Најекономично греење (затоплување)

Дискусија во форумот 'Економија, бизнис, вработување' започната од Dr Zmigo, 8 јануари 2010.

  1. murto

    murto

    Член од:
    23 ноември 2016
    Мислења:
    77
    Допаѓања:
    67
    Izvini vaka sto se ufrlam. A kako tvrdite vie deka gree klimite se kvalitetni,i pokvalitetni od drugite,po koi parametri toa go odreduvate? Zosto da veruvame deka nemate defekti na gree?
  2. klimi.mk

    klimi.mk

    Член од:
    26 септември 2016
    Мислења:
    117
    Допаѓања:
    128
    Не би сакал да пишувам генерално. Она што го пишав е од лично искуство. Параметарот кој е земен е тоа дека НЕМА поплаки ниту сервис врз истите барем не до сега што е спротивно од тоа што @macci го пиша дека имало многу дефекти и немало резервни делови и слично. Ова е базирано на стотици продадени клими од нас. Ако ова не е релевантен параметар тогаш искрено незнам што е.

    Немој да ме свати погрешно, да ме прашаш и за MITSUBISHI, VIVAX, TOSHIBA, DAIKIN, па дури и HYUNDAI и TESLА ке ти одговорам исто, кај нив бројката можеби не базирана на стотици клими од еден модел ( како кај GREE ) но сепак со ниту еден од нив не сме имале никакви или пак сме имале занемарлив број на поплаки.

    Инаку НИКАДЕ не пишав дека GREE се ПОквалитетни од другите, само пишав дека информацијата @macci што ја пласира е тотално погрешна според наша лично искуство.
  3. murto

    murto

    Член од:
    23 ноември 2016
    Мислења:
    77
    Допаѓања:
    67
    Stotici = od 100 do iljada? Koga veke zboris so cifri bidi pokonkreten.Znaci serviserive na gree klatat vrata zimaat plata? Ili ako rikne nekoja klima im davate nova? Obicno robata od kina toptan vo kontejneri doaga,i posebno rezervni delovi nema. Ete nedajboze ako izgori kompresor na hansol,kolku e rok na isporaka na nov, nadvor od garanten rok?
    I zosto mora vaseto iskustvo da vi bide vistinito,a da se somnevate vo iskustvoto na macci???? A ako imase problem so daikin ke trlavte dlanki i ke vikavte " abe frlaj ti pak pari za gjubre,ti vikavme hansol zemi si"? Malku vi nedostasuva objektivnost,a na poveketo od "gree dilerite" na forumov i kultura i pocit prema ostanatite,no ke dojdat podobri vreminja . I tebe te staviv vo ist kosh so niv,zosto prvo sto preporacuvas e sekogas gree,a za kulturata si daleku nad spomenatite,respekt
    Последно уредено: 16 февруари 2017 во 19:53
    На moongoses му/ѝ се допаѓа ова.
  4. klimi.mk

    klimi.mk

    Член од:
    26 септември 2016
    Мислења:
    117
    Допаѓања:
    128
    Почнува да забегува муабетот од контекст но ке пробам да одговорам.

    1. Дали се 100 или 999 дали е воопшто битно? Еве да речеме дека се 100 што воопшто не е мала бројка. на 100 да немаш поплаки и дефекти е одлична бројка, во % тоа се 0% или еве и да имаш на 100 имаш 5 поплаки тоа се 5%. Но бидејќи @macci нема лично искуство со ниту една ( барем не кажа до сега дека воопшто има ) нашето искуство со еве да речеме 100 е далеку по релевантно според мене одколку рекла-казала муабет. Точни бројки се приватни деловни информации кој не би ги споделиле во јавноста, доколку лично ве интересира повелете во нашите канцеларии не е проблем да ги споделеме со вас.

    2. Дали сервисерите на GREE клатат врата и земаат плата ке мора да ги прашате нив, ние не сме GREE ни сме KLIMI.mk и работеме со поголем број на брендови. Но искрено не верувам дека некој сервисери за клими така седат по цел ден и чекаат да се расипе нешто било да се сервисери на GREE или било кој друг бренд, во 99% од случаевите сервисерите се и монтери па со оглед на тоа ако немаат сервис работата на монтажа или слично. Мислам коментарот или прашање незнам што е е стварно нелогично, пробувате да не провоцирате нас или да ги провоцирате GREE или и двајцата ?! Бидејќи ако размислуваме по вашата логика другите брендови или имаат многу дефекти и сервис за сервисерите да не клатата врата, или стварно клатата врата и земаат плата или пак нема сервисери воопшто ?! Нелогично, нели ?

    3. Според вас испаѓа дека нема за ниту една клима резервни делови во Македонија бидејќи и MITSUBISHI, VIVAX, TOSHIBA, DAIKIN, HYUNDAI и TESLА доаѓаат од Кина па по обичај и по ваша логика треба да се топтан во контењер без резервни делови. Ке пробам на твоето прашање или коментар не сваќам искрено што е да одговорам со прашање во ваш стил:
    - Од каде информација дека климите на GREE или пак било кој друг бренд доаѓаат топтан од Кина и нема резервни делови за нив. По кој параметри тоа вие го одредивте и зошто да ви веруваме?

    Да се вратам во контекст на муабетот, коментарот беше дека конкретно lomo eco моделот имале многу дефекти и немало резервни делови. Коментарот според наше лично искуство е тотално погрешен и спротивен.
    Доколу @macci пиша дека пример vivax AEZI или MITSUBISHI FH имаат многу дефекти и немало резервни делови ПОВТОРНО исто би коментирале истото.
  5. macci

    macci

    Член од:
    23 март 2009
    Мислења:
    426
    Допаѓања:
    186
    Клими.мк,информцијата што ја пишав односно ја пренесувам од човек кој тесно соработувал со гри и кој работи изведби на климатизација...
    Значи не збори на памет туку кажа негово искуство.
    Пример:Клима земена од гри он ја мести кај некој свој клиент,климава се расипува во гарантен рок,бара дел од гри,овие немаат на лагер.се чека со месеци....муштеријата нервозен на него го притиска,он притиска во гри....и сега проблемот каде е?
    Значи ова е реална ситуација.
    Не значи ако јас немам лично искуство не треба да пишам нечие искуство?не е грев,само сакам читателите да имаа повеќе информации пред да одлучат било што да купат.

    Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
  6. klimi.mk

    klimi.mk

    Член од:
    26 септември 2016
    Мислења:
    117
    Допаѓања:
    128
    Види, ајде да речеме и дека е така. Вашиот коментар беше секоја втора ломо еко клима има некаков дефект. Една клима и секоја втора клима воопшто не е исто. Кога веќе споредувате таква информација точно презентирање на фактите има големо значење и може многу да смени. Воедно знам ситуација за грее клима која не е од нас продадена, се појавува проблем во гарантен период и во рок од неколку денови е комплетно сменета климата, а не пак да се чека со месеци. Да чекаш неколку денови па и недели еве ајде можно е да се случи сепак има законски рок од 30ден да се сервисира ама месеци...
    Некој да чека месеци според мене е неприфатлива ситуација не за грее туку за било која клима и бренд. Штом има гаранција постои пазарна инспекција мој совет да се обрати веднаш до нив.

    Сепак информацијава би ја земал со голема резерва не дека macci ја измислува туку дека доаѓа од класично рекла-казала муабет, можеби таа тесна соработка воопшто не постои, можеби монтеров ја опласкал работава со монтажата па сега наместо да признае грешка наоѓа маани на други страни и слично. Ја немаме целата слика да дојдеме до заклучок дека секоја втора ломо еко има некаков дефект, дека грее не сакаат или неможат да ја сервисираат, поготово на делот дека се чека со месеци со оглед дека ломо еко моделот за кој пишуваме е прилично нов модел на нашиот пазар присутен неколку месеци па да чекаш со месеци за сервис делови не ми иде логично временски термини некако не се поклопуваат или треба многу прецизно да се поклопат/подредат. Не велам дека е невозможно но велам дека е малку веројатно или пак недоволно и непрецизно кажано/претставено и објаснето.
  7. murto

    murto

    Член од:
    23 ноември 2016
    Мислења:
    77
    Допаѓања:
    67
    E aj da ti odgovoram,ama kratko,bidejki ne citam dolgi postovi i nejkam da gi zamaram drugite so isto
    1. Mnogu e razlicno 10,100 klimi,i 1000 klimi. Gledam pretcizni ste so COPovi dijagrami...bidi pretcizen na kolku prodadeni,kolki defekti imate. Ne baram jas kolku marza imas na klimite,ili kolku obrt pravis godisno,pa top secret da bide...ama ok,koga ste vo tesno taka vi cini.
    2. Ako jas kupam klima od tebe,i imam problem,jas nema da gi baram po mkd gree,tuku ke dojdam kaj tebe vo dukan da mi go resis problemot,a ti baraj si gi gree ili vivax zosto ti si zemal % od moite pari neli. Ne znam kade ve isprovocirav i zosto gree grupata se provocirani celo vreme.
    3. Ako ne doagat toptan,ti postaviv konkretno prasanje,koe go odbegna. Kolku se ceka za hansol kompresor?
    --- Споено дупло мислење, 16 февруари 2017 во 21:31 ---
    Po zakon ako e podolgo od eden mesec bilo koj ured na servis,prodavacot e dolzen da go zameni so nov. Prodavacot,a ne uvoznikot,distributerot ili slicno!
  8. klimi.mk

    klimi.mk

    Член од:
    26 септември 2016
    Мислења:
    117
    Допаѓања:
    128
    1. Не велам дека не е различно 10 со 1000 но еве 100 се најниската бројка ке ја земем. на 100 клими ломо еко продадени од нас 0 дефекти до сега. неможам да тврдам за другите дистрибитери. Јас веќе го пишав одговор и тоа неколку пати.
    1а. Никогаш не сум поставувал COP и диаграми ама никогаш ниту планирам толку детално да замарам некого со истото, очигледно не мешаш со некој друг тука на форумот. Единствени спецификации ги имаме на нашиот сајт се тие што ни ги доставил производителот и/или увозникот со друг СОР и диаграми не сме се расфрлале.
    2. Овластен централен сервис за ГРЕЕ е ЗОРБА, за ВИВАКС е КОНТАКТ 2000, гаранцијата ја издаваа увозникот и/или централниот сервис, ние ја вршиме само продажбата. Тоа не значи дека ако имаш проблем ке те откачиме со 2 збора, нормално ке се погрижеме да бидеш услужен и проблемот отстранет но неможеме да знаеме што прават сервисерите 24/7, дали клатат врата или не.
    2а. Осекам провокација со спрема нас со поставување на двосмислени и извртени прашања. Прашања дирекни и исклучиво за ГРЕЕ брендот и нивната организација. Јас не го претставувам ГРЕЕ тука, единствен мој коментар е тој што од лично искуство не се сложуваме со констатацијата на macci дека секоја втора ломо еко има некаков дефект.
    3.Не го одбегнав прашањето намерно, мислев дека одговорот се подразбира од претходното прашање/одговор. Но кога сакаш официјално еве: Ние не сме централен сервис за ГРЕЕ, прашањето за тоа колку се чека за хансол компресор ке мораш да го поставеш кај нив. Не сме имале дефект со таков тип на клима уред и не сме имале потреба да добиеме или да располагаме со таква информација.
    Е ова е тоа што го сметам за провокација.

    Гледаш никаде не сум пишал кој е должен да го замени со нов, ама никаде. Јас пишав ако има проблем да се обрати во пазарна, ниекаде не стана збор за тоа кој треба да замени или слично. На мојот коментар реплицираш со сосема друг одговор што воопшто не е во контекст и на крај ставаш извичник. Извини ама вака поставен пост мене ми изгледа на провокација.
    Инаку "тесниот соработник" може да е продавачот, ако крајниот корисник ја купил од него а не дирекно од дистрибутерот.
    Последно уредено: 17 февруари 2017 во 00:02
  9. murto

    murto

    Член од:
    23 ноември 2016
    Мислења:
    77
    Допаѓања:
    67
    Koja provokacija be prijatele,ne bidi smesen,ti kazuvam zakonski kakvi se pravata na potrosuvacite za bilo koja tehnicka roba.
  10. Kandilce

    Kandilce

    Член од:
    18 август 2015
    Мислења:
    66
    Допаѓања:
    98
    Би те замолил за одговор на едно прашање:
    Како постапувате во случај доколку клима уредот е купен кај вас и се појави проблем кај истиот? Дали купувачот треба да се обрати прво кај вас и да реагира за проблемот и отстранувањето на истиот оди преку вас или пак ???
    Однапред ти благодарам за одговорот.
    На blagojkk му/ѝ се допаѓа ова.
  11. nikola2004mkd

    nikola2004mkd

    Член од:
    5 декември 2008
    Мислења:
    117
    Допаѓања:
    68
    Во законската регулатива уредот мора да се сервисира во рок од 30 дена, и тоа нормални денови (не работни). Доколку уредот не може да се сервисира, тогаш мора да биде заменет со нов или да биде рефундирана платената цена. Тоа значи дека ако уредот е платен 60.000, мора да се рефундираат 60.000 иако уредот можеби е моментално на попуст и се продава за 45.000.

    Продавачот може да се заложи за помали рокови на пример 10 дена, но не и поголеми од 30. Во случај доколку продавачот си даде поголем сервисниот рок од 30 дена истиот е неважечки. Пример, Gree иако си дава 45 дена, законски е обврзан на максимум 30 дена.

    Продавачот а не сервисерот одговара за сервисот на уредот пред купувачот и пазарната инспекција.

    А, ако бараш сервис од Gree тие најверојатно се кријат од незадоволни купувачи, барем од искуството низ кое помина мојот пријател со проблематичниот Hansol кој јас му го препорачав, благодарение на форумов. Пример, кога се јавија почетните проблеми, и кога пријателот ги пријави првичните проблеми, од Gree му сугерирале повторно да ги затвори отворот за цевките на ѕидот. Одкога тоа го направил, и ги инфомирал дека проблемот не бил решен, никогаш повеќе не успеал да ги добие директорот Блажо со кого комуницирал за проблемот. Блажо Зорба пак арогантно му ставил на знаење дека немал намера да прави трошоци занимаваќи се со неговиот проблем, по што прекинал да му се јавува.

    И уште еден совет. Кога купувате било каков уред да го купувате од местото каде живеете, бидеќи во случај да треба да барате помош од ДПИ надлежно е одделението во градот каде е продавачот. Пример, ако сте порачале клима од продавницата на Gree, во Скопје, иако може да ви е доставена по карго во Охрид, на пример, за да добиете заштита и помош во случај на спор ќе треба да се обратите во канцеларијата на ДПИ во Скопје.
    На moongoses му/ѝ се допаѓа ова.
  12. dastan

    dastan

    Член од:
    7 јуни 2014
    Мислења:
    162
    Допаѓања:
    83
    се извинувам за коментаров кој не е соодветствен на темата но е во продолжение на разговорот од погоре.
    Каков закон за заштита на потрошувачи НИШТО НЕ Е-бат трговциве последно време се изучија на нов мајмунџилак кога купуваш ТВ, телефон, лаптоп... пред тебе го отвараат и бараат да се потпишеш дека го примаш производот во исправна состојба и дека работи ( ова е најверојатно за да не се испочитува законското право да се замени производот или да се вратат пари доколку се јави проблем во првите 15 дена, за после е лесно сервис, маткање натаму наваму па пола може и ќе се откажат од гаранцијата и ќе си сервисираат на свој трошок ), плус поголемиве трговци сигурно се дебело врзани со инспекциите итн.
    ОВА со гаранција се прави во нептун и амц за другите како е кажете ако знаете
  13. goran0505

    goran0505

    Член од:
    30 март 2012
    Мислења:
    367
    Допаѓања:
    221
    Dvajca Blazovci se vo Zorba, i mene istoto mi go praveja, nejavuvanje i slicno, e sega koja e povrzanosta na Zorba so Greemak?
    Da go imav tvojot post koga imav problem, pobrzo ce go resev. Dodeka se opravav so blazovcite, pobrzo i polesno ce go resev so prodavacot Krusel od Skopje a ne oni taka lesno mi se izvlekoja i me upatija na Zorba. Jas pari na Krusel im imav pusteno preku smetka i trebase na niv da im kazam deka ce odam preku inspekcija i veruvam deka ekspresno ce mi bese resen problemot
  14. and

    and

    Член од:
    21 октомври 2016
    Мислења:
    6
    Допаѓања:
    0
    Одкако ги совладав сетинзите можам да кажам дека климата е ОК.
    Сетирана на 23C и fan на low (без iFeel) одржува 22-23 во собата. Навечер ја ставам на 19 и накај 14:00 ја местам на 23 за кога ќе дојдам од работа да има постигнато темп.
    На 23C потошувачката и е ~600W со тоа што на периоди дига до 800-900 и тогаш се појавува брумот што ќе пробам да го решам со бафер штрафови.
    Фала на сите за сугестиите.
  15. Смрт за зони и пајак воз.

    Смрт за зони и пајак воз.

    Член од:
    20 септември 2011
    Мислења:
    8.033
    Допаѓања:
    8.424
    Французите се преоринтираат на греење на дрва:
    Се повеќе и повеќе француски домаќинства загреваат со дрва. Тие сега се 7,4 милиони кои се одлучија за овој почиста извор на енергија што е 25% повеќе отколку во 1999 година. Ако продолжи овој тренд, тие треба да бидат 9 милиони во 2020 година
    Два типа на потрошувачите, се одлучија за дрво, но од различни причини.
    Првиот е богатите професионални категории, на возраст од 50 и повеќе години,
    Во нивните домови, во 78% случаи дрвото е дополнителен извор на енергија.
    Втората група млади лица со ниски приходи,. Тие се загреваат само со дрво.

    http://www.lefigaro.fr/conjoncture/...ancais-craquent-pour-le-chauffage-au-bois.php
    PHOfb750aba-3d8e-11e3-a638-42be94fc1816-805x453.jpg

Сподели преку: