Потеклото на Албанците

Член од
13 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
Сега и Пелазги и Илири и Дардани испаднавте. Каша попара.Башка и тези на некои историчари кои што се само тези.
Prema naukata vaka ne ucat so mitovite :

Zeus e najstariot , posle dovaga negoviot sin Dardan , a Ilir mu dovaga vnuk na Zeus ..Sto mislam poveke , deka mitot im sluzi na onie "kako karem" za spekuliranje na denesnite kulturi kako i tie bile del od taa kultura i nivnata Istoria se bazira vrz prikazni , zatoa e tolku nejasna i komplicirana denes da se razberere Istoriata ..
-Prama mitologija ,znaci tabelata gore , ako e taka (sto ne veruvam ) , togas za kakov Ilirski jazik nie treba da zboruvame , pa neli Zeus e tatko na Dardan i Ilir negov vnuk , pa neveozmozmo da postoi nekakov ilirski jazik :)
Kako e mozno Dedo i vnuk da zborele ili pisuvale na razlicen jazik !

Член од
26 јануари 2009
Мислења
Поени од реакции
Јас не реков ништо за ИЛ, туку твои сонародници, и нормално го препознав со ѕвездата на албански.......
И не велам јас дека имаме врска со илирите, цело време постирам историчари..........

Автохтоноста на словените како што може да ја поништува автохтоноста на грците толку може на албанците.....
Абе отвори тема за словените ако си толку напален, но во оваа тема престани......
Ми мешаш Албанои кои се илирско племе и Шќипетари. :) Пробај со клучни зборови: Banu Ghassan, Quraysh, Al - Arnaud.
А можеш и книгава да ја прочиташ
Studies In The History Of The Near East

By Peter Malcolm Holt

Обрати пажња на ова

Odgovor od samite Sloveni :

----------------------------

Albancite go cuvale jazikot , obicaite itn .., zatoa i se racunat kako edinstveni starosedelci , sto jas se slozuvam so tvojot post , no raspravata ovde medju Albancite i Makedoncite ne e do Ilirite tuku ocigleno ne prva liga e slepa mrznja sto i nema nikakva vrska so istoriski fakti i taka se gubi vrednosta na temata , inaku , bez somenine deka vo Balkanot ima starosedelci sto se asimilirani na Sloveni ,RAZLOGOT ZOSTO SE ASIMILIRALE E = VERATA !
--- надополнето: 19 јануари 2013 во 13:29 ---
Ма каки факти, каки бакрачи, се е Шчип

The Venetic script from the Adriatic region (5th Century B. C.).

Etruscan/Latin/Vinča script. (L. Vuga)

Grad pri Reki 4th C. BCE

Posočje, 4th C. BCE

Inscription from the village of Breza in central Bosnia, dating from 5th or 6th century.

Karnijske Alpe

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
O.K.
Zosto togas ne nosite vie Plis od Zeus , Odise itn , tuku nie go nosime ?

Ili pak, zosto ima znacaj imeto Ilir , Ylliri na albanski jazik , a na slovenski ili na vas jazik nema ?
http://translate.google.com/#sq/mk/I liri Ylli i ri
Објасни ми, како носењето капи се користи за докажување на потекло?

Или можеби носењето сандали ме прави Хелен?

Доколку те интересира модата и нејзината еволуција, истиве или слични форми на капи ќе ги најдеш и на блискиот исток, Кавказија, Русија, Египет, цел Балкан, од различни вери, евреи, христијани, муслимани, будисти...

Терминот Елл/Илли е најстарото име за Бог, а во различни верзии се сретнува и како Елијах, Илијам, Ил и др.

Во античка Грција сончевиот бог е Хелиос, оттаму и називот Хелени. Во грчкиот Хелиос означува Сонце.

Илион на пр. е античкиот град во Троја.

Хелиополис е грчкиот назив на старо египетскиот град Луну кој бил централно место на култот на богот Ра кој бил египетско соларно божество, а подоцна на тоа место се оформило и средновековно Каиро.

Градот Баалбек во Либан, во античко време на Александар исто така бил познат и под грчкото име Хелиополис.

Затоа пак никаде не се споменати Илири во тој дел на светот така?

Името Сонце во нашиот јазик доаѓа од коренот -Сол, во латинскиот е еквивалент на Хелиос. Што е едно исто.

Имињата како Илија, Елија, Елаја, Алија, или Илина, Илона, Илена, Елена, Елма,Елиза без навлегување кому припаѓаат, го имаат истото значење на сите јазици.

Казаки

Атаманот - Army of Christ
Член од
2 септември 2011
Мислења
Поени од реакции
Plis od zelezo :eek:
Mozno e toa nesto sosema drugo , ili mozebi se upotrebuvani za ratista takvite zelezni kapi ali ne e Plis . Nema Plis od zelezo !.
Дали е капа или шлем не е битно... Самиот збор Пилос е тип на капа/шлем (провери google: Pilos type hat или Pilos type helmet). И џабе ми постираш нешто од 15 и 16 век, кога неможиш да ми објасниш од каде кај Бугарите истата таа капа?

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Ми мешаш Албанои кои се илирско племе и Шќипетари. :) Пробај со клучни зборови: Banu Ghassan, Quraysh, Al - Arnaud.

By Peter Malcolm Holt

Обрати пажња на ова

Многу одамна јас им постирав непобитни врски, на кои се надоврзува твојот пост:

When the blessed Omar conquered Jerusalem, Jabal could not remain any longer in that place, so they boarded ships and took refuge with the king of Spain. Jabal-i Alhama was given the mountains of Dukat, Progonat and Frengis in the Albanian regions of Avlona and Delvina to live in, which were then under Spanish rule. These lands were previously uninhabited and, within a short period of time, he settled them and, mingling with the Franks, they created the Albanian language from a mixture of Frankish and Arabic. The place they originally inhabited, and where they still reside after many generations, is now called the mountain of Quryelesh, since they are descended from the Quraysh tribe of Arabs. Accordingly, the Albanian people boast that they are descended from the Quraysh, the companions of the Prophet. Although Jabal-i Alhama died as a Muslim and was buried at this site according to his last will and testament, his descendants intermarried with the treacherous Franks and became Frankish and bookless themselves..........The Albanians claim that their ancestor Jabal-i Alhama was a companion of the Prophet and died a Muslim. In short, Jabal-i Alhama of the Quraysh tribe is the ancestor of the Albanian..........

Quryelesh = Kurvelesh -топоним во денешна Албанија
http://en.wikipedia.org/wiki/Kurvelesh

They all speak Arnaud, which is like no other tongue. In origin, the Arnaudi were one of the Arab tribes of Quraysh in Mecca. That is why there are some Arabic words still in use among them. When these Arnaud tribesmen emerged from the mountains of Skadar and Vlora, they mingled with the Italians and Franks, and so, during the Caliphate of Omar, produced a language between Arabic and Frankish.

“Jabal-i Alhama subsequently died as a Muslim in the city of Elbasan. In the Tuhfa history, there is extensive information on this Arab tribe. This clan of Quraysh actually do look like Arabs........ “

Robert Dankoff, Robert Elsie; Evliya Celebi in Albania and adjacent regions (Kosovo, Montenegro, Ohrid).

Travelling through southern Albania in 1670, Ottoman traveller Evliya Chelebi (1611-1684) recounts the apocryphal legend of the Arab sheikh Jabal-i Alhama, who fled to the mountains of Kurvelesh in Albania and died in Elbasan. According to Evliya, he is the father of the Albanian people.

http://www.albanianliterature.net/oral_lit3/OL3-11.html

The Albanians are divided into four tribes. These are, the Gheghides and Mirdites, the Toskides, the Tsamides, and the Liapides.

The Toskides are the most handsome of the Albanians. They have noble features, with fair hair and blue eyes, indicating the mixture of Georgian blood, which probably flows in their veins : less warlike than their countrymen of the other tribes, their stature is also less Herculean. They are supposed to have derived their name from the Toxidse, mentioned by Chardin as inhabiting Mingrelia.

http://www.albanianhistory.net/texts19/AH1848_2.html

The Principality of Mingrelia was a historical state in Georgia ruled by the Dadiani dynasty
http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Mingrelia

The country now occupied by this tribe lies to the south of that of the Ghegs and Mirdites, and extends to the river Vojutza. It is called by themselves Toskouria. Their chief places are Elbassan and Berat, called by the Turks Arnaout Belgrad, in order to distinguish it from Belgrade on the Danube. Te-pellene, the birth-place of Ali Pasha, is now included in their territory, although it was formerly considered as belonging to the infamous Liapides.

The women of the Toske tribe are remarkable for their beauty, like those of Georgia, whence they issue, according to the conjecture of some antiquaries.

In their own language they call themselves Skipetar, which name bears some affinity with that of of the Skitekip, mentioned by the Armenian geographers as inhabiting a territory near the Caspian.

Journal of the Ethnological Society of London (1848-1856)
Royal Anthropological Institute of Great Britain and Ireland

http://www.albanianhistory.net/texts19/AH1848_2.html
http://www.archive.org/stream/edinbu...6edin_djvu.txt

Во книгата подоле спомнати се Colchians како жители на Епир - односно со поправката подоцна - Албанија, како основачи на градот Орикум меѓу Влора и Саранда.

http://books.google.com/books?id=FGPcLMpcBAMC&pg=PA56&dq=Oricum Colchi&hl=pl&ei=iuHqTL76IJDoOczgvd8K&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=3&ved=0CDIQ6AEwAg#v=onepage&q=Oricum Colchi&f=false

Тоа е само потврда за врската меѓу двете Албании и населувањето на античките кавкаски племиња на денешна албанија, носејќи ги со себе и имињата и топонимите.

тhe term Colchians is used as the collective term for early Georgian tribes which populated the eastern coast of the Black Sea.

http://en.wikipedia.org/wiki/Colchis

The tribe of the Ghegs and Mirdites are of lofty stature and athletic frame; and their swarthy complexion and black eyes still retain the characteristics of their supposed Caucasian origin.
http://books.google.com/books?id=ShwXAAAAYAAJ&pg=PA310&lpg=PA310&ots=4Fk__5Yhmo&dq=Skitekip&output=text

He chose Tiridates, of the same stock as Artabanus, to be his rival, and the Iberian Mithridates to be the instrument of recovering Armenia, having reconciled him to his brother Pharasmanes, who held the throne of that country.

Of the petty chiefs Mithridates was the first to persuade Pharasmanes to aid his enterprise by stratagem and force, and agents of corruption were found who tempted the servants of Arsaces into crime by a quantity of gold. At the same instant the Iberians burst into Armenia with a huge host, and captured the city of Artaxata. Artabanus, on hearing this, made his son Orodes the instrument of vengeance. He gave him the Parthian army and despatched men to hire auxiliaries. Pharasmanes, on the other hand, allied himself with the Albanians, and procured aid from the Sarmatae, whose highest chiefs took bribes from both sides, after the fashion of their countrymen, and engaged themselves in conflicting interests. But the Iberians, who were masters of the various positions, suddenly poured the Sarmatae into Armenia by the Caspian route. Meanwhile those who were coming up to the support of the Parthians were easily kept back, all other approaches having been closed by the enemy except one, between the sea and the mountains on the Albanian frontier, which summer rendered difficult, as there the shallows are flooded by the force of the Etesian gales. The south wind in winter rolls back the waves, and when the sea is driven back upon itself, the shallows along the coast, are exposed.

Meantime, while Orodes was without an ally, Pharasmanes, now strengthened by reinforcements, challenged him to battle, taunted him on his refusal, rode up to his camp and harassed his foraging parties. He often hemmed him in with his picquets in the fashion of a blockade, till the Parthians, who were unused to such insults, gathered round the king and demanded battle. Their sole strength was in cavalry; Pharasmanes was also powerful in infantry, for the Iberians and Albanians, inhabiting as they did a densely wooded country, were more inured to hardship and endurance. They claim to have been descended from the Thessalians, at the period when Jason, after the departure of Medea and the children born of her, returned subsequently to the empty palace of Aeetes, and the vacant kingdom of Colchi. They have many traditions connected with his name and with the oracle of Phrixus. No one among them would think of sacrificing a ram, the animal supposed to have conveyed Phrixus, whether it was really a ram or the figure-head of a ship.

http://classics.mit.edu/Tacitus/annals.6.vi.html

The eastern Black Sea city of Volni was part of the kingdom of Colchi, today's Georgia.

Mithradates VI (Greek: Μιθριδάτης), from Old Persian Mithradatha, "gift of Mithra"; b. 134, d. 63 BC, also known as Mithradates the Great (Megas) and Eupator Dionysius, was king of Pontus and Armenia Minor in northern Anatolia (now in Turkey) from about 119 to 63 BC. Mithradates was a king of Greek and Persian origin, and claimed descent from Alexander the Great and King Darius the Great. Both spellings of his name were used in antiquity; Mithridates was favored by the Romans, while Mithradates follows Greek inscriptions and highlights the association with the ancient Persian god Mithra.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mithridates_VI_of_Pontus

And it may have been these immense, and as Bayer says celebrated, plains, to which this mountain was contiguous, that was the distinguishing property, which gave rise to the name of this portion of the long range of mountains running from west to east, and to the inhabitants of it, as well as to the mountain itself: for, although the plains were little habitable, yet the \ allies at the foot of the mountain on both sides were very fertile, and full of the same race of men, who occasionally roved over those plains on the north side of it. Stephanus, an ancient Greek author, expressly says, that the inhabited district on the south side was called Gogarena.
"Gogarena est locus inter Colchos et Iberos orientales."

http://books.google.com/books?id=_EMUAAAAYAAJ&lpg=PA135&ots=kjrzjAQNzK&dq=GOGARena&pg=PA135&output=text

Кога ќе успеат да ги побијат овие евидентни историски врски, нека ми се јават.

http://forum.kajgana.com/threads/Албанците-се-бореле-ПРОТИВ-Александар-и-Македонците.54337/page-2

Член од
13 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
Објасни ми, како носењето капи се користи за докажување на потекло?

Или можеби носењето сандали ме прави Хелен?

Доколку те интересира модата и нејзината еволуција, истиве или слични форми на капи ќе ги најдеш и на блискиот исток, Кавказија, Русија, Египет, цел Балкан, од различни вери, евреи, христијани, муслимани, будисти...

Терминот Елл/Илли е најстарото име за Бог, а во различни верзии се сретнува и како Елијах, Илијам, Ил и др.

Во античка Грција сончевиот бог е Хелиос, оттаму и називот Хелени. Во грчкиот Хелиос означува Сонце.

Илион на пр. е античкиот град во Троја.

Хелиополис е грчкиот назив на старо египетскиот град Луну кој бил централно место на култот на богот Ра кој бил египетско соларно божество, а подоцна на тоа место се оформило и средновековно Каиро.

Градот Баалбек во Либан, во античко време на Александар исто така бил познат и под грчкото име Хелиополис.

Затоа пак никаде не се споменати Илири во тој дел на светот така?

Името Сонце во нашиот јазик доаѓа од коренот -Сол, во латинскиот е еквивалент на Хелиос. Што е едно исто.

Имињата како Илија, Елија, Елаја, Алија, или Илина, Илона, Илена, Елена, Елма,Елиза без навлегување кому припаѓаат, го имаат истото значење на сите јазици.
Plisot denes go nosat isklucivo Albancite, i nikako kavkazci ili bilo goj drug .
Edno video go imas videno od nekoj forumas ovde so Plis na glava pred nekoj den i tuka ke ja prevrtis seta kultura :) Moe mislenje .
Plisot go nosele Ilirite , Pelazgite to est starosedelcite (KADMOS vo foto ) http://i47.tinypic.com/70crbl.jpg a toj istiot go nosat Albancite i denes , i ne samo plisot tuku i pesnite i Oro i dr.
Imeto ILIJA , kako prvi vie nemate slovo "Y" da se cita YLL i plus ima znacaj tocno na albanski sto znaci :http://translate.google.com/#sq/mk/YLL i samo na albanski se preveduva .

@Казаки
Prasaj gi Bugarite , rekov nam protiv da go nosat istiot bilo koj a mozno e toj na slika e i ALBANEC , ne mu znae :) Ti koga ignorias i istoriski fakti od sreden vek , sto nemozam as da recam "deka moze e i ALBANEC " :)

red baron

sad but true
Член од
3 ноември 2012
Мислења
Поени од реакции
Чекаjте момци, требва да се знае дека племена со името венети постоjaт на много места во Европа, па и во Азиja. Во Европа племена со тоа ииме има во долен Дунав, Прибалтика и во Адриатика. Управлjаваштото племе при тохарите во Азиja сушто носи името Вен. Самиот етноним е от индоевропски произход, келтски *win - родственик, старонемски *veni - роднина, приjател, тохарски *wen - благороден.

Доколкото го имам читано тие венети по Адриатика биле келти по произход и от тех иде името на денешна Венециja.

Jулиj Цезар се сблсква со друго келтско племе нарекувано венети во кампаниjта си во Галиja. Тие венети са живеели во Северозапдна Франциja. Во Балтиja

Не мое толкова лесно да се постави знак на равентство между келтските венети от Адриатика и Галиja и словенските венети от Балтика !

By Peter Malcolm Holt

Обрати пажња на ова

Ма каки факти, каки бакрачи, се е Шчип

The Venetic script from the Adriatic region (5th Century B. C.).

Etruscan/Latin/Vinča script. (L. Vuga)

Grad pri Reki 4th C. BCE

Posočje, 4th C. BCE

Inscription from the village of Breza in central Bosnia, dating from 5th or 6th century.

Karnijske Alpe

Тие рунни скрипти от 5th Century B. C. наj - вероватно са оставени от келтите венети, а не от словените.

При тие вторите рунни скрипти от 5th or 6th century. е вероватен аварски произход.

Член од
13 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
Многу одамна јас им постирав непобитни врски, на кои се надоврзува твојот пост:

Кога ќе успеат да ги побијат овие евидентни историски врски, нека ми се јават.

http://forum.kajgana.com/threads/Албанците-се-бореле-ПРОТИВ-Александар-и-Македонците.54337/page-2
Tie istoriski fakti se pobiene od vremeto i od samite tvoi postovi ako gi procitas so interes , deka samiot si kontradiktoren na svoite postovi ..
Smesno e koga eden ne -albanec pokusava da me uci mene albanski zborovi :sleep:

Член од
27 јули 2012
Мислења
Поени од реакции
Genti. Ти ги читам сите постови и коментари, каша-попара направи, незнаеш ни самиот што правиш. Вистина е дека постојат илири во историјата, Грците ги дупеле илирките и биле нивни жени повеќето. Кажи ми ти што имаш врска со илирите ? Оди до матична служба во архива и побарај документ од твојот пра пра дедо од страната на татко ти , и ке видиш дека не си Албанец , туку си Македонец потурчен. Ти и таквите како тебе.

Член од
13 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
I sto znaci ovoj zbor na Albanski jazik " Баалбек " ili ovoj " Quraysh " ??
Neam komentar .
--- надополнето: 19 јануари 2013 во 16:02 ---
Genti. Ти ги читам сите постови и коментари, каша-попара направи, незнаеш ни самиот што правиш. Вистина е дека постојат илири во историјата, Грците ги дупеле илирките и биле нивни жени повеќето. Кажи ми ти што имаш врска со илирите ? Оди до матична служба во архива и побарај документ од твојот пра пра дедо од страната на татко ти , и ке видиш дека не си Албанец , туку си Македонец потурчен. Ти и таквите како тебе.
Ti kako takanarecen "grk" nitu mozes , nitu imas fakti so eden Albanec da se brkas vo vrska so Istoriata , i plus toa , na tvoe mesto " BI BIL BLAGODAREN DOZIVOTNO NA ALBANCIVE STO I POSTOIS DENES " a ti toa go znes .

Член од
27 јули 2012
Мислења
Поени од реакции
I sto znaci ovoj zbor na Albanski jazik " Баалбек " ili ovoj " Quraysh " ??
Neam komentar .
--- надополнето: 19 јануари 2013 во 16:02 ---

Ti kako takanarecen "grk" nitu mozes , nitu imas fakti so eden Albanec da se brkas vo vrska so Istoriata , i plus toa , na tvoe mesto " BI BIL BLAGODAREN DOZIVOTNO NA ALBANCIVE STO I POSTOIS DENES " a ti toa go znes .
Кога ке го земеш документот од твојот пра пра дедо од страната на татко ти во архива на Република Македонија и кога ке видиш што си по национално и народно потекло, тогаш ке можеме јас и ти да муабетиме за историја колку сакаш.

red baron

sad but true
Член од
3 ноември 2012
Мислења
Поени од реакции
Научно погледнато всички сме доjденци от некаде на Балканот. Истинските староседелци на Балканот са от културата Vinca culture и Varna - Gumelnica culture. Тие земеделски култури са опустушени при атаките на индоевропеjците кои доагат от Северното Црноморие.

Пелазгите доагат п'рви на Балканот, па след тех и гети, мизи, траки, дардани, илири, фриги, македони...

Интересното е че во формирането на древните г'рци наред со елините които са индоевропеjци участие взимат и ахеjците които са протоабхазки ( неиндоевропски народ ) кавказки племена поради което и елините наричат Колхида - Ахеja. Хетите сушто говорат за малоазиатската страна - Аххиjaва.

Член од
13 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
Кога ке го земеш документот од твојот пра пра дедо од страната на татко ти во архива на Република Македонија и кога ке видиш што си, тогаш ке можеме јас и ти да муабетиме за историја колку сакаш.
Toa i go vika tvojot najgolem istoricar i lingvist vo Grcija denes ,
"Vo grcija se zborelo Albanski "

I toa vo New York Times : http://www.nytimes.com/2009/06/24/arts/design/24abroad.html?_r=4&pagewanted=2&sq=Albanian Marbles&st=cse&scp=1&
I drugite vasi istoricari istoto go kazuvaat vo posledno vreme :)
Zatoa ......................

Член од
27 јули 2012
Мислења
Поени од реакции
Toa i go vika tvojot najgolem istoricar i lingvist vo Grcija denes ,
"Vo grcija se zborelo Albanski "

I toa vo New York Times : http://www.nytimes.com/2009/06/24/arts/design/24abroad.html?_r=4&pagewanted=2&sq=Albanian Marbles&st=cse&scp=1&
I drugite vasi istoricari istoto go kazuvaat vo posledno vreme :)
Zatoa ......................
Ние Грците го знаеме ова, ние знаеме дека во многу мал дел во Грција се зборува аромански, латински јазик, но ти мене не ме разбираш Genti. каква врска имаш ти со овие работи освен што знаеш албански јазик да зборуваш. Пак ке ти кажам, оди извади го документот на твојот пра пра дедо од централна архива на МКД за да знаеш што си по народно и национално потекло.

Kajgana Shop

На врв Bottom