Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Stari se isuzuto ama kojznae kolku takvi benzincinja na fiat imaat utepano do sega... Punto samo 1.9 jtd, samo puntoto znae da pravi problemi so strujata, servoto im e so elektronika koja cesto znae da zafrkava, drugar zema takvo 2000 god mislam bese uste prviot den rikna toa
Па и Фиатовите не се баш нови,1995-1999 година..А за Пунтото првпат слушам дека имало проблем со електрониката..
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Братучед имаше проблем со Опел 2.0 ДТИ со пумпата. Му се деси дефект на пат за Турција. После Пловдив. Едноставно колата ја угаснал и не палела. Татарите му ја однеле во шлеп до сервис. Човекот многу се пофали. Ако на некој му затреба еве од визит картата: http://www.decbg.com/tester-simulator-za-gnp-bosch-vp44-30.html
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.895
Поени од реакции
717
Eве ме мене пак :D Се работи за VW Passat Variant со мотор 1.9 TDI(црвени ди) 131 кс,2001 гoдинa со 5 степен менувач, поминато 208.000.Прееска додека го возев на 130км/ч колата престана да влече и на голема и на мали брзини.Застанав, ја изгаснав ја запалив пак и почна да влече пак.Немав време, ниту бев во можност да пробам пак дали истото ке го направеше, но што може од прилика да е проблемот?Дали е турбото, сензори или??Колата не дими никако, не испушта никаков чад низ ауспух.
 
Последно уредено:

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Eве ме мене пак :D Се работи за VW Passat Variant со мотор 1.9 TDI(црвени ди) 131 кс,2001 гoдинa со 5 степен менувач, поминато 208.000.Прееска додека го возев на 130км/ч колата престана да влече и на голема и на мали брзини.Застанав, ја изгаснав ја запалив пак и почна да влече пак.Немав време, ниту бев во можност да пробам пак дали истото ке го направеше, но што може од прилика да е проблемот?Дали е турбото, сензори или??Колата не дими никако, не испушта никаков чад низ ауспух.
Катализаторот да не е затнат..Или пак има некој проблем со турбината,автоматски ја гаси,и ја префрла во safe-mode..Закачи ја на дијагностика,ќе ти кажат за 10 минути што е..А ова,како престана да влече,скроз ли престана?Од 130 почна стрелката да паѓа накај 0 ли?Или ти притискаше на гаста,а таа не одеше?
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.895
Поени од реакции
717
Катализаторот да не е затнат..Или пак има некој проблем со турбината,автоматски ја гаси,и ја префрла во safe-mode..Закачи ја на дијагностика,ќе ти кажат за 10 минути што е..А ова,како престана да влече,скроз ли престана?Од 130 почна стрелката да паѓа накај 0 ли?Или ти притискаше на гаста,а таа не одеше?
Нa 130 престaнa дa влече иaкo стискaв гaс пa фaти мaлa угoрницa сo семaфoр црвенo ме фaти.Пoсле тoa кoлaтa влечеше мнoгу пoслaбo, кoлку дa се вoзи a oткaкo јa изгaснaв и упaлив си влечеше пaк.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Eве ме мене пак :D Се работи за VW Passat Variant со мотор 1.9 TDI(црвени ди) 131 кс,2001 гoдинa со 5 степен менувач, поминато 208.000.Прееска додека го возев на 130км/ч колата престана да влече и на голема и на мали брзини.Застанав, ја изгаснав ја запалив пак и почна да влече пак.Немав време, ниту бев во можност да пробам пак дали истото ке го направеше, но што може од прилика да е проблемот?Дали е турбото, сензори или??Колата не дими никако, не испушта никаков чад низ ауспух.
Ova e bacanje u rezerven program, limp mode. Moguci kvarovi:
Elektromagnetniot ventil sto ja regulira turbinata ili e zapecena samata turbina to est variabilnite lopatki. Vo retki slucaevi znae da go frla vo limp mode ako zaebava senzorot za stopovi dole kaj papucata za kocnici.
Dali raboti ispravno turbinata i ventilite moze da proveris taka sto ke go izvadis izduvnoto crevo na turboto, zapali go motorot, gledaj kolku ke duva turboto, posle izvadi go cefceto od pecurkata na turboto dodeka motorot si raboti protokot na vozduh treba da se smali i toa dosta. Ako ne reagira koga ke go izvadis cefceto ili reagira mnogu malku toa znaci deka e zapecena turbinata (ili e rasipan ventilot ili pecurkata za regulacija).
 
Последно уредено:
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.895
Поени од реакции
717
Ova e bacanje u rezerven program, limp mode. Moguci kvarovi:
Elektromagnetniot ventil sto ja regulira turbinata ili e zapecena samata turbina to est variabilnite lopatki. Vo retki slucaevi znae da go frla vo limp mode ako zaebava senzorot za stopovi dole kaj papucata za kocnici.
Dali raboti ispravno turbinata i ventilite moze da proveris taka sto ke go izvadis izduvnoto crevo na turboto, zapali go motorot, gledaj kolku ke duva turboto, posle izvadi go cefceto od pecurkata na turboto dodeka motorot si raboti protokot na vozduh treba da se smali i toa dosta. Ako ne reagira koga ke go izvadis cefceto ili reagira mnogu malku toa znaci deka e zapecena turbinata (ili e rasipan ventilot ili pecurkata za regulacija).
Фала, first thing in the morning е проверка на ова :)
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
598
Поени од реакции
208
Помош момци :( Вчера колата ми изгуби средни светла,жмигавци ... Ја возев до Водно, ја изгасив и после пола саат ја запалив пак, си запали од прва,најнормално, уклучив греач на задното стакло. Греачот не работеше, уклучив светла,ама само позиција се уклучи иако тастерот беше на средно светло. Тргнав надоле брисачите работеа најнормално,ама жмигавци немав. Бидејќи беше црна темница ми текна, и пуштив магленки они функционираа најнормално. Стигнав пред зграда ја изгасив, и бедејки сумљав на алтернаторот(сменет е пред месец дена), очекував да не запали,ама запали од прва...Сега имаше средни ама не работеше централното и прозорите многу споро се спуштаа и креваа. Ја оставив да работи во место 40тина мин, ја запалив после пак,се функционираше освен средните светла... Алтернатор и акумулатор сменети пред месец дена. Иначе се работи за VW Lupo 1.4 TDI
Некој да не има идеа што е проблемот ?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Помош момци :( Вчера колата ми изгуби средни светла,жмигавци ... Ја возев до Водно, ја изгасив и после пола саат ја запалив пак, си запали од прва,најнормално, уклучив греач на задното стакло. Греачот не работеше, уклучив светла,ама само позиција се уклучи иако тастерот беше на средно светло. Тргнав надоле брисачите работеа најнормално,ама жмигавци немав. Бидејќи беше црна темница ми текна, и пуштив магленки они функционираа најнормално. Стигнав пред зграда ја изгасив, и бедејки сумљав на алтернаторот(сменет е пред месец дена), очекував да не запали,ама запали од прва...Сега имаше средни ама не работеше централното и прозорите многу споро се спуштаа и креваа. Ја оставив да работи во место 40тина мин, ја запалив после пак,се функционираше освен средните светла... Алтернатор и акумулатор сменети пред месец дена. Иначе се работи за VW Lupo 1.4 TDI
Некој да не има идеа што е проблемот ?
Сијалици
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Hahahha, gi proveriv prvo sijalicite,vo red se. Pred malku ja zapaliv pak,pustiv sredni svetla se uklucija posle 10 sec, gi iskluciv,pa probav pak da gi uklucam,ne rabotea :(
izvinete za latinica od mobilen sum
Нека ѕирне електроничар
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.823
Поени од реакции
2.914
Hahahha, gi proveriv prvo sijalicite,vo red se. Pred malku ja zapaliv pak,pustiv sredni svetla se uklucija posle 10 sec, gi iskluciv,pa probav pak da gi uklucam,ne rabotea :(
izvinete za latinica od mobilen sum
Испрскај со контакт спреј кај конекторите за сијалица и види како е,а ако пак исто оди кај авто-електричар со инструменти да види што е? Сега поновите коли се малку комплицирани за електрика затоа им треба шема за авто-електричарите и инструменти,ај да е проблемот за старите коли со класични електрики можеше со алуминиумска фолија од чоколадото да вметне и ќе работи додека ваквите новите тешко :icon_lol:
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.895
Поени од реакции
717
Помош момци :( Вчера колата ми изгуби средни светла,жмигавци ... Ја возев до Водно, ја изгасив и после пола саат ја запалив пак, си запали од прва,најнормално, уклучив греач на задното стакло. Греачот не работеше, уклучив светла,ама само позиција се уклучи иако тастерот беше на средно светло. Тргнав надоле брисачите работеа најнормално,ама жмигавци немав. Бидејќи беше црна темница ми текна, и пуштив магленки они функционираа најнормално. Стигнав пред зграда ја изгасив, и бедејки сумљав на алтернаторот(сменет е пред месец дена), очекував да не запали,ама запали од прва...Сега имаше средни ама не работеше централното и прозорите многу споро се спуштаа и креваа. Ја оставив да работи во место 40тина мин, ја запалив после пак,се функционираше освен средните светла... Алтернатор и акумулатор сменети пред месец дена. Иначе се работи за VW Lupo 1.4 TDI
Некој да не има идеа што е проблемот ?
Ај нека ти го проверат на сервис/електричар тастерот за светла заедно со ракетите од страна.Имав Фабиа од 2002 година, горе-доле е иста шемата и баш него го сменив пред месец дена, со истиот проблем-се функционираше освен средните светла.
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
598
Поени од реакции
208
Ај нека ти го проверат на сервис/електричар тастерот за светла заедно со ракетите од страна.Имав Фабиа од 2002 година, горе-доле е иста шемата и баш него го сменив пред месец дена, со истиот проблем-се функционираше освен средните светла.
И јас се сомневам на тастерот... Ракетата ја сменив не ми закачуваше за долго светло. Пред недела дена беше на хемиско колата,така да се надевам дека е до тастерот, не до електрониката. :)

Ви благодарам на сите за помошта, во сабота ќе ја носам кај мајсторот па ќе пишам што испаднало :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom