Менаџер на ресторан

Член од
23 март 2011
Мислења
1.040
Поени од реакции
950
Здраво.
вака,имам искуство големо во угостителството,кујна,шанк,келнер... дојде ред да ми понудат работа како менаџер на ресторан за добра плата. е сега во објектот каде работам година време , прифатив да бидам унапреден, но незнам дали ке се справам со сето тоа.малку сум исплашен... Би сакал да споделам мислења со некои од вас што го работат тоа, и некој совет не би било лошо некој да каже.
Благодарам однапред
 

blue ladybug

Фанг ловер
Член од
5 февруари 2013
Мислења
5.210
Поени од реакции
11.803
Од што си исплашен? Од поголемите обврски кои ќе ги имаш? Па веројатно твоите предпоставени веруваат во тебе дека можеш да ги извршуваш истите, па за тоа и ти ги дале.
 

Meh

Член од
15 април 2012
Мислења
1.341
Поени од реакции
2.210
Здраво.
вака,имам искуство големо во угостителството,кујна,шанк,келнер... дојде ред да ми понудат работа како менаџер на ресторан за добра плата. е сега во објектот каде работам година време , прифатив да бидам унапреден, но незнам дали ке се справам со сето тоа.малку сум исплашен... Би сакал да споделам мислења со некои од вас што го работат тоа, и некој совет не би било лошо некој да каже.
Благодарам однапред
Ај честитки прво. :)

Второ - без страв. Како што и погоре е напишано, штом си унапреден значи дека се има доверба во тебе.

Трето, за работата. Имам некои познавања на темата. Пијалоци, исхрана, гости, наместеност на сала, музика...се тоа спаѓа во твоето портфолио. Можеби и маркетингот (од типот на "познавам луѓе, да ги викнам кај мене на вечера", пријателска база). Можеби наведеното, дека се е под твоја контрола и одговорност, те плаши, но искуството што го имаш во угостителството би требало да ти даде основа за тоа што ТРЕБА од другата страна на пултот. Сега, кога си на страна да диригираш, искористи го знаењето. Да не трубам повеќе него што треба, но следново би ти го препорачал (можеби некои од работите и веќе ги имаш):

- не знам кој е ресторанот и која е локацијата, но ти треба добар тим на луѓе на секоја позиција (очигледно, но од некаде да почнам)
- келнерите/келнерките треба да ти се тип-топ скоцкани секој ден, намирисани во неупадлива арома и средени (и ова е очигледно, ќе ставам О покрај сето очигледно :) ) - купи им мали парфемчиња за на работа
- посвети се на учење како келнерите да бидат најљубезни со гостите и како да им ги вадат парите од џебот, позитивната атмосфера секогаш помага. Си бил келнер, барем знаеш. ( О )
- работи со нив, не седи цело време од страна
- во однос на пијалоците - не знам на кое ниво е ресторанот, но би требало да знаеш кои пијалоци ти се најтрошени. Буткај ги келнерите да ги продаваат поскапите пијалоци во смисла на "со ова јадење оди најдобро тоа и тоа вино (и гледај да е добро некое)". Луѓето кои знаат што сакаат да пијат веднаш ќе нарачаат, оние што го гледаат менито се супер мета за продавање магла. :)
- гледај да не ги напнуваш твоите подредени со глупави смени. И гледај да има бесплатно кафе за нив додека се на работа. Бескрајно ќе ти бидат благодарни за тоа, а ни кафето не е скапо.
- измислувај некои финти во однос на пакети со јадење и пијалок, не мора цената на пакетот да е пресуден фактор, фотографијата продава повеќе
- во однос на пијалоците повторно - ќе треба да водиш евиденција во однос на сите пијалоци за да имаш некој оптимален успех. Мој предлог е да се насочиш кон некои пијалоци, а не да имаш од се по нешто бидејќи најчесто се оди во расход. Од жестоките пијалоци - можеш да имаш многу видови, најчесто долг рок на траење имаат. Имај си на speed dial некоја продавница за алкохол во близина.
- во однос на исхраната - повторно ќе кажам дека не знам за каков вид на ресторан станува збор, но оптимален вид и избор на јадења е ОК комбинација. Ќе треба со куварите добра и издржана расправа да си имаш за тоа по колку и на кој начин да се ставаат работите во една чинија. Натерај ги да инвестираат во себе (можеби и преку тебе) во умешноста декорација на јадењето - ќе ти донесе многу гости и поголем профит, а да не зборувам за бакшиши за келнерите.
- во однос на просторот каде што е ресторанот - бидејќи ниту еден ресторан во кој што сум бил во Македонија не мирисал убаво, еве ти шанса - определи еден мирис/арома која што ниту под разно нема да ја мениш и истата нека прска низ цел ресторан (како оние Airwick ил слично) - константно
- од некој друг менаџмент аспект - или централизирај ја работата или децентрализирај ја, meaning ако сметаш дека резервациите може да ги прави еден или сите келнери, договарање на помал или поголем настан и слично.

Изгледа долг постов, а не сум почнал убаво да разглабувам. :)

Има многу помали финти со менаџирањето на еден ресторан, но најбитен се гостите - тие од некаде треба да дојдат. Посвети се на тоа, сите газди тоа го гледаат најпрвин.

Поздрав.
 
Член од
5 ноември 2012
Мислења
2.527
Поени од реакции
5.718
Прво, прифакај ја работата без страв :)
За кратко време ќе видиш колку неоправдан ти бил стравот.

Ако си бил добар келнер, 80% ги имаш квалификациите.
Постот пред мене имаш убаво објаснето. Би дополнил :
-малку искуство со менаџирање со луѓе, во смисла однос со вработени ( решавање меѓучовечки проблеми, секогаш ќе имаш судир на релација кујна-келнери , или шанк-келнери)
-малку искуство со набавки на артикли, пожелно би било договор со некој добавувач кој секојдневно би ви носел потребни артикли, зеленчук и сл.
-солидно знаење на калкулации и контрола на финансии

И за гостите:
-Пожелно би било менаџерот да ги пречека гостите на влез, да им покаже соодветна маса и да ги смести
-Друго, имај навика да препорачаш на гости јадење и пијалок. Најголем дел од гостите во ресторан идат без претходен план што ке јадат. Кога менаџер ќе препорача нешто, најчесто гостите прифаќаат ( и ценат )
-Гледај да организираш со кујна што побрзо гостите да добијат предјадење. Лошто изгледа ако гостите чекаат со празна маса. Главното јадење може и да касни, ама ако има салата/предјадење на маса не се приметува толку.
-Имај навика за време на ручек на поминеш на маса и да прашаш дали е се во ред со нарачките и дали треба нешто да се дополни. Не ти одзема многу време, неполна минута, а гостите ја ценат грижата ( и многу често ќе видиш дека ќе има некоја дополна, доплнителен пијалок, лути пиперчиња слично)
-Грижи се за атмосферата, во смисла вид и јачина на музика, интензитет на осветлевање, во зависност од тип на клиентела или период од ден
-Обезбеди овластување од сопствениците да можеш да почестиш редовни гости или добра маса со гратис кафе после ручек/вечера или десерт, треба да си свесен колку влијае психолошки кај гости
Биди спремен на решавање на евентуални рекламации и проблеми со гости

И многу среќа...
 
Член од
23 март 2011
Мислења
1.040
Поени од реакции
950
Благодарам, стварно не очекував дека толку ке ме охрабрите.

и сигурен сум во мене.
 
Член од
31 август 2013
Мислења
149
Поени од реакции
338
Прво, штом знаеш од лично искуство како функционира кујна, шанк и служење гости-повеќе од пола работа ти е завршена. Сега, нормално дека си свесен дека менаџирањето е многу повеќе од тоа, и тоа е позитивно, свесен си дека треба да се усовршуваш. Освен со работата, јас би ти препорачала и теоретски малку да се потковаш, тоа никогаш не е на одмет. Мислам дека си постои посебна област ресторански менаџмент во угостителството, прочепкај. Еве јас на брзина што најдов, ти секако ќе си најдеш и подобро
3. Организација на ресторанското работење
Менаџмент на ресторанското работење



А) Поим и дефиниција

Менаџментот се дефинира како универзален процес на ефективно и ефикасно извршување на работата со помош на други луѓе и ангажирање на ресурсите во остварување на однапред дефинираните цели на претпријатието.
Менаџментот како процес се спроведува низ пет функции: планирање, организирање, координирање, мотивирање и контролирање.
Функцијата на планирање се состои од одредување на цели, донесување на одлуки за одредување на правците по кои претпријатието треба да оди, што всцушност претставува формирање на политики.
Организирањето е функција на анализирање на задачите и нивно распределување на поединци или група за извршување.
Координирањето е функција која менаџерите ја извршуваат за да ги синхронизираат и изедначуваат акциите на групите и индивидуите на кои задачите им се доверени.
Функцијата на мотивирање, менаџерите ја спроведуваат за да ги мотивираат вработените за подобро извршување на поставените задачи и тоа во правци кои се одредени во фазата на планирањето за да се постигнат поставените цели.
Функцијата на контролирање вклучува компарирање на она што е вистински постигнато со она што е планирано од иницијалната фаза на планирањето. Контролирањето може да се спроведува преку опсервација, со анализирање на финансиски податоци и извештаи или со анализа на статистички податоци.
Во процесот на менаџирање на ресторанот (без разлика дали се работи за ресторан во состав на хотел или егзистира како самостојна организациона единица, или пак е дел од ланец на ресторани) се спроведуваат соодветно петте функции на менаџментот.
Во процесот на планирање во ресторанското работење се вклучени неколку основни политики. Ккако прво тоа е финансиската политика која се однесува пред се на профитабилноста и трошоците на работењето. Потоа маркетинг политика која го дефинира пазарот кон кој работењето ќе се насочува и глобалната политика на угостителската пракса која ги дефинира главните цели на работењето на ресторанот и методите со кои тие цели треба да се постигнат.
Функцијата на организација опфаќа распоредување на поставените цели на поединци, дескрипција на работните активности, детализирање на целите и задачите, одговорноста која се доверува на поединците, на кого се тие одговорни.
Координирањето во ресторанското работење подразбира усогласување на работењето во сите оддели, така да тие функционираат во синергија.
Мотивирањето на персоналот во ресторанското работење е важна функција во менаџирањето. Постојат повеќе начини за мотивирање како на пример: поттикнување на тимска работа, поттикнување на состаноци, персонален менаџмент итн.
Контролата во ресторанското работење е неопходна, бидејќи проверката овозможува откривање на отстапувањата и преземање на мерки за превенција на таквите проблеми.

Б) Планирање и деловна политика

Важен сегмент на ресторанското работење е планирањето и деловната политика. Планирањето може да се дефинира како интегративен аспект, како ментална активност на менаџментот на определување цели, политики, планови на акција. Според тоа, основната содржина на планирањето се: целите, политиките и плановите. Со формирањето на целите започнува процесот на планирањето. Целите всушност претставуваат одреден резултат кој треба да биде постигнат во иднината. Политиките пак се начини со кои треба да се остварат целите. Плановите се конкретна формулација на целите и деловната политика, кои ги содржат задачите кои треба да се извршат и носителите на одговорноста за нивното извршување,
Постојат два основни типови на планирањето: долгорочно или стратегиско и краткорочно или тактичко. Долгорочните или стратегиските планови се прават за пет, па и повеќе години. Овде главна улога во планирањето имаат менаџерите кои се окупирани со визијата на организација, мисијата, организационите цели и главните политики. Додека пак, менаџерите од средното ниво, во планирањето се фокусираат на трансформирање на целите на организацијата во задачи кои треба да ги извршуваат менаџерите од третото ниво т.е. супервизорите. Менаџерите од третото ниво ги распоредуваат вработените и развиваат планови за извршување на задачите, за да се постигнат целите на организацијата.
Краткорочниот план е план за контретно работење, кој содржи висок степен на детализираност и разработеност на задачите. Врз основа на овие планови се превземаат конкретни акции на различните организациони целини во претпријатието. Овој план опфаќа временски период за една година и помалку од една година. На пример, се планираат различните комбинации на асортиман, обем и динамика на производството, содржината на мени миксот кој ќе се нуди за време од главната сезона на ресторанот.
Целите претставуваат одреден резултат кој треба да биде постигнат, остварен во иднина. На пример, една од целите на ресторан е зголемувањето на искористеноста на неговиот капацитет, воведување на нова мени селекција, обука и поттикнување на персоналот за продажба, разни промотивни активности и сл. Деловната политика е вториот финален производ на процесот на планирањето (после целите). Деловната политика е планска одлука со која се прецизираат начела, ставови, принципи и критериуми со кои се насочува одлучувањето и акцијата во работењето на претпријатието. Политиката укажува на можните начини како да се остварат зацртаните цели на најефикасен начин.
На менаџерите политиката им претставува рамка во нивното делување и им го трасира патот по кој треба да се оди во раководењето со претпријатието. Деловната политика претставува рамка на делувањето на претпријатието, уптаство за справување со проблемите и насочување на патот на целите т.е. зацртаните резултати. Без деловна политика претпријатието не може да се снајде во комплексното опкружување.
Процесот на формулирањето на деловната политика минува низ неколку фази:
• Анализа на целите (определување на барања и анализа на функциите за остварување)
• Фази за објавување (вработените се запознаваат со формулираната политика)
• Објаснување на деловната политика (давање инструкции за примена)
• Примена на деловната политика (практикување и препознавање на добри и лоши страни)
• Интерпретација на деловната политика (препознавање на нови ситуации и тешкотии во нејзиното справување)
• Контрола на деловната политика (спроведување и оценување на остварените цели)



Базичните политики во ресторантското работење се маркетинг политика, финансиска политика и глобалната политика на угостителската пракса. Сите претпријатија во своето работење се насочени кон пазарот. Овие базични политики вклучуваат фокусирање на гостите и задоволување на нивните барања (надворешен маркетинг) и задоволување на вработените кои ги опслужуваат гостите (внатрешен маркетинг). Во рамките на оваа концепција профитот се остварува низ соотведна примена на неговиот инструментариум: производ, цени, дистрибуција, промоција. Всушност маркетинг миксот ги опфаќа сите деловни активности што го поврзуваат производството со потрошувачите. Првиот елемент на маркетинг миксот се трансформира во производ / услуга. Вториот, презентацијата вклучува фактори како на пример, тема на ресторанот, персонал, атмосфера, локација и сл. Промоцијата вклучува апликација на одредени комуникативни активности кои се потребни за да се поттикне продажбата на производот директно до потрошувачот. Цената е важен фактор во презентацијата на производот на храна и пијалоци.

Маркетинг микс



Маркетинг планот е документ кој ги инкорпорира сите направени маркетинг напори во план на акции на организацијата. Планот ги идентификува маркетинг целите, целните пазари и маркетинг стратегијата. Планот исто така ги предвидува трошоците на самиот план и времето кое е потребно за извршување на различните делови од маркетинг програмата. Маркетинг програмата најчесто се припрема за една година, но исто така и за подолги периоди од неколку години.

Пример: Маркетинг политика на fast food ресторан





Финасиската политика, односно финансиското планирање на годишно или месечно работење ги содржи и следните планови:
• план на трошоци на материјали (набавка на храна, пијалоци)
• план на трошоци за средства за работа
• план на трошоци за работна рака
• планска калкулација, план на вкупен приход, доход и добивка
• план на обртни средства
• финансиски план



Планот треба да ги содржи сите намирници кои се користат во приготвувањето на производите по конретен вид, количина и набавна вредност. Ваквите годишни планови на трошоците овозможуваат дефинирање и конкретизирање на договорите со добавувачите. Во годишниот финансиски план се внесени сите приходи (од производство и продажба), расходи (директни трошоци и фиксни трошоци), вкупно ДДВ 19% и добивка / загуба.
Глобалната политика на угостителската пракса ги дефинира главните цели на работењето како и методите кои тие цели треба да ги постигнат. Креирањето на политиката на угостителската пракса на ресторанот се базира на следните поставки:
• тип на потрошувач (негова потрошувачка моќ, пол, возраст, професија, образование, националност, општествен статус и сл.)
• тип на производ / мени (засебна цена за секој производ, или една цена за еден комплетен оброк)
• начин на производство (конвенционален или традиционален начин, поставувачки, систем на готова храна, приготвување на храната, топол или ладен оброк)
• стилови на услуги (тип на ресторанот, близина, типот на менито, лого, атмосфера, имиџ и сл)
• организација и креирање на персоналот (бројност, декор, униформа, вид)
Секако дека ти треба и добра подлога од финансиско работење.
Од друга страна, сигурно добро знаеш и како може да ти забушаваат вработените, во секоја смисла, па треба и тоа да си контролираш. Никогаш не сум била во таа бранша, ама од она што сум гледала и читала, прилично е захтевно да водиш ресторан, треба искуство, но и вештина, од набавки, до организација, (сѐ она што гостинот ни го гледа, ни го интересира) па до услугата и храната.
Јас од аспект пак на гостин што сакам-
1. хигиена и квалитетна храна (за хигиена не простувам, од чаршаф, прибор за јадење, до среден келнер/ка), а храната се знае свежо и квалитетно
2. стручни келнери- тоа не е само да знае да ја донесе чинијата, тоа и јас знам, нели? Да е упатен во менито и да знае да препорача и да објасни. Имав еден случај, како гостин, го прашувам келнерот (менито беше очај, ништо не беше објаснето, на пр. пишува само тоа-и-тоа со црвен сос и толку, и му велам А каков е овој црвен сос? -Па, црвен, вели, ваљда со кечап ... ауч! и истото јадење со бел сос и јас пак си прашувам А белиот сос со што е? -Е па нема кечап изгледа вика... дупло ауч! Да не должам, решивме таму само салата со аперитив, си отидовме на друго место на вечера)
3. однос кон гостите-сѐ е јасно, да не објаснувам.
Најважно е да си направиш еден список што сѐ се очекува од тебе и да ги имаш сите конци во свои раце во секое време, инаку жив ќе те изедат :)
 
Член од
23 март 2011
Мислења
1.040
Поени од реакции
950
ke vi odgovoram na site postovi pokasno. inaku celosno mi e poznata rabotata, sum bil isto pretpostaven vo drug objekt. no mnogu pomal od ovoj.
inace se raboti za picerija so skara . Blagodaram na site sto se potrudivte da mi pomognete.
 

^Exotic^

Wanderstruck
Член од
25 ноември 2007
Мислења
5.969
Поени од реакции
1.059
Еве и еден мој придонес. Може ќе биде подолгичок пост ама ќе се потрудам да бидам најконцизен што можам. Ако имаш време, прочитај.

Прво, честитки на унапредувањето. Чим си бил номиниран за менаџмент значи дека твојот шеф верува во тебе, што е добро за сега.

Второ, нека не те мава успехот во глава. Чекори полека но сигурно. Секогаш имај на ум дека единствена причина поради која ти ја имаш работата е да го разработиш бизнисот на газдата и да му донесеш исплата на инвестицијата. За успешен менаџер верувам ти требаат два принципи што треба и во сон да ги знаеш:

1. Научи се да го третираш бизнисот како ти да си газдата и твоите лични пари да се во прашање. Што би направил во одредена ситуација ако знаеш дека позитивен исход ќе ти донесе повисок приход, а негативен ќе ти изгуби пари?

2. Кога си на работа, само работата е важна. Ако имаш проблеми со девојката, разреши ги надвор од работа. Додека работиш фокусирај се само на тоа.

За да имаш успешен ресторан (овде ќе избегнам детали како мени, цени итн зашто верувам дека немаш удел тука, веќе се е одлучено во веќе постоечки бизнис); единствено што ти треба ти се задоволни муштерии и добра репутација на бизнисот во заедницата. Муштериите ти се вистинскиот шеф и начинот на кој тие се третирани ќе одлучи колку си ти успешен во работата.

За успешен ресторан ти требаат 3 компоненти:

1. Квалитет - секогаш имај високи стандарди во работата на твоите работници и храната што ја нудат. Изговори од типот "ај ќе помине овој муштерија со по неквалитетен оброк" не важат, заборави на тоа. Секој еден муштерија ти е исто важен. Секој изгубен муштерија ќе те чини уште повеќе индиректно изгубени муштерии. Исто, безбедноста на храната ти е приоритет, без компромиси тука.

2. Услуга - келнерите и ти треба секогаш да изгледате професионално. Мора да бидете љубезни и културни со секој муштерија. Биди отворен кон пофалби и критики, посебно кон конструктивните критики. Секоја замерка од муштериите пренеси ја на тимот. Научи како да се справуваш со жалби од муштериите, ако ги третираш правилно веројатно ќе ти бидат полојални.

3. Чистота - кујната мора да ти биде чиста и постојано да го бараш истото од вработените. Предниот дел од ресторанот мора да биде цакум пакум, без изговори. Истото важи и за тоалетите.


Освен тоа, мора да знаеш како да се справиш со човечкиот фактор. Нема да бидеш добар менаџер ако не знаеш како да работиш со луѓе. Најголем проблем во овој период би ти бил факторот дека ти си унапреден, додека некој друг од истото работно место не е. Овие поединци може негативно да се однесуваат кон тебе, што значи дека ќе треба да работиш на својот авторитет кон овие луѓе. Треба да им дадеш до знаење дека сега си на друга позиција и имаш поинакви очекувања од нив. Доколку имаш створено добро другари на работното место, за жал ќе мораш да ги прекинеш другарствата. Или си им шеф или другар. Двете не одат заедно зашто ќе ти влијаат на одлуките што ќе ги носиш.

Поматаму, ќе треба да знаеш како да мотовираш луѓе, да ги дисциплинираш, да ги држиш до висок стандард и да им даваш критика (позитивна и негативна). Задавај реални цели. Доколку вработените не успеваат да ја свршат работата ќе мора да превземеш мерки. Ако ветиш дека нешто ќе направиш, направи го истото, зашто верувај вработените секогаш ќе внимаваат на тоа што правиш. Не сакаш да испаднеш хипокрит во нивните очи и да ја изгубат почитта кон тебе.

И за на крај, еден блог за менаџмент што би требало да го третираш како Библија. Се надевам разбираш англиски.

Исто и овој линк. Испечати ја страната, залепи ја во канцеларија и третирај ја како "Оче наш" на менаџментот.

Се надевам не забегав многу. Со среќа :)
 
Член од
23 март 2011
Мислења
1.040
Поени од реакции
950
Од што си исплашен? Од поголемите обврски кои ќе ги имаш? Па веројатно твоите предпоставени веруваат во тебе дека можеш да ги извршуваш истите, па за тоа и ти ги дале.
Да, сопствениците на објектот ми даваат волја и ми кажааа воопшто да не се плашам,[DOUBLEPOST=1392914998][/DOUBLEPOST]
Ај честитки прво. :)

Второ - без страв. Како што и погоре е напишано, штом си унапреден значи дека се има доверба во тебе.

Трето, за работата. Имам некои познавања на темата. Пијалоци, исхрана, гости, наместеност на сала, музика...се тоа спаѓа во твоето портфолио. Можеби и маркетингот (од типот на "познавам луѓе, да ги викнам кај мене на вечера", пријателска база). Можеби наведеното, дека се е под твоја контрола и одговорност, те плаши, но искуството што го имаш во угостителството би требало да ти даде основа за тоа што ТРЕБА од другата страна на пултот. Сега, кога си на страна да диригираш, искористи го знаењето. Да не трубам повеќе него што треба, но следново би ти го препорачал (можеби некои од работите и веќе ги имаш):

- не знам кој е ресторанот и која е локацијата, но ти треба добар тим на луѓе на секоја позиција (очигледно, но од некаде да почнам)
- келнерите/келнерките треба да ти се тип-топ скоцкани секој ден, намирисани во неупадлива арома и средени (и ова е очигледно, ќе ставам О покрај сето очигледно :) ) - купи им мали парфемчиња за на работа
- посвети се на учење како келнерите да бидат најљубезни со гостите и како да им ги вадат парите од џебот, позитивната атмосфера секогаш помага. Си бил келнер, барем знаеш. ( О )
- работи со нив, не седи цело време од страна
- во однос на пијалоците - не знам на кое ниво е ресторанот, но би требало да знаеш кои пијалоци ти се најтрошени. Буткај ги келнерите да ги продаваат поскапите пијалоци во смисла на "со ова јадење оди најдобро тоа и тоа вино (и гледај да е добро некое)". Луѓето кои знаат што сакаат да пијат веднаш ќе нарачаат, оние што го гледаат менито се супер мета за продавање магла. :)
- гледај да не ги напнуваш твоите подредени со глупави смени. И гледај да има бесплатно кафе за нив додека се на работа. Бескрајно ќе ти бидат благодарни за тоа, а ни кафето не е скапо.
- измислувај некои финти во однос на пакети со јадење и пијалок, не мора цената на пакетот да е пресуден фактор, фотографијата продава повеќе
- во однос на пијалоците повторно - ќе треба да водиш евиденција во однос на сите пијалоци за да имаш некој оптимален успех. Мој предлог е да се насочиш кон некои пијалоци, а не да имаш од се по нешто бидејќи најчесто се оди во расход. Од жестоките пијалоци - можеш да имаш многу видови, најчесто долг рок на траење имаат. Имај си на speed dial некоја продавница за алкохол во близина.
- во однос на исхраната - повторно ќе кажам дека не знам за каков вид на ресторан станува збор, но оптимален вид и избор на јадења е ОК комбинација. Ќе треба со куварите добра и издржана расправа да си имаш за тоа по колку и на кој начин да се ставаат работите во една чинија. Натерај ги да инвестираат во себе (можеби и преку тебе) во умешноста декорација на јадењето - ќе ти донесе многу гости и поголем профит, а да не зборувам за бакшиши за келнерите.
- во однос на просторот каде што е ресторанот - бидејќи ниту еден ресторан во кој што сум бил во Македонија не мирисал убаво, еве ти шанса - определи еден мирис/арома која што ниту под разно нема да ја мениш и истата нека прска низ цел ресторан (како оние Airwick ил слично) - константно
- од некој друг менаџмент аспект - или централизирај ја работата или децентрализирај ја, meaning ако сметаш дека резервациите може да ги прави еден или сите келнери, договарање на помал или поголем настан и слично.

Изгледа долг постов, а не сум почнал убаво да разглабувам. :)

Има многу помали финти со менаџирањето на еден ресторан, но најбитен се гостите - тие од некаде треба да дојдат. Посвети се на тоа, сите газди тоа го гледаат најпрвин.

Поздрав.
Ви благодарам многу што оддвоивте време и се потрудивте да ми објаснете. јасни ми се повекето работи па се надевам дека полесно ке влезам во ,,шема. ја гледам педантноста на келнерите, исто така објектот ни е мн чист, сепак фала за се[DOUBLEPOST=1392915242][/DOUBLEPOST]
Еве и еден мој придонес. Може ќе биде подолгичок пост ама ќе се потрудам да бидам најконцизен што можам. Ако имаш време, прочитај.

Прво, честитки на унапредувањето. Чим си бил номиниран за менаџмент значи дека твојот шеф верува во тебе, што е добро за сега.

Второ, нека не те мава успехот во глава. Чекори полека но сигурно. Секогаш имај на ум дека единствена причина поради која ти ја имаш работата е да го разработиш бизнисот на газдата и да му донесеш исплата на инвестицијата. За успешен менаџер верувам ти требаат два принципи што треба и во сон да ги знаеш:

1. Научи се да го третираш бизнисот како ти да си газдата и твоите лични пари да се во прашање. Што би направил во одредена ситуација ако знаеш дека позитивен исход ќе ти донесе повисок приход, а негативен ќе ти изгуби пари?

2. Кога си на работа, само работата е важна. Ако имаш проблеми со девојката, разреши ги надвор од работа. Додека работиш фокусирај се само на тоа.

За да имаш успешен ресторан (овде ќе избегнам детали како мени, цени итн зашто верувам дека немаш удел тука, веќе се е одлучено во веќе постоечки бизнис); единствено што ти треба ти се задоволни муштерии и добра репутација на бизнисот во заедницата. Муштериите ти се вистинскиот шеф и начинот на кој тие се третирани ќе одлучи колку си ти успешен во работата.

За успешен ресторан ти требаат 3 компоненти:

1. Квалитет - секогаш имај високи стандарди во работата на твоите работници и храната што ја нудат. Изговори од типот "ај ќе помине овој муштерија со по неквалитетен оброк" не важат, заборави на тоа. Секој еден муштерија ти е исто важен. Секој изгубен муштерија ќе те чини уште повеќе индиректно изгубени муштерии. Исто, безбедноста на храната ти е приоритет, без компромиси тука.

2. Услуга - келнерите и ти треба секогаш да изгледате професионално. Мора да бидете љубезни и културни со секој муштерија. Биди отворен кон пофалби и критики, посебно кон конструктивните критики. Секоја замерка од муштериите пренеси ја на тимот. Научи како да се справуваш со жалби од муштериите, ако ги третираш правилно веројатно ќе ти бидат полојални.

3. Чистота - кујната мора да ти биде чиста и постојано да го бараш истото од вработените. Предниот дел од ресторанот мора да биде цакум пакум, без изговори. Истото важи и за тоалетите.


Освен тоа, мора да знаеш како да се справиш со човечкиот фактор. Нема да бидеш добар менаџер ако не знаеш како да работиш со луѓе. Најголем проблем во овој период би ти бил факторот дека ти си унапреден, додека некој друг од истото работно место не е. Овие поединци може негативно да се однесуваат кон тебе, што значи дека ќе треба да работиш на својот авторитет кон овие луѓе. Треба да им дадеш до знаење дека сега си на друга позиција и имаш поинакви очекувања од нив. Доколку имаш створено добро другари на работното место, за жал ќе мораш да ги прекинеш другарствата. Или си им шеф или другар. Двете не одат заедно зашто ќе ти влијаат на одлуките што ќе ги носиш.

Поматаму, ќе треба да знаеш како да мотовираш луѓе, да ги дисциплинираш, да ги држиш до висок стандард и да им даваш критика (позитивна и негативна). Задавај реални цели. Доколку вработените не успеваат да ја свршат работата ќе мора да превземеш мерки. Ако ветиш дека нешто ќе направиш, направи го истото, зашто верувај вработените секогаш ќе внимаваат на тоа што правиш. Не сакаш да испаднеш хипокрит во нивните очи и да ја изгубат почитта кон тебе.

И за на крај, еден блог за менаџмент што би требало да го третираш како Библија. Се надевам разбираш англиски.

Исто и овој линк. Испечати ја страната, залепи ја во канцеларија и третирај ја како "Оче наш" на менаџментот.

Се надевам не забегав многу. Со среќа :)
Ти благодарам многу,
Еве и еден мој придонес. Може ќе биде подолгичок пост ама ќе се потрудам да бидам најконцизен што можам. Ако имаш време, прочитај.

Прво, честитки на унапредувањето. Чим си бил номиниран за менаџмент значи дека твојот шеф верува во тебе, што е добро за сега.

Второ, нека не те мава успехот во глава. Чекори полека но сигурно. Секогаш имај на ум дека единствена причина поради која ти ја имаш работата е да го разработиш бизнисот на газдата и да му донесеш исплата на инвестицијата. За успешен менаџер верувам ти требаат два принципи што треба и во сон да ги знаеш:

1. Научи се да го третираш бизнисот како ти да си газдата и твоите лични пари да се во прашање. Што би направил во одредена ситуација ако знаеш дека позитивен исход ќе ти донесе повисок приход, а негативен ќе ти изгуби пари?

2. Кога си на работа, само работата е важна. Ако имаш проблеми со девојката, разреши ги надвор од работа. Додека работиш фокусирај се само на тоа.

За да имаш успешен ресторан (овде ќе избегнам детали како мени, цени итн зашто верувам дека немаш удел тука, веќе се е одлучено во веќе постоечки бизнис); единствено што ти треба ти се задоволни муштерии и добра репутација на бизнисот во заедницата. Муштериите ти се вистинскиот шеф и начинот на кој тие се третирани ќе одлучи колку си ти успешен во работата.

За успешен ресторан ти требаат 3 компоненти:

1. Квалитет - секогаш имај високи стандарди во работата на твоите работници и храната што ја нудат. Изговори од типот "ај ќе помине овој муштерија со по неквалитетен оброк" не важат, заборави на тоа. Секој еден муштерија ти е исто важен. Секој изгубен муштерија ќе те чини уште повеќе индиректно изгубени муштерии. Исто, безбедноста на храната ти е приоритет, без компромиси тука.

2. Услуга - келнерите и ти треба секогаш да изгледате професионално. Мора да бидете љубезни и културни со секој муштерија. Биди отворен кон пофалби и критики, посебно кон конструктивните критики. Секоја замерка од муштериите пренеси ја на тимот. Научи како да се справуваш со жалби од муштериите, ако ги третираш правилно веројатно ќе ти бидат полојални.

3. Чистота - кујната мора да ти биде чиста и постојано да го бараш истото од вработените. Предниот дел од ресторанот мора да биде цакум пакум, без изговори. Истото важи и за тоалетите.


Освен тоа, мора да знаеш како да се справиш со човечкиот фактор. Нема да бидеш добар менаџер ако не знаеш како да работиш со луѓе. Најголем проблем во овој период би ти бил факторот дека ти си унапреден, додека некој друг од истото работно место не е. Овие поединци може негативно да се однесуваат кон тебе, што значи дека ќе треба да работиш на својот авторитет кон овие луѓе. Треба да им дадеш до знаење дека сега си на друга позиција и имаш поинакви очекувања од нив. Доколку имаш створено добро другари на работното место, за жал ќе мораш да ги прекинеш другарствата. Или си им шеф или другар. Двете не одат заедно зашто ќе ти влијаат на одлуките што ќе ги носиш.

Поматаму, ќе треба да знаеш како да мотовираш луѓе, да ги дисциплинираш, да ги држиш до висок стандард и да им даваш критика (позитивна и негативна). Задавај реални цели. Доколку вработените не успеваат да ја свршат работата ќе мора да превземеш мерки. Ако ветиш дека нешто ќе направиш, направи го истото, зашто верувај вработените секогаш ќе внимаваат на тоа што правиш. Не сакаш да испаднеш хипокрит во нивните очи и да ја изгубат почитта кон тебе.

И за на крај, еден блог за менаџмент што би требало да го третираш како Библија. Се надевам разбираш англиски.

Исто и овој линк. Испечати ја страната, залепи ја во канцеларија и третирај ја како "Оче наш" на менаџментот.

Се надевам не забегав многу. Со среќа :)
Благодарност и до тебе, многу ми помогнаа вашите идеи и искуства.[DOUBLEPOST=1392915935][/DOUBLEPOST]Во ситуацијата моја сепак постојат двајца ,тројца што искажуваат реакциии од персоналот,и се соочувам со некои удари од нивна страна.толерантен сум засега,па ке видиме понатаму.
 
Последно уредено:

^Exotic^

Wanderstruck
Член од
25 ноември 2007
Мислења
5.969
Поени од реакции
1.059
Да, сопствениците на објектот ми даваат волја и ми кажааа воопшто да не се плашам,[DOUBLEPOST=1392914998][/DOUBLEPOST]
Ви благодарам многу што оддвоивте време и се потрудивте да ми објаснете. јасни ми се повекето работи па се надевам дека полесно ке влезам во ,,шема. ја гледам педантноста на келнерите, исто така објектот ни е мн чист, сепак фала за се[DOUBLEPOST=1392915242][/DOUBLEPOST]
Ти благодарам многу,

Благодарност и до тебе, многу ми помогнаа вашите идеи и искуства.[DOUBLEPOST=1392915935][/DOUBLEPOST]Во ситуацијата моја сепак постојат двајца ,тројца што искажуваат реакциии од персоналот,и се соочувам со некои удари од нивна страна.толерантен сум засега,па ке видиме понатаму.
Не чекај, сега е време за реакции. Тргни ги на страна и објасни им дека времињата се сменуваат. Тие сакаат-неќат, доколку им е важна работата ќе те почитуваат (за што треба и ти сам да работиш, авторитетот и почитта нема да дојдат сами никогаш). Биди строг, но фер. Тоа што си над нив не значи дека можеш да се однесуваш како сакаш со нив само поради позицијата, но мора да им дадеш до знаење дека ти нема да бидеш тој истиот од порано, ќе го смениш менталитетот и заедничкиот однос со нив. Доколку не делуваш брзо нема да те сфатат сериозно и ќе го изгубиш кредибилитетот што ќе се одрази во односот и нивната работа, ќе изгледа како наставник од основно што не знае да држи дисциплина па учениците прават како им милува на час. Менаџментот е всушност контрола, а поради тоа што ти си одговорниот, се зависи до твоите одлуки.
 

Meh

Член од
15 април 2012
Мислења
1.341
Поени од реакции
2.210
Не чекај, сега е време за реакции. Тргни ги на страна и објасни им дека времињата се сменуваат. Тие сакаат-неќат, доколку им е важна работата ќе те почитуваат (за што треба и ти сам да работиш, авторитетот и почитта нема да дојдат сами никогаш). Биди строг, но фер. Тоа што си над нив не значи дека можеш да се однесуваш како сакаш со нив само поради позицијата, но мора да им дадеш до знаење дека ти нема да бидеш тој истиот од порано, ќе го смениш менталитетот и заедничкиот однос со нив. Доколку не делуваш брзо нема да те сфатат сериозно и ќе го изгубиш кредибилитетот што ќе се одрази во односот и нивната работа, ќе изгледа како наставник од основно што не знае да држи дисциплина па учениците прават како им милува на час. Менаџментот е всушност контрола, а поради тоа што ти си одговорниот, се зависи до твоите одлуки.
Понекогаш мислам дека демократијата е добра работа. Но набрзо, работите не одат онака како што треба и за да одат како што треба работите, следното е битно - democracy is so overrated. Но, не оди до максимум, гледај луѓето да те почитуваат како личност и менаџер, а не да одиш во крајност на ароганција. Добрите менаџери знаат како. Се надевам дека ќе откриеш што побргу (до тој што ја почна темата) . ;)
 
Член од
23 март 2011
Мислења
1.040
Поени од реакции
950
Добра работа,многу добро искуство, доста задоволен од самиот себе па и од сите тие нешта кои го јакнат човек, досега мислев оти ги анализирам лугето, но научив уште повеке, дали борбата за пари и нешто повеке ги направи лугето алчни,дволични и незнам што... Сепак за мене голема школа менаџментот во кој сакам да продолжам и да одам уште на подобро. Водев тешки разговори, одоволив на сите вработени и на газдите, и пак моето си го добив заслужено.
Задоволен и исполнет од работата по толку време...
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Meh

Meh

Член од
15 април 2012
Мислења
1.341
Поени од реакции
2.210
Добра работа,многу добро искуство, доста задоволен од самиот себе па и од сите тие нешта кои го јакнат човек, досега мислев оти ги анализирам лугето, но научив уште повеке, дали борбата за пари и нешто повеке ги направи лугето алчни,дволични и незнам што... Сепак за мене голема школа менаџментот во кој сакам да продолжам и да одам уште на подобро. Водев тешки разговори, одоволив на сите вработени и на газдите, и пак моето си го добив заслужено.
Задоволен и исполнет од работата по толку време...
По точно една година...

:bravobe:

:roker: :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom