Види, компаниите законски мораат идеолошки да бидат потковани и надвор од пазарна логика идеолошки да работат, иако бизнисот им нема врска со идеологија. Тоа е како во ИСИС каде што ако сакаш да се занимаваш со уметност тоа мора да биде во служба на Бог. Иако уметноста и религијата се различни нешта. Или кај Стаљин, Мао и другите - мора врвот на фирмите (и вработените) да бидат членови на партија и партиски комесари имаа фирмите, задолжени за идеолошката поткованост на вработените. Иако фирмите и нивното работење немаат врска со идеологија. Па така е и денес имаш партиски комесар во фирмите кој се вика DEI координатор или некоја слично измислено звање. Тој се занимава со идеолошката поткованост на вработените, но исто така и со кодошење. Многу слично како политичките комесари во армјата на СССР или во фирмите.
Си ја имаат мувата на капата они со тоа и затоа прават други работи како ова на кутијата и некои други нешта, како ова подолу.
Chick-fil-A is arguably best known for three things: its juicy chicken sandwiches, its
employees’ perpetually chipper attitudes, and its
long history of donating to charities with anti-LGBTQ stances.
Затоа е многу битно да има се повеќе вакви фирми. Повеќе пари за нив и посветла иднина за сите луѓе.