Како против корозијата?

Tanes

Ништо Море!
Член од
23 јули 2006
Мислења
664
Поени од реакции
6
Како да исчистам метал од Рѓа Т.Е. со која киселина е најубо или со шлајферица и челична четка
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Е вака. За корозија имаш многу течности кои откако ќе ја потуриш поцрнува и останува како црн прав. Оди до локалните продавници за бои и лакови имаат сигурно. Има еден хрватски раствор, тој е најдобар!

Инаку после тоа или пред тоа...само со челична четка, по можност ставена на бормашина оти рацете ќе ти паднат :)

Поздрав!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
И, мало надополнување:
Стругај до крај, да не остане ни најмалку рѓа. Од најмало остаточе се развива пак.
И, потоа, после растворот, ќе си премачкаш со миниум или прајмер и ќе фарбаш.
 

Tanes

Ништо Море!
Член од
23 јули 2006
Мислења
664
Поени од реакции
6
Kajce iam ne e fateno 10 goodini i imat mnogu RGA e sea polojna go naprajv so slajferica i na nejze celicna cetka (imat se kupvet specijalni) e sea frkava e so hemikalija polesno ke e mi se cinit
 
Член од
17 февруари 2005
Мислења
190
Поени од реакции
4
galvanizirajgo nema nikogas da imas proble,m
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Tanes напиша:
Kajce iam ne e fateno 10 goodini i imat mnogu RGA e sea polojna go naprajv so slajferica i na nejze celicna cetka (imat se kupvet specijalni) e sea frkava e so hemikalija polesno ke e mi se cinit
Немаш супстаниција која ти ја отстранува рѓата имаш супстанција која ја спречува да се шири...мора механички да ја извадиш...значи брусење...

Е сега за заштита...миниум за кајче...не знам дали се става битумен на кајче...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Само стругање до голо железо (и нешо од ова шо ти велат колегиве)... А ако има стара боја намачкај со глицерин за кочници... Одма ке набабри и многу лесно ке падне. Ама рѓата ке ти стој. И пошо е кајче би ти препорачал 2 или 3 пати миниум за добра заштита, па после боја.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Volkswagen напиша:
Немаш супстаниција која ти ја отстранува рѓата имаш супстанција која ја спречува да се шири...мора механички да ја извадиш...значи брусење...

Е сега за заштита...миниум за кајче...не знам дали се става битумен на кајче...
И на битуменот (пластобитот) пишува:
МожиТ за кајчина :)
Пишува дека може да се мачкаат пловни објекти.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Е другарче мислам дека имаш доволно теорија. Сега можеш да преминиш на пракса, па ако запни некаде... Пиши. И дај некое сличе да го видиме кајчето пред и после работата.
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Струмикс напиша:
И на битуменот (пластобитот) пишува:
МожиТ за кајчина :)
Пишува дека може да се мачкаат пловни објекти.
Ами тогаш з'ш да не ...

Танес (брусачот не хакеро(т) ) брусај муце...крпи ...каде што е пробиена рѓата парче ново метално...швајцовање...и цело кајче од надворешната страна со битумен намачкај или шприцај...а од внатрешната слој два миниум:) ќе биди добро наредните 10+ години!
 

VORTEX

Кафански човек
Член од
10 мај 2006
Мислења
673
Поени од реакции
1
сум гледал доста пати на телевизија(Discovery) има некој Primer како автолак, дали го има кај нас, каде можам да го најдам и колку кошта, фала
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Сеа незнам од кај си ама еве ке ти кажам... Во Битола кај шварцо полнат секакви нијанси на боја во спреј. Така да и прајмер не би било тешко да го стават во спреј (доколку го нема така пакован). А цената е друга работа... А уствари за шо ти е баш спреј? Ке си земеш со четка ке си го нанесиш ако го нема и чао.
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
VORTEX напиша:
сум гледал доста пати на телевизија(Discovery) има некој Primer како автолак, дали го има кај нас, каде можам да го најдам и колку кошта, фала
Вооооуу воу воу...

Прајмерот се става после китирање...и кај нас така го викаат.. Прајмер...

Значи вака...


1) Китирање (ако има потреба...скоро секогаш има :) )
2) Брусење на китот со водобрусна хартија 200,400,800,1200 и чистење од прашина цела кола...со раствор ...
3) Прајмер еден слој
4) Брусење исто со водобрусна хартија овој пат пофина 800...до 1200
5) Чистење повторно цела кола
6) Фарбање...два до три слоја...пауза меѓу слоеви од 10-15 минути
7) По потреба, повторно со нај нај фина водобрусна хартија ако не се лажам 1600...ама мислам најчесто 1200 користат...за убаво да се исчисти бојата на површината од разни неправилности...на површинскиот слој...
8) Да се суши 12 саати или 24 часа...најубаво
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Прајмерот едно време беше познат како шприц-кит. :) Арно ама, нови времиња, нови називи...
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Струмикс напиша:
Прајмерот едно време беше познат како шприц-кит. :) Арно ама, нови времиња, нови називи...
Ех тоа Discovery...маме ни плака...:tapp:

Уште малце китот ќе го викаат филер или бондоу :)

Ај можеби ќе се научат со олово да пополнуваат место со кит...се бидува :)

А уште појако...од Заставите ќе правиме Hot Rods со Lancia т.е Fiat мотори :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom