- Член од
- 12 декември 2010
- Мислења
- 310
- Поени од реакции
- 101
Се сложувам дека има вредни и чесни луѓе.Но тоа се исклучоци и тоа мали.Но секој си има свое мислење и согледување на работите нели.Она што е разликата што јас моето мислење а подоцна и заклучок ги донесувам откако ќе ги согледам работите,а не претходно.Значи мислењето не го добивам откако на ТВ латас ќе ми каже дека ќе се гради фабрика за компјутери или пак на А1 тв за време на избори ќе кажат дека некое село немало вода.Мене потполно ми е јасно дека и двете Телевизии си го прават тоа за партиски цели.Пример за тоа е дека и после неколку години фабрика за компјутери во Македонија нема.аод прилогот на А1 откако неколку дена по изборите поминав возејќи тура со велосипедот и поминав покрај таа куќа каде што луѓето викаа дека немаат вода.И знаете што е интересно.Луѓето не само што имаат вода тие дури имаат и по два џипа во дворовите.И тоа иако Сдсм изгуби.Замислете што ќе беше да победеше.Тогаш ќе имаа по 4 џипа или можеби и по некој авион во бавча.И ден денес кога ќе се потсетам на прилогот на А1 умирам од смеење.Како го беа само маскирале човекот.Исцепани панталони,исцепан шешир и една дупната туба му дале.Да ти е грев кога го гледаш на тв па да си рече човек.Леле дај да му помогнеме на човекот греота е вода немаЗа оние што ги „ фалат “, германските, италијанските .... коли: Огромен број на делови за тие коли се произведуваат во Кина и околните земји.
Во Бугарија ќе нема две фабрики за производство на автомобили и седум за производство на велосипеди, туку погони за склопување на истите од увозни делови. И тоа не се бугарски фабрики, туку делови на мултинационални компании.
Своевремено, погонот за монтажа на возилата Застава, во Крагуевац, вработуваше само 6000 работници, но сите кооперанти, ширум СФРЈ, кои ги произведуваа деловите, вработуваа речиси еден милион работници. Една од причините, што секоја замја сака да има автомобилска индустрија е огромниот број вработени во неа.
Што се однесува за ( не )квалитетот на кинеските и индиските коли, тој е таков коков што прилега според класата и цената на возилото. Јапонските возила можат да бидат квалитетни и скапи, на пример Мазда и помалку квалитетни и ефтини, чии имиња нема да ги споменам.
Најмногу ме потресоа зборовите на keksi_mk, за работните навики за Македонците.
Македонскиот Народ е мој Народ. И не е ниту подобар, ниту полош од сите други народи. Кај нас има изроди и дегенерици, како што се овие директори што го преплавија Скопје со зони, рампи и пајак-возила. Но, огромното мнозинство се перфекни луѓе и работници. Своевремено, нашата Фабрика за автобуси, беше еден од најголемите светски производители, а во неа работеа само наши сограѓани.
--- надополнето: Nov 21, 2011 3:08 PM ---
Се сложувам дека има вредни и чесни луѓе.Но тоа се исклучоци и тоа мали.Но секој си има свое мислење и согледување на работите нели.Она што е разликата што јас моето мислење а подоцна и заклучок ги донесувам откако ќе ги согледам работите,а не претходно.Значи мислењето не го добивам откако на ТВ латас ќе ми каже дека ќе се гради фабрика за компјутери или пак на А1 тв за време на избори ќе кажат дека некое село немало вода.Мене потполно ми е јасно дека и двете Телевизии си го прават тоа за партиски цели.Пример за тоа е дека и после неколку години фабрика за компјутери во Македонија нема.аод прилогот на А1 откако неколку дена по изборите поминав возејќи тура со велосипедот и поминав покрај таа куќа каде што луѓето викаа дека немаат вода.И знаете што е интересно.Луѓето не само што имаат вода тие дури имаат и по два џипа во дворовите.И тоа иако Сдсм изгуби.Замислете што ќе беше да победеше.Тогаш ќе имаа по 4 џипа или можеби и по некој авион во бавча.И ден денес кога ќе се потсетам на прилогот на А1 умирам од смеење.Како го беа само маскирале човекот.Исцепани панталони,исцепан шешир и една дупната туба му дале.Да ти е грев кога го гледаш на тв па да си рече човек.Леле дај да му помогнеме на човекот греота е вода немаЗа оние што ги „ фалат “, германските, италијанските .... коли: Огромен број на делови за тие коли се произведуваат во Кина и околните земји.
Во Бугарија ќе нема две фабрики за производство на автомобили и седум за производство на велосипеди, туку погони за склопување на истите од увозни делови. И тоа не се бугарски фабрики, туку делови на мултинационални компании.
Своевремено, погонот за монтажа на возилата Застава, во Крагуевац, вработуваше само 6000 работници, но сите кооперанти, ширум СФРЈ, кои ги произведуваа деловите, вработуваа речиси еден милион работници. Една од причините, што секоја замја сака да има автомобилска индустрија е огромниот број вработени во неа.
Што се однесува за ( не )квалитетот на кинеските и индиските коли, тој е таков коков што прилега според класата и цената на возилото. Јапонските возила можат да бидат квалитетни и скапи, на пример Мазда и помалку квалитетни и ефтини, чии имиња нема да ги споменам.
Најмногу ме потресоа зборовите на keksi_mk, за работните навики за Македонците.
Македонскиот Народ е мој Народ. И не е ниту подобар, ниту полош од сите други народи. Кај нас има изроди и дегенерици, како што се овие директори што го преплавија Скопје со зони, рампи и пајак-возила. Но, огромното мнозинство се перфекни луѓе и работници. Своевремено, нашата Фабрика за автобуси, беше еден од најголемите светски производители, а во неа работеа само наши сограѓани.