кои вртат во празно и кога мењачот е во лер(со не притиснат кумплуг)
На изгаснат мотор, на ладно пред да ја запалам си мења топ. На топло, кога ќе ја изгаснам после 5-10 секунди опушта и мења топ, а веднаш откако ќе ја изгаснам, првите 5-10 секунди уште е тврд.
На запален мотор цело време е камен тврд и ептен тешко мења. Ја возев сега 10тина минути, нема намера да пушти. У втора ја возев цело време.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom