Економски факултет (reloaded)

naumdb

Кајгана Менаџер!!!
Член од
5 јуни 2007
Мислења
8.957
Поени од реакции
5.520
Не е за мене, видиш како си знаеш. Ме замолија да прашам:pipi:
Фала ти на одговорот Боби. Само... молбата за поништување треба сам да ја составиш или има некаков си образец на студентски?
Инаку дали ја има земено оценката? Ако ја нема земено оценката мислам и дека не е потребно поништување, ама за тоа не сум сигурен.
 

jyvation

Пургер
Член од
4 ноември 2009
Мислења
2.152
Поени од реакции
2.754
Од колку саат ќе дава Б.Ш оцени по менаџмент на мал бизнис?
 
Член од
22 јануари 2009
Мислења
61
Поени од реакции
1
Колеги прашања за испит по политика на социјален развој да не има некој
 
Член од
16 август 2010
Мислења
147
Поени од реакции
3
Да не има некои испитни прашања за Дигитална економија плис да ми прати некој?
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
2.173
Поени од реакции
1.372
Еве нешто од Фејбук групата :)

Digitalna ekonomija- prasanja
So zaokruzuvanje od prv kolokvium



1.Prasanje za digitalna ekonomija
2.Tipovi na diferencijacija(formiranje na ceni)
3.Pristapi za odreduvanje na ceni
4.Dimenzii na proizvod
5.Strategii za kontinuiranje razlicni ceni
6.Trosoci vo digitalna tehnologija
7.Tipovi na zaklucenost.....ovie se nekoj od dr prasanja so beja so zaokruzuvanje

Prasanja so pisuvanje od vtor kolokvium



1.strategijata na odreduvanje diferencijalni ceni kaj zaklucenosta
2.podracje na digitalna 2010 brz i super brz internet
3.do kade e napredokot na r.makedonija pri sledenje na konceptot na e-vlada
4.kontrolirano dvizenje migracija
5.obem na ekonomija na stranata na pobaruvacka


Prasanja so pisuvanje od prv kolokvium

Personalizirani ceni i grupi,
zaklucenost kaj masovnite pazari,
tipovi zaklucenost i primer,i
docnenje od verzii na informacii-


- Контролирана миграција
- Економија од обем на страна на побарувачката
- Поставување различни цени за постигнување заклученост
- Дигитална агенда 2020 – брз и супер брз интернет
- Каде е македонија во однос на концепот Е-влада.

digitalna - prv kolokvium

od sto zavisi cena na informaciski stoki
ekonomika na vnimanie (otvoreno mislam, ama 100% imase nesto za ova)
prezasitenost od informacii
mrezni eksternalii
karakteristika na informaciski stoki
klucen nacin za namaluvanje na prosecnite trosoci na informaciski pazari
cenovna osetlivost
docnenje
verzioniranje na proizvod spored dimenzii
trosoci za reprodukcija i distribucija
pobaruvacka za povtoreni gledanja
vkupni trosoci za prefrluvanje
programi za lojalnost (otvoreno prasanje)
relationship selling diktira prodazba ...

Дигитална економија
Прв колоквиум

1.Електронската трговија е дефинирана преку следниве песпективи :
a) Зголемување на обемот на трговијата
б) Нови бизнис модели
в) Извршување на деловните процеси преку електронски мрежи
г) Намалување на трошоците и подобрување на квалитетот на сервисите.

2. Електронската трговија има неколку форми во зависност од степенот на дигитализација на :
a) Работењето на фирмата
б) Производите(услугите) што се продаваат
в) Корпорациската култура
г) Начинот на испорака

3. Меѓу основните приходни модели во дигиталната економија се и :
a) Остварување приходи преку претплата
б) Остварување приходи заради копнкуренциска предност
в) Остварување на приходи преку концесии
г) Остварување приходи преку продажба

4.Бенефити на електронската трговија за општеството се:
a) Поефтини производи и услуги
б) Надеж за сиромашните
в) Достапност на јавните услуги
г) Инстант испорака

5.Цените на информациските производи зависат од :
а) Конкуренцијата
б) Производствените трошоци
в) Вредноста што тие ја даваат на потрошувачите
г) Ништо од претходно наведеното

6. Економиката на внимание значи дека :
a) Вниманието тешко сее задржува кај бев потрошувачите
б) Технологиите ги прават информациите повредни
в) Технологиите ги прават подостапни информациите
г) Постои пренатрупаност од информации и потреба за нивно филтирирање

7. Мрежни ефекти се јавуваат кога :
a) Технологиите сочинуваат мрежи
б) Вредноста на производот зависи од тоа колкав е бројот на негови корисници
в) Ефектите на технолошките мрежи се значителни
г) Вредноста на производот не зависи од тоа колкав е бројот на неговите корисници

8. Најзначајни трошоци за производство на информациски производ се :
a) Трошоци за дистрибуција
б) Трошоци за производство на првата копија
в) Трошоци за кастамеризација
г) Трошоци за маркетинг

9.Меѓу типовите на заклученост се :
a) Трошковна
б) Краткорочна заклученост
в) Програми за лојаност
г) Договорни обрвски

Goldilocks ceni ; Dogovorno proizvodstvo ; Pazarni strukturi ; Nacini za dobivanje na informacii ; Tipovi na zaklucenost ; ceni za grupi ; Verzii na proizvodi ; Kolku verzii ?; Formiranje na ceni

Tendot na e-uslugi ; 2.Vkupni trosoci za prefrluvanje ; 3.Dimenzii na dizajniranje na vasata linija na proizvodi

ima edno prasanje na koe gi znam samo ponudenite odgovori : a) zaklucenost b) personalizaija v) Cenovna osetlivost g) Razlichni varijabilni trosoci



- objasni go konceptot za e-vlada vo mk
- digitalna agenda za Evropa 2020-ima 7 podtocki, edna da objasnis se padnala 4tata tocka
- za performance play





1.e-commerce definicija (e-trgovija definicija)
2.EC is defined through these perspectivesL ec e definirana od ovie perspektivi)
Business processes- completing business processes over electronic networks, thereby substituting information for physical business processes
Service – to cut the costs and improve quality
Learning – training, education , universities
Collaborative – inter and intra organizational
Community – social networks(naucete gi znacenjata na ovie) (Деловните процеси-завршувањето на деловните процеси преку електронски мрежи, на тој начин заменувајќи информации за физички бизнис процеси
- За да ги намали трошоците и да се подобри квалитетот
Учење - обука, образование, универзитетите
Колаборативни - интер и интра организациски
Форум - социјални мрежи (naucete gi znacenjata na ovie)
3.EC takes several forms depending on the degree of digitization (the transformation from physical to digital)
(1) the product (service) sold,
(2) the process,
(3) the delivery method (ЕК ги зема неколку форми во зависност од степенот на дигитализација (на трансформација од физички да дигитален)
(1) на производот (услугата) се продаваат,
(2) на процесот,
(3) на метод на достава
4.An EC Framework—supports five policymaking support areas
People
Public policy
Marketing and advertisement
Support services
Business partnerships (4.An ЕК Рамковниот-поддржува политиката пет области за помош
Луѓе
Јавната политика
Маркетинг и реклама
Услуги за поддршка
Деловни партнерства
5.Major revenue models
Sales
Transaction fees
Subscription fees
Advertising fees
Affiliate fees
Other revenue sources(5.Major приходи модели
Продажба
Трансакциски провизии
Претплата такси
Реклама такси
Филијалата такси
Други извори на приходи
6.Benefits to Society(ovie gi imase vo mojot test,naucete gi site ) Предности за општеството
7.Dizajniranje na vasata proizvodna linija - dimenzii:karakteristikite
8.Outsourcing
9.trendovi vo pogled na vrabotenite
10.Карактеристики на стоки (добра, производи) кои најмногу се продаваат преку интернет на B2C пазарите:
(a) производи кои имаат голема вредност во однос на нивната големина
(b) производи кои не се „искуствени“ добра
(c) производи кои не задоволуваат моментални потреби и
(d) производи кои не се расипливи
11.Personalizacija na proizvodite
12.Informaciite se skapi za proizvodstvo i strukturata na tro{ocite na dobavuva~ite na informacii e neobi~na. Na ovoj fakt se bazira konkurencijata na pazarot na informacii.
13.Vrednosno-bazirano formirawe na ceni – diferencirano formirawe na ceni.
14.Lock-in se slucuva na
individualno nivo,
nivo na kompanija
i na nivo na opstestvo
15.Pozitivna povratna vrska – kako sto raste bazata na korisnici, se poveke i poveke novi korisnici se priklucuvaat na mrezata
16.odreduvanje cena na vasiot proizvod:primerot so e so grafik
17.Cenovna diskriminacija od prv stepen” Pigu, vtor stepen i tret stepen
18.ceni za grupi: 1.cenocna osetlivost(so pisuvanje i primer OBAVEZNO!)
19.Vkupnite tro{oci na klientot {to se menuva od dobavuva~ot A na dobavuva~ B se tro{ocite {to zaedni~ki moraat da gi podnesat klientot i dobavuva~ot B za da se donese klientot vo pozicija kaj dobavuva~ot B komparabilna so onaa {to klientot ja imal kaj dobavuva~ot A.(OD Vrednuvawe na ve}e sozdadena baza na klienti)
20.ciklus na zaklucenost(kako se po red fazite)
 
Член од
16 август 2010
Мислења
147
Поени од реакции
3
Фала ти, а да не знаеш колку отворени прашанја ќе има на испит?
 
Член од
27 декември 2010
Мислења
4
Поени од реакции
0
kolegi da ne ima nekoj od vas SMETKOVODSTVO prasanja/zadaci so se pagaat na ispit???? pls
 
Член од
2 мај 2010
Мислења
188
Поени од реакции
2
Колеги студентски прашања од колку отвараат утре ?
 
Член од
24 јануари 2011
Мислења
523
Поени од реакции
148
Некој случајно денес на полагање по Деловна Етика да не го праша професорот кога ке ги истакне резултатите??????
 
Член од
2 мај 2010
Мислења
188
Поени од реакции
2
Колеги задолжително ли е да се оди на пракса ? слушнав нешто дека секој треба да идел еден месец и да достави документски документ дека бил . Колку е точно ова?
 
Член од
23 август 2010
Мислења
37
Поени од реакции
1
Новости за Организациско однесување???
 
V

Viktor g

Гостин
Колеги задолжително ли е да се оди на пракса ? слушнав нешто дека секој треба да идел еден месец и да достави документски документ дека бил . Колку е точно ова?
za novata genercija vazi toa t.e generacija zapisna vo ucebnata 2009/10 god za drugite ne e zadolzitelna bar seficata taka mi kaza
 
Член од
3 октомври 2009
Мислења
77
Поени од реакции
5
Колеги знае ли некој дали можам да го преполагам економика само вториот колоквиум, ако веќе го имам положено.
Ефтимов не можам да го најдам у канцеларија, а на маил не ми врати...
 
Член од
27 мај 2011
Мислења
2
Поени од реакции
0
некој случајно денес од предавална 1 (сметководство на трошоци) да не собра погрешен ранец ? :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom