LordDragonII
Dr.Strangelove
У Бургас, зш от там потеквит.Aj malku na temata....Da receme\pretpostavime deka postoi bog....Kade bi se naogal toj? Paralelen svet? Stratosfera? Druga galaxija?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
У Бургас, зш от там потеквит.Aj malku na temata....Da receme\pretpostavime deka postoi bog....Kade bi se naogal toj? Paralelen svet? Stratosfera? Druga galaxija?
Aj malku na temata....Da receme\pretpostavime deka postoi bog....Kade bi se naogal toj? Paralelen svet? Stratosfera? Druga galaxija?
Кога сме веќе кај противречностите, како го објаснуваш судењето од страна на Бог, кој нели е сеприсутен, совршен и е прапричина на се што постои? Ако тој е причината на се, тогаш со судењето индиректно си суди себеси.Бог е совршено иманентен и трансцедентен.
Иманентност значи дека Бог како прв Принцип и Прапричина на сè што постои мора да биде присутен во сè што постои, дури и поприсутен за битијата отколку што тие се присутни самите себе си, бидејќи истите постојат само благодарение на Бог. Таа иманентност не е мешање, спојување или идентичност на Божјото Битие со создадените битија. Божјата иманентност треба да се сфати како духовна присустност, која не може да се сведе на телесна. И затоа е бесконечно подлабока и посеопфатлива.
Трансцедентност значи дека Бог е апсолутно независен во однос на светот и суверен владетел над целиот Космос. Божјата трансцедентност не смее да се претстави како просторно и материјално простирање или ставање на Бог и светот еден покрај друг. Таа означува дека Бог егзистира нужно по себе.
Без иманентност Бог би бил туѓ на Космосот (деизам), па според тоа, Он не би бил ни совршен ни бесконечен (идејата за Бог би била противречна).
Без трансцедентност Бог би бил идентичен на Космосот (пантеизам), па според тоа, Он повторно би бил несовршен и ограничен во постоење (поимот Бог повторно би бил противречен).
Кога сме веќе кај противречностите, како го објаснуваш судењето од страна на Бог, кој нели е сеприсутен, совршен и е прапричина на се што постои? Ако тој е причината на се, тогаш со судењето индиректно си суди себеси.
Не замислувам ништо, тоа што го имам како сознание се ставови на христијани.Ти го вулгаризираш Бог. Веројатно си замислуваш дека ќе ти се случи нешто вакво:
![]()
И како да не те обзема студена пот и морници да ти лазат по грбот?
Не го разбираш христијанскиот концепт за Бог и концептот на Страшниот Суд.
http://forum.kajgana.com/threads/Дискусија-за-Атеистите-Исламот-Христијанстовото-и-останати-убедувања.71895/page-130#post-6960774
Не замислувам ништо, тоа што го имам како сознание се ставови на христијани.
Дали според тебе Бог ги дели нештата на соодветни и несоодветни, добро и зли и слично?
Ова не дава одговор на моето прашање, само ја префрла вината на некој друг, во случајов - ѓаволот. Но, ако Бог е прапричина за се, тогаш е прапричина и за ѓаволот. Ако тој ентитет е причина за злото, зошто бил допуштен?Ljudi često pitaju: zbog čega je Bog dopustio zlo? Ima li posredne Božije krivice u tome što je zlo došlo u svet? Teško je odgovoriti na to pitanje. Crkva nam predlaže učenje, koje treba da prihvatimo verom, ali koje ljudski um nije u stanju da osmisli.
Episkop Ilarion (Alfejev) Djavo je – biće, koje je Bog stvorio kao blago, dobro, svetlonosno (grčka reč "Эосфорос” i latinska “Lucifer” znače “svetlonosac”). Kao rezultat protivljenja Bogu, Božanskoj volji i Božanskom Promislu svetlonosac je otpao od Boga.
Od tada, od kako se desilo otpadanje svetlonosca i jednog broja andjela od Boga, u svetu se pojavilo zlo. Njega nije stvorio Bog, već je ono bilo rezultat slobodne volje djavola i demona. Ljudi često pitaju: zbog čega je Bog dopustio zlo? Ima li posredne Božije krivice u tome što je zlo došlo u svet? Teško je odgovoriti na to pitanje. Crkva nam predlaže učenje, koje treba da prihvatimo verom, ali koje ljudski um nije u stanju da osmisli.
Jedino što se može reći u objašnjenju tog učenja je – hajde da pogledamo na sebe i rasudjujemo po sebi. Svako od nas je biće stvoreno po liku i podobiju Božijem. Mi smo toga svesni, kao što smo i svesni u čemu se sastoji naš religiozni priziv. I pored svega često se nalazimo ne na strani Boga, već na strani djavola, i pravimo svoj izbor ne u korist dobra, već u korist zla. Nešto slično se desilo i sa samim djavolom: stvoren kao dobar i svetlonosac, on je dobrovoljno izabrao zlo i postao Božiji neprijatelj. Otpavši od Boga, djavo i demoni su postali nosioci zla. Da li to znači da se prekinula veza izmedju njih i Boga? Ne. Izmedju Boga i djavola su se očuvali lični medjusobni odnosi, koji se i danas nastavljaju.
Се надевам ќе добијам одговор а не цитат од нечие друго мислење или став.Дали според тебе Бог ги дели нештата на соодветни и несоодветни, добро и зли и слично?
Значи постов нема врска со моето прашање. Јас те прашувам дали според тебе Бог ги дели нештата на соодветни и несоодветни, добри и зли? Не дали е причина за зло, не дали е првороден, второроден....создаден, несоздаден....!Тој ентитет не е причина за зло, туку самиот со својата слободна волја избрал зло.
Проблемот е што створен ентитет не може да биде совршен, зашто со самото тоа што тој ентитет започнува да постои е карактеристика на несовршеност.
Совршено битие мора да постои вечно и отсекогаш, а тоа е само Бог.
Затоа и во Симболот на Верата се вели:
И во Единиот Господ Исус Христос, Син Божји, Единороден, Кој е роден од Отецот пред сите векови: Светлина од Светлината, вистински Бог од Бога вистински; роден, нестворен, едносуштен на Отецот, преку Кого сè станало.
Според мене, Бог не можел да создаде aпсолутно совршени битија, зашто несовршеноста е нужна карактеристика на секое создадено битие.
Значи, Он можел или да ги создаде битијата со сета своја несовршеност или воопшто да не ги создаде.
Значи постов нема врска со моето прашање. Јас те прашувам дали според тебе Бог ги дели нештата на соодветни и несоодветни, добри и зли? Не дали е причина за зло, не дали е првороден, второроден....создаден, несоздаден....!
Зошто едноставно не кажеш немам одговор, или несакам да одговорам?Не разбирам што подразбираш под поимот соодветност. Појасни.
Зошто едноставно не кажеш немам одговор, или несакам да одговорам?
Имаш доблест да одговориш или немаш? Просто прашање, дали според тебе Бог ги гледа нештата низ призмата на добро и зло, соодветно и несоодветно?
Епа ете ти ја противречноста. Бог кој е прапричина за се што постои, ги дели нештата на добри и зли. Сам себе убијал се вика тоа. Ако се потекнува од Бог, тогаш и нештата, можностите и ситуациите што тој ги перцепира како зли потекнуваат од него. А совршено суштество, кое гледа зло во неговата сопствена креација е парадокс, тоа е индикација дека не е совршен, дека не е прапричина - дека не е Бог.Да. Секако. Тоа е јасно како ден. Крајно апсурдно би било ако е поинаку.
Епа ете ти ја противречноста. Бог кој е прапричина за се што постои, ги дели нештата на добри и зли. Сам себе убијал се вика тоа. Ако се потекнува од Бог, тогаш и нештата, можностите и ситуациите што тој ги перцепира како зли потекнуваат од него. .
А совршено суштество, кое гледа зло во неговата сопствена креација е парадокс, тоа е индикација дека не е совршен, дека не е прапричина - дека не е Бог.
Mnogu naivno srocheno druzhe [emoji20]Епа ете ти ја противречноста. Бог кој е прапричина за се што постои, ги дели нештата на добри и зли. Сам себе убијал се вика тоа. Ако се потекнува од Бог, тогаш и нештата, можностите и ситуациите што тој ги перцепира како зли потекнуваат од него. А совршено суштество, кое гледа зло во неговата сопствена креација е парадокс, тоа е индикација дека не е совршен, дека не е прапричина - дека не е Бог.