Не се разбравме, јас само барам некој поупатен.
Програмирање на Pixel и Vertex Shader немаат врска со open source-то од драјверите на nVIDIA затоа што:
1. кодот од драјверот се извршува во системскот процесор(и) и во системската меморија
кодот од Pixel/Vertex Shader се извршува во графичкиот процесор и графичката меморија
2. Драјверот има за цел да воспостави релација помеѓу хардверските ресурси на уредот за кој е наменет и оперативниот систем
Pixel/Vertex Shader се испрограмирани графички ефекти имплементирани во DirectX, и се однесуваат на текстури и објекти од DirectX апликација.
Добрите графички ефекти во игрите, се токму тие Pixel/Vertex Shader-и.
Ефектите можат да се оптимизираат, комбинираат и менуваат, слично како класите во објектно ориентиран јазик.
Постојат мал милион на готови софтвери со кои се дизајнираат вакви ефекти, на пример Мауа. nVIDIA исто така имаат таков софтвер кој се вика FX Composer,
http://developer.nvidia.com/object/fx_composer_home.html#2
Има и цели факултети наменети само за програмирање на Shader-и.