Аliexpress (официјална тема)

  • Креатор на темата Креатор на темата MARCELLO
  • Време на започнување Време на започнување
Ако продавачот го згрешил бројот или димензиите не соодетстуваат на тие што се напишани тогаш се си е натрошок на продавачот. Мој другар нарача јакна (2-3 нарачка му беше во тотал) му пратија помал број, му отворив спор продавачот скокаше вака-така, другарот бил крив, да ја вратиш назад ... едно спорче, јакната му остана, парите му ги вратија
 
Пошо не нарачувам често па не знам како идат овие работи па да прашам нешто.

Каде гледате кој е продавачот на производот ? Каде треба да му пишам на продавачот ако сакам нешто да го прашам ?
 
Пошо не нарачувам често па не знам како идат овие работи па да прашам нешто.

Каде гледате кој е продавачот на производот ? Каде треба да му пишам на продавачот ако сакам нешто да го прашам ?

155jww7.jpg


Горе во левиот агол store, доволно е само да го допреш курсорот на името на продавницата/продавачот. Истото го имаш и доколку скролаш надолу исто од левата страна во вертикален правоаолник.
 
Што е проблемот со алиекспрес неможам ништо да порачам... стискам Пеј ставам податоци и ми пишува
sorry . we currently cannot proces the order.
The total order amount exceeds the credit limit. please try another form of payment
како да го средам ова
 
Луди се кинезиве од Али еј, за две недели точно ми стигнаа слушалки од друг крај на свет у сред празници и НГ, секоја чест. Максимално професионално спакувани за да се спречи било ваква оштета при шипинг, првпат вакво нешто од Али начекувам.
12546033_1631988823733278_14926161_o.jpg
 
Луди се кинезиве од Али еј, за две недели точно ми стигнаа слушалки од друг крај на свет у сред празници и НГ, секоја чест. Максимално професионално спакувани за да се спречи било ваква оштета при шипинг, првпат вакво нешто од Али начекувам.
Прегледај го приврзокот 136622

Стигнаа а? Хехе со здравие да си ги користиш :) Кинезите кога сакаат да сработат нешто го праат до крај но некад коа ке кикснат... да ти се одмили пак да порачаш.
 
Првпат ми се случува пратки кои сум ги порачал да не стигнат во предвидениот период за заштита од алиекспрес.
Отворив dispute каде си ги побарав парите назад, а продавачот ми одговори дека го продолжил рокот заштитата и дека ако за 16 дена ако не стигне пратката ке ми ги врати парите. А јас во меѓувреме да сум го затворел диспутот за неговата компанија да не трпела штети.
Нарачката е направена на 12 Ноември, па незнам како да постапам сега. Тракинг број речиси и да немам, туку само број од контењерот во кој е нарачката заедно со други нарачки.
Ако направам како што вика, ке имам можност пак да отворам диспуте за истиот производ по 15 дена?
Какво искуство сте имале при сличен случај како мојот?
 
Првпат ми се случува пратки кои сум ги порачал да не стигнат во предвидениот период за заштита од алиекспрес.
Отворив dispute каде си ги побарав парите назад, а продавачот ми одговори дека го продолжил рокот заштитата и дека ако за 16 дена ако не стигне пратката ке ми ги врати парите. А јас во меѓувреме да сум го затворел диспутот за неговата компанија да не трпела штети.
Нарачката е направена на 12 Ноември, па незнам како да постапам сега. Тракинг број речиси и да немам, туку само број од контењерот во кој е нарачката заедно со други нарачки.
Ако направам како што вика, ке имам можност пак да отворам диспуте за истиот производ по 15 дена?
Какво искуство сте имале при сличен случај како мојот?

Не го затворај dispute-от, барај си ги парите назад.Така можат да те влечат до недоглед, па да се откажиш.
 
Првпат ми се случува пратки кои сум ги порачал да не стигнат во предвидениот период за заштита од алиекспрес.
Отворив dispute каде си ги побарав парите назад, а продавачот ми одговори дека го продолжил рокот заштитата и дека ако за 16 дена ако не стигне пратката ке ми ги врати парите. А јас во меѓувреме да сум го затворел диспутот за неговата компанија да не трпела штети.
Нарачката е направена на 12 Ноември, па незнам како да постапам сега. Тракинг број речиси и да немам, туку само број од контењерот во кој е нарачката заедно со други нарачки.
Ако направам како што вика, ке имам можност пак да отворам диспуте за истиот производ по 15 дена?
Какво искуство сте имале при сличен случај како мојот?

Имаш 4 копчиња, мислам дека ако идеш на Accept dispute после немаш право пак да отвориш, ама ако одиш на тоа 3тото, не знам како го пишуваше можеш. Инаку у принцип ќе ти стигне пратката, мене вчера ми стигна пратка од 11.11.2015, така да ако не ти е за многу пари (ако е долар-два) слободно прифати ја :)
 
Имаш 4 копчиња, мислам дека ако идеш на Accept dispute после немаш право пак да отвориш, ама ако одиш на тоа 3тото, не знам како го пишуваше можеш. Инаку у принцип ќе ти стигне пратката, мене вчера ми стигна пратка од 11.11.2015, така да ако не ти е за многу пари (ако е долар-два) слободно прифати ја :)
Моментално кај мене ги има само следниве опции: cancel dispute и modify, претпоставувам тие копчиња би требало да се јават после истекот на тајмерот?
TDJvJ37.jpg
 
Моментално кај мене ги има само следниве опции: cancel dispute и modify, претпоставувам тие копчиња би требало да се јават после истекот на тајмерот?
TDJvJ37.jpg
Ако одиш Cancel можеш после одново да направиш диспјут. Едино ако одиш Accept не може, ама за тоа да ти се пој
ави треба продавачот да ти понуди некакво решение, овој твојот само ти пишал порака.

Sent from my Q800 using Tapatalk
 
Dali znae nekoj poiskusen sto e ova, ( item is ready four shipment) imam poracka preku al, koja sto idi preku postnl, xolandija,
 

Attachments

  • NL.png
    NL.png
    46 KB · Прегледи: 27

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom