Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
17 јануари 2009
Мислења
1.346
Поени од реакции
184
Здраво.
Го направив мојот скутер од 50цц на 80цц 4т и добив доста на брзина и старт, моторчето е ок, но има еден проблем. Другарче го има истиот мотор и исто и кај него е правен 80цц но моторот е доста побрз, на 20-30 метра брзината е иста и потоа неговиот завзема повеќе. Значи и мојот оди до кај 65-70 но неговиот влечи повеќе. Го однесов на мајстор и платив 800ден но не знам што направи мајсторот, не ми кажуваше, сега моторчето е побрзо но сепак не е колку неговото. Инаку на моторчето од другаров сменет е и варијатор пред да го направи 80цц бидејќи стариот му се расипа но менувањето на кајшеви повторно продолжи, па одкако го направи 80цц се случуваше истото и повторно беше заменет друг варијатор. Е сега се мислам дали е до варијаторот или нешто друго е проблемот. Ако има некој решение нека кажи бидејќи не ми се носи веќе на мајстор каде што ми вика нема да ми го направи брзо како на другарчево и тоа намерно:sneaky:
 

tomsaso

Пемпере
Член од
10 септември 2005
Мислења
1.387
Поени од реакции
339
http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/lj50q-2l-40-detail?lang=en&showall=1#машина
Овај мислам дека го купив..Макар што не сум сигурен.. Ќе ви потврдам кога ќе стигнат документите.. 630 евра од хамачи..

Го продадов овај glanz BZ139QMB 50cc2
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1741355-Skuter-2010-glanz-BZ139QMB-50cc2

Купен 600-650 евра 2010 година.. го продадов 305 евра гланцот на линкот погоре..


Дали направив добра зделека со тоа што се подновив?

Се во еден ден направив и некако на брзина па се прашувам да не погрешив многу..


Е сега друг проблем..

Новово скутерче не ја прима туражата наеднаш.. Значи одвај ќе крени до 10-20 и така ќе се мачи со таа брзина некое време(минута-две).. после тоа ја прима максималната и постигнува нормална брзина 40км/ч кога сум сам на него...

Инаку го купив од хамачи битола и еден другар го возеше до демир хисар .. 28 км.. кажа дека ок било по пат.. има малце и угорница ..

Инаку ми кажаа дека на 2 тактните треба да се тура масло на 600 км.. Кој ке светни ламбичката.. Јас турив ама немав во мене пари за оргинално препорачано масло ИПОН .. Па му турив Лубекс за 2т (300 ден/литар)..

Ме интересира за влечна сила дали новово е појако од старото? И дали одкако ќе на тргнам блокажата (300 км) туражата ќе ја прима инстант како и претходоното...

Дали да правам рекламација оти ми касни со туражата? Да не е прегреано од возење.. (50км првиот ден од кои 30 наеднаш со неколку километри угорница)...другите по километар-два на пол сат.???

Што е проблемот што не влечи како што сакам? Можно е да има нешто во резерварот па додека да протера да се помачи нешто? Или се е до блокажата? Јас како што разбирам блокажата ја ограничува брзината на 45км/х ама не го ограничува забрзувањето кое што е прилично разочарувачко на новово скутерче... 2 тактните да не мора да загреат прво?Што е проблемот?

Инаку има една угорница која сам без проблем ја качував со претходното.. Новово не успеа да ја качи..
 
Последно уредено:

Mr.47

Juve Fan
Член од
29 јули 2008
Мислења
10.017
Поени од реакции
6.042
Возел некој СК-ОХ со веспа(скутер)? Ако да, кажете нешто, што, како, зошто, итн итн. :)

Ми прдна на памет да појдам, па ме интересира дали да идам вака или не.

п.с. моторчето е Априлија СР 50.
 
Последно уредено:

Mr.Deni

Животна грешка си ми ти...
Член од
4 мај 2007
Мислења
3.499
Поени од реакции
2.625
Возел некој СК-ОХ со веспа(скутер)? Ако да, кажете нешто, што, како, зошто, итн итн. :)

Ми прдна на памет да појдам, па ме интересира дали да идам вака или не.

п.с. моторчето е Априлија СР 50.
Ne moze da ides bidejki so 50kubika motor ne smees da izlezes na avtopat.

Sent from my ZTE Blade III Pro using Tapatalk 2
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Да не има некој за продавање веспа piagо нешто како LX сериите до 4 години старо максимум.Бара да купи едно другарче,али слабо нешто по огласиве.
Ако знаете некој да има пишете ми пораче.

Инаку јас барам некое половно 1-3 години старо скутерче до 50цц.Претпочитам да е некој кинез но да е исправен.Се разбира цената да е реална,за нови знам каде има.
Исто така ако има некој нека понуди нешто.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
12.034
Поени од реакции
36.310
Дајте некој предлог за скутер до 50цц , со најмала потрошувачка. Ми треба за разнесување на брза храна низ град , исклучиво вожња низ град.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Дајте некој предлог за скутер до 50цц , со најмала потрошувачка. Ми треба за разнесување на брза храна низ град , исклучиво вожња низ град.
Апен 6-ка..Од поновата серија..Го полниш резервоарот од 5 литра до даска,и минеш 400-450 км гарант..
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
855
Поени од реакции
408
По се изгледа ке биде Malaguti f15 дали направив добар избор??:unsure::confused:
E neznam kakvi se ovie... Nekoi od porano kako na primer Madison 125 imaa Yamaha masini, Madison 250 mislam deka imase Piaggio a Spider Max 500 deli ista masina so Nexus, Atlantic i Beverly - znaci Piaggio... 50-kite neznam sto imaat sega... Od nekolku sto znam od porano se nemaat pozaleno do sega , mada licen e vaka ne deka ne e... Ja bi izbral Aerox samo zaradi kapacitetot i prostorot sto go ima za tjuniranje odposle, baska toa sto e licen i e sekako Yamaha...
 
Член од
18 јуни 2009
Мислења
7
Поени од реакции
0
здраво на сите,имам мака па ако сакате да ми помогнете би ви бил благодарен :)
вака,пред извесен период купив кинески скутер (50 кубика појачан на 80 кубика),е сега работата е тоа што имам проблеми со палењето,кога е ладен моторот односно кога првпат ке го палам немам проблеми со палењето,ама откако ке го возам и ке загрее машината тогаш едвај пали треба 6-7 секунди да го верглам за да запали. на моторот имам сменето нов акумулатор,грло,нова свекица (а сум пробал и со други,и исто е),преносен каиш (претходниот беше 729 17 30, а овој што го купив е 729 18 30,ама и пред да го сменам имав проблеми со палењето),пробав и со штелување на палењето ама безуспешно.јас стварно незнам што може да биде проблемот. си знам за бензиската пумпа на резервар што стои дека ми е расипана ама не верувам дека е до неа затоа што на ладна машина пали без проблем...ако можете помагајте.фала однапред :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
е па си знаеш што е... кога пали, и на ладен и кога е загреан моторот му треба поголемо убризгување на гориво на првите неколку такти за да запали... кога е ладен моторот, автоматскиот саух тоа го прави, создава вакуум и повлекува гориво.. но кога е загреан, саухот не го прави тоа, затоа и верглаш повеќе...

ако не требало да има пумпа, немало да има...[DOUBLEPOST=1408006710][/DOUBLEPOST]
Здраво.
Го направив мојот скутер од 50цц на 80цц 4т и добив доста на брзина и старт, моторчето е ок, но има еден проблем. Другарче го има истиот мотор и исто и кај него е правен 80цц но моторот е доста побрз, на 20-30 метра брзината е иста и потоа неговиот завзема повеќе. Значи и мојот оди до кај 65-70 но неговиот влечи повеќе. Го однесов на мајстор и платив 800ден но не знам што направи мајсторот, не ми кажуваше, сега моторчето е побрзо но сепак не е колку неговото. Инаку на моторчето од другаров сменет е и варијатор пред да го направи 80цц бидејќи стариот му се расипа но менувањето на кајшеви повторно продолжи, па одкако го направи 80цц се случуваше истото и повторно беше заменет друг варијатор. Е сега се мислам дали е до варијаторот или нешто друго е проблемот. Ако има некој решение нека кажи бидејќи не ми се носи веќе на мајстор каде што ми вика нема да ми го направи брзо како на другарчево и тоа намерно:sneaky:

10 исти кинези да ги земеш еден до друг, сите 10 различно ке се понашаат... јбг, кинез е тоа...

за да добиеш нешто екстра на брзина крајна, треба да се чепка околу сетапот на варијатор, ролери, тегови, ламели, каиш а аи секако треба да се чепне и во карбураторот.. си го појачал, си турил поголем цилиндар, зголемена кубикажа а убризгувањето на гориво како и преносот си ги оставил исти...

ефектот ти е ист, како да пробаш да ги облечеш панталоните од 10 години кога си имал и да очекуваш да ти биде комотно во нив...
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
1.346
Поени од реакции
184
10 исти кинези да ги земеш еден до друг, сите 10 различно ке се понашаат... јбг, кинез е тоа...

за да добиеш нешто екстра на брзина крајна, треба да се чепка околу сетапот на варијатор, ролери, тегови, ламели, каиш а аи секако треба да се чепне и во карбураторот.. си го појачал, си турил поголем цилиндар, зголемена кубикажа а убризгувањето на гориво како и преносот си ги оставил исти...

ефектот ти е ист, како да пробаш да ги облечеш панталоните од 10 години кога си имал и да очекуваш да ти биде комотно во нив...
Купив варијатор Косо, го ставив со ролни од по 5 грама, на крајна имав малце повеќе но на старт послаб беше (изгледа дека потежок од стандардниот), го вратив стариот со ролни од 3х5гр и 3х7гр, па сега се мислам за ролни од 3.5гр или 4. Во тежина иначе со другаров сме разчични можеби и тоа игра улога, јас 80 тој 65.. Исто така со сетот од варијатор добив и федерчиња сини за ламела, сега да докупам голем федер па да ги ставам и нив. А за дизна не знаам каде да најдам, а и на оваа не пиши кој број е ама е некаде 75-80. Ставив 100ка и моторот гушеше т.е. на 10 метра неодеше ич..
Кајшот е истиот, варијаторот преден е ист ама не знам какви ролни има, тој поточно сменил заден дел на варијатор или ламела што и да е ( мајсторот рече варијатор било тоа кога му го вратил стариот дел). Епа сега тоа е, остана само да погодуваме, бидејќи повеќе не носам мотор кај некој што не ми го прави ни за пари подобар бидејќи не сум го направил кај него целиот мотор...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
ако сакаш подобар старт, ке туриш по лесни ролни.. но ке изгубиш на крајна... ако сакаш крајна побрза, ке туриш по тешки но ке изгубиш на старт... а пакк со појаки федери на ламелите, можеш да туриш потешки ролни, ке добиеш и појак старт и поголема крајна...

15-те кила разлика, значат.. ама само за стартот...
 
Член од
6 април 2013
Мислења
357
Поени од реакции
302

Моторчево е пресно купено ама не можам да си поверувам на очите колку троши.
Доесга потроши 10.5L за изминати 160 километра.
Сакам да прашам имаат ли врска блокажите со потрошњата или има ли некој проблем моторв што троши волку или тоа е редовно и веќе познато... Некои велат многу трошеле друг пак вика дека му бил погоден не трошел повеќе од 3 литра... Ваше мислење како да ја намалам потршувачкава?
 

Rabrobil

Seduce and Destroy
Член од
1 јули 2010
Мислења
886
Поени од реакции
294

Моторчево е пресно купено ама не можам да си поверувам на очите колку троши.
Доесга потроши 10.5L за изминати 160 километра.
Сакам да прашам имаат ли врска блокажите со потрошњата или има ли некој проблем моторв што троши волку или тоа е редовно и веќе познато... Некои велат многу трошеле друг пак вика дека му бил погоден не трошел повеќе од 3 литра... Ваше мислење како да ја намалам потршувачкава?
10 ЛИТРА НА 160 КИЛОМЕТРИ????????????????????????:vozbud: немогуче, назад со гаранцијата и мењај го ОДМА , оваа реплика на априлија троши преку сила 3 3,5 литри на 100км
 

Kajgana Shop

На врв Bottom