MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
Тебе вистината око да ти извади, нема да ја познаеш.
Вистината не ми извади ниту едно око, ама со очиве сеуште не ја читам твојата вистина.
Таа е?...[DOUBLEPOST=1417543947][/DOUBLEPOST]
Папата и Вартоломеј гледам некна се изгушнале се избакнале повикале на единство кај рисјаните, може ли некој поупатен да даде анализа на реалните намери на тие срдечни прегратки и бакнежи или е само за публиката?
Не е само за публиката, туку и за неупатените во верата. Повеќе години наназад, патријархот Вартоломеј е субјект на критика од помесни Цркви и православни публицисти, заради неговите екуменистички дејанија и блискот со скорешните Папи. Човекот очигледно им должи на римокатолиците и е на пат да ја потчини и православната Црква на папскиот примат, делувајќи како папа во православниот Свет.[DOUBLEPOST=1417544039][/DOUBLEPOST]
Умот (според твојата сопствена дефиниција) е способност да се просудува за овоземните работи. Тоа е способност за логичко расудување и не е субјективна туку објективна категорија. .
Умот, кој е човеков субјективен/родов/личен атрибут, бил објективен?...[DOUBLEPOST=1417544110][/DOUBLEPOST]
Се разбира дека треба да се слушне и туѓото гледање на работите освен ако не сметаш дека ја знаеш апсолутната вистина.
.
Апсолутната вистина и Апсолутот веќе ни се објавија, така да лично, навистина ја немам апсолутната вистина.[DOUBLEPOST=1417544684][/DOUBLEPOST]
Ме интересира болдот.
Ако не било забрането дали тоа значи дека било дозволено.
Непосредна забрана за нејадење од забранетото дрво (на познанието за доброто и злото) не е од Бога дадена, оти Он можел да им забрани и на друг начин, што значи, тоа јадење им било дозволено, како потенцијална можност (за избор), но со однапред укажана (смртна) последица од таквиот избор.
Кога Ева а после и Адам, згрешија, последицата беше активирана и тие станаа смртни, согласно нивниот избор. Така, ако Бог би им забранил или уште подобро, би ги спречил, тогаш Адам и Ева не би згрешиле и би останале во заедница со Бога. Но, ова е веќе нагаѓање а не тек од настани како што е опишан во Постанокот.
Последно уредено: