Прашање за Христијанството III

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Не, јок, ич, .......
Првиот пат “најголемо чудо во христијанството е љубовта“
Сега па “Љубовта божја држи се'.........“
Едно со друго ич не иде. Од кој и да агол ја анализирам твојата прва изјава никако не иде. Вторава изјава ко да го поткопува првото, односно “љубовта“ постоела и пред христијанстото, а со тоа љубовта не е чудо на христијанството.
Дај објасни, вака некако ова ко луд јебе збуњеног.
Христос постои отсекогаш, се е создадено од Љубов и постои благодарение на Истата, поголемо чудо здравје. Ова и дете го разбира.
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Христос постои отсекогаш, се е создадено од Љубов и постои благодарение на Истата, поголемо чудо здравје. Ова и дете го разбира.
:pos: Очигледно си збунет, појма немаш што збориш. Ај прочитај се уште еднаш и размисли, “Христос постоел од секогаш“!!! И пред да се роди постоел? Па зошто се родил тогаш? Или пак подобро, како се родил ако веќе постоел?
О мори мајко, и сега ремет да не ви маваме е грев :pos:
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
1.944
Поени од реакции
1.192
Христос постои отсекогаш, се е создадено од Љубов и постои благодарение на Истата, поголемо чудо здравје. Ова и дете го разбира.
Не, Христос постоел,ама историски како голем езотериски практикант.Нешто како Алистер Кроули,Крис Ејнџел,.....се прославил многу.Но постхумно врз неговото име Павле а потоа и Константин градат моќна организација која финансиски и материјално станува се посилна и помоќна со свои војски.Со силен стремеж за освојување на останатите нации и цивилизации,прогласувајќи ги за неверници само за присвојување и ограбување на нивните материјални добра.
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Не, Христос постоел,ама историски како голем езотериски практикант.Нешто како Алистер Кроули,Крис Ејнџел,.....се прославил многу.Но постхумно врз неговото име Павле а потоа и Константин градат моќна организација која финансиски и материјално станува се посилна и помоќна со свои војски.Со силен стремеж за освојување на останатите нации и цивилизации,прогласувајќи ги за неверници само за присвојување и ограбување на нивните материјални добра.
Заборави да споменеш и дека бил многу страшен и ги плашел со некаков ѓаол и вечен огин. И пусти од страв и ден денес си живеат така, во страв. Мора да е многу убаво :pipi:
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.123
Поени од реакции
8.695
:pos: Очигледно си збунет, појма немаш што збориш. Ај прочитај се уште еднаш и размисли, “Христос постоел од секогаш“!!! И пред да се роди постоел? Па зошто се родил тогаш? Или пак подобро, како се родил ако веќе постоел?
О мори мајко, и сега ремет да не ви маваме е грев :pos:
Симбол на верата (никео-цариградски)

  • Верувам во Единиот Бог Отец, Седржител, Творец на Небото и на земјата, на сè видливо и невидливо;
  • И во Единиот Господ Исус Христос, Син Божји, Единороден, Кој е роден од Отецот пред сите векови: Светлина од Светлината, вистински Бог од Бога вистински; роден, нестворен, едносуштен на Отецот, преку Кого сè станало;
  • Кој, заради нас луѓето и заради нашето спасение, слезе од Небото и се вплоти од Светиот Дух и Марија Дева и стана човек;
  • И беше распнат заради нас во времето на Понтиј Пилат, и страдаше, и беше погребен;
  • И воскресна во третиот ден, според Писмото;
  • И се вознесе на Небото и седи оддесно на Отецот;
  • И пак ќе дојде со слава, да им суди на живите и мртвите, и Неговото Царство ќе нема крај;
  • И во Светиот Дух, Господ, кој живот твори, Кој исходи од Отецот, на Кого се поклонуваме и Го славиме заедно со Отецот и Синот, и Кој говорел преку пророците;
  • Во едната, света, соборна и апостолска Црква;
  • Исповедувам едно крштение, за простување на гревовите;
  • Го чекам воскресението на мртвите;
  • И животот во идниот век. А М И Н
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Христос постои отсекогаш, се е создадено од Љубов и постои благодарение на Истата.
liberij zosto se trudis da objasnis nesto za koe odnapred znaes deka drugite ili nema da go razberat ili nema da sakaat da go razberat?

batali....:)

razvojot na duhovnosta e subjektivna kategorija i zavisi od individualni sposobnosti.

nekoi ne go gledaat hristijanstvoto i isus kako svoeviden patokaz za takviot razvoj i doaganje do konecnata cel.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.123
Поени од реакции
8.695
На Третиот вселенски собор во Ефес 431,

било потврдено дека
Исус Христос е една Личност со две природи: со божествена природа- од вечноста, од Отецот и со човечка - која ја примил во времето, од Пресвета Богородица.

На Четвртиот вселенски собор во Халкидон 451,

било потврдено дека Исус од Назарет е една Личност/Ипостасно единство со две природи: човечка и божја. Тој е потполн човек и Тој е потполн Бог.Исусовата човечка природа не е помешана со божјата природа, туку се соединети без да го изгубат својот различен идентитет. Како Бог, Исус Христос е едносуштен со Отецот и Светиот Дух. Како човек Исус Христос е едносуштен со сите човечки битија.

На Шестиот вселенски собор во Цариград 680-681,

востановено е дека:
Во Исуса Христа има две природи – Божествена и човечка, а исто така и две волји – Божествена и човечка и две делувања - Божествено и човечко
И двете природни волји и двете делувања се неразделни, неизменливи, неодвоиви и неслеани.
И двете природни волји се неспротивставени, туку Неговата човечка волја се потчинува на Неговата божја семоќна волја.

Што е Ипостасно единство?

Ipostasno jedinstvo je izraz koji se koristio da se opiše kako je Bog Sin, Isus Hrist, uzeo ljudsku prirodu, a istovremeno ostao u potpunosti Bog. Isus je oduvek bio Bog (Jovan 8:58, 10:30)

8:58. Исус им рече: „Вистина, вистина ви велам: Јас постојам уште пред да се роди Авраам.”
10:30. Јас и Отецот едно сме.”

, ali pri utelovljenju Isus je postao ljudsko biće (Jovan 1:14).

1:14. И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Ono što je dodato ljudskoj prirodi je Isusova božanska priroda, koji je Bog-čovek.Ovo se zove ipostasno jedinstvo, Isus Hrist, jedna Osoba, u potpunosti Bog i u potpunosti čovek.

Isusove dve prirode, ljudska i božanska, su nerazdvojne. Isus će zauvek biti Bog-čovek, u potpunosti Bog i u potpunosti ljudsko biće, dve različite prirode u jednoj Osobi. Isusova ljudska priroda nije pomešana sa božanskom prirodom, već su ujedinjene bez da su izgubile svoj različit identitet. Isus je ponekad funkcionisao sa ljudskim ograničenjima (Jovan 4:6, 19:28)

4:6. Таму беше изворот на Јакова. И Исус, изморен од патот, седна покрај изворот; а беше околу шестиот час.

19:28 По ова, знаејќи Исус дека е сè свршено, за да се исполни Писмото, рече: „Жеден сум.”

a ponekad je koristio silu svoje božanske prirode (Jovan 11:43; Matej 14:18-21).

11:43 Кога го рече ова, извика со висок глас: „Лазаре, излези надвор!”

14:18-21 18. Он им рече: „Донесете Ми ги тука!”
19. И како му заповеда на народот да седне о тревата, ги зеде петте лебови и двете риби, погледна кон небото, ги благослови и како ги прекрши, ги даде лебовите на учениците, а учениците – на народот.
20. И јадеа сите и се наситија; и кренаа дванаесет кошеви полни со останати парчиња.
21. А оние што јадеа, беа околу пет илјади души, освен жените и децата.

Ali u oba slučaja, Isusovo delovanje je bilo delovanje jedne Osobe. Isus je imao dve prirode, ali jednu ličnost.

Doktrina ipostasnog jedinstva je pokušaj da se objasni kako je moguće da je Isus bio i Bog i čovek u isto vreme. Međutim, u krajnjoj liniji, mi nismo u stanju u potpunosti da shvatimo ovu doktrinu. Za nas je nemoguće da u potpunosti razumemo kako Bog deluje. Mi, ljudska bića sa ograničenim umom ne treba da očekujemo da možemo u potpunosti da razumemo beskonačnog Boga. Isus je Božiji Sin, po tome što je začet kroz Svetog Duha (Luka 1:35).

1:35 Светиот Дух ќе слегне на тебе и силата на Севишниот ќе те осени; па затоа и роденото ќе биде свето и ќе се нарече Син Божји.

Ali to ne znači da Isus nije postojao pre nego da je bio začet. Isus je postojao oduvek (Jovan 8:58, 10:30). Kada je Isus začet, postao je ljudsko biće iako je već bio Bog (Jovan 1:1, 14).

1:1 Во почетокот беше Словото, и Словото беше +во Бога, и Бог беше Словото.

1:14 И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Isus je i Bog i čovek. Isus je oduvek bio Bog, ali nije postao ljudsko biće sve dok nije bio začet u Mariji. Isus je postao ljudsko biće da bi mogao da se poistoveti sa našim stradanjima (Jevrejima 2:17)

2:17 затоа должен беше во сè да личи на браќата, па да биде милостив и верен првосвештеник пред Бога, за да ги очисти гревовите народни.

i što je još važnije, da bi mogao da umre na krstu i da plati za naše grehe (Filipljanjima 2:5-11).

2:5-11 Бидејќи вие треба да ги имате истите мисли, што ги има Исус Христос,
6. Кој, иако беше во обличје Божјо, сепак не држеше многу до тоа што е еднаков со Бога;
7. но Сам Себе се понизи, откако зеде обличје на слуга и се изедначи со луѓето; +и по вид се покажа како човек;
8. Сам се смири, откако стана послушен дури до самата смрт, и тоа смрт на крст.
9. Па затоа и Бог високо Го издигна и +Му даде име, што е над секое име,
10. та во името на Исуса да ги преклони колената на сè што е небесно, земно и подземно,
11. и секој јазик да исповеда дека Исус Христос е Господ, за слава на Бога Отецот.

Ipostastaska unija uči da je Isus u potpunosti ljudsko biće i u potpunosti Bog, i da nema mešanja između dve prirode, i da je On jedna Osoba, zauvek.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.920
Мојата лична вистина е дека пијам кафе со минимум шеќер и слушам модерен џез (меѓу другата музика...), но ова не е референтна вистина.

Референтната вистина и Вистина Е објавена од Небесата, во ликот Христов.

Значи, Вистината Е лик, вториот ипостас Божји, а не некаква апстрактна состојба, феномен или нешто „трето„.
Тоа e според твоето верување и според твојата желба тоа да биде вистина. Ти тоа не го знаеш. Колку и да сакаш “духовни опити“ изведувај ти тоа не можеш да го знаеш, се се сведува на твоето верување некому.
 
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.994
„Концил„?
Ми звучи римо-католички, а и не ми е од интерес однесувањето од римските сееретици.
Ако имаш нешто појќе, пиши па да видиме за што се работи.
Сакаш совет, сакаш собрание.
Една од одлуките била во Христијанството да има и светица- Богородица. Односно овој совет бил редоследно после оној прв организиран од Костантин (но не бил втор), на кој нели се донеле значајни одлуки во правците во Христијанството, кои и ден денес важат, дел во католицизмот, дел и во православието. :)
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
1.944
Поени од реакции
1.192
На Третиот вселенски собор во Ефес 431,

било потврдено дека
Исус Христос е една Личност со две природи: со божествена природа- од вечноста, од Отецот и со човечка - која ја примил во времето, од Пресвета Богородица.

На Четвртиот вселенски собор во Халкидон 451,

било потврдено дека Исус од Назарет е една Личност/Ипостасно единство со две природи: човечка и божја. Тој е потполн човек и Тој е потполн Бог.Исусовата човечка природа не е помешана со божјата природа, туку се соединети без да го изгубат својот различен идентитет. Како Бог, Исус Христос е едносуштен со Отецот и Светиот Дух. Како човек Исус Христос е едносуштен со сите човечки битија.

На Шестиот вселенски собор во Цариград 680-681,

востановено е дека:
Во Исуса Христа има две природи – Божествена и човечка, а исто така и две волји – Божествена и човечка и две делувања - Божествено и човечко
И двете природни волји и двете делувања се неразделни, неизменливи, неодвоиви и неслеани.
И двете природни волји се неспротивставени, туку Неговата човечка волја се потчинува на Неговата божја семоќна волја.

Што е Ипостасно единство?

Ipostasno jedinstvo je izraz koji se koristio da se opiše kako je Bog Sin, Isus Hrist, uzeo ljudsku prirodu, a istovremeno ostao u potpunosti Bog. Isus je oduvek bio Bog (Jovan 8:58, 10:30)

8:58. Исус им рече: „Вистина, вистина ви велам: Јас постојам уште пред да се роди Авраам.”
10:30. Јас и Отецот едно сме.”

, ali pri utelovljenju Isus je postao ljudsko biće (Jovan 1:14).

1:14. И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Ono što je dodato ljudskoj prirodi je Isusova božanska priroda, koji je Bog-čovek.Ovo se zove ipostasno jedinstvo, Isus Hrist, jedna Osoba, u potpunosti Bog i u potpunosti čovek.

Isusove dve prirode, ljudska i božanska, su nerazdvojne. Isus će zauvek biti Bog-čovek, u potpunosti Bog i u potpunosti ljudsko biće, dve različite prirode u jednoj Osobi. Isusova ljudska priroda nije pomešana sa božanskom prirodom, već su ujedinjene bez da su izgubile svoj različit identitet. Isus je ponekad funkcionisao sa ljudskim ograničenjima (Jovan 4:6, 19:28)

4:6. Таму беше изворот на Јакова. И Исус, изморен од патот, седна покрај изворот; а беше околу шестиот час.

19:28 По ова, знаејќи Исус дека е сè свршено, за да се исполни Писмото, рече: „Жеден сум.”

a ponekad je koristio silu svoje božanske prirode (Jovan 11:43; Matej 14:18-21).

11:43 Кога го рече ова, извика со висок глас: „Лазаре, излези надвор!”

14:18-21 18. Он им рече: „Донесете Ми ги тука!”
19. И како му заповеда на народот да седне о тревата, ги зеде петте лебови и двете риби, погледна кон небото, ги благослови и како ги прекрши, ги даде лебовите на учениците, а учениците – на народот.
20. И јадеа сите и се наситија; и кренаа дванаесет кошеви полни со останати парчиња.
21. А оние што јадеа, беа околу пет илјади души, освен жените и децата.

Ali u oba slučaja, Isusovo delovanje je bilo delovanje jedne Osobe. Isus je imao dve prirode, ali jednu ličnost.

Doktrina ipostasnog jedinstva je pokušaj da se objasni kako je moguće da je Isus bio i Bog i čovek u isto vreme. Međutim, u krajnjoj liniji, mi nismo u stanju u potpunosti da shvatimo ovu doktrinu. Za nas je nemoguće da u potpunosti razumemo kako Bog deluje. Mi, ljudska bića sa ograničenim umom ne treba da očekujemo da možemo u potpunosti da razumemo beskonačnog Boga. Isus je Božiji Sin, po tome što je začet kroz Svetog Duha (Luka 1:35).

1:35 Светиот Дух ќе слегне на тебе и силата на Севишниот ќе те осени; па затоа и роденото ќе биде свето и ќе се нарече Син Божји.

Ali to ne znači da Isus nije postojao pre nego da je bio začet. Isus je postojao oduvek (Jovan 8:58, 10:30). Kada je Isus začet, postao je ljudsko biće iako je već bio Bog (Jovan 1:1, 14).

1:1 Во почетокот беше Словото, и Словото беше +во Бога, и Бог беше Словото.

1:14 И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Isus je i Bog i čovek. Isus je oduvek bio Bog, ali nije postao ljudsko biće sve dok nije bio začet u Mariji. Isus je postao ljudsko biće da bi mogao da se poistoveti sa našim stradanjima (Jevrejima 2:17)

2:17 затоа должен беше во сè да личи на браќата, па да биде милостив и верен првосвештеник пред Бога, за да ги очисти гревовите народни.

i što je još važnije, da bi mogao da umre na krstu i da plati za naše grehe (Filipljanjima 2:5-11).

2:5-11 Бидејќи вие треба да ги имате истите мисли, што ги има Исус Христос,
6. Кој, иако беше во обличје Божјо, сепак не држеше многу до тоа што е еднаков со Бога;
7. но Сам Себе се понизи, откако зеде обличје на слуга и се изедначи со луѓето; +и по вид се покажа како човек;
8. Сам се смири, откако стана послушен дури до самата смрт, и тоа смрт на крст.
9. Па затоа и Бог високо Го издигна и +Му даде име, што е над секое име,
10. та во името на Исуса да ги преклони колената на сè што е небесно, земно и подземно,
11. и секој јазик да исповеда дека Исус Христос е Господ, за слава на Бога Отецот.

Ipostastaska unija uči da je Isus u potpunosti ljudsko biće i u potpunosti Bog, i da nema mešanja između dve prirode, i da je On jedna Osoba, zauvek.
На Третиот вселенски собор во Ефес 431,

било потврдено дека
Исус Христос е една Личност со две природи: со божествена природа- од вечноста, од Отецот и со човечка - која ја примил во времето, од Пресвета Богородица.

На Четвртиот вселенски собор во Халкидон 451,

било потврдено дека Исус од Назарет е една Личност/Ипостасно единство со две природи: човечка и божја. Тој е потполн човек и Тој е потполн Бог.Исусовата човечка природа не е помешана со божјата природа, туку се соединети без да го изгубат својот различен идентитет. Како Бог, Исус Христос е едносуштен со Отецот и Светиот Дух. Како човек Исус Христос е едносуштен со сите човечки битија.

На Шестиот вселенски собор во Цариград 680-681,

востановено е дека:
Во Исуса Христа има две природи – Божествена и човечка, а исто така и две волји – Божествена и човечка и две делувања - Божествено и човечко
И двете природни волји и двете делувања се неразделни, неизменливи, неодвоиви и неслеани.
И двете природни волји се неспротивставени, туку Неговата човечка волја се потчинува на Неговата божја семоќна волја.

Што е Ипостасно единство?

Ipostasno jedinstvo je izraz koji se koristio da se opiše kako je Bog Sin, Isus Hrist, uzeo ljudsku prirodu, a istovremeno ostao u potpunosti Bog. Isus je oduvek bio Bog (Jovan 8:58, 10:30)

8:58. Исус им рече: „Вистина, вистина ви велам: Јас постојам уште пред да се роди Авраам.”
10:30. Јас и Отецот едно сме.”

, ali pri utelovljenju Isus je postao ljudsko biće (Jovan 1:14).

1:14. И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Ono što je dodato ljudskoj prirodi je Isusova božanska priroda, koji je Bog-čovek.Ovo se zove ipostasno jedinstvo, Isus Hrist, jedna Osoba, u potpunosti Bog i u potpunosti čovek.

Isusove dve prirode, ljudska i božanska, su nerazdvojne. Isus će zauvek biti Bog-čovek, u potpunosti Bog i u potpunosti ljudsko biće, dve različite prirode u jednoj Osobi. Isusova ljudska priroda nije pomešana sa božanskom prirodom, već su ujedinjene bez da su izgubile svoj različit identitet. Isus je ponekad funkcionisao sa ljudskim ograničenjima (Jovan 4:6, 19:28)

4:6. Таму беше изворот на Јакова. И Исус, изморен од патот, седна покрај изворот; а беше околу шестиот час.

19:28 По ова, знаејќи Исус дека е сè свршено, за да се исполни Писмото, рече: „Жеден сум.”

a ponekad je koristio silu svoje božanske prirode (Jovan 11:43; Matej 14:18-21).

11:43 Кога го рече ова, извика со висок глас: „Лазаре, излези надвор!”

14:18-21 18. Он им рече: „Донесете Ми ги тука!”
19. И како му заповеда на народот да седне о тревата, ги зеде петте лебови и двете риби, погледна кон небото, ги благослови и како ги прекрши, ги даде лебовите на учениците, а учениците – на народот.
20. И јадеа сите и се наситија; и кренаа дванаесет кошеви полни со останати парчиња.
21. А оние што јадеа, беа околу пет илјади души, освен жените и децата.

Ali u oba slučaja, Isusovo delovanje je bilo delovanje jedne Osobe. Isus je imao dve prirode, ali jednu ličnost.

Doktrina ipostasnog jedinstva je pokušaj da se objasni kako je moguće da je Isus bio i Bog i čovek u isto vreme. Međutim, u krajnjoj liniji, mi nismo u stanju u potpunosti da shvatimo ovu doktrinu. Za nas je nemoguće da u potpunosti razumemo kako Bog deluje. Mi, ljudska bića sa ograničenim umom ne treba da očekujemo da možemo u potpunosti da razumemo beskonačnog Boga. Isus je Božiji Sin, po tome što je začet kroz Svetog Duha (Luka 1:35).

1:35 Светиот Дух ќе слегне на тебе и силата на Севишниот ќе те осени; па затоа и роденото ќе биде свето и ќе се нарече Син Божји.

Ali to ne znači da Isus nije postojao pre nego da je bio začet. Isus je postojao oduvek (Jovan 8:58, 10:30). Kada je Isus začet, postao je ljudsko biće iako je već bio Bog (Jovan 1:1, 14).

1:1 Во почетокот беше Словото, и Словото беше +во Бога, и Бог беше Словото.

1:14 И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Isus je i Bog i čovek. Isus je oduvek bio Bog, ali nije postao ljudsko biće sve dok nije bio začet u Mariji. Isus je postao ljudsko biće da bi mogao da se poistoveti sa našim stradanjima (Jevrejima 2:17)

2:17 затоа должен беше во сè да личи на браќата, па да биде милостив и верен првосвештеник пред Бога, за да ги очисти гревовите народни.

i što je još važnije, da bi mogao da umre na krstu i da plati za naše grehe (Filipljanjima 2:5-11).

2:5-11 Бидејќи вие треба да ги имате истите мисли, што ги има Исус Христос,
6. Кој, иако беше во обличје Божјо, сепак не држеше многу до тоа што е еднаков со Бога;
7. но Сам Себе се понизи, откако зеде обличје на слуга и се изедначи со луѓето; +и по вид се покажа како човек;
8. Сам се смири, откако стана послушен дури до самата смрт, и тоа смрт на крст.
9. Па затоа и Бог високо Го издигна и +Му даде име, што е над секое име,
10. та во името на Исуса да ги преклони колената на сè што е небесно, земно и подземно,
11. и секој јазик да исповеда дека Исус Христос е Господ, за слава на Бога Отецот.

Ipostastaska unija uči da je Isus u potpunosti ljudsko biće i u potpunosti Bog, i da nema mešanja između dve prirode, i da je On jedna Osoba, zauvek.
Spored ova sto go napisa,za veruvanjeto deka Isus imal dve prirodi vp edno telo,bozestvena i covecka.Kako sto kazuvate deka coveckata priroda ja pridobil za vreme na zemskiot zivot,preku Marija.I posle voskresnuvanjeto i voznesuvanjeto dali i dvete prirodi gi odnel na neboto.Bidejki so coveckata priroda toj ima svoj pocetok,ogranicenost.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Сакаш совет, сакаш собрание.
Една од одлуките била во Христијанството да има и светица- Богородица. Односно овој совет бил редоследно после оној прв организиран од Костантин (но не бил втор), на кој нели се донеле значајни одлуки во правците во Христијанството, кои и ден денес важат, дел во католицизмот, дел и во православието. :)
Православната Црква познава 7 вселенски Собори (Никеја, Цариград, Халкидон...) и неколку помесни собори, на кои се донесени црковните одлуки и догми.

По „нетов„ можеш да ги најдеш сите нивни/соборни одлуки.

Поимот „концил„ е спојствен за римските еретици, односно римо-католичката Црква и не се користи од православната Црква.[DOUBLEPOST=1409826741][/DOUBLEPOST]
Тоа e според твоето верување и според твојата желба тоа да биде вистина. Ти тоа не го знаеш. Колку и да сакаш “духовни опити“ изведувај ти тоа не можеш да го знаеш, се се сведува на твоето верување некому.
Ако ти не можеш, остај ги другите да можат...
Верувам за да можам да знам.
Верувам за да можам да разбирам.[DOUBLEPOST=1409826959][/DOUBLEPOST]
Ма немој,а употребата на свеќите,иконите,крстот.Тоа го немало на почетокот.Палењето огнови,курбанот,раздавање на гробишта,молитви за упокоените,и сето тоа дебело наплатено.А ако ги спомнам и обичаите во црквите при крштевање,венчавка,погреб.Вие исповедате еден куп сатански ритуали,ама маскирани со името на Исус Христос.
Murugan,

немаш поим и не можеш да знаеш како било на почетокот од Црквата, посебно ако не си дел од истата и не ги знаеш нејзините наталожени искуства.

Веќе реков дека верните точно знаат што “е„ а што „не е„ според учењето од Црквата и што „треба„ а што „не треба„ да чинат.[DOUBLEPOST=1409827003][/DOUBLEPOST]
Како да не генерализираме, кога толку голем верник как отебе се предава во рацете на ѓаоло? Опасно е тоа мики, опасно, пази да не те дознаат во црква, има одма да те избркаат;)
Тешко мене...:(
 
Последно уредено:

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.920
Ако ти не можеш, остај ги другите да можат...
Верувам за да можам да знам.
Верувам за да можам да разбирам.
Ти можеш да веруваш и твое право е во што ќе веруваш.
Ти можеш да разбереш, но не знаеш. Не знаеш, веруваш само. Затоа не се самобманувај.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Личното НЕ е апсолутна вистина. Апсолутна е кога важи за сите. Апсолутна вистна е дека 2+2=4. и тоа тука никој не може да го промени. Но во твојов случај е индивидуално. За тебе и 1милијарда важи, за останатите НЕ важи. Значи не е апсолутна вистина!!!
Напишав „личност./испостас„, не „лично„.

Да: Христос дојде ради сите, дури и ради оние кои не Го примаат и Го мразат. Он Е Вистината уште пред да постои Светов и животов.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
:pos: Очигледно си збунет, појма немаш што збориш. Ај прочитај се уште еднаш и размисли, “Христос постоел од секогаш“!!! И пред да се роди постоел? Па зошто се родил тогаш? Или пак подобро, како се родил ако веќе постоел?
О мори мајко, и сега ремет да не ви маваме е грев :pos:
Не, Христос постоел,ама историски како голем езотериски практикант.Нешто како Алистер Кроули,Крис Ејнџел,.....се прославил многу.Но постхумно врз неговото име Павле а потоа и Константин градат моќна организација која финансиски и материјално станува се посилна и помоќна со свои војски.Со силен стремеж за освојување на останатите нации и цивилизации,прогласувајќи ги за неверници само за присвојување и ограбување на нивните материјални добра.
:facepalm: Оф жална Македонијо, а како да не си со “вакви“...
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Симбол на верата (никео-цариградски)

  • Верувам во Единиот Бог Отец, Седржител, Творец на Небото и на земјата, на сè видливо и невидливо;
  • И во Единиот Господ Исус Христос, Син Божји, Единороден, Кој е роден од Отецот пред сите векови: Светлина од Светлината, вистински Бог од Бога вистински; роден, нестворен, едносуштен на Отецот, преку Кого сè станало;
  • Кој, заради нас луѓето и заради нашето спасение, слезе од Небото и се вплоти од Светиот Дух и Марија Дева и стана човек;
  • И беше распнат заради нас во времето на Понтиј Пилат, и страдаше, и беше погребен;
  • И воскресна во третиот ден, според Писмото;
  • И се вознесе на Небото и седи оддесно на Отецот;
  • И пак ќе дојде со слава, да им суди на живите и мртвите, и Неговото Царство ќе нема крај;
  • И во Светиот Дух, Господ, кој живот твори, Кој исходи од Отецот, на Кого се поклонуваме и Го славиме заедно со Отецот и Синот, и Кој говорел преку пророците;
  • Во едната, света, соборна и апостолска Црква;
  • Исповедувам едно крштение, за простување на гревовите;
  • Го чекам воскресението на мртвите;
  • И животот во идниот век. А М И Н
Се' е ок ова, али обрати внимание каде кажуве дека Отецот е од пред сите векови, а НЕ Исус. Тука се заеба он. Тоа е едно, а другото е дека најголемото чудо е љубовта и дека таа потекнува од Христијанството. Едноставно човекот се збунува и не знае што збори. А да заебанцијата биде поголема, никако да ми даде конкретен одговор на прашањето, на кое дури и му дадов мое толкување на неговите одговори и каде требаше да одговори со просто ДА или НЕ. :pos:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom