Совети околу мотоцикли

Член од
8 септември 2011
Мислења
3.668
Поени од реакции
2.619
Preporaka sto maslo da stavam na Honda cbr 600 f4 2002 godina, i kolku zbira ?
 

Makaron

КЕН ЛИИИИ лиду дибу даут јууууууу !!!!
Член од
16 јули 2014
Мислења
7.612
Поени од реакции
11.739
Вакво нешто се наоѓа кај нас за мали пари?
Немора да е во возна состојба, сакам да пробам да го реставрирам, нешто како хоби да терам и ако успеам да го возам.
Хонда цб160.
1966-honda-cb160-sport_1.jpg
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.968
Ме интересира дали некој може да сподели искуство или мислење за Mash Five Hundred 400cc. Гледам дека ги продаваат во Динамикс. Исто, доколку може некој да предложи алтернатива за тој мотор.

Фала
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Lu5

RadE_Strongest

Field Marshal
Член од
31 март 2009
Мислења
654
Поени од реакции
329
Ме интересира дали некој може да сподели искуство или мислење за Mash Five Hundred 400cc. Гледам дека ги продаваат во Динамикс. Исто, доколку може некој да предложи алтернатива за тој мотор.

Фала
Зависи за што ти е, треба да одговориш на милион прашања од кои повеќето лични и треба да си искрен со себе - за што ти е? каде и како сакаш да го возиш? замена за веспа? планираш ли нешто посериозно во иднина? имаш ли А возачка? етц. етц...
Ако си сериозен за купување мотор можеш во ДМ да ми писеш да посветам време анализа да ти дадам за алтернативи (од мое лично истражување што го правев кога го купив мојот прв и планирам да ми е последен мотор)...

SHORT ANSWER: што и да земеш од динамикс не можеш да утнеш зашто се број еден у мк ама па затоа се преценети и прескапи (обично само "богаташи" пазаруваат таму - без никаква замарека за тоа чисто само за престава).

Според мене*
CONS: многу пари даваш за 0 перформанс и 0 re-sale value
PROS: прост мотор е нема, што да се расипе а, и да се расипе нешто сигурно можеш кај било кој мајстро за 500 ден да го поправиш (ова според мене до душа и не е баш некој про затоа што ако и стапнуваш во динамикс сигурно имаш пари и не ти е до ефтин сервис дојдено)
Значи моторов ако го возиш во град (каде и што само можеш - сакал нејкел - ради перформасот негов) би ти траел цел живот :)

П.С. колку пари е усвари моторов да не зборам на памет?
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.968
Зависи за што ти е, треба да одговориш на милион прашања од кои повеќето лични и треба да си искрен со себе - за што ти е? каде и како сакаш да го возиш? замена за веспа? планираш ли нешто посериозно во иднина? имаш ли А возачка? етц. етц...
Ако си сериозен за купување мотор можеш во ДМ да ми писеш да посветам време анализа да ти дадам за алтернативи (од мое лично истражување што го правев кога го купив мојот прв и планирам да ми е последен мотор)...

SHORT ANSWER: што и да земеш од динамикс не можеш да утнеш зашто се број еден у мк ама па затоа се преценети и прескапи (обично само "богаташи" пазаруваат таму - без никаква замарека за тоа чисто само за престава).

Според мене*
CONS: многу пари даваш за 0 перформанс и 0 re-sale value
PROS: прост мотор е нема, што да се расипе а, и да се расипе нешто сигурно можеш кај било кој мајстро за 500 ден да го поправиш (ова според мене до душа и не е баш некој про затоа што ако и стапнуваш во динамикс сигурно имаш пари и не ти е до ефтин сервис дојдено)
Значи моторов ако го возиш во град (каде и што само можеш - сакал нејкел - ради перформасот негов) би ти траел цел живот :)

П.С. колку пари е усвари моторов да не зборам на памет?
До сега имам возено само аутоматик 125цц и 50цц а без мотор сум неколку години и сеа некако ми се вроди желба пак да купам, па разгледувам.
Не сум воопшто упатен нит па ме „возел“ филмот да имам ваков или онаков мотор, него сум ја глеал веспата/скутерот ко нешто да ме однесе од едно до друго место, на факс порано, до работа итн итн.

Сега, сакам нешто со што ќе можам да излезам и од градов (претпоставувам дека со овој не би можел да одам до Љубљана, не мислам за такво излагање на отворено).

Имам желба за скрамблер ама немам финансии за да би купил Дукати од 10.000 евра (пример).

Моторов го продаваат на старо купен од Динамикс 2500 евра и е отприлика мој рејнџ за финансии (првичен план ми беше околу 1500 ама би се споил некако).
 

RadE_Strongest

Field Marshal
Член од
31 март 2009
Мислења
654
Поени од реакции
329
До сега имам возено само аутоматик 125цц и 50цц а без мотор сум неколку години и сеа некако ми се вроди желба пак да купам, па разгледувам.
Не сум воопшто упатен нит па ме „возел“ филмот да имам ваков или онаков мотор, него сум ја глеал веспата/скутерот ко нешто да ме однесе од едно до друго место, на факс порано, до работа итн итн.

Сега, сакам нешто со што ќе можам да излезам и од градов (претпоставувам дека со овој не би можел да одам до Љубљана, не мислам за такво излагање на отворено).

Имам желба за скрамблер ама немам финансии за да би купил Дукати од 10.000 евра (пример).

Моторов го продаваат на старо купен од Динамикс 2500 евра и е отприлика мој рејнџ за финансии (првичен план ми беше околу 1500 ама би се споил некако).
ууф овој е според мене е чисто замена за веспа за во град од кафе до кафе (ерго тхе кафе рацер) да те носи и да си фенси ака хипстер... исто ко и дукати скламберот што ги хејтам ја ама тоа нема везе секој си го вози својот филм :D

бараш да ти е убав (иако викаш не ти е по филмот) а да одиш на отворен пат надвор од град па и до љубљана - што е сосема спротивно од ова што го постираше :)

значи за тоа еден минус (намената) од мене и уште еден за цената што добиваш 1 цилиндар 400 цц (ради буџетот планиран) .. 2 минуса - 0 плусеви за изборов

Јust my 2 cents - ништо лично секако јас сум за што повеќе луѓе да возат мотори но, според мене за ова што го бараш ти треба поголем и поснажен мотор и ја лично би заштедил и земал на старо некоја јапанска машина а не вакви фенси срања (there i said it)

Јас би препорачал Suzuki SV650 на старо сочуван да пробаш да најдеш со некој пријател моторџија/механичар...
Чисто за споредба мојот прв (и планирам последен) мотор е Suzuki GSR 600 - 2007г - што го купив на старо пред 3 години од добар моторџија за 3000 евра со поминати 60,000 км!! и пак преде ко маче за ништо го неам однесено на поправка освен за редовен потрошен материјал.. а со него можам да возам во град (накед е - пак тип на "фенси") и плус на автопат каде сакам бидејки е 100 коња (типот што ми го продаде цела европа ја извозел со него - затоа и толлку километри успеал да натепа). Иначе јас сакав и барав SV650 да земам како по-почетнички (а сепак снажен) мотор но не го земав единствено само затоа што ми улета овој преку препорака од другар дека е чуван и возен како што треба - што и се докажа за вистинито...
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.968
ууф овој е според мене е чисто замена за веспа за во град од кафе до кафе (ерго тхе кафе рацер) да те носи и да си фенси ака хипстер... исто ко и дукати скламберот што ги хејтам ја ама тоа нема везе секој си го вози својот филм :D

бараш да ти е убав (иако викаш не ти е по филмот) а да одиш на отворен пат надвор од град па и до љубљана - што е сосема спротивно од ова што го постираше :)

значи за тоа еден минус (намената) од мене и уште еден за цената што добиваш 1 цилиндар 400 цц (ради буџетот планиран) .. 2 минуса - 0 плусеви за изборов

Јust my 2 cents - ништо лично секако јас сум за што повеќе луѓе да возат мотори но, според мене за ова што го бараш ти треба поголем и поснажен мотор и ја лично би заштедил и земал на старо некоја јапанска машина а не вакви фенси срања (there i said it)

Јас би препорачал Suzuki SV650 на старо сочуван да пробаш да најдеш со некој пријател моторџија/механичар...
Чисто за споредба мојот прв (и планирам последен) мотор е Suzuki GSR 600 - 2007г - што го купив на старо пред 3 години од добар моторџија за 3000 евра со поминати 60,000 км!! и пак преде ко маче за ништо го неам однесено на поправка освен за редовен потрошен материјал.. а со него можам да возам во град (накед е - пак тип на "фенси") и плус на автопат каде сакам бидејки е 100 коња (типот што ми го продаде цела европа ја извозел со него - затоа и толлку километри успеал да натепа). Иначе јас сакав и барав SV650 да земам како по-почетнички (а сепак снажен) мотор но не го земав единствено само затоа што ми улета овој преку препорака од другар дека е чуван и возен како што треба - што и се докажа за вистинито...
Да ама цената на ова што ти го предлагаш е некои 30% повеќе од мојот максимум.
За Љубљана ко пример, сакав да кажам дека сум свесен дека со скрамблерот не можам да отидам до таму ама не би ми било проблем (претпоставувам) да извозам 100тина километри низ државава.

Дека е фенсерај моторов, ќе се согласам со тебе.
 

RadE_Strongest

Field Marshal
Член од
31 март 2009
Мислења
654
Поени од реакции
329
Да ама цената на ова што ти го предлагаш е некои 30% повеќе од мојот максимум.
За Љубљана ко пример, сакав да кажам дека сум свесен дека со скрамблерот не можам да отидам до таму ама не би ми било проблем (претпоставувам) да извозам 100тина километри низ државава.

Дека е фенсерај моторов, ќе се согласам со тебе.
види реален муабет е и дека ако сакаш и запнеш можеш и со 50цц веспа до љубљана да отидеш ама прашањето е колку тоа ќе ти е убаво и уживанција и безбедно ! не знам дали имаш со мотор возено на автопат да видиш ветар што прави, колкава разлика има од град и тоа зборам во перфекни услови летен ден... воздушни џепови од шлепери, тепање на ветер бидејки немаш визир (накед мотор) етц...

најдобро би ти било да го пробаш да ти дадат да го повозиш еднаш ако можеш сам да видиш како лежи, имам видено ваков паркиран кај мене у маало и ко играчка ми личеше, пак ќе кажам за кафе и град топ изглеа нема збор ама за на автопат толку подобри опции има мислам...

хел, ако не ти се одделува поголем буџет зашто не размислиш за некој кинески хамачи и keeaway ? барем дупло поевтино ке те фати - ноте: не се разбирам во кинески мотори кај нас :)
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.968
види реален муабет е и дека ако сакаш и запнеш можеш и со 50цц веспа до љубљана да отидеш ама прашањето е колку тоа ќе ти е убаво и уживанција и безбедно ! не знам дали имаш со мотор возено на автопат да видиш ветар што прави, колкава разлика има од град и тоа зборам во перфекни услови летен ден... воздушни џепови од шлепери, тепање на ветер бидејки немаш визир (накед мотор) етц...

најдобро би ти било да го пробаш да ти дадат да го повозиш еднаш ако можеш сам да видиш како лежи, имам видено ваков паркиран кај мене у маало и ко играчка ми личеше, пак ќе кажам за кафе и град топ изглеа нема збор ама за на автопат толку подобри опции има мислам...

хел, ако не ти се одделува поголем буџет зашто не размислиш за некој кинески хамачи и keeaway ? барем дупло поевтино ке те фати - ноте: не се разбирам во кинески мотори кај нас :)
Не сакам да одам на кинеска варијанта, мада едно време ми беше опција Хамачи.

750 gsx r едно време најмногу ме возеше зошто сакав нејкед бајк и може истиот убаво да се направи.
 

RadE_Strongest

Field Marshal
Член од
31 март 2009
Мислења
654
Поени од реакции
329
Не сакам да одам на кинеска варијанта, мада едно време ми беше опција Хамачи.

750 gsx r едно време најмногу ме возеше зошто сакав нејкед бајк и може истиот убаво да се направи.
бесна машина е и тој малку опасна разлика од мешот :D

btw се надевам имаш и плус околу 600+ евра буџет и за фул квалитетна опрема... јас во град од семафор до семафор се возам у фул скафандер на 40степени а за надвор од град да не зборам :)

знам дека ATAG звучи ко попување но веруј ко паднал знае, јас на пример го следам "motojitsu" од јутуб и на една од неговите понапредни вежби за emergency braking ми лизна предницата и под мотор отидов со нога - ништо не ми беше станав се истресов и продужив - но можеш да претпоставиш кои делови од опремата ми беа изгребани... и што ќе се десеше да не носев
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.968
бесна машина е и тој малку опасна разлика од мешот :D

btw се надевам имаш и плус околу 600+ евра буџет и за фул квалитетна опрема... јас во град од семафор до семафор се возам у фул скафандер на 40степени а за надвор од град да не зборам :)

знам дека ATAG звучи ко попување но веруј ко паднал знае, јас на пример го следам "motojitsu" од јутуб и на една од неговите понапредни вежби за emergency braking ми лизна предницата и под мотор отидов со нога - ништо не ми беше станав се истресов и продужив - но можеш да претпоставиш кои делови од опремата ми беа изгребани... и што ќе се десеше да не носев
Да да, разликата е огромна во моќноста.
Па така и почна уствари да ми се враќа желба, кога размислував за нејкед бајк и после ми се уфрли оваа опција, скрамблер и си викам ај ќе пишам на форумов, да добијам некој совет од поискусни.

За опрема, се слагам дека мора (не треба, него мора) да се купи и имам планиран буџет али не 600+ евра, не за почеток.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Ме интересира дали некој може да сподели искуство или мислење за Mash Five Hundred 400cc. Гледам дека ги продаваат во Динамикс. Исто, доколку може некој да предложи алтернатива за тој мотор.

Фала
Симпатично ретро моторче . Еден цилиндар , 390 цц , 27 кс ... Генерално за тие пари не можеш да купиш поголем и подобар мотор , а да не е стар 15 години ... Едноставен е , евтино одржување , лесен за возење . За низ град за до ваму-таму , за кафе шема е одличен . Максимална брзина претпоставувам дека му е некаде до кај 130-140 км/ч. Така да и низ цела држава кај сакаш можеш да одиш со него , со двајца , без проблем по автопат 120-130 км/ч... Е сега нема да си брз како некој со поголем мотор , ама ако тоа не ти е битно ... Генерално за градско и меѓуградско возикање ќе ти заврши работа одлично ...
 
Член од
21 јуни 2018
Мислења
610
Поени од реакции
262
Да, SR Max300 ei, јас го имам од 2012 навака, 13 000км до сега и тип топ, немам лош збор... Ако знаеш што е Gilera Nexus - ова ти е истото тоа со друго име ... Quasar Piaggio машина, истата од 250 цц, само направен 278 цц, 22 коња, 22.5 Nm момент ... Рамот кај 300-ката е истиот од Nexus 500, додека кај 250-ка е истиот како кај 125-ка ( зборам за Nexus, пошто SR Max доаѓа само како 1250ка и 300-ка ) ... Top speed на рамно 142-144 км/ч, на надолница највеќе ми има покажано 157 км/ч и веќе го исклучува електрониката пошто е лимитиран на 9500 врт/мин... Kако и се друго од фамилијата Пијаџо, машината е топ, преносот е погоден ( иако не би штетело да е нешто малку поагресивен на старт, ама пак тогаш би изгубил на крајна брзина )... Не бара многу за одржување, редовниот сервис деклариран од производителот е на 10 000км, ама јас не го оставам повеќе од
5 000, а истиот ти се состои од 1.3 литри уље ( препорачано Eni / Agip 600 ден / л . ), филтерче за уље 400 ден. и филтер за воздух 400 ден... Поголемиот сервис кој покрај наведеново се состои и од менување на каиш 5 000 ден, ролни ( незнам колку се 25 x 17 mm носи ) и свеќица ( ама тој сервис е после 15 000 км ) ... Мала замерка кај италијаниве јас имам на завршната обработка... Мислам се ке сработат како што треба, ке го измислат, ке го направат и на крај како да брзаат да го состават побрзо и може да се случи некое пластиче или маска да не е заштрафена до крај па да мораш да ја заштрафиш убаво самиот иако тоа не го гледам како проблем... За управувањето е врв во таа класа ( Nexus го викаат скутерот што сака да биде мотоцикл ), има скоро па мотоциклистичко управување... Иако седиштето е поставено малку повисоко од другите скутери во класата и рачките доаѓаат пониско ( добиваш чувство скоро како на некој streetgihter ) тежиштето е доста ниско, па така дозволува доста лесно и поагресивно маневрирање ... Одличен крузер за низ град, одличен и за меѓуградско возење. но малку неудобен за совозачот на долги релации... Потрошувачката зависи од возењето и шоферот... Јас сум 100кг и знам да бидам поагресивен на рачката за гас, па така ако се возам сам низ град потрошњата се движи помеѓи 3,2 и 3,5 литри на 100км, со уште еден 3,5 - 3,8 , а 4 литри уште нема качено ... На отворен пат со возење во распон од 90 - 120 км/ч паѓа и на 2,7 - 2,8 литри ... Ако испуштив нешто прашај, мада мислам дека опфатив доволно ... Имаш едно чудо тестови за Nexus и SR Max по нет, па можеш и таму да прочиташ...
Да не го продаваш?
 
Член од
16 септември 2020
Мислења
25
Поени од реакции
6
Што моторче можам да возам со Б категорија а да биде солидно?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom