БУГАРИТЕ СЕ БОРЕЛЕ ЗА БУГАРИЈА ПОД СЛОГАН “БОЖЕ ЧУВАЈ ЈА МАКЕДОНИЈА”

Член од
4 септември 2008
Мислења
951
Поени од реакции
18
Тоа ми го кажува некој во чијашто држава постои партија на Турците...
Да комши, тие вкараа ного бугари тамо. И сега никои не може да ги барне. По устав. Ова ни е ушник и нема да се повтори. А и насекаде изјавуват дека работат за Бугариа. Ама додека се джавкаме на западен Балкан некои работат тивко и методично.
 

Синдикат

Мајгада?!
Член од
22 август 2005
Мислења
3.110
Поени од реакции
180
Да комши, тие вкараа ного бугари тамо. И сега никои не може да ги барне. По устав. Ова ни е ушник и нема да се повтори. А и насекаде изјавуват дека работат за Бугариа. Ама додека се джавкаме на западен Балкан некои работат тивко и методично.
Ти сакаш да е то причината за нерегистрирањето на Илинден, демек го крши уставот. Ама реално сите ја знајте која е причината и партија нема зошто сте пички и се плашите да признајте многу неправди.
 
Член од
8 август 2008
Мислења
1.309
Поени од реакции
151
незнам нашите комшии што се уплашиле од партија на македонците,а турците иматт,де ај кажите дали лично ви смета,ако не давате да се регистрира се плашете,тоа е исто една мајка кое не си го пушта детето да си игра во лето пред 17 часот,ја стра оти е жешко,значи имате причина,ама тоа е стравот,кој ве уверувам ви е непотребен,они само сакат да си остварат правата,кои кучката Европа не ги дава а демек се залага,каква кучка е ,затоа и ке се растури ЕУ
 

SuicideMessiah

Советник
Член од
7 јули 2008
Мислења
5.564
Поени од реакции
286
Eve odlichna konspiracija od moj prijatel za Pobugarchenicite vo Bugarija :

Најголеми гомна се побугарчениците!!!! Тие и ги прават сите проблеми!

Не рекле бадијала НАШИТЕ БРАЌА СРБИ - Нема горег Турчина од потурченог Србина!

Во Србија нај омразени се Босанските Срби (Прекодринци) и Црногорците - затоа што се прават поголеми Срби од самите Срби. Во Албанија најпрезрени се Албанците од Косово и Македонија - токму од истите причини!!! Истото е и во Бугарија - на власт се Ресенчани и Штипјани! За пари се спремни и да се потурчат, не е доволно што се побугарчиле.

Сум запознал вистински Бугари кои што имале големи симпатии спрема Македонците, па и спрема Србите како братски народи. Но и тие ми го потврдиле истото - дека и ние и тие имаме мака од овие изроди кои што ствараат омраза помеѓу двата народи.

Сум запознал Албанци од Албанија коишто имале само презир спрема Албанците од Македонија и Косово (првите ги нарекуваат „Македонци што знаат Албански“ а вторите ги викаат Косовари - никако Албанци). Ги сметаат за луѓе без достоинство (велат дека немаат „Беса“), и дека се спремни се да направат само за пари.

Така и оние што себеси се китат со светлите имиња од Македонската историја - тие всушност се најголеми предавници!!!
 
Член од
4 септември 2008
Мислења
951
Поени од реакции
18
незнам нашите комшии што се уплашиле од партија на македонците,а турците иматт,де ај кажите дали лично ви смета,ако не давате да се регистрира се плашете,тоа е исто една мајка кое не си го пушта детето да си игра во лето пред 17 часот,ја стра оти е жешко,значи имате причина,ама тоа е стравот,кој ве уверувам ви е непотребен,они само сакат да си остварат правата,кои кучката Европа не ги дава а демек се залага,каква кучка е ,затоа и ке се растури ЕУ
Кои права бе брате. Като станеш онлаин ми ги изброи. Аз ке ти отговора.
А на Синдикат ке кажа дека и вие имате други мамери. Не са само правата(сметам дека имат сите права на бугарски грагани). Не са само правата. Друга ви е маката и друго сакате ама не смеете да го кажете.

Лек спорен ден на сите
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
Кој рече па дека ги мразам Бугарите, не си вади погрешни заклучоци. Мене ми се смешни не ги мразам, поточно на ваквите теми за историјата. Можам да ги шамарам вербално дури не се вцрвенат ко пиперка и после до посер да ги реметам дури не попрднат од мака.

Прочитана книга ми сте и можам да ве реметам и да ве дриблам колку сакам. Само незнам како ви е вака ко ќе ви снема фекалија за јадење и чекате да смени тема некој па пишите 10 страни. Па мене вака да ме реметеше некој и да незнаев шо да кажам ќе се откажев, незнам на кое ниво на игноранција сте ама досега ако не сфативте колку сте смешни сериозна клиничка помош ви треба.

Типичен македонски синдром на мелодрамата.Дечкото си придава сам големо значение понеже никој друг не му придава такова и живее во свој виртуален измислен свет де ремети сите бугари и цела Бугарија трепери от него :pos2:
 
Член од
24 јуни 2008
Мислења
1.705
Поени од реакции
75
Ќе ви биде спорно на вас се!!!
Тоа што го сакаме е наше , а тоа што е наше ќе го добиеме.
Почнаа ѕидовите да ви се приближуваат, веќе нема каде, ви се намалува просторот за манипулација и ескивирање.
Пиринска Македонија само храбро , ОМО Илинден мора да заживее ! :oeoeoe:

Типичен македонски синдром на мелодрамата.Дечкото си придава сам големо значение понеже никој друг не му придава такова и живее во свој виртуален измислен свет де ремети сите бугари и цела Бугарија трепери от него :pos2:
Дечко, дечкото од погоре е во право и многу го поддржуваат и ги делат истите чувства и размислувања со него , ама не сакаат да се замараат со вас од доста банални причини.
Отекувате на секоја тема со вашите сиромашни познавања обработени од бугарски историчари и политичари. Јас лично на пример не читам 90% од она што вие пишкате, а на останатите 10 % претежно се смеам.
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
Ќе ви биде спорно на вас се!!!
Тоа што го сакаме е наше , а тоа што е наше ќе го добиеме.
Почнаа ѕидовите да ви се приближуваат, веќе нема каде, ви се намалува просторот за манипулација и ескивирање.
Пиринска Македонија само храбро , ОМО Илинден мора да заживее ! :oeoeoe:



Дечко, дечкото од погоре е во право и многу го поддржуваат и ги делат истите чувства и размислувања со него , ама не сакаат да се замараат со вас од доста банални причини.
Отекувате на секоја тема со вашите сиромашни познавања обработени од бугарски историчари и политичари. Јас лично на пример не читам 90% од она што вие пишкате, а на останатите 10 % претежно се смеам.
Епа как да не сакате да се замарате со нас.Секоја втора тема е за нас-татарите :helou:.Не само што се замарате, обсебени сте:smir:
 
Член од
30 април 2009
Мислења
795
Поени од реакции
91
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Macedonia from the Settlement of Slavs to the Ottoman Empire[/FONT]

As a result of the great migration of peoples a large number of Slavs moved from their ancient fatherland (the territory between the Baltic Sea, the Carpathians and the rivers Dnieper and Dniester) and by the close of the 5th century they had Slavicised the regions on the left bank of the River Danube. Thus the River Danube became a natural frontier between Byzantium and the Slavic world.
From the beginning of the 6th century the Byzantine dominions were subject to frequent massive movements and attacks on the part of the trans-Danubian Slavs. From then onwards the territory of Macedonia (which was governed as a province of the Illyric prefecture whose capital was Salonica) was exposed to continual spoliation by the Slavs. These attacks became particularly frequent from the mid-6th century, when the Slavs began to take over Byzantine territory. From the 60's of the 6th century the territory of Macedonia was also raped and pillaged by the Avars who had settled in the Pannonian plain.
From the close of the 6th century the territory of Macedonia, like the other Byzantine dominions in the Balkans, was exposed to continual settlement by the trans-Danubian Slav tribes. From that time onwards the city of Salonica became an object of Slavonic and combined Slavonic and Avar sieges and attacks. As a result of large-scale and intensive Slav colonization, in the 30's of the 7th century the whole territory of Macedonia, with the exception of Salonica, was settled by Slavs (1). Influenced by its Slavonic surroundings even Salonica underwent considerable Slavonic influence so that in the 9th century, in the Life of St. Methodius. it is written that "all the citizens of Salonica speak a pure Slavonic" (2). Thus, as was stated by the French Byzantine scholar P. Lemerle, "Macedonia in the 7th and 8th centuries was more Slavonic than Greek" (3). According to G. Ostrogorsky. Macedonia was at this time lost to Byzantium "and found itself in the hands of the Slavs, consisting of a conglomeration of Sklavinii" (4). These were the districts of distinct Slav tribes: the Dragoviti, Sagudati. Velegiziti. Strumjani. Smoljani, Rinhini, Berziti. etc. (5).
As a result of the Slav colonization of Macedonia certain radical ethnic and socio-economic changes took place. The Slavonic ethnos became dominant. The native inhabitants, the Macedonians, had continued to exist and, after the extinction of the ancient Macedonian state in the 2nd century BC at the hands of the Romans, as writes F. Papazoglou (6) "maintaining their ethnic characteristics, their language, their belief and customs' they were by the period of Slavonic colonization already perceptibly diluted" (7). Those, however, who had remained in their native homesteads gradually became assimilated by particular Slavonic tribes, in the process transmitting to the Slavs certain of their own customs, the Christian faith, culture and also the name of their fatherland and their identity, Macedonia and Macedonians. This had the effect that the Byzantine authors of the 8th century called the Slavicised districts "the Sklavinii" in Macedonia (8).
In the course of the 7th century the Slav tribes which had settled in Macedonia were already attempting, through an association of larger tribal leagues, to take Salonica, which had remained as the single Byzantine base on the territory of Macedonia, and to create their own Slav state in Macedonia. The first such league was created in the second decade of the 7th century with Price Hacon at its head. Byzantium, however, succeeded in rendering it impossible for the associated Macedonian Slav tribes to capture Salonica. In the second half of the 7th century the Slavs in Macedonia once more came together in a larger tribal league led by Rex ("King") Prebond. But this tribal league was also dispersed by Byzantium when Prebond was captured by deceit and put to death in 674. After his death the Macedonian Sklavinii were exposed to continual attacks from the Byzantine army; and yet, in spite of this, they were not subdued. In the course of the 8th century the Macedonian Sklavinii developed into anti-state formations, administered by their princes (archonts) and "kings" (reges). During this period the Sklavinii had at their disposal their own hoplites (heavily-armed infantrymen) (9).
With the strengthening of the Bulgarian state at the beginning of the 9th century, the Macedonian Sklavinii were also exposed to more frequent Bulgarian attacks, on account of which Byzantium continued and intensified its attacks along the River Struma. As a result of this by the mid-9th century the majority of the territory of Macedonia had fallen under Bulgarian rule. The Macedonians lost their independence but still retained a significant degree of internal self-government. Towards the close of the century the Bulgarian ruler Simeon included the whole of Macedonia within his frontiers.

However, a significant event in the history of Macedonia and the history of the Slavs in general took place in 863 when the distinguished Byzantine missionaries from Salonica, the brothers Sts. Cyril and Methodius and their disciples, set out for Moravia bearing with them the first books in a Slavonic language, written in the Glagolitic alphabet which they themselves had invented. It is of particular significance that this new form of writing was created on the basis of the phonetic principles of the Slavs in Macedonia (from the surroundings of Salonica) and that the first translations of the holy books were made into the language of the Macedonian Slavs. This was the fourth language, in addition to Hebrew, Greek and Latin, which was officially recognized by the Christian church.
The process of Christianisation was completed in Macedonia as early as the course of the second half of the 9th century. After the propagation of Sts. Cyril and Methodius' Moravian mission (885), St. Clement, after a brief sojourn in Pliska, was nominated a teacher in the region of Kutmichevica, which included the south-western Macedonian districts (Strumica Region), and the Ohrid Glagolitic literary school was established. Thanks to St. Clement and, after 893, St. Naum (who took over the role of teacher when St. Clement was named the first Slav archbishop), about 3,500 Slav teachers, clergy, writers and other literary figures emerged from the Ohrid literary school whose activity was crowned with the laying of sound foundations for the building-up of the Slavonic cultural, educational and ecclesiastical organization (10).
In the first half of the 10th century Bogomil teaching, led by the priest Bogomil, appeared in Macedonia and became active chiefly in the Veles and Prilep regions. Within a short period of time Bogomilism had grown into a large-scale popular movement. Neither the Bulgarian Czar Peter nor help from the Patriarchate of Constantinople was able to eradicate this newly-appeared heresy (11). In such circumstances the Slavs in Macedonia raised a rebellion towards the close of the 60's of the 10th century. At the head of the uprising were the sons of Prince Nikola, the comitopules David, Moses, Aaron and Samoil. The rebellion. which was against Bulgarian rule, was carried out successfully and as a result of this the foundations of a new Slav state in the Balkans, known as Samuil's Empire after the founder of the imperial dynasty were laid in 969. Its nucleus was the territory of the former "Bersite" Sklavinia where the capital. Prespa was situated. This town became not merely a state but also in ecclesiastical seat. Up to 976 the four brothers were jointly ruling the state whose basic nucleus was made up of Macedonian Sklavinii. After the destruction of the Bulgarian Empire in 971 Byzantium imposed its supreme authority on this state, which continued to exist but as a vassal state. An uprising against Byzantine rule took place in Macedonia and as a result of this it once again attained its independence. In the same year Samuil's brothers were killed and he became the sole monarch of the state. Within a short period of time Samuil had built up a body of military commanders and trained a large army. As a result of this, by the close of the 10th century, the entire territory of Macedonia (with the exception of Salonica), large parts of Bulgaria, Serbia, Duclia and Bosnia, a part of Dalmatia, part of Albania including Dyrrachium and a part of Greece had been included within the borders of this state. After their considerable territorial conquests Samuil was proclaimed Emperor in his capital of Prespa which was situated on the island of Achilleus in the lake of Prespa and was crowned by the Pope of Rome and thus his state was transformed into an empire and the church was elevated to the rank of an archbishopric (12).
State institutions were established in Samuil's state and vast state and ecclesiastical systems were formed as well as a standing army. All of this enabled Macedonia to institute the process of tribal integration into a people in the 10th century. And thus the tradition of Samuil, the founder of an imperial dynasty, became permanently linked to it. Samuil's empire, which was a typical early-feudal state, existed up to the year 1018. In the course of Byzantine rule (11th and 12th centuries) there were two large-scale uprisings whose ultimate goal was the renewal of Samuil's Empire. These endeavors, however, bore no success.
Throughout the entire period of Byzantine rule the Macedonians continued to cherish their ethnic characteristics - their language, culture and customs. Even in Ohrid itself, the seat of the Archbishopric, the citizens of Ohrid. as the Greek Archbishop Theophilact himself declared, continued to communicate in their mother tongue which was for him a "barbarian" one. Likewise the name Macedonia continued to be used as is testified to in the letters of Theophilact of Ohrid himself, who stated to the recipients of the letters that he lived "within the narrow confines of our Macedonia" (13).
And in the following centuries, when the Macedonians had a variety of alien overlords, they remained as a separate Slavonic people. It is, for example, confirmed in the synodal acts of the Archbishopric of Ohrid that in the first half of the 13th century, when Macedonia came under the rule of the Despots of Epirus, the inhabitants of Macedonia continued to declare themselves as Macedonians (14). Such was the case too in the first half of the 14th century when the greater part of Macedonia came under Serbian rule. Even the Serbian ruler himself in his law-code (the Ravenica Transcript) is entitled "the bountiful and Christ-loving Macedonian Czar Stefan the sole ruler of the Serbian, Bulgarian, Hungarian, Dalmatian, Albanian, Hungaro-vallachian and many other parts and lands" (15). Tzar Dushan, who was corronated in Skopje, is also designated both in the Sofia and the Zagreb transcripts of the Law-Code as "Macedonian Czar" (16). Such broader titling of Dushan was, as Ivan Snegarov says, a result of the fact that he had a large number of alien peoples under his rule (17).
After the collapse of Dushan's Empire towards the middle of the 14th century a number of independent feudal states and districts were created in the territory of Macedonia. The chief place among these was occupied by the Kingdom of Prilep, which was established in 1365 by King Volkasin (1365 - 71) and which, after his death, was administered by his son Marko (1371 - 1395), as an independent Macedonian ruler until 1385 and thereafter as a vassal of Ottoman Turkey. Smaller states were established by Uglesha (Volkasin's brother), by Constantine and other independent rulers (18). After the death of Marko and Constantine at the Battle of Rovine (1395), in which they took part as Ottoman Turkish vassals, the whole territory of Macedonia (with the exception of Salonica) came under direct Turkish Ottoman rule.
 
Член од
30 април 2009
Мислења
795
Поени од реакции
91
Bibliography
1. Dokumenti za borbata na makedonskiot narod za samostojnost i za nacionalna drzhava I, Skopje, 1981, 32-33, CF.:B. Panov, Srednovekovna Makedonija, III, Skopje 1985, 13ff.
2. Dokumenti, I, 67-68
3. Lemerle, Philippes et la Macedoine orientale a l'epoche chretienne et byzantine, Paris, 1945, 115-116.
4. Ostrogorski, Vizantija i Sloveni, Beograd, 1969, 12.
5. Dokumenti, I, 29, and note 65-70
6. Papazoglou, Makedonski gradoci u rimsko doba, Skopje, 1957, 4: A, Shofman, Istoriya Antichniy Makedonii, I, Kazan, 1960, 177 ff.; ibidem, Ocherki po istorii Makedonii i makedonskogo naroda, I, Kazan, 1960, 32 ff.
7. St. Koledarov, Obrazovanie na tema Makedonija v Trakija, Izvestija na instituta po Istorija, 21, Sofija, 1970, 226 ff.
8. Dokumenti I, 42-43, Poopstojno za makedonskite Sklavinii, ef. S. Antoljak, Srednovekovna Makedonija, I, Skopje, 1985, 127 ff.
9. N. Lishev, Za genezisa na feodalizma v Balgarija, Sofija, 1963, 119 ff B. Panov, Srednovekovna makedonija, III, 678.
10. Branko Panov, Misionerskata dejnost na Kliment Ohridski vo Makedonija, Kliment Ohridski i ulogata na Ohridskata Knizhevna shkola vo razvitokot na slovenskata prosveta, MANU, Skopje, 1989, 229-321
11. Branko Panov, Srednovekovna Makedonija, III, 260 ff.
12. Antoljak, Srednovekovna Makedonija, I, 294 ff B. Panov Srednovekovna Makedonija, III, 42 ff.
13. Dokumenti, I, p. 122. Cf.: B. Panov, Srednovekovna Makedonija, III, 26 ff.
14. Angelov, Prinos km narodnosnite i pozemelni otnoshenija v Makedonija (epirski Despotat), prez prvata chetvrt na XIII v., Izvestija na Kamarata na narodna Kultura, serija Humanitarni Nauki, II, 3. Sofija 1947, 11-12 ff.
15. Dokumenti, I, 128
16. Ibidem, 129, note 629
17. Iv. Sngarov, Istorija na Ohridskata Arhiepiskopija, I, Sofija, 1924, 318 and note 4
18. P. Naumov, juzhnoslovenskiot Epos i problemite na srpskoto srednovekovie, Istorija, IX, 2, Skopje, 1963, 108 ff.; Ibidem, Svidetelstva istoricheskih ostochnikov o Marke Kraleviche, Prilozi, IX, 2, Oddelenie za opshtestveni nauki, MANU, Skopje, 1979, 25-46

еве некои мапи
 
Член од
4 септември 2008
Мислења
951
Поени од реакции
18
Ќе ви биде спорно на вас се!!!
Тоа што го сакаме е наше , а тоа што е наше ќе го добиеме.
Почнаа ѕидовите да ви се приближуваат, веќе нема каде, ви се намалува просторот за манипулација и ескивирање.
Пиринска Македонија само храбро , ОМО Илинден мора да заживее ! :oeoeoe:



Дечко, дечкото од погоре е во право и многу го поддржуваат и ги делат истите чувства и размислувања со него , ама не сакаат да се замараат со вас од доста банални причини.
Отекувате на секоја тема со вашите сиромашни познавања обработени од бугарски историчари и политичари. Јас лично на пример не читам 90% од она што вие пишкате, а на останатите 10 % претежно се смеам.
другар,

1. Шо е вашо? Пирин припага на Вардарско? Аи сиромахот. Документ имаш? Си питал нас? Сите ние пиринци со исклучок на 4-5000 припагаме на вас? Териториални претензии?
Како ке си го земете од нас пиринците? Со добро или со кутек? Со воина? Е бреееееее ного сонуваш друже.

2. Нашата историа нема проблеми со европската и европските земи. Немаме спорови за нито един херои и со нито една земја. Само со МК.
Вашата историа пишена от МАНУ има проблеми со сите соседи. Освен вас никои не га признава.

Кои има проблем тогаш?

Само прашам.
 
Член од
30 април 2009
Мислења
795
Поени од реакции
91
Мапи кои не се објавени од МАНУ
 
Член од
30 април 2009
Мислења
795
Поени од реакции
91
F. Bianconi: Carte commerciale de la province do Macedoine, 1:1,000,000, 48x37 cm. Paris, 1885
Map of Macedonia produced by the Macedonian colony in St Petersburg 1918
The British Library (BL-MR 43.315.35), London
Makedonija e prika`ana so geografsko-etni~kite granici, so site gradovi i pogolemi sela, kako i so brojot na `itelite vo niv

дедо ми 92 години сеуште жив по потекло од Охрид и ниту тој ниту неговите и моите предци не се чуствувале бугари, ниту зборували и пишувале бугарски.

Не не признавате зашто треба да ја вратите територијата која ни ја земавте. Во Лондонските архиви има документи за македонската историја кои сеуште не смее да се отворат ниту пак се достапни за јавноста.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom