НаТочак

Член од
26 јуни 2013
Мислења
3.597
Поени од реакции
14.641
Критична маса група вљубеници во велосипедизмот решават во градот да се борат за нови правила нови алтернативни во сообраќајот односно велосипедот како дел од сообраќајот.
Оформена некаде 2012(не ме држете за збор) за цел поголема застапеност на велосипедот во сообраќајот да игра улога како и другите учесници.
Критична маса се случува секој месец(мислам) овие собири се случуват се со цел за поголема доминација во сообраќајот давање на знаење со какви проблемите се соочуват вљубениците во велосипедот.... пр откако се обележа тротоарите(ова беше на неколку места) со бели линија на која јасно се гледа дека е за велосипедисти на истите тие места има автомобили со што поголем дел од возењето по тие патеки ќе се изгуби на тоа качувајќи и симнувајќи го својот велосипед Инаку за автомобилската култура 0 и ова е многу

Па што мислите вие за критична маса(на точак)дали е добро дали треба и понатаму да се одржува,дали сте били вие на некоја критична маса ваши искуства во сообраќајот сте се соочиле ли со некоја непријатна ситуација,каде преферирате да возите повеќе на тротоар или улуца,што мислите за велосипедот како превозно средство заштедува не троши бензин,не ја загадува околината далеку поефикасно од автомобилот но за жал сеуште во мал број велосипедисти иако морам да признам дека во последно време односно последнава годинa зголемен е бројот на велосипедисти и многу млади луѓе го употребуват велосипедот како опција за возење било каде вие што мислите?


https://www.facebook.com/NaTochak
http://natochak.blogspot.com/


Во иднина би било нешто вака добро да се направи(чисто сумљам али ај)
Ова се 2 случајви едниот е во данска,другиот холандија каде што си има специјална патека за велосипеди коа вака у нашиот град :place: пусти желби









Еве уште едно видео за тоа како се планират поголеми права за велосипедистите и сл



БОНУС ЗА СИТЕ ШТО ВОЗАТ АКТИВНО ТОЧАК :pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:

Во високо развиена земја каде што велосипедистите имаат патеки обележано ги имаат сите услови за велосипедски град тие не ги почитуваат правилата на игра гледајте ЗАДОЛЖИТЕЛНО



Cyclists behaving badly: Man outraged by fellow riders' bad habits installs a helmet camera... then catches them jumping red lights, cutting up motorists and using their mobile phones


:pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:Најдено


Вози без раце а може и без заби







Збори на мобилен додека вози :pos::pos::pos::pos::pos:



Поминува на жолто



има уше неколку ама кликнете на линкот
 
Последно уредено:

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
Менталитетот не ни е стигнат дотаму пријателе. Еве пример ќе ти дадам, на првото видео 1:04 кадешто од цела таа гужва излегува девојка со точак и нормално и праат место да пројде. Кај нас така пресечи му на некој пат ќе фати да ти пцуе се до 4-то колено а ништо чудно и да добиеш по некоја (за нему) воспитна. Друго, имаат СЕМАФОРИ човече, почитуваат семафори, сообраќајни правила, ЗНАЦИ имаат! Кај нас колите не ги почитуваат сообраќајните правила, а не па пешаците или велосипедистите. Гледам на вторана слика дури и оградени им се велосипедските патеки кадешто НИКОЈ ДРУГ освен точак несмее да минува (добро можеби може и пешаци, штознам) или паркира. Кај нас и тие ленти што ги бележеа за велосипеди беше само за пред камера не дека некој ќе вози по таа патека. Сеуште не сме дораснати за ваква работа, сеуште селото нема излезено од нас а баш фино би изгледало кога би било се вака како "на запад" :)
 

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.565
Поени од реакции
41.148
Дефинитивно одлична идеја е, се надевам ќе успее. Само првин да им текне на тие кретените што паркираат по тротоарите за точак, или бар да почнат да им лепат казни за да им дојде памет. Али ни фали вакво нешто, мислам дека дури и многу поубаво ќе изгледа градот, да не збориме што е корисно и ќе стимулира повеќе луѓе да си се возат со точак наместо за секоја ситница да шетаат со колите.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.770
Поени од реакции
12.233
Еднаш пробавме критична маса за тротоари ама ништо од тоа не испадна. Не уништи критичната маса за паркинзи, министерства, неолит и барок во обид. Добра работа е велосипед, но покрај улиците (ако може така да се наречат) немаме ни тротоари. Со тек на време секако ќе се средат работите, да
 

Windfucker

Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
Член од
30 април 2010
Мислења
8.459
Поени од реакции
15.326
Само помасовно, дечките што организираат си супер луѓе со алтруистички намери и навистина е штета ако е добро времето да не учествува на вакви манифестации.
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.309
Поени од реакции
7.041
ова е супер,прекрасно во секој град/градче треба да се обрни внимание на една ваква инфраструктура........за жал дали ќе доживееме ние вакво нешто во нашите градови........

иначе секогаш и сегде има некој што ќе “забушава“
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.707
Поени од реакции
33.927
Досегашните обиди за велосипедски патеки се патетични (pun intended)!

Барем таму каде може (Партизанска секако) треба да ги одстранат тротоарите, и да ги оградат со вертикално од улиците. Токму како во Холандија.
Има начини како да се направи, има примери од странство: топлата вода одамна е измислена. Но фали воља од властите, а за тоа сме сами криви. Треба поддршка за ваквите иницијативи како НаТочак, а треба и повеќе поставување барања на пратениците кои ќе учествуваат на парламентаринте (и локалните) избори.

Голема подршка за момците и девојките што го организираат ова!!! (y)
 
Член од
26 мај 2014
Мислења
4
Поени од реакции
5
Ne znaev za kriticna masa do skoro, sum bila i mislam deka treba da prodolzi da se pravi zatoa sto stvarno nisto ne e ovozmozeno za velosipednistite. Edna crvena pateka ni obelezaa i toa bese se a sto ne ja ima sekade i ne e vozmozno da se sledi toa e druga rabota. Moze i nekogas ke bide i kaj nas kako na slikine gore ama vo skoro vreme ne veruvam. Mentalitetot na lugevo tuka e potpolno poinakov otkolku vo Holandija na primer. Tuka ako vozis tocak mislat nemas pari da vozis nesto drugo ili da se vozis u taksi a i lugevo se tolku zamisleni *daydreaming* kolku i da im zvonis nekogas ne mrdaat ni levo ni desno a toa uzasno nervira.
 
Член од
26 јуни 2013
Мислења
3.597
Поени од реакции
14.641
:(:(


(Clockwise from top left)
The Danish standard as dictacted by the Road Directorate is a bicycle heading from right to left, although the logo of the City of Copenhagen's Bicycle Office - "I Bike CPH" - features a bicycle in the 'positive' direction. The logo for The Green Wave in Copenhagen has the bicycle user in "metaphorical direction neutrality" - could be heading towards us or away from us. I've always percieved this as the bicycle heading towards me, come to think of it. While the standard for Danish signage is right to left, there are variations. Wayfinding for indicating routes on the national cycling network. On the bicycle seat belts on the train to Malmö, the bike heads right.

At bottom right is a vintage sign I cycle past each day, complete with chainguard, fenders and light. Nice. The Danish State Railways tend to use the standard symbol but they are happy to have the bicycle pointing to the right on variations of their signage.


Above are all the traffic signs in Denmark relating to cycling. At bottom left is the signage for bi-directional cycle tracks, which you don't see often for obvious design reasons. But it's there like a retro memory, like the man at bottom right sitting upright with a splendid hat - old Danish signage that we miss so very much. All in all, the pictograms are standardised to feature bicycles heading left.

The traffic engineer logic is that pointing a bicycle to the left indicates potential collision and serves, in their minds at least, to add a safety element to the road signage. Generally, there is a tendency to have the bicycle heading to the right if the signage indicates access or bicycle-friendly facilities, but this is not carved in stone, apparently.

"Bicycle Street - Cars are guests"

We chose, however, to aim the bicycle left to right in our proposal for signage for Bicycle Streets in Denmark. And, even more importantly, we were tired of all the boy bikes in all the pictograms we see around the world, so we made it a proper sit up and beg design with a ladies frame. We like the idea of the Dutch version of their Fietsstraat signs, featuring a cyclist heading towards you, in front of a car. The design, however, is clumsy and it looks hand-drawn. We developed the above proposal based on existing Danish signage. Interestingly, the Dutch signage isn't even official signage, but the Dutch put them up anyway and now people think they are. That's cool.

Farther afield, let's have a look through the Copenhagenize archives to see what's up in the bicycle pictogram world.



Looking from left to right, above, the bicycle symbols are right to left in Zurich, Rome, Ljubljana and Mexico City and then it points to the right in Ferrara. In Vienna, at far right, it's right to left but the crossing signal - one of the funkiest in the world - features a bicycle with casual-leaning cyclist looking right at us. Which sends positive connotations.



In Berlin we spotted what we assume is a vintage design, at left, featuring a chap wearing a suit and riding a normal bicycle. Citizen Cycling indeed. On street and on the parking sign, the bicycles are right to left.


Stockholm can't seem to figure out which way to go.


Nor can Trondheim. Even in Amsterdam they have some variations and varying directions.


In Barcelona, the signage is usually right to left, but left to right on the trains. Suggesting access - supported by the word "access" in three languages, just to be sure you get it.


The Finns work with the right to left concept, as does Antwerp - although they switch it around on the green sign. In Budapest, activists made their own pictogram and spraypainted it on streets all over the city. Great idea, although might have been symbolic to reverse the pictogram.


In Melbourne and on official signage in Riga (is that the world's shortest stretch of bicycle infrastructure?) it is right to left. The bike share in Riga, however is left to right, as is the sign on the door to the train station. The biggest warning on that sign tells you to watch out for the grates if you're wearing high heels. In Tokyo, right to left.


Brazil is a bit confused. At left is a somewhat standard pictogram in Sao Paulo showing the route for the Ciclofaixa each Sunday. The yellow symbol was made by activists - featuring an upright bike heading in the positive direction. On the second-last photo, the sign stating that Volkswagon sponsored the bike lane through a park has the bicycles heading left to right. And yes, we love that irony. The middle photo is from Rio de Janeiro with a rare example of a pictogram straight on. And the pictogram at the right is a newer version that I've seen in use in the city. Nice design, too.


It's a signage free for all in Canada, with different variations across the land. In the US - the only country to put plastic hats on their pictogram people, there is a general standard and it sends cyclists back out into traffic. In New York, this pathway has reversed them in order to show wayfinding.

The French are sending the bicycle backwards, then forwards to a progressive future and then back again. It's all very confusing, although their national standard is the white bike on green.

While some countries still need a national standard and there is an ocean of variations, there are still some people who get it hopelessly wrong. We spotted this, at left, in London in June 2014. It's hilarious. It's a Jackson Pollack interpretation of the British pictogram. At right, even the Copenhagen Metro can screw up. Lovely that it is a step-through frame, but seriously... how many things can you find wrong with that pictogram?

So, after all that, here's a crazy Copenhagenize idea.

Let's get all subliminal. Let's flip our bicycle pictograms on the streets and signage to send a sub-conscious message to all those who 'read' them. It's an inexpensive solution to influence perception of cycling. Think about it when planning your logo.

If, as we mentioned above, ‘since a picture is “read” from left to right, pictorial movement toward the right is perceived as being easier, requiring less effort’, THAT should be the general message on all bicycle pictograms. Send the bicycle from left to right - not only so we can see the damned chainguard - but to broadcast the symbolism of a progressive future.
 
B

Borg_Drone

Гостин
Тоа што го има во Виена, Амстердам и другите европски метрополи нема да го гледате тука уште сто години.Не си правите бајрам на умот, прво нас стандардот не утепува и влијае доста и на нашата психа, а второ искрено и културата не ни е до толку развиена.Не дека на Запад нема лоши работи, ама за вакви работи ние сме доста назад со размислувањата.


Еве типичен пример. Не сум којзнае колкав поддржувач на тоа што донесоа автобуси од Кина, ама одете влезете во некој автобус, нема да го препознаете. Скоро на секое седиште има графити и по нешто скршено.Новите автобуски постојки гледам исто така почнале да се уништуваат, демек децава си мислат нешто модерни гето, ова она а всушност сите се за клецање и ништо друго.И родителите со нив.
 
Член од
26 јуни 2013
Мислења
3.597
Поени од реакции
14.641
Тоа што го има во Виена, Амстердам и другите европски метрополи нема да го гледате тука уште сто години.Не си правите бајрам на умот, прво нас стандардот не утепува и влијае доста и на нашата психа, а второ искрено и културата не ни е до толку развиена.Не дека на Запад нема лоши работи, ама за вакви работи ние сме доста назад со размислувањата.


Еве типичен пример. Не сум којзнае колкав поддржувач на тоа што донесоа автобуси од Кина, ама одете влезете во некој автобус, нема да го препознаете. Скоро на секое седиште има графити и по нешто скршено.Новите автобуски постојки гледам исто така почнале да се уништуваат, демек децава си мислат нешто модерни гето, ова она а всушност сите се за клецање и ништо друго.И родителите со нив.

Браво овој став ми се допаѓа одлично

Вака се гради развој одличен пример даваш на другите луѓе кој сакат да се борат за нешто подобро еј знаете што заебете се распаѓаме неаме потреба ние од нешто вакво ова само го има у амстердам заебете и крај толку ајде сите по дома ако сакашн нешто мораш да се избориш бе мисир со дремење дома и мрсење муда дркање пред тастатура не се гради ништо кур и јасно ми е дека сме назад и сето тоа али у последниве години има прогрес развој позитивна линија одење нагоре освен економската состојба која е лоша па затоа луѓето купуват велосипед давачки автобус слободна,такси да не трпат нозете освен ова луѓето размислуват и на други начини рекреација,забава,тури(водно,козјак и тн) значи има резултати не се кој знае какви не сме монт еверст ама е добро и се надевам ќе стануваме подобро е сега имаше обиди некој за патеки ама тие се од типот еве ви направивме не мрсете муда а типот од коментари еј заебете не не бива нас и слично што и е така НО никогаш нема да потклекнам на вакви коментари и ова не се однесува само за иницијативата наточак ова се однесува на било што протест-јавен настан борбата продолжува во ова скапана држава.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom