Torte Mobile
Модератор
- Член од
- 29 ноември 2007
- Мислења
- 7.098
- Поени од реакции
- 1.885
Првомајските празници се ближат, па многумина планираат да патуваат со автомобил на излет или на одмор.
Вистинската подготовка за патувањето подразбира и детална проверка на состојбата на автомобилот, доколку не сакате возењето да ви се претвори во кошмар.
Ние ви предложуваме да ги проверите основните, но и клучните точки на автомобилот, пред да тргнете на пат.
Гуми
Според некои истражувања, најмало внимание им се обрнува на гумите од автомобилот – само 10 отсто од возачите редовно го проверуваат притисокот во пнеуматиците. Премногу напумпана, недоволно напумпана или оштетена гума, може да биде многу опасен проблем во возењето.
Со растењето на температурата, расте и притисокот во пнеуматиците, а поради тоа им се препорачува на возачите редовно да го проверуваат притисокот во гумите и да се потрудат да ги одржат во идеална мерка.
Недоволно напумпаните гуми се шират од страните и на тој начин го зголемуваат притисокот, а пренапумпаните пнеуматици имаат помалку допирни точки со патот и предизвикуваат нестабилност кај возилото. Никако не треба да се заборави проверката на притисокот и шарите на резервната гума.
Масло
Проверката на нивото на маслото пред тргнувањето на патување е повеќе од задолжителна. Оваа течност ја одржува работата на моторот и ги прави неговите делови чисти, мазни и студени.
Не треба да се заборави дека маслото кај повеќето автомобили се менува после 10 илјади поминати километри, иако експертите препорачуваат промена на маслото и на 5 илјади километри, или на секои три месеци.
Црева и ремени
За да остане студен моторот од автомобилот, потребно е да се провери состојбата на цревата и ремените. Цревата кои се на ладилникот, помагаат во циркулирањето на течноста за ладење низ моторот, а додека ремените го стартуваат вентилаторот кој овозможува ладење на системот.
Доколку цревата или ремените се напукнати, тоа ќе го прегрее ладилникот и автомобилот за брзо време ќе престане да работи. Цревата мора да бидат цврсти и никако не смее да се свиткаат, а ремените не смеат да се двојат на повеќе слоеви. На секои 60 илјади поминати километри, се зголемува опасноста од оштетени ремени.
Филтер
Во текот на зимата, филтерот за воздух може да се затне од солта по улиците, а така се зголемува трошењето на горивото дури и за 10 отсто. Филтерот најчесто треба да се менува после 20 илјади поминати километри, но тоа зависи и од патот и од временските услови по кои се вози. Доколку филтерот е премногу валкан, потребно е уште веднаш да се замени, бидејќи не е премногу скап.
Ладилник
Оптималната работна температура на моторот со внатрешно согорување е околу 93 степени. Промената на разладувачката течност мора да се прави најмалку еднаш во две години.
Доколку се појави бразда од разладувачката течност, веднаш паркирајте го вашето возило, бидејќи дошло до чадење од ладилникот. Во тој момент, неопходно е да го однесете ладилникот на сервис, за да се провери состојбата на разладувачкиот систем.
Акумулатор
Најдобриот начин за одржување на акумулаторот во оптимална работна состојба е неговото чистење. Кога ќе ја чистите целата негова површина, треба да внимавате на тоа дека тој е прицврстен и дека сите поврзани места се обезбедени. Ако возачот се посомнева дека е преполнет или дека многу брзо се празни, треба да го однесе на сервис каде што ќе се провери неговата состојба. Вистинското време за промена на акумулаторот е различно за секој тип автомобил.
Вистинската подготовка за патувањето подразбира и детална проверка на состојбата на автомобилот, доколку не сакате возењето да ви се претвори во кошмар.
Ние ви предложуваме да ги проверите основните, но и клучните точки на автомобилот, пред да тргнете на пат.
Гуми
Според некои истражувања, најмало внимание им се обрнува на гумите од автомобилот – само 10 отсто од возачите редовно го проверуваат притисокот во пнеуматиците. Премногу напумпана, недоволно напумпана или оштетена гума, може да биде многу опасен проблем во возењето.
Со растењето на температурата, расте и притисокот во пнеуматиците, а поради тоа им се препорачува на возачите редовно да го проверуваат притисокот во гумите и да се потрудат да ги одржат во идеална мерка.
Недоволно напумпаните гуми се шират од страните и на тој начин го зголемуваат притисокот, а пренапумпаните пнеуматици имаат помалку допирни точки со патот и предизвикуваат нестабилност кај возилото. Никако не треба да се заборави проверката на притисокот и шарите на резервната гума.
Масло
Проверката на нивото на маслото пред тргнувањето на патување е повеќе од задолжителна. Оваа течност ја одржува работата на моторот и ги прави неговите делови чисти, мазни и студени.
Не треба да се заборави дека маслото кај повеќето автомобили се менува после 10 илјади поминати километри, иако експертите препорачуваат промена на маслото и на 5 илјади километри, или на секои три месеци.
Црева и ремени
За да остане студен моторот од автомобилот, потребно е да се провери состојбата на цревата и ремените. Цревата кои се на ладилникот, помагаат во циркулирањето на течноста за ладење низ моторот, а додека ремените го стартуваат вентилаторот кој овозможува ладење на системот.
Доколку цревата или ремените се напукнати, тоа ќе го прегрее ладилникот и автомобилот за брзо време ќе престане да работи. Цревата мора да бидат цврсти и никако не смее да се свиткаат, а ремените не смеат да се двојат на повеќе слоеви. На секои 60 илјади поминати километри, се зголемува опасноста од оштетени ремени.
Филтер
Во текот на зимата, филтерот за воздух може да се затне од солта по улиците, а така се зголемува трошењето на горивото дури и за 10 отсто. Филтерот најчесто треба да се менува после 20 илјади поминати километри, но тоа зависи и од патот и од временските услови по кои се вози. Доколку филтерот е премногу валкан, потребно е уште веднаш да се замени, бидејќи не е премногу скап.
Ладилник
Оптималната работна температура на моторот со внатрешно согорување е околу 93 степени. Промената на разладувачката течност мора да се прави најмалку еднаш во две години.
Доколку се појави бразда од разладувачката течност, веднаш паркирајте го вашето возило, бидејќи дошло до чадење од ладилникот. Во тој момент, неопходно е да го однесете ладилникот на сервис, за да се провери состојбата на разладувачкиот систем.
Акумулатор
Најдобриот начин за одржување на акумулаторот во оптимална работна состојба е неговото чистење. Кога ќе ја чистите целата негова површина, треба да внимавате на тоа дека тој е прицврстен и дека сите поврзани места се обезбедени. Ако возачот се посомнева дека е преполнет или дека многу брзо се празни, треба да го однесе на сервис каде што ќе се провери неговата состојба. Вистинското време за промена на акумулаторот е различно за секој тип автомобил.