- Член од
- 30 јули 2014
- Мислења
- 5.131
- Поени од реакции
- 16.233
Па тоа си, агностик.Ја уште немам расчистено со тоа дали знам или не, и правилно би било да се декларирам како агностик?
Па тоа си, агностик.Ја уште немам расчистено со тоа дали знам или не, и правилно би било да се декларирам како агностик?
Да де. И атеистите и теистите се агностици, тоа ти кажуем.Ја уште немам расчистено со тоа дали знам или не, и правилно би било да се декларирам како агностик?
Телемитите гностици ли се ?Да де. И атеистите и теистите се агностици, тоа ти кажуем.
Ако си агностик и истовремено нема некоја форма на божество у кое веруваш, исто така си и атеист.
Не, не е правилно. Нема ништо измеѓу атеист и теист. Или си едното или другото, нема трето. Ај запрашај се во кој тоа бог ти веруваш. Зевс? Один, Сварог? Јахве?.....Ја уште немам расчистено со тоа дали знам или не, и правилно би било да се декларирам како агностик?
А зашто сегде е вака дефинирано?Неверување во постоењето на Бог =/=
Да.[DOUBLEPOST=1511694763][/DOUBLEPOST]Телемитите гностици ли се ?
Па ја истото ти го кажав. Неверување (absence of belief) у божество/ва (deities).А зашто сегде е вака дефинирано?
Atheism - the absence of belief in the existence of deities.
И откако ќе одлучи дали верува или не, му останува да реши (главно географијата и предците се грижат за овој дел, со незанемарливи исклучоци) на кое божество ќе му укаже доверба. И ако докажувањето на постоењето на Бог како таков оди тешко, уште потешко е докажувањето дека постои конкретен Бог. Од друга страна, додека верата е тоа што треба да биде - вера, тогаш секој со своето и никој не би требало да си има проблем. Освен ако од некоја конфесија ептен не ја зезнат работата.И атеистите и теистите се агностици.
Агностицизам се бави со прашањето, „Можеме ли да знаеме со сигурност, дали постои Бог?“, на што одговорот е, „не“.
Откако некој ќе расчисти со тоа дека не може да „знае“, потоа одлучува дали „верува“ (теист) или „не верува“ (атеист), во постоењето на Бог.
Тоа е игра на зборови. Што ако некој има некоја лична претстава за Бог и верува дека постои Бог, он атеист ли е?Не, не е правилно. Нема ништо измеѓу атеист и теист. Или си едното или другото, нема трето. Ај запрашај се во кој тоа бог ти веруваш. Зевс? Один, Сварог? Јахве?.....
Да ама ти велиш верување у непостоењето на божества е поправилно а вака ако го преведеш испаѓа поправилно неверување во постоењето на божества.И чисто пошто многу ја прават таа грешка...
Неверување во постоењето на Бог =/= Верување во непостоење на Бог.
Јас имам претстава дека универзумот е бог. И атеист сум. Се може да се нарече бог. Се додека не е претстава на бог кој е веќе “постои“ е атеист.Тоа е игра на зборови. Што ако некој има некоја лична претстава за Бог и верува дека постои Бог, он атеист ли е?
Погрешно си го разбрал Дедалус. Истото го зборувате.Да ама ти велиш верување у непостоењето на божества е поправилно а вака ако го преведеш испаѓа поправилно неверување во постоењето на божества.
Епа да ми извинеш, ама не си атеист. Но јас сум никој и ништо да ти го спорам правото да се декларираш како таков.Јас имам претстава дека универзумот е бог. И атеист сум. Се може да се нарече бог. Се додека не е претстава на бог кој е веќе “постои“ е атеист.
Гностицизмот (и агностицизмот како спротивност) е само дополнување на парот теизам-атеизам. Никако нешто трето.
Е па да ми извиниш, грешка си. Сакаш да кажеш дека универзумот не постои или не може да се види?Епа да ми извинеш, ама не си атеист. Но јас сум никој и ништо да ти го спорам правото да се декларираш како таков.
Во секој период има работи што се модерни и што не се модерни. Едно време било прилично незгодно да тврдиш дека си атеист, агностик, незнам што. Па и сега имаш места каде што би било пожелно да се изјаснииш како верник. Денес, кај нас, можеби не е така атрактивно да се биде верник како порано, посебно не верник кој се крсти или скраја да е, се разнесува во автобус.Настрана религииве, нешто кое што ме иритира е фактот што помодарство стана да се биде атеист, за една личност да се декларира како верник или атеист мислам дека треба да аргументира со што ќе го образложи (не)верувањето во натприродно.
А се повеќе се среќавам со личности кои се атеисти затоа што глупо им е у 21 век да се верува во нешто натприродно или верници кои што едино ја продужуваат традицијата и тука завршува дискусијата.
Реално потребно е знаење од неколку различни сфери за дискусија на тема теизам вс атеизам.
Лично ја оставам простор дека постои нешто натприродно и засега се вбројувам у агностици се додека не соберам доволно знаење и против аргументи дека ништо не постои или обратно.
Не си ме разбрала баш најдобро.Да ама ти велиш верување у непостоењето на божества е поправилно а вака ако го преведеш испаѓа поправилно неверување во постоењето на божества.
За жал, де факто друга е причата. Тешко е исто да се постават нормативи за тоа што треба да биде верата, а што социјалното практикување на религијата. Религијата играла космолошка, етичка, политичка, психолошка и каква ти све не улога за нашите предци, служела како социјална кохезија. Денес би требало да се сведе на „вера“, али за жал, не работи така човечката психологија.Од друга страна, додека верата е тоа што треба да биде - вера, тогаш секој со своето и никој не би требало да си има проблем. Освен ако од некоја конфесија ептен не ја зезнат работата.
Не, сакам да кажам дека тоа е твој концепт на божество и поради тоа не можеш да бидеш атеист. Доколку утре одлучиш да ја шириш твојата религија каде Универзумот е Бог, ќе бидеш ли сеуште атеист заедно со твоите следбеници?Е па да ми извиниш, грешка си. Сакаш да каѓеш дека универзумот не постои или не може да се види?