КУРСК-несреќа или??

Дали мислите причина за потонувањето на курск е хидроген-пероксид или пак е торпедира


  • Вкупно гласачи
    60

saman

Раскажувачот
Член од
1 август 2009
Мислења
367
Поени од реакции
91
Интресна тема. Сумливо е присуството на американска подморница за време на тест поготово на ако не се лажам најголемата руска подморница. Од податоците кој се изнесени од страна на smart ass значи станува збор за две одвоени ехсползии со различна јачина. Би ја отврлил можноста за судар бидејќи секој со ке се судри со џин треба да има и тој последици. Сумливо е недозволувањето на вршење контрола на подморниците но и не мора да значи Америка и да е во право не би дозволила контрола од страна на Русија барем не кога станува збор за ваков инцидент .А сега дека доколку америте пукале со торпедо и русите би вратиле ќе започнале војна можеби во некој воен филм би било добро сценарио. Можеби нема да останат рамнодушни и во некоја слична прилика ќе вратат . Исто така би ја отврлил можноста за некоја грешка на подморницата саботажа можеби но грешка неверувам. Највеќе ме влечи и најлогично поради двете ехползии е торпедирање.
 
Член од
16 март 2009
Мислења
2.130
Поени од реакции
183
Може да се судрат две подморници,а едната да "преживее"...Курск беше удрен напред,можеби Американската е закачена од страна,или напред но бочно,со мали оштети на подморницата,доволно да се врати во US база,а понатаму Америте се доволно паметни да скријат дека имале подморница во тоа место,во тоа време,и дека немаат ниту една оштетена подморница...Може ја потопиле нивната подморница на нивно водно подрачје,и прикриле било какви докази што би ги поврзувале со Курск.
Викате две експлозии така?Едната од сударот,другата од експлозијата на торпедата внатре во подморницата(од ударот)
Ако стварно испаднеше на виделина дека имало намерно торпедирање,тогаш војна ќе пукнеше помеѓу двете најсилни земји...
 
S

smart ass

Гостин
Колизијата на подморницата Толедо дава само одраз на сонар,и штета на истата,но курск е поголем од толедо,при припремањето за испалување на торпедото шквал најверојатно капетанот на Мемфис сметал дека они ќе бидат мета па решил да испали МК48.

Што е интересно е и фактот што после првата експлозија,Курск наместо празнење на резервоарите и евентуално изронување....продолжува напред со полн погон.

Претпоставката е дека потоа пожарот предизвикан од торпедото ја предизвикал втората експлозија во оружарницата.

Инаку курск е Оскар класа подморница,а таа класа предизвикува морници кај НАТО поморските сили.
 

saman

Раскажувачот
Член од
1 август 2009
Мислења
367
Поени од реакции
91
Колизијата на подморницата Толедо дава само одраз на сонар,и штета на истата,но курск е поголем од толедо,при припремањето за испалување на торпедото шквал најверојатно капетанот на Мемфис сметал дека они ќе бидат мета па решил да испали МК48.

Што е интересно е и фактот што после првата експлозија,Курск наместо празнење на резервоарите и евентуално изронување....продолжува напред со полн погон.

Претпоставката е дека потоа пожарот предизвикан од торпедото ја предизвикал втората експлозија во оружарницата.

Инаку курск е Оскар класа подморница,а таа класа предизвикува морници кај НАТО поморските сили.
Сакаш да кажеш дека курск се спремал за контра напад?
Ако е така се сложувам
 
S

smart ass

Гостин
Тешко е да се каже со сигурност,но едно е јасно,америте забележале дека торпедо било спремно за испалување, значи Курск и покрај колизијата ја продолжил мисијата , па најверојатно америте посомневале дека наместо тест торпедо...они ќе бидат мета.
 

saman

Раскажувачот
Член од
1 август 2009
Мислења
367
Поени од реакции
91
За контра напад мислев откако е погоден курск . Бидејќи не испловува моја претпоставка е дека спрема торпедо можеби имале погрешна проценка за причинатата штета.
 
S

smart ass

Гостин
Немал можност за контранапад,МК48 веќе пенетрирал и предизвикал пожар во оружарницата,притоа загинал поголем дел од екипажот,поточно подморницата била погодена баш кога се спремала за испалување...секако после колизијата.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.083
Поени од реакции
4.729
Е па УСС Толедо ја видел некој по судирот?
Сигурно не

Тешко е да се каже со сигурност,но едно е јасно,америте забележале дека торпедо било спремно за испалување, значи Курск и покрај колизијата ја продолжил мисијата , па најверојатно америте посомневале дека наместо тест торпедо...они ќе бидат мета.
Ако помислиле така тогаш многу лесно можеле да почнат војна.
 
B

Black Guard

Гостин
Невозможно.

Конечно отркриена причината за уништувањето на првата советска а воедно и трета нуклеарна подморница во светот.



SSR's first-ever nuclear sub was destroyed by beer bottle cap



The first and one of the major accidents at the Navy of the USSR took place 45 years ago. On September 8, 1967, an accident on board the first Soviet nuclear submarine K-3 Leninsky Komsomol killed 39 people. The causes of the accident had been classified for 20 years. It is only now, in September 2012, when a special commission is going to finish the investigation.
Before we go directly to the accident, let us remember the heroic and long-suffering history of the submarine. Leninsky Komsomol, originally K-3, was the very first Soviet (and the third in the world) nuclear submarine, the head one of the series.
It was the only sub of Project 627. All subsequent subs in the series were based on the finalized project 627A. The sub inherited the honorary title Leninsky Komsomol from the diesel submarine M-106 of the Northern Fleet, which was destroyed in one of the combat missions in 1943. During the last years of service, the K-3 was reclassified from cruise to large submarine.
The construction of the sub was started on September 24, 1955 at the plant in Severodvinsk (nowadays Sevmash Plant), serial number 254. In August of 1955, captain of the first rank Leonid Osipenko was appointed the commander of the sub.
The reactors were launched in September of 1957; the sub was launched on October 9, 1957. It was passed into service on July 1, 1958.

In 1961, the submarine was on combat duty in the Atlantic Ocean. In July 1962, for the first time in the history of the Soviet Navy, it went on a long mission under the ice of the Arctic Ocean, in which it passed the North Pole twice.
Under the command of Lev Zhiltsov, on July 17, 1962, the K-3 surfaced near the North Pole for the first time in the history of the Soviet submarine navy. The crew hoisted the flag of the USSR somewhere near the pole.
Nikita Khrushchev himself and Defense Minister Rodion Malinovsky came to the pier to celebrate the return of the submarine. The administration of the legendary, first-ever mission to the Pole later received the title of the Hero of the Soviet Union. The entire staff of the sub were decorated with orders and medals.
But there were some difficulties too. Since the boat was entirely new, and because it was designed and built in a hurry, it constantly required repairs and technical servicing. The works were hidden under the words "pilot operation."
In the first years of service and during the mission to the North Pole, the maintenance of the submarine, which was often staying in a state of emergency, was provided by a very skilled team of people, who could perform complex repairs themselves.
The never-ending technical works on board the sub and the appearance of new welded seams led to the increased exposure of the crew to radiation.
On September 8, 1967, a fire broke out in the first and second compartments during a combat mission in the Norwegian Sea. Thirty-nine people were killed. The sub returned to the base, though. The probable cause of the accident was the unauthorized replacement of a gasket in the fitting of the hydraulic machine. There was a leak, and the leaked hydraulic fluid, which was not collected in full, caught fire...
BaltInfo agency quoted then-deputy commander of the sub, Alexander Leskov. According to him, the accident was actually based on the fact that after the mission to the North Pole in 1962, the crew of the Leninsky Komsomol was executing presumably representative functions at countless Komsomol and party conventions. The submarine did not participate in combat missions for three years, and the level of training of the crew considerably decreased. The crew of the sub became exemplary.
The circumstances of the fire and the actions of the crew at the time of the accident were kept secret for a long time. The official version of events of September 8 did not correspond to reality. The survivors were obliged not to disclose any details for several decades.
At the end of September 2012, a commission of experts is to dot all i's in the case of the tragic death of submarines of the first Soviet nuclear sub K-3 Leninsky Komsomol.
"A non-standard gasket from...a beer bottle was installed in the ballast tank. Naturally it was displaced, the hydraulic fluid leaked under the pressure of 100 atmospheres and got sprayed onto the lamp, which had a broken protective cap. Inflammation occurred immediately," former assistant commander of the K-3 said.
"By falsifying documents, investigation allegedly found that a submariner climbed into one of the compartments and lit a cigarette, but it was not true!" Leskov told a news conference. Only in 50 years it became known that it was a man-made, not a human factor that caused the accident.
According to Leskov, on September 30, 2012, a meeting of the expert council at the Commander-in-Chief of the Navy will take place to put an end to this story. The killed 39 sailors will be submitted to state awards.
:facepalm: ....
 
Член од
15 октомври 2012
Мислења
193
Поени од реакции
49
defekt nema sansa daimale toabilo sigurna podmornica nee fiat 1300 klasicna sabotaza videle nesto sto netreba davidat ikraj site pred drzavnite interesi se potrosen matrijal teskoe za nivnite semejstva podobro nevleguvaj vo taa limenka soedno pritiskanje enter gotovsi
 

Kajgana Shop

На врв Bottom