Автомобили со Бугарски регистарски таблички

Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Нема решение за автомобилите со бугарски регистерски таблички

Сузана Тасева Коментари (0)
22.01.2009 21:22 По една година откако им беа привремено одземени, автомобилите со бугарски регистарски таблички се уште не им се вратени на сопствениците.
Тие се паркирани во кругот на полициската станица во Ново Село, а сопствениците се гневни и револтирани затоа што надлежните се уште не им одговориле на барањата дали и кога ќе бидат вратени одземените автомобили.
„На нашето обраќање до Министерството за внатрешни работи не упатија до Комисијата за овие прекршоци до Царинската управа, кои на нашите писмени и телефонски контактирања нема дадено никаков одговор“, вели Васе Пандев, еден од сопствениците на одземените автомобили.
Од Царината велат дека одземените возила се под царински надзор се додека не заврши постапката, дури тогаш ќе се знаело дали и кога ќе бидат вратени.
Во јануари лани беа одземени околу 200 возила управувани со полномошно издадено во Бугарија, што било спротивно на царинските прописи во Македонија.
Во меѓувреме, во струмичко се зголемува бројот на луѓето кои поднесуваат барања за бугарска лична карта и пасош, бидејќи со нив можат без проблеми да управуваат евтини половни автомобили увезени од Бугарија.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?vestID=103402


Искрено неможам да разберам „КОЈ СЕ ШТИТИ„ со несоодветните закони за увоз на стари возила...
Од авион се гледа колку државата губи со регистрација на возилата во Бугарија...
Одзимање на овие возила е голема грешка, потребно е менување и прилагодување на законите со актуелната финансиска моќ ма Македонските граѓани...
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
192
Нема решение за автомобилите со бугарски регистерски таблички

Сузана Тасева Коментари (0)
22.01.2009 21:22 По една година откако им беа привремено одземени, автомобилите со бугарски регистарски таблички се уште не им се вратени на сопствениците.
Тие се паркирани во кругот на полициската станица во Ново Село, а сопствениците се гневни и револтирани затоа што надлежните се уште не им одговориле на барањата дали и кога ќе бидат вратени одземените автомобили.
„На нашето обраќање до Министерството за внатрешни работи не упатија до Комисијата за овие прекршоци до Царинската управа, кои на нашите писмени и телефонски контактирања нема дадено никаков одговор“, вели Васе Пандев, еден од сопствениците на одземените автомобили.
Од Царината велат дека одземените возила се под царински надзор се додека не заврши постапката, дури тогаш ќе се знаело дали и кога ќе бидат вратени.
Во јануари лани беа одземени околу 200 возила управувани со полномошно издадено во Бугарија, што било спротивно на царинските прописи во Македонија.
Во меѓувреме, во струмичко се зголемува бројот на луѓето кои поднесуваат барања за бугарска лична карта и пасош, бидејќи со нив можат без проблеми да управуваат евтини половни автомобили увезени од Бугарија.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?vestID=103402


Искрено неможам да разберам „КОЈ СЕ ШТИТИ„ со несоодветните закони за увоз на стари возила...
Од авион се гледа колку државата губи со регистрација на возилата во Бугарија...
Одзимање на овие возила е голема грешка, потребно е менување и прилагодување на законите со актуелната финансиска моќ ма Македонските граѓани...
Се прави се само да се негира и угнети Македонецот во сопствената држава.Најпрвин со увоз на постари возила и огромните давачки за нив,при што во државава од несоодветни автомобили сообраќајките со смртни последици се меѓу најпроцентуално застапените во светот,а потоа се штитат неколкумина импортери на нови возила кој за Македонија се произведуваат со многу ниско ниво на безбедност за поефтини цени.Втор аспект кој е исто така очигледен е потик на голем број граѓани да аплицираат или да купуваат Бугарски пасоши,со што ќе се стекнат со одредени бенифиции како двојни државјани,па ќе можат покрај другото да возат далеку подобри и поефтини возила со многу поефтина регистрација и зелен картон,но и да шетнат низ Европа кога ќе им се посака,па и да поработат за далеку повисоки дневници.Тоа продолжи всушност и со продолжената портокалова преродба,дури и се интезивира во одредени сегменти што секако представува само уште една од низата лаги кој им беа сервирани на граѓаните онака предизборно уште пред скоро три години,а верувам дека ќе се продолжи и на овие со оглед дека либерализацијата сеуште не е ни на повидок и покрај лажните изјави дека веќе требаше да стапи во сила.:toe:
 
Член од
28 ноември 2008
Мислења
166
Поени од реакции
2
Глупости. Купуват ги евтино зошто нема мита кога импортираш от ЕУ -една економска зона е. Нема никакво значение дали си гражданин на БГ или не. Проблемот е дека требва да ги пререгистрират во МК или да си платјат митото за импорт. Тоа не го правјат и си кјутат с БГ регистрациите.

Не може да има паралел с романците, кои исто купуват трошки от БГ. Те имат право да си ги карат с БГ таблички, во МК не могат. Проблемот си е при вас, немате контрол. Такива коли требва да се конфискуват докато не си платјат митото. Не знам какво протестират, то си е тјахно право ама штом като не спазват законите на сопствената си држава, проблемот си е во тех.
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.109
Глупости. Купуват ги евтино зошто нема мита кога импортираш от ЕУ -една економска зона е. Нема никакво значение дали си гражданин на БГ или не. Проблемот е дека требва да ги пререгистрират во МК или да си платјат митото за импорт. Тоа не го правјат и си кјутат с БГ регистрациите.

Не може да има паралел с романците, кои исто купуват трошки от БГ. Те имат право да си ги карат с БГ таблички, во МК не могат. Проблемот си е при вас, немате контрол. Такива коли требва да се конфискуват докато не си платјат митото. Не знам какво протестират, то си е тјахно право ама штом като не спазват законите на сопствената си држава, проблемот си е во тех.
Тоа е точно, но во БГ давачките за купените коли од ЕУ беа МАЛИ И ПРЕД ДА ВЛЕЗЕ БГ ВО ЕУ.
 
Член од
28 ноември 2008
Мислења
166
Поени од реакции
2
Да, верно е - идиотите имат големо лоби, имаха в предишната влада, имат и сега.
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.109
Се прави се само да се негира и угнети Македонецот во сопствената држава.Најпрвин со увоз на постари возила и огромните давачки за нив,при што во државава од несоодветни автомобили сообраќајките со смртни последици се меѓу најпроцентуално застапените во светот,а потоа се штитат неколкумина импортери на нови возила кој за Македонија се произведуваат со многу ниско ниво на безбедност за поефтини цени.Втор аспект кој е исто така очигледен е потик на голем број граѓани да аплицираат или да купуваат Бугарски пасоши,со што ќе се стекнат со одредени бенифиции како двојни државјани,па ќе можат покрај другото да возат далеку подобри и поефтини возила со многу поефтина регистрација и зелен картон,но и да шетнат низ Европа кога ќе им се посака,па и да поработат за далеку повисоки дневници.Тоа продолжи всушност и со продолжената портокалова преродба,дури и се интезивира во одредени сегменти што секако представува само уште една од низата лаги кој им беа сервирани на граѓаните онака предизборно уште пред скоро три години,а верувам дека ќе се продолжи и на овие со оглед дека либерализацијата сеуште не е ни на повидок и покрај лажните изјави дека веќе требаше да стапи во сила.:toe:
И за ова си сосема во право. Токму тие 2-3 бренда лобираат во ЕУ, па таа не и’ дозволува на македонската влада да ги упрости процедурите за увоз на половни автомобили и да ги намали давачките,вршејќи врз Груевски притисок.
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
192
И за ова си сосема во право. Токму тие 2-3 бренда лобираат во ЕУ, па таа не и’ дозволува на македонската влада да ги упрости процедурите за увоз на половни автомобили и да ги намали давачките,вршејќи врз Груевски притисок.
Вршеа притисок и врз предходните,богами добро ги “нафатираа“ слично на Грујо.Со впрегнати сили работат и врз забавување на визната либерализација,па кога ќе се отворат “портите“ ќе имаат доволно пари за да уживаат во “придобивките“ од ГЕТОТО.:toe:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Се прави се само да се негира и угнети Македонецот во сопствената држава.Најпрвин со увоз на постари возила и огромните давачки за нив,при што во државава од несоодветни автомобили сообраќајките со смртни последици се меѓу најпроцентуално застапените во светот,а потоа се штитат неколкумина импортери на нови возила кој за Македонија се произведуваат со многу ниско ниво на безбедност за поефтини цени.Втор аспект кој е исто така очигледен е потик на голем број граѓани да аплицираат или да купуваат Бугарски пасоши,со што ќе се стекнат со одредени бенифиции како двојни државјани,па ќе можат покрај другото да возат далеку подобри и поефтини возила со многу поефтина регистрација и зелен картон,но и да шетнат низ Европа кога ќе им се посака,па и да поработат за далеку повисоки дневници.Тоа продолжи всушност и со продолжената портокалова преродба,дури и се интезивира во одредени сегменти што секако представува само уште една од низата лаги кој им беа сервирани на граѓаните онака предизборно уште пред скоро три години,а верувам дека ќе се продолжи и на овие со оглед дека либерализацијата сеуште не е ни на повидок и покрај лажните изјави дека веќе требаше да стапи во сила.:toe:
Врска нема муабетов. Иста кола купуваш насекаде низ Европа.
Глупости. Купуват ги евтино зошто нема мита кога импортираш от ЕУ -една економска зона е. Нема никакво значение дали си гражданин на БГ или не. Проблемот е дека требва да ги пререгистрират во МК или да си платјат митото за импорт. Тоа не го правјат и си кјутат с БГ регистрациите.

Не може да има паралел с романците, кои исто купуват трошки от БГ. Те имат право да си ги карат с БГ таблички, во МК не могат. Проблемот си е при вас, немате контрол. Такива коли требва да се конфискуват докато не си платјат митото. Не знам какво протестират, то си е тјахно право ама штом като не спазват законите на сопствената си држава, проблемот си е во тех.
Калориферот погодил таму кајшто треба:
Во Македонија може легално да се увезе се што исполнува Еко 3 стандарди. Тоа се возила стари некаде...8-9 години.
Од оние бугарските таблици има две подкатегории:
Првите се кантите обично отелотворени во нафтени печки од Волксваген провиниенција, Мерцедес или БМВ стари по 15 години отприлика...
Вторите се оние кои влегуваат во категоријата Еко 3 ама продадените души несакаат да си ги регистрираат во Македонија.
Значи, не им се плаќа ДДВ, акциза и регистрација...
И, нормално е дека прават царински прекршок.
Во законодавствата на сите културни држави си има одредби дека странски возила не смеат да се движат со полномошна од домицилни граѓани, ниту пак странски возила по било кој основ можат 12 месеца да ти шетаат по државата. Постои привремена регистрација (А9 таблички кај нас)
А, мене ако ме прашате, јас да сум власт, а не сум и нема да бидам, таквите возила би ги скоцкал во димензии 1на1 метро, би им ги вратил на сопствениците и би им наплатил казната за царинскиот прекршок.
Преку куров ми е од бугарски пасоши, таблици и сл.
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Се убаво бе Струмикс ама висината на давчките и стандардите кои се барат се престроги за нашите услови...
Зошто мислиш дека еден Голф 3 е полош од 101 или Југо...
Туку кажи со тие енормни давачки се штити некој, а народ како народ си бара есап, е сега да е разликата мала и да имаме шведски сдандард друго е ама кога луѓето работат за 200 евра нормално дека 500 евра разлика му се многу...
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
192
Се убаво бе Струмикс ама висината на давчките и стандардите кои се барат се престроги за нашите услови...
Зошто мислиш дека еден Голф 3 е полош од 101 или Југо...
Туку кажи со тие енормни давачки се штити некој, а народ како народ си бара есап, е сега да е разликата мала и да имаме шведски сдандард друго е ама кога луѓето работат за 200 евра нормално дека 500 евра разлика му се многу...
Па со намера е да се вработи кај некој импортер на нови возила или во некоја осигурителна компанија(ако веќе не е вработен на такво место),зошто друго нема.Инаку тој што си мисли дека купува иста нова кола во Германија и во Македонија или е слеп,или намерно се прави слеп од сопствени интереси.Сум имал прилика да возам исто возило и за странски пазар и за домашен пазар,разликата е огромна и дефинитивна,иако декларативно и обете беа со исти перформанси и додатна опрема.“Странското“(за странски пазар ама увезено) е далеку подобро иако е со 2 години постаро и со повеќе изминати километри,марката му е PEUGEOT.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
И ако сакаш да возиш Гољф за 1500 евра, едноставно продај си ја душата за бугарски пасош и уживај во возењето.....

Не е то то, ама и со акцизите, царините и другите давачки државата претера затоа и опадна увозот. Добри им беа оние пред да ја стават акцизата, иако плаќаме најголеми трошоци за регистрација, зелен картон, царини дрн, дрн... да може да се носат возила стари до 10 години (читај возило од 99 година во Германија е 1000-1500е, овде да те фати 3.000) ке се носат. Ама овие бато... Којзнаае колкава пара им даваат увозвиците на нови автомобили. Инаку не би се откажале од 1500 евра по увезено возило.

Е сега кога сме кај запленетите.... лоша работа е тоа. Пола од нив ако сака мвр може да ги претопи т.е. присвои за сопствени потреби. Враќање тешко, бидејки ке треба и да платат за штетата што ја предизвикале.
 

asterix_m

Регулатор
Член од
19 април 2006
Мислења
2.765
Поени од реакции
33
Како и да е, давачките аза увоз на поволо возило од Еу се преголеми и престроги за Македонскиот стандард. Ако сакаме да исчезнат БГ таблички, кои и мене ми пречат многу, треба државата да се отакаже од ти давачки и да дозволи увоз на половни возила.

А приказни дека не биле еколошки ни децата у градинка не би ја прифатиле, сите сме сведоци дека кај нас, особено во провинција( како што милуват голем дел од скопјаните да кажат) возниот парк е очаен.

да се дозволи таков увоз дефинтивно ке биде чекор кон зачувување на Македонскиот идентитет
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Ne znam kolku ste prosetale ama site koli kupeni vo Bugarija se prefarbani,doneseni kako totalki pa celite iskrpeni,kitirani,vo motorot maslo SAE90... Ako veke registriras kola vo Bugarija kupi si ja ti i nosi ja tamu na registracija. Ne znam sega kakvi se zakonite vo drugite drzavi ama eve ke vi kazam vo Ceskata Republika kako e: Tamu mozes da registriras postara kola bez problem ama od 01.01.2009 davackite se enormno zgolemeni,vovede drzavata ekoloska taksa za motorite EURO 0,1 i 2 a plakas vo zavisnost od kubikazata.Za motor od 1900 CC ke platis ekoloska taksa od 10.600 CZK sto e 400 € vo nasi pari i e premnogu! Mozno e i vo Bugarija da vovedat nekoja takva taksa ako im naredat od EU a kako sto znaeme dosta nasi prodadeni dusi tamu imaat registrirano krntii taka da nema i tamu eftino da bide kola da registriras? Mora nekoja vlada da napravi nesto za da se resi toj problem i se nadevam deka ke se ovozmozi se toa sto e na Tatarski tabli da se registrira na Makedonski?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Па со намера е да се вработи кај некој импортер на нови возила или во некоја осигурителна компанија(ако веќе не е вработен на такво место),зошто друго нема.Инаку тој што си мисли дека купува иста нова кола во Германија и во Македонија или е слеп,или намерно се прави слеп од сопствени интереси.Сум имал прилика да возам исто возило и за странски пазар и за домашен пазар,разликата е огромна и дефинитивна,иако декларативно и обете беа со исти перформанси и додатна опрема.“Странското“(за странски пазар ама увезено) е далеку подобро иако е со 2 години постаро и со повеќе изминати километри,марката му е PEUGEOT.
Ниту кај импортер сум/сакам да работам, ниту пак осигурување.
Од коли се разбирам премногу, и затоа тврдам сите возила се исти. на пр. каде и да купиш Ауди ТТ, ќе биде произведено во Унгарија...
А, тоа ти што велиш е работава што едното Пежо е возено и одржавано некаде во културна држава, а другото во Македонија...па направи разлика...и во патишта по кои двете возеле, како и кадар кој ги одржувал, начин на кој се одржувани и делови кои се вградувани.
Кај нас, би се олеснила работата САМО со укинување на акцизата за возила со обем на моторот до 2.5 литри работна зафатнина.
ДДВ си е 18%, царината мислам 5% за произведени во ЕУ возила...
А некои фраери кои глумат патриоти, а регистрират коли во БГ и на друго место...абе ајде...ми се гади веќе од нив...
Едно такво лигаво типче пред некој ден, вози канта на БГ табли по градот, и пушта грчка музика во неа...како ми се возеше багер во тој момент...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom