- Член од
- 29 септември 2015
- Мислења
- 183
- Поени од реакции
- 50
Форд Фокус 1.2 од 2006 година не постои.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
ako vozes opel, najcest problem e abs pumpata. Proveri i plockute da ne se istroseni, glicerin dali ima dovolno, proveri diskovi....[DOUBLEPOST=1534154578][/DOUBLEPOST]Дали знае некој зошто понекогаш при кочење треба да стиснам со сета сила на педалата? Обично се случува кога колата не е загреана и при вртење скроз на лево или десно?
DPF filter. ako e nov mirisa na pamuk i mava miris kako na plastika.Здраво да прашам, зошто новите коли 2005 нагоре дизел од издувот испуштаат мирис кој што е поразличен од постарите коли, фала.
Еден мал опис ваде мирис како на киселина на тоа мислевako vozes opel, najcest problem e abs pumpata. Proveri i plockute da ne se istroseni, glicerin dali ima dovolno, proveri diskovi....[DOUBLEPOST=1534154578][/DOUBLEPOST]
DPF filter. ako e nov mirisa na pamuk i mava miris kako na plastika.
Па тоа е од филтерот. Астра х зедов пред 2 недели и мириса кога се туражира а најчесто кога е топла колатаЕден мал опис ваде мирис како на киселина на тоа мислев
zamisli so se desava na star dizel koj nema ni dpf ni katalizator i egr isklucen otrof hahhaДизел е, нормално е да смрди
Можеби е турбото...он него можи да чади мотор. Можеби се дизните....Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...
Мора полномошно.....јас вадам 4 години со редsakam da izvadam zelen karton na kolata, ama se vodi na tatkovo ime , ke mi treba polnomostvo za nadvor od drzavata i kade se vadi istoto ?
Стави го на компјутер па ќе ти кажат точно што му е, со претпоставки од разни мајстори све ќе смениш и пак ќе ти чури.Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...
дизните ти се при крај и затоа ти фрла чад. Колата што неприма е поради слаб притисок на нафта или проблем со маф сензоро. Провери и N75 Lt вентил можи и тој да заебава.Проблем со Голф 4 Тди 2000
На отворен пат или на автопат кога ќе го подзгазам малку пушта црн чад назад и кога ќе дојде до 2-2500 обртаи, се осетува наеднаш намалување на снагата. Гаста до крај и не сака повеќе од 2.500. Пробав со неколку маф сензори пак исто (со овој сега испушта црн чад снага до 2.500 обрт) Мајстори ми велат за нов, ама незнам, дан ми праи исто па за џабе да врлам 7 илјадарки...
На комп ми истава Airflow sensor, Нешто пумпа за висок притисок, и егр (исклучен).Стави го на компјутер па ќе ти кажат точно што му е, со претпоставки од разни мајстори све ќе смениш и пак ќе ти чури.
Само со овој што е на колата моментално испушта чад, со другите не, ама нема снага со нив. На компјутер ја проверуваат со една програма Wow од Wurth...дизните ти се при крај и затоа ти фрла чад. Колата што неприма е поради слаб притисок на нафта или проблем со маф сензоро. Провери и N75 Lt вентил можи и тој да заебава.
црево за вакум најчест проблем. Ако е проблем со електроника на компјутер ќе кажи. не купувај делови се додека не се открие проблемот.