Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.269
Ова е биографија на Јешуа Назаренот, или како некој го викаат Исус Христ, Роден 5 или 6 година пред новата ера, осуден на смрт и погубен во 36 година нова ера на свои 41-42 години.
За полесно да се сфатат некои факти околу Јошуа, за почеток ќе дадам кратка историја на времето и местаата каде пред околу 2000 години се родил и условите кои од него направиле утемелувач на една светска религија. Тие години биле бурни немирни и крвави, на престолот на Израел беше Херод, кој иако бил омразен од народот (тој не беше од израелска кралска лоза, по потекло беше од Идумеја каде било присутно паганството) , сепак бил еден од најдобрите кралеви на Израел. Го возобновил храмот, државните благајни биле полни изградил аквадукти, јавни згради, патишта и владеел мир. По неговата смрт Израел е поделен меѓу синовите на Херод Ирод Антип ја добива Галилеја, Архилеј Јудеја а Филип Јордан
Некаде во 6 година нова ера, Рим го свргнува од власта Архилеј и Јудеја заедно со светиот град Ерусалем го припојува на Римското царство - го претвара во римска провинција со која управува римски префект. Во новата провинција, рим праќа свои службеници, воспоставува своја власт воведува свои закони, стационира своја војска и спроведува попис за да се оданочат новите римски поданоци.
За Евреите во Јудеја тоа беа времиња на катастрофа, верски фанатици кои цел свој живот му го посветуваа и живееа према светото писмо и верба во својот Бог - добија цар - паган (незамисливо за нив) кој цар за себе велеше дека е бог (незамисливо за нив) кој бараше во храмот да се крени олтар за него и да се споменува во молитвите како бог (незамисливо за нив) на зидовите на палатите се ставија слики и призори на пагански војски и управа (незамисливо за нив) низ светиот град врвеше паганска војска со пагански амблеми, симболи и натписи на штитови и шлемови (незамисливо за нив) и богатствата на на Божјата земја - требаше да му се даваат на пагански цар кој за себе велел дека е бог (незамисливо за нив). Така да мошне брзо се разви неприателство кое прерасна во постојани борби востанија напади, киднапирања убиства.... Евреите беа фанатици, нив не можеше да ги заплаши силата на римските легии ниту моќта на Рим, тие слепо веруваа во својот Бог и се надеваа во неговата помош во борбата против злото.
Веднаш по воспоставувањето на римската власт, евеитее кренаа востание водено од Јуда Галилеецот, востанието било задушено во крв, Јуда убиен а неговите синови заедно со останатите бунтовници - распнати како неприатели на Рим. Преживеаните избегале во пустините и ридиштата од каде продолжиле со герилска војна следните 60 години со подршка и заштита од народот. Тие биле познати по неколку називи, зелоти, сикаријци, лестаи... се служеле со ненадејни напади на римски војници, киднапирања и убистава на нивните неприатели, биле храбри, и безмилосни, нивните тактики во многу личат на денешните терористички напади во Ирак, Авганистан. Во период од 6 до 66 година се забележани уште најмалце 5 бунта, еден против проримскиот првосвештеник Јоазар, еден поради поставување на знамиња и римски симболи во Ерусалем, еден при изградбата на аквадуктот за Ерусалем, при кој бунт Јосиф Флавиј, запишал дека имало неколку иљади убиени Евреи, потоа бунтот под водство на Тевда, бунтот на еден евреин од Египет наречен “новиот Јошуа“, бунтот во Куман каде према Јосиф биле убиени 20.000 евреи..... Во 66 година се крева нов сеопшт бунт на евреите во Јудеја при што е ослободен Ерусалем и поголем дел од територијата на Јудеја, во Ерусалем еден од потомците на Јуда галилеецот (водачот во првото востание) со царски симбли на него одржува служба во храмот и се спалуваат јавно архивите на римската власт. Рим испратил голема војска (3 легии плус помошни трупи) под водство на сирискиот Легат Цестеј, кој успева да поврати дел од териториите но не успеал да го завземе Ерусалем и се повлекол. Тоа повлекување значеше огромен успех за евреите кои беа убедени дека Бог им помогнал но и голем срам за римјаните кои изгубија од многу послаб неприател, од евреи кои рим ги презираше како народ. Новата римска војска по 4 години крвави војни конечно го завзеде Ерусалем го разурна храмот како казна распна иљадници бунтовници, уби спали и уништи многу народ и населби. Најголемата трагедија за евреите беше однесувањето на најсветите работи од храмот во Рим каде беа покажани како воен трофеј (пердето од храмот, златниот седумкрак свеќнак, и многу сребрени и златни религиски предмети.
Но фанатизмот на евреите не застана после ова катастрофа, тие во следните децении поведоа уште 2 големи бунта против римската власт, првиот познат како “Војна во дијаспората“ кога евреите кои живееа во Египет, Либија, Месопотамија, Јудеја и Кипар се кренаа на бунт и спрема римски писатели (Касиус Дио) убија 200.000 во Либија и 240.000 римски граѓани на Кипар ги урнаа паганските храмови, бунтот се прошири во многу градови каде живееа поголеми еврејски заедници, беа нападнати римски гарнизони, завземени територии. дури влегоа и во Александрија. Крајот беше страшен, целосно беа истребени евреите на Кипар и во Ливија и десеткувани во Јудеја и Египет, одмаздата на рим беше крвава, и бунтот заврши по 2 години борби во 117 година НЕ. Последен голем бунт против Рим Евреите крена во 132 година, иако беше внимателно планиран и орагнизиран, бунтовниците немаа шанси против моќта на Рим, по почетните успеси (дури и уништија 2 римски легии) Рим го задуши во крв востанието, према пишани извори Римјаните 580.000 евреи, колежот бил масовен не се гледаше ни на возраст ни на пол, према записи “коњите на римјаните биле прекриени со крв до ноздрвите“, со земја беа срамнети 50 градови и 985 села, а останатите беа протерани од својата земја, и се иселија низ медитеранот, со закон беа иселени сите Евреи а Ерусалем го смена името во Елија Капитолина и стана римски град.
За полесно да се сфатат некои факти околу Јошуа, за почеток ќе дадам кратка историја на времето и местаата каде пред околу 2000 години се родил и условите кои од него направиле утемелувач на една светска религија. Тие години биле бурни немирни и крвави, на престолот на Израел беше Херод, кој иако бил омразен од народот (тој не беше од израелска кралска лоза, по потекло беше од Идумеја каде било присутно паганството) , сепак бил еден од најдобрите кралеви на Израел. Го возобновил храмот, државните благајни биле полни изградил аквадукти, јавни згради, патишта и владеел мир. По неговата смрт Израел е поделен меѓу синовите на Херод Ирод Антип ја добива Галилеја, Архилеј Јудеја а Филип Јордан
Некаде во 6 година нова ера, Рим го свргнува од власта Архилеј и Јудеја заедно со светиот град Ерусалем го припојува на Римското царство - го претвара во римска провинција со која управува римски префект. Во новата провинција, рим праќа свои службеници, воспоставува своја власт воведува свои закони, стационира своја војска и спроведува попис за да се оданочат новите римски поданоци.
За Евреите во Јудеја тоа беа времиња на катастрофа, верски фанатици кои цел свој живот му го посветуваа и живееа према светото писмо и верба во својот Бог - добија цар - паган (незамисливо за нив) кој цар за себе велеше дека е бог (незамисливо за нив) кој бараше во храмот да се крени олтар за него и да се споменува во молитвите како бог (незамисливо за нив) на зидовите на палатите се ставија слики и призори на пагански војски и управа (незамисливо за нив) низ светиот град врвеше паганска војска со пагански амблеми, симболи и натписи на штитови и шлемови (незамисливо за нив) и богатствата на на Божјата земја - требаше да му се даваат на пагански цар кој за себе велел дека е бог (незамисливо за нив). Така да мошне брзо се разви неприателство кое прерасна во постојани борби востанија напади, киднапирања убиства.... Евреите беа фанатици, нив не можеше да ги заплаши силата на римските легии ниту моќта на Рим, тие слепо веруваа во својот Бог и се надеваа во неговата помош во борбата против злото.
Веднаш по воспоставувањето на римската власт, евеитее кренаа востание водено од Јуда Галилеецот, востанието било задушено во крв, Јуда убиен а неговите синови заедно со останатите бунтовници - распнати како неприатели на Рим. Преживеаните избегале во пустините и ридиштата од каде продолжиле со герилска војна следните 60 години со подршка и заштита од народот. Тие биле познати по неколку називи, зелоти, сикаријци, лестаи... се служеле со ненадејни напади на римски војници, киднапирања и убистава на нивните неприатели, биле храбри, и безмилосни, нивните тактики во многу личат на денешните терористички напади во Ирак, Авганистан. Во период од 6 до 66 година се забележани уште најмалце 5 бунта, еден против проримскиот првосвештеник Јоазар, еден поради поставување на знамиња и римски симболи во Ерусалем, еден при изградбата на аквадуктот за Ерусалем, при кој бунт Јосиф Флавиј, запишал дека имало неколку иљади убиени Евреи, потоа бунтот под водство на Тевда, бунтот на еден евреин од Египет наречен “новиот Јошуа“, бунтот во Куман каде према Јосиф биле убиени 20.000 евреи..... Во 66 година се крева нов сеопшт бунт на евреите во Јудеја при што е ослободен Ерусалем и поголем дел од територијата на Јудеја, во Ерусалем еден од потомците на Јуда галилеецот (водачот во првото востание) со царски симбли на него одржува служба во храмот и се спалуваат јавно архивите на римската власт. Рим испратил голема војска (3 легии плус помошни трупи) под водство на сирискиот Легат Цестеј, кој успева да поврати дел од териториите но не успеал да го завземе Ерусалем и се повлекол. Тоа повлекување значеше огромен успех за евреите кои беа убедени дека Бог им помогнал но и голем срам за римјаните кои изгубија од многу послаб неприател, од евреи кои рим ги презираше како народ. Новата римска војска по 4 години крвави војни конечно го завзеде Ерусалем го разурна храмот како казна распна иљадници бунтовници, уби спали и уништи многу народ и населби. Најголемата трагедија за евреите беше однесувањето на најсветите работи од храмот во Рим каде беа покажани како воен трофеј (пердето од храмот, златниот седумкрак свеќнак, и многу сребрени и златни религиски предмети.
Но фанатизмот на евреите не застана после ова катастрофа, тие во следните децении поведоа уште 2 големи бунта против римската власт, првиот познат како “Војна во дијаспората“ кога евреите кои живееа во Египет, Либија, Месопотамија, Јудеја и Кипар се кренаа на бунт и спрема римски писатели (Касиус Дио) убија 200.000 во Либија и 240.000 римски граѓани на Кипар ги урнаа паганските храмови, бунтот се прошири во многу градови каде живееа поголеми еврејски заедници, беа нападнати римски гарнизони, завземени територии. дури влегоа и во Александрија. Крајот беше страшен, целосно беа истребени евреите на Кипар и во Ливија и десеткувани во Јудеја и Египет, одмаздата на рим беше крвава, и бунтот заврши по 2 години борби во 117 година НЕ. Последен голем бунт против Рим Евреите крена во 132 година, иако беше внимателно планиран и орагнизиран, бунтовниците немаа шанси против моќта на Рим, по почетните успеси (дури и уништија 2 римски легии) Рим го задуши во крв востанието, према пишани извори Римјаните 580.000 евреи, колежот бил масовен не се гледаше ни на возраст ни на пол, према записи “коњите на римјаните биле прекриени со крв до ноздрвите“, со земја беа срамнети 50 градови и 985 села, а останатите беа протерани од својата земја, и се иселија низ медитеранот, со закон беа иселени сите Евреи а Ерусалем го смена името во Елија Капитолина и стана римски град.