- Член од
- 16 август 2008
- Мислења
- 3.293
- Поени од реакции
- 637
Мислам дека е редно време да се напушти стариот начин на оценување од 1 до 5 во основните и средните училишта. Да, образованието треба прво да се среди од корен, почнувајќи од наставните програми итн, но исто така мора да се промени и оценувањето.
Според мене оцените од 1 до 5 не е доволно за да се разликува знаењето на учениците, особено што на крај има огромно пумпање и 2/3 од класовите завршуваат одлични, што е надвор од здрав разум.
Накратко кажано, мојот предлог е да се прават екстерни тестирања на тромесечие, полугодие, тромесечие и крај на година, што ќе бидат исти за сите училишта. Не е во ред во некои училишта да има повисоки критериуми, а во други пониски. Тестовите да бидат со по 100 поена, и во зависност колку поена имаш толкава да ти биде и оценката. На пример, имаш 92 поена, оцената по тој предмет ќе ти биде 9.2. Одличен успех е ако имаш помеѓу 9.1 и 10. Така ќе се разликува одличен ученик што е навистина одличен, и одличен кој оди кон многу добар (9.1-9.3). Во склоп на ова би ставил и дополнителни поени што би доаѓале од активноста на часовите.
Што мислите вие? Дали е потребно да се промени начинот на оценување и каков е вашиот предлог?
Според мене оцените од 1 до 5 не е доволно за да се разликува знаењето на учениците, особено што на крај има огромно пумпање и 2/3 од класовите завршуваат одлични, што е надвор од здрав разум.
Накратко кажано, мојот предлог е да се прават екстерни тестирања на тромесечие, полугодие, тромесечие и крај на година, што ќе бидат исти за сите училишта. Не е во ред во некои училишта да има повисоки критериуми, а во други пониски. Тестовите да бидат со по 100 поена, и во зависност колку поена имаш толкава да ти биде и оценката. На пример, имаш 92 поена, оцената по тој предмет ќе ти биде 9.2. Одличен успех е ако имаш помеѓу 9.1 и 10. Така ќе се разликува одличен ученик што е навистина одличен, и одличен кој оди кон многу добар (9.1-9.3). Во склоп на ова би ставил и дополнителни поени што би доаѓале од активноста на часовите.
Што мислите вие? Дали е потребно да се промени начинот на оценување и каков е вашиот предлог?