Lester Freamon
A man of focus, commitment, sheer will...
- Член од
- 14 јануари 2015
- Мислења
- 16.238
- Поени од реакции
- 36.513
Освен ако не ве бркаат рекетари/лихвари/инспектори, јас не гледам потреба да не се јавите на телефон.
Ако е непознат број разговорот завршува за 15 секунди, ако е telesales разговорот пак завршува за 15 секунди и го ставате бројот во блек лист, ако е некој кој ве познава и ви бара услуга одлучувате дали сакате или не сакате да помогнете пак не подолго од 2 минути.
Јас не дигам на телефон само ако сум на состанок, во гужва или апла во густ сообраќај, али затоа му ѕвонам на бројот во прв момент кога сум се ослободил.
Ако е непознат број разговорот завршува за 15 секунди, ако е telesales разговорот пак завршува за 15 секунди и го ставате бројот во блек лист, ако е некој кој ве познава и ви бара услуга одлучувате дали сакате или не сакате да помогнете пак не подолго од 2 минути.
Јас не дигам на телефон само ако сум на состанок, во гужва или апла во густ сообраќај, али затоа му ѕвонам на бројот во прв момент кога сум се ослободил.
Автоматски споено мислење:
А оти културно да не му кажеш од старт дека не можеш да му завршиш работа?Има решение и за тоа. Културно без никаква расправија направи сам да се откаже од барање некаква услуга... На секое викај му ам не можам денес, ај некој друг ден. Еднаш, двапати, трипати веќе четвртиот пат сам ќе се откаже...Ова ти го кажувам од лично искуство. Јас таквата тактика ја спроведувам...