Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Фала. Денес баш прашував, и дека сум од Скопје, некој Цеко кај Раде Кончар ми го спомнаа..
Не да одиш накај Раде Кончар туку пред односно после хемиско средно училиште и свртуваш надесно и ќе гледаш рибарница Метро па тоа му е комшија :)
 
да си прашам ијас за нешто? ( ма да у темава се почесто има само прашања а одговори скоро и да нема )

сакам да менувам мотор на колава - моментално имам 1.2 мотор 8 вентилски 44 киловати

сакам да ставам исто 1.2 мотор само 16 вентилски 60 киловати

прашањето ми е - дали е можно да се стави овој мотор и ако е можно дали треба да се менува мењач компјутер полуосовини и така натака... ?

се работи за ланчија ипсилон ( исти мотор пунто )
 
да си прашам ијас за нешто? ( ма да у темава се почесто има само прашања а одговори скоро и да нема )

сакам да менувам мотор на колава - моментално имам 1.2 мотор 8 вентилски 44 киловати

сакам да ставам исто 1.2 мотор само 16 вентилски 60 киловати

прашањето ми е - дали е можно да се стави овој мотор и ако е можно дали треба да се менува мењач компјутер полуосовини и така натака... ?

се работи за ланчија ипсилон ( исти мотор пунто )
Ако одговараат држачите и менувачот можеш да ставиш 1.2 мотор само 16 вентилски 60 киловати само ти треба и 16 вентилскиот компјутер а цената на тој е компјутер колку два 16 вентилски мотори.
Мој совет тие да си направиш замена со твоја доплата па ни лук јал ни на лук мирисал:)
 
Ако одговараат држачите и менувачот можеш да ставиш 1.2 мотор само 16 вентилски 60 киловати само ти треба и 16 вентилскиот компјутер а цената на тој е компјутер колку два 16 вентилски мотори.
Мој совет тие да си направиш замена со твоја доплата па ни лук јал ни на лук мирисал:)
А што ако не одговараат полуосовината тоа што е меѓу менувачот и тркалото ???


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
А што ако не одговараат полуосовината тоа што е меѓу менувачот и тркалото ???


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Изумив на тоа.Сигурно се поголеми полуосовините од пунтото затоа и реков ни лук јал ни на лук мирисал
 
Има и вентил,се е како што треба,пали овие денови,ама ако е затнато тоа ситото,мора да се вади резервоарот,нема друго чаре.Се испостави дека не бил држачот,туку резервоарот,незнам дали ако го поднаполнам со 20-30 литра би можело да се среди работата.Сега имам два нови филтри за нафта,и пасуваат за две коли.Преку куров од овие ситни ебани проблеми.
Ne treba da se vadi rezervarot, sitoto se naoga na samiot plovak dole. Izvadete go plovakot i videte kakvo e stanje.[DOUBLEPOST=1393264739][/DOUBLEPOST]
да си прашам ијас за нешто? ( ма да у темава се почесто има само прашања а одговори скоро и да нема )

сакам да менувам мотор на колава - моментално имам 1.2 мотор 8 вентилски 44 киловати

сакам да ставам исто 1.2 мотор само 16 вентилски 60 киловати

прашањето ми е - дали е можно да се стави овој мотор и ако е можно дали треба да се менува мењач компјутер полуосовини и така натака... ?

се работи за ланчија ипсилон ( исти мотор пунто )
Mislis deka na forumov ima nekoj takov so na ova moze da ti odgovori?
:D
 
Ne treba da se vadi rezervarot, sitoto se naoga na samiot plovak dole. Izvadete go plovakot i videte kakvo e stanje.[DOUBLEPOST=1393264739][/DOUBLEPOST]
Mislis deka na forumov ima nekoj takov so na ova moze da ti odgovori?
:D

Комплицирано ли е за вадење?Да не знаеш каде има некое видео да видам каква е постапката?
 
Комплицирано ли е за вадење?Да не знаеш каде има некое видео да видам каква е постапката?
Obicno plovakot e pod zadnoto sediste ili odma pozadi zadnoto sediste vo gepekot. Obicno e pokrien e so plasticen ili zelezen crn okrugli kapak. Pod kapakot e plovakot, ima dve creva za vlez i izlez na gorivo i stek za pokazuvacot na gorivoto. Plovakot obicno e zasrafen so plasticen sraf (kako od kanta za maslinki), ili go drzi golem zelezen osigurac, zavisi od voziloto. ne znam kako e kaj fiatite.[DOUBLEPOST=1393268009][/DOUBLEPOST]
Eve ti kako se vadi benzinska pumpa, procedurata e potpuno ista.
 
Последно уредено:
Ќе може ли некој да ми каже повеќе за Fiat Seicento? Каква кола е според вас?
 
А зошто го менуваш со појак или ист мотор.
сакам да ставам појак.. 1.2 16 вентилски ама ако треба да се мења и компјуер и полуосовини и се и свашта тогаш ништо од бизнисот...
 
Ќе може ли некој да ми каже повеќе за Fiat Seicento? Каква кола е според вас?
Мала градска и лесно може пајак да ја крене ако си непрописно паркиран
по детални информации[DOUBLEPOST=1393274053][/DOUBLEPOST]
сакам да ставам појак.. 1.2 16 вентилски ама ако треба да се мења и компјуер и полуосовини и се и свашта тогаш ништо од бизнисот...
Прочитај го ова
 
Последно уредено:
епа ке ми искочи најпаметно д си ставам исти мотор и чао...
Ako e kolata dolgo vreme vozena na plin ima sansa snagata da ja izgubi zaradi istroseni-izabeni-izgoreni ventili, nekoi motori ne trpat plin. Najubavo da se izmeri kompresija i ke se vidi kolku e saatot. Znaci kompresija paga na dva nacini, ili izedeni kariki (ili hilzni) ili osteteni ventili (ili lezistata na ventilite). na toj motor da se smenat kariki i ventili nema mnogu da te kosta, karikite 40tina evra,dihtung 10 evra, lezecite lageri 20 evra, ventilite 50tina evra, obrabotka na glava sose slajfuvanje na ventili 30-50 evra i 100tina evra rabotna raka ako ti go sredue nekoj prijatel. Sve ova pod uslov da ne se istroseni hilznite. So nekoi si 300 evra ke dobies prakticno nov motor. A ako si ima kompresija onda tolku mu e silata. Imam porano donesuvano puntovci od prviot model so toj motor mozam da kazam deka taa masina ima snaga i vise nego dosta i odlicno vlecat.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom