Star Fire, srpska guma, solidna e, ja vozam na sluzbenoto Kango, kosta okolu 2000-2300 denara za guma.Некој препорака за летни гуми? (175/70/P14), цена во размер од 3 илјади до 3500 за гума. Битно ми е да има некој добро искуство па да препорача, како и места каде истите да се набават со монтажа со се Фала ви
Јас возам со 175/65/14 пирели на пежо 206 по 3700-3800 по гума и сум задоволенНекој препорака за летни гуми? (175/70/P14), цена во размер од 3 илјади до 3500 за гума. Битно ми е да има некој добро искуство па да препорача, како и места каде истите да се набават со монтажа со се Фала ви
1.Идете на нотар пратвите купопродажен договорНекој во прости црти да ми објасни која е процедурата за купување на автомобил веќе регистриран во Македонија. Мислам на paperwork стварите, нотар, купопродажен договор, проверување на возилото дали е украдено, нови таблици, нова сообраќајна итн?
Ќе одиш и во подрачната служба на Централен регистар на РМ, треба да ја има во секој град... таму поднесуваш барање (го имаат таму напринтано само треба да пополниш од сообраќајна дозвола бр. на мотор и бр. на шасија) и со тоа барање проверуваат дали колата е дадена под залог или е чиста...Некој во прости црти да ми објасни која е процедурата за купување на автомобил веќе регистриран во Македонија. Мислам на paperwork стварите, нотар, купопродажен договор, проверување на возилото дали е украдено, нови таблици, нова сообраќајна итн?
ГИ менува механичар,се вадат старите амортизери со се федери,па после се носат на преса,се одвојуваат федерите од амортизерите,и пак на преса се набиваат..Али може и без преса,само се оштрафува амортизерот,се тура друг и завршена приказна е..Целата постапка не трае ни 30 минути.За што кола?Почна да ми скока задниот дел од колата од пред недела-две. Ова посбено се приметува кога ќе поминам преку лежечи полицаец, дур да се стабилизира 5-6 пати ќе 'скокне' горе-доле. И во возење се осеќа, на секое дупче на патот се ниша, ко на трамполина да возиш. Кога е паркирана исто, ако ја притиснам на задниот дел потскокнува. Се сомневам дека е некој амортизер, бидејќи гумите ги проверив да не се ептен издишани или напумпани и таман се. Има нешто друго што би можело да биде причина освен дефектен амортизер?
И ако е до амортизерите, каде може да се заменат и колку би коштале отприлика? Ги менува вулканизер или механичар?
Audi A4 1.8 бензинец, 97'.ГИ менува механичар,се вадат старите амортизери со се федери,па после се носат на преса,се одвојуваат федерите од амортизерите,и пак на преса се набиваат..Али може и без преса,само се оштрафува амортизерот,се тура друг и завршена приказна е..Целата постапка не трае ни 30 минути.За што кола?