За 20.000 евра ќе си купиш солидно BMW, секако со многу снага и мноогу помладо од cosworth. Ако не си љубител на возила на заден погон можеш Golf 6Rуше прв пат коа ја видов колата ми светна нешо у глава, на изглед е јака, а за мотор да не праеме муабет
Нема поента тука, со body kit - от само ќе и даде плус тежина на колата (помасивни браници, прагови, полумесеци, хауба, масивен заден спојлер. Да не збориме дека ако го прави и wide body како оригиналот, тогаш се потребни и дистанцери за тркалата како и нови поголеми бандажи и гуми, значи уште плус тежина на и така слабиот мотор, нормално збориме за основниот модел на ескорт. Не го заборавајте ентериерот. Да може барем да набави RS 2000 со 150 кс, тогаш муабетот е друг. Значи изгледот ќе го чини доста, а перформанси како желка, што мислам е џабе фрлање пари. Сепак мерак си е мерак.Поентата му е да личи на Косворт, а не филингот да го осети што ја пружа самата машина.
Тоде, еве ти Ford Mustang V8 против Focus RS (Volvo 2.5 турбо мотор) тука кај нас, па ти види. Замисли го Escort Cosworth со 4 х 4 погон, Focus - от е со погон на предни тркала.А шо толку љубав у колава ако може да знам? Јас Форд како марка не го признавам ако под хауба не носи V8.. Ford Escort од секад ми било одвратна кола, добро сега тоа си е твое, различен вкус, ама сепак ти кажувам најевтина варијанта е таа, да најдеш класичен ескорт со cosworth bodykit.
Не ми изгледаше ова како трка ама нема врска, инаку реков дека признавам само v8 од Ford, ама не сум љубител, никако. Јас си сакам само 4 клипски јапонци Инаку имам возено Ford Escort 1.8 zetec мислам дека е околу 115 коња.. И да ти кажам тие дека Golf 3 TDI поубаво ми одеше од тоа дефинитивно. Значи сепак другаров ако сака cosworth ќе треба да купи cosworth. А ако сака сам да си импровизира со bodykit's и да даде еден куп пари, тогаш негово си е тоаНема поента тука, со body kit - от само ќе и даде плус тежина на колата (помасивни браници, прагови, полумесеци, хауба, масивен заден спојлер. Да не збориме дека ако го прави и wide body како оригиналот, тогаш се потребни и дистанцери за тркалата како и нови поголеми бандажи и гуми, значи уште плус тежина на и така слабиот мотор, нормално збориме за основниот модел на ескорт. Не го заборавајте ентериерот. Да може барем да набави RS 2000 со 150 кс, тогаш муабетот е друг. Значи изгледот ќе го чини доста, а перформанси како желка, што мислам е џабе фрлање пари. Сепак мерак си е мерак.
--- надополнето: 13 јануари 2014 во 00:29 ---
Тоде, еве ти Ford Mustang V8 против Focus RS (Volvo 2.5 турбо мотор) тука кај нас, па ти види. Замисли го Escort Cosworth со 4 х 4 погон, Focus - от е со погон на предни тркала.
Абе сега ако за вкусови дискутираме нема никогаш на крај да излезиме. Факт е дека косвортот е легендарна машина и доста ценета посебно во Англија. И ескортот како модел си има доста богата рели историја со неколку шампионски титули зад себе.А шо толку љубав у колава ако може да знам? Јас Форд како марка не го признавам ако под хауба не носи V8.. Ford Escort од секад ми било одвратна кола, добро сега тоа си е твое, различен вкус, ама сепак ти кажувам најевтина варијанта е таа, да најдеш класичен ескорт со cosworth bodykit.
Ford не смее да се споредува со Golf, уште помалку пак со BMW.Абе сега ако за вкусови дискутираме нема никогаш на крај да излезиме. Факт е дека косвортот е легендарна машина и доста ценета посебно во Англија. И ескортот како модел си има доста богата рели историја со неколку шампионски титули зад себе.
Тоа дека на Балканот и во Македонија рајата само за Гољф и Бемве слушнала и дрка на гољф 3 тедеи, не е репер.
Никој не спомна споредби. Не е темава наменета за да дискутираме кој производител или кој модел е подобар.Ford не смее да се споредува со Golf, уште помалку пак со BMW.
Форд Сиера Косворт со 2.0 16 в и 4x4 сеуште неможеш да ја споредиш со ниеден Голф ГТИ а не да зборуваме за времето кога се приозведувала и била незаменлива.Ford не смее да се споредува со Golf, уште помалку пак со BMW.
Правиш споредба на атмосверец од 150HP со Турбаш 200HP+ !??Форд Сиера Косворт со 2.0 16 в и 4x4 сеуште неможеш да ја споредиш со ниеден Голф ГТИ а не да зборуваме за времето кога се приозведувала и била незаменлива.
Пробај Сиера Косворт и Голф Гти и ќе видиш што е Форд.
Правам споредба колку Форд бил понапред во производство на спортски автомобили во тоа време.Правиш споредба на атмосверец од 150HP со Турбаш 200HP+ !??
А ова да пробаш да го оспоредиш со cosworth sierra?Правам споредба колку Форд бил понапред во производство на спортски автомобили во тоа време.
Сега вака ако почнеме, јас треба да ставам Порше, не е тоа поентата, ти кажуваш конкретно за Голф затоа те цитирав.А ова да пробаш да го оспоредиш со cosworth sierra?
Со текот на времето се се сменило некои напредуваат, некои тапкаат во место, сепак Volkswagen одсекогаш бил карактеризиран како поуспешен од Форд.. Зборувам за севкупната автомобилска индустрија и за европскиот ФордСега вака ако почнеме, јас треба да ставам Порше, не е тоа поентата, ти кажуваш конкретно за Голф затоа те цитирав.
Со текот на времето се се сменило некои напредуваат, некои тапкаат во место, сепак Volkswagen одсекогаш бил карактеризиран како поуспешен од Форд.. Зборувам за севкупната автомобилска индустрија и за европскиот Форд