Како што ти кажав најслаби се оние со кои што тргнува на најнизок број на вртежи, во твојов случај зелените, а најјаки се оние со кои тргнува на највисок број на вртежи, во овој случај сините ... Колку се појаки, толку поголема сила треба за да се растегнат, што значи и поагресивно ке трга скутерот. Ама треба да ставиш и полесни ролни од стандардните. Од кој град си ? Ако си од Скопје, тркни до Мото Јове, он ги има истите делови и ке ги видиш и во живо и ке си се исконсултираш со него, ке ти каже што и како е најубаво и што ти одговара највеќе ... Ако го менуваш и централниот федер, земи стави си и ,, torsion controler " кој е како жолто капаче кое се става помеѓу федерот и ламелата ...[DOUBLEPOST=1432632514][/DOUBLEPOST]
Епа нема, некои од кинеските доаѓаат без блокатори. Ако тој скутер иде до 70км/ч, тогаш нема блокатори. Ако со блокатори иде до 70, кога ке се извадат колку треба да иде, 120 ? Нема логика ... Незнам колку ја следиш темава, ама јас имам пишувано и стојам на тоа дека половна Априлија, Џилера, Јамаха или Кимко е 1000 пати подобро и посигурно од нов кинез ... Веќе за 200-300 евра повеќе можеш да најдеш одличен половен скутер од квалитетниве марки ...