Јас сум иста тежина со дечково и ги возам моите гуми на 3.5 бари. 32C роад гума, минатата година со поминати повеќе од 5000км имав еднаш застанувано да менувам гума, стакло од големина на грашок влезено.
Незнам кој пумпа мтб гуми на 3.5 бари, но тоа е дефинитивно премногу. Инаку на кинеските гуми од пазар, мах им е 2.7-3 бари .
На МТБ назад користам 2.1 ширина, на 3 бари ја пумпам иако сум со нормална тежина. Рачунај на горнини задната гума има екстра оптеретување, па со повеќе притисок ќе ти заштеди енергија.
За Роад иако имаш 32мм, ти препорачувам минимално 5 бари за да ѝ извадиш повеќе километри (ако не се работи за постара гума). Јас на 28мм преферирам најмалку 6.5 бари, иако имам фора до 5.5 да си дозволам.
Јас сум иста тежина со дечково и ги возам моите гуми на 3.5 бари. 32C роад гума, минатата година со поминати повеќе од 5000км имав еднаш застанувано да менувам гума, стакло од големина на грашок влезено.
Незнам кој пумпа мтб гуми на 3.5 бари, но тоа е дефинитивно премногу. Инаку на кинеските гуми од пазар, мах им е 2.7-3 бари .
Јас на МТБ пумпам задна до 4.2 а предна 3.6 кога возам асвалт.Земи пробај 300км да поминеш во еден ден со МТБ со тој притисок со кој ги пумпаш твоите гуми можеби ќе успееш.
Брат, кај потешките задната гума ќе се прецвика под 2.5 бари, без разлика на ширината (ваљда не користи 2.6+ ширина на 27ца гума)
Автоматски споено мислење:
Вака значи, ако просечниот велосипедист тежи 65 кила (нели слабееме со спортот), минималната пропишана цврстина на гумата ќе се однесува на тие што тежат 55кг,а максилантата на тие што се 120кг (над тоа, треба добро да внимаваат каква рамка купуваат).
Обично ширините 2.1 и 2.2 се од опсег 2.8 бари до 4.5 бари, а ширината 2.3 до 3.8 бари. Кај пријателов на форумот, опсегот 3.2 до 3.5 бари би бил идеален во однос на комоција и безбедност.
90% од што не се информирани мислат дека треба да се пумпаат околу 2 бари како за кола нели и затоа на први 100,200км странично ќе им пукне па одат кај точкар да им стави нови.Многу пати такви за низ град ќе ги земам и напумпам околу 3.5 бари и ќе истераат најмалку 10000км.
Ако возиш асвалт задната слободно пумпај ја до 4.2 а предната од 3.6 до 3.8 бари.
Автоматски споено мислење:
Јас на МТБ пумпам задна до 4.2 а предна 3.6 кога возам асвалт.Земи пробај 300км да поминеш во еден ден со МТБ со тој притисок со кој ги пумпаш твоите гуми можеби ќе успееш.
Автоматски споено мислење:
90% од што не се информирани мислат дека треба да се пумпаат околу 2 бари како за кола нели и затоа на први 100,200км странично ќе им пукне па одат кај точкар да им стави нови.Многу пати такви за низ град ќе ги земам и напумпам околу 3.5 бари и ќе истераат најмалку 10000км.
На времето гумите се пумпаа и до 10 бари ама беа ширина 18 или 20мм не сум сигурен па се спуштија на 9 па на 8 и сега последниве години првпат во историјата се возат 28 ци ширина кои се пумпаат 7 бари и имаат ист отпор на триење како 23 и 25 ширина на 8 бари но поголема удобност во возењето.
На времето гумите се пумпаа и до 10 бари ама беа ширина 18 или 20мм не сум сигурен па се спуштија на 9 па на 8 и сега последниве години првпат во историјата се возат 28 ци ширина кои се пумпаат 7 бари и имаат ист отпор на триење како 23 и 25 ширина на 8 бари но поголема удобност во возењето.
Брат, колку и да се правиме експерти, на гумата си пишува од колку до колку се пумпа. Се што се препорачува вон таа зона е само лично мислење, без базирано истражување. Точно дека на Офроуд ќе имаш подобар грип, ама заради тој грип ризикуваш да ја пукнеш или побрзо да ја истрошиш.
Од неправилен притисок, странично се распукува гумата после извесно време, а центарот на гумата се троши побрзо, а што поскоро се истроши, толку полесно ќе ти се дупнува од не толку остри предмети.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.