Guns 'N' Roses

WhiteSnake

[hW] Light_Arrow
Член од
24 август 2007
Мислења
Поени од реакции
Го слусах новио албум безвеза песни и~ не ме аресат само ме аресе Sex,Drugs,and Rock N' Roll

Steve Ray

Texas Huriccane
Член од
24 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
Ne se super nego se najdobri!! Posebno Apettitot zakon e!!!

Imase nekoi najavi navodno deka Steven Adler(poranesnotot tapanar) i Axl se dogovarale da ja reinkarniraat grupata so orginalnite clenovi od prviot album + Dizzy. Ama ke vidime!!! Ama nekako zargani ke izgledaat!!
Slash pred nekoe vreme go svirel soloto na Sweet child o mine na nekoj koncert posle 15 god i nemozel da go isviri do kraj. Osven Axl nikoj drug od grupata ne gi sviri orginalnite pesni.....

Член од
12 јануари 2008
Мислења
Поени од реакции
Аксел е крајно неталентиран "пеач".Најдобрата одлука на Слеш му е тоа шо си замина од ГНР, си зеде подобар вокал и ја оформи Велвет Револвер

Steve Ray

Texas Huriccane
Член од
24 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
Bez slash i Izzi nema G,n,R zvuk toa e jasno.... od albumot samo nekoi pesni imam slusano

Bas pred nekoj den na edna lokalna skopska televizija gledav koncert od 2005(ako ne se lazam) Rock am Ring vo Budimpesta. I iskreno da vi kazam se razocarav od grupata, imaat trojca gitaristi i pak ne mozat da svirat kako so treba+tapanarot e katastrofa samo Axl mislam deka si go cuva glasot ist mu e kako porano duri i bolje mozam da kazam Pozrel!!

burn84

Говорете Македонски
Член од
4 февруари 2006
Мислења
Поени од реакции
Остатокот од бендот ја даваше генијалноста на гнр...ексл беше само маскотата. Значи не сум ни слушнал нејќам да слушнам заш знам дка трагедија е.

Член од
17 декември 2007
Мислења
Поени од реакции
Jas gi slusav vo tinejdzerskioto vreme, hehehe. Mi se doapgja najmnogu 'Estranged'. Pesnata e dolga deset minuti, no mislam deka vo nea najmnogu se gleda nivnata genijalnost da napravat ne samo dobra rok pesna, tuku i kompozicija.Od bavno do brzo, od tivko do bucno, so poveke razlicni gitarski sola...

IvicaPunK

Старо нов член
Член од
17 јануари 2008
Мислења
Поени од реакции
Одлични се.. Мислам дека имаат најдобри балади.. Да не се распаднеа сигурен сум дека до сеа ќе имаа дојдено и во Македонија..

\m/arko

A place where the beer flows like wine...
Член од
15 јануари 2008
Мислења
Поени од реакции
според мене ама јас воопшто не ги сакам
многу ми се лигави посебно пејачот

AceCaleb

Деспот на Адот
Член од
31 декември 2007
Мислења
Поени од реакции
Mn dobra rock grupa za kratok period imaat napraveno mnogu, a toa deka ako postoeja uste ke dojdea vo Makedonija ne mi se veruva bash.

Член од
1 мај 2008
Мислења
Поени од реакции
si gi slusham GNR ushte, sweet child o'mine i november rain mi se omileni.

Член од
13 април 2008
Мислења
Поени од реакции
Guns 'N' Roses za mene se edna od najdobrite bendovi svarno imaat zakon pesni posebno bi ja izdvoila "Don't Cry" ; "Paradice City" ima uste mnogu drugi sto veruvam deka bi se slozile no za mene najdobra pesna im e
"November Rain"

November Rain lyrics
When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this auch a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

Член од
6 октомври 2008
Мислења
Поени од реакции
November Rain Axl ja pisuval uste od 1983 i pretcustvuval deka ke bide golem hit!!!Btw Don't Cry,November Rain i Estranged se trilogija.....pozzzz do site fanovi na GNR

The group was formed in early 1985 by Hollywood Rose members Axl Rose (vocals) and Izzy Stradlin (rhythm guitar), and L.A. Guns members Tracii Guns, Ole Beich (bass) and Rob Gardner (drums).[4] The band created its name by combining the names of the two original groups. A short time later before they even played any gigs, guitarist Tracii Guns walked out on practice and quit to reform L.A. Guns and was later replaced by Slash, after Duff McKagan replaced Ole Beich. Slash had played for Rose and Stradlin during a short stint in Hollywood Rose. The new line-up came together quickly, but after deciding to go on a "tour" from Sacramento, California to Duff's home town of Seattle, drummer Rob Gardner quit and was replaced by Slash's close friend Steven Adler[5]. The band had finally established its first stable line up and it was all credited to the "Hell Tour" as they called it. That tour was what solidified their friendship, chemistry and charisma as a group. According to an interview, [6], Slash insists, "That [trip to Seattle] is really what cemented the band" and established its

After witnessing a Guns N' Roses show at the Troubadour, Tom Zutaut, a Geffen Records A&R executive, falsely warned other scouts "they suck" so he could have more time and leeway to try to sign them.[7] Axl Rose demanded, and received, a $75,000 advance from Zutaut before revealing that he had promised an A&R executive from Chrysalis that the band would sign with her if she walked naked down the Sunset Strip. For five days, Zutaut nervously watched from his office window for a naked A&R executive before he could close the deal.[8] Alan Niven was subsequently hired as the band's manager, and the team set out to record the band's full-length debut album.

Musical styleThe music of Guns N' Roses is a fusion of punk rock, blues-rock[45], heavy metal and classic rock and roll. In the 1990s, the band integrated keyed instruments (played by either Rose or Reed, and accompanied on tour by Teddy Andreadis) into the band, and for roughly half of the Use Your Illusion tour, added a horn section to the stage. While Reed has remained on some of the Chinese Democracy demos, tours since 2000 have not included wind instruments, though the band has employed synthesized horns on some of their new songs.A heavy influence on both the image and sound of the band was Finnish band Hanoi Rocks (singer Michael Monroe and Rose have collaborated on various occasions). Rose has stated that the band was massively inspired by bands like Queen,[46] AC/DC, The Rolling Stones, and Rose Tattoo and also that the sound of Appetite for Destruction was influenced by AC/DC, Aerosmith, The New York Dolls and Hanoi Rocks.[47]

Едит од Модератор: Користи ја опцијата Измени мислење!

Kajgana Shop

На врв Bottom