Why Linux doesn't spread

• Креатор на темата Elipsis
  • Време на започнување
E

Elipsis

Гостин
Why Linux Doesn't Spread - the Curse of Being Free

Linux isn't very popular on the desktop. It's a far third behind OS X, which is a very far second behind Windows. Most people cite pre-installed operating systems as the reason. But as a student of psychology, I see something most people don't. There's one big factor in why Linux isn't popular on the desktop. Linux is free. I know this sounds like complete dog's bollocks, but hear me out before judging my sanity.

We can all remember the story of Tom Sawyer. At one point, Tom had to whitewash a fence. When one of his friends happened along, Tom tried to persuade and bribe the friend to help him. Needless to say, it didn't work.

A few moments later, as Tom was unhappily whitewashing the fence, another friend stumbled along to jeer at Tom's misfortune. This time Tom decided on a cunning plan. He ignored the friend, and seemed very absorbed in the whitewashing. Soon the friend became intrigued, because what could be more interesting than talking to a friend? Shortly thereafter, he started begging Tom to let him whitewash a bit of the fence. Tom wouldn't give in.

The friend offered Tom some of his most valuable possessions if Tom would just let him whitewash a little bit. Tom reluctantly agreed, secretly jumping with joy on the inside. More friends happened along, coming to laugh at Tom for having to whitewash a fence. Tom simply did his act, and they all stayed to help whitewash, and paid for the privilege!

The above story illustrates a basic human nature. We don't value things we can get easily. Yet we'd climb mountains, cross rivers and travel across deserts just to reach something we can't easily get our hands on.

The computer world

The same thing applies in the world of computers. Humans are naturally suspicious of that which comes too easily. Imagine you were promoting an expensive brand of champagne. If you were running around forcing free samples into people's hands, they would be very wary. But if you set up a stand where you would offer small samples for $10 each ("Special promotional price! Normally costs three times as much!"), people would see your champagne as posh and valuable.

It's still the same champagne. Yet your presentation radically changes people's perception of it.

Which brings me to Linux. There's one problem with Linux getting to new users. It's free.

That's right. Linux being free is a problem in reaching new customers.

Why Windows pwnz Linux - an imaginary case study

Let me show you an example where Windows is better than Linux (I don't mean better as in actually better :p).

Ignore for a moment all the crap about Windows being pre-installed and such. Let's say you have a computer-newbie friend, called Compy McNewb, who's just bought a new computer and is getting ready to install an OS.

He's got two computer-savvy friends. You, who urges him to use Linux. And another friend, who urges him to use Windows.

Which one will Compy pick? Let's go through the reasoning.
  • Linux is being offered for free. Good.
  • He can get a pirated copy of Windows from his friend. Also for free. Good.
  • But Windows is sold for over three hundred dollars, while Linux is offered for free.
Here's what Compy McNewb sees. He can get both OS's for free. But one of them is worth over three hundred dollars, while the other one is worth nothing.

"That's not true!" I hear you scream. "Linux is worth a lot! It's just being offered for free!" I know it's not true that Linux is worth less than Windows. It's far more valuable to the end user in terms of getting things done.

But that's not what Average Joe Computer Newbie sees. He sees a free product versus a three-hundred-dollar product he can get free. It's all about the perception!

In the 1970's, a record label in Britain was selling albums containing cover versions of contemporary songs. Although the records sold for less than a pound a copy, hardly anyone bought them and the record company was suffering.

A whizz-kid joined the board and announced he wanted to more than double the price of the records. The other executives were shocked, but eventually agreed to his plan. Within a few weeks, the records were flying off the shelves.

When the records didn't cost much, people didn't value them. The record company was saved by redefining people's perception of their product.
Taking Action

So here I am, wondering how to turn the tables around.

And I've got an idea. In the past, I tried to convert people to Linux (specifically Ubuntu). None of them really stuck. Back then I focused on all those great aspects of Linux. Being purely factual and objective.

But I have since learned people don't act rationally. They act based on irrational emotions - like in the above examples. So here's the question. Could I turn the perception around? What if I presented Linux in a way that makes people drool? Make it look more expensive than Windows, more cool than a Mac, more posh than a ten-million-dollar villa in the Caribbean?

Here's my plan:

I'm going to present Ubuntu as a very expensive posh OS. I'll mention it sells for upward of five hundred dollars in the States. I'll say I managed to get an illegal copy off a Polish guy I know over the internet.

Only THEN will I mention all the positives. Multiple desktops, bullet-proof security, stunning visual effects. Somehow all of it makes sense in the context of a super-expensive elitist OS. I'll see how many people I can convert when advertising Linux this way.

I'll post exactly a week from now, reporting back on how my Linux Preaching v2.0 went. Hi yo, Silver, AWAAAAY!

Kopirano od http://blog.anamazingmind.com/2008/02/why-linux-doesnt-spread-curse-of-being.html

Mnogu dobra teorija

P

Princ

Гостин
Многу лоша теорија.
Јас би рекол дека Линукс се користи толку колку што се користи само бидејќи е бесплатен. Сеуште не е спремен за фул домашна употреба, уште примарна задача му е серверска. Тој совршено добро работи таму, ама за домашна употреба не е. Не е за лаици дефинитивно.

И Windows овозоможува Multiple desktops. Океј, со некоја додатна програма ама пак овозможува. Не е нешто толку посебна финта.

bullet-proof security
Тука води Линукс дефинитивно. Заштитата која ја има, стабилноста под која работи (види ми потпис, искористеност на ресурси и Uptime) не може со Windows да се споредува. Јас контра на авторот што го напишал овој текст би му рекол: Ако Windows беше помалку распостранет од Линукс, немаше да има вируси за него. Неможноста да се заштити е пробем на Виндоус е повеќе поради неговата огромна распостранетост.

stunning visual effects
Визуелните ефекти најдобро се забележуваат во игри. Кажи ми колку игри можат да се играат на Линукс со едноставно нејзино инсталирање, без Wine и слично? Солитер само? Линуксот сеуште не поддржува многу видови на хардвер.

Се на се, има уште за работа. Уште многу.

Член од
9 ноември 2007
Мислења
Поени од реакции
ОС како ОС работа на вкус и желби.
Бесплатноста стабилноста и сигурноста му се голема предност, но премногу е зависен од интернет мислам за инсталацаја на дополнителни програми и надградби.
Мана е и исто така разновидноста на екстензиите (компактибилноста) на пакетите,што почетниците ги става на тешка мака.
Неговото користење станува се полесно и полесно, така да неговото време тек доаѓа, се повеќе и повеќе се наоѓаат игри (од хитовите) за него што ќе придонесе за неговото омасовавување, ова (игривоста на игрите) сега е главниот фактор за избор на виндовсот.

Член од
6 август 2005
Мислења
Поени од реакции
Прво, мајкрософт си има своја политика на ширење на џамот, и не е можно група на луѓе (независно дали 2ца или 1.000.000) да го стигнат за кратко време..
Второ. Со самата околина се навикнуваме и ние.. Барем досега било кај нас така, овие 3-4 години се смена нешто со огромното ширење на интернетот..
Самиот линукс е направен за да можи да "легни" природно врз секој тип на хардвер, само проблем е што за тоа треба да имаш Огромни познавања. Нема како кај џамот поинт енд клик, до душа допрва се развиваат тие работи, али сепак е многу назад во споредба со џамот.
После тоа, ние навикнати сме на 2-3 месеци да си го преинсталираме џамот, оти крашнува, прај проблеми едно друго.. Кај линуксот не треба да е то во практика моментално, оти има премногу подесувања дури да се донеси во "нормална" форма за работа, при што би изгубиле нерви и би се вратиле на џамот.
За заштитата и стабилноста нема збор, стој на прво место линуксот.
Е сеа за игрите.. Имав гледано статистики на интернет, на ист компјутер споредвана една иста игра.. Преку џамот нормално, и преку линуксот преку Wine .. На линуксот побрзо ја работеше играта, иако одеше преку емулатор (мислам дека се работеше за Quake3, или за Doom) .. Но тоа е само една игра, другите игри можат да се играат преку емулаторот, но не е то то.
И најголем проблем кај нас луѓето е пред се навиката, барем јас така мислам, на она шо сме навикнати си тераме независно колку е подобро другото, или ако незнајме барем да пробаме.. Сепак то е то, тие се сегашните можности, за натаму ќе видиме допрва.

Dr_ViRuS

DarkSide with green light
Член од
9 јануари 2006
Мислења
Поени од реакции
Во многу работи е понапред Линкусот.
Предноста е слободата се можеш да си нпаравиш по мерка додека во Windows да инсталираш Vista pack и курбан

Проблемот јас го гледам во корисницте Линукс има огромна документација .
Добро се разбира зошто го користиш компјутерот.
Quke 3 ja има верзија за Линукс без емулатои ја играм редовно во мрежа на нет ми ваде подобра графика одколку во Win исто така има верзија на Unreal . Warcraft ми оди безе проблеми
Има интерсни игри за Линукс OpenArena, LinCity(копија на SinCity)
Мислам дека игрите од типот на WOW ќе се префлрат на Линкус .

Единствен проблем што го кочи развојот на Линукс е DirectX .
Но Сони конозлата е на Линукс .
Што е факт дека има иднина .
IBM дирекно влегува во судир со Micorosoft (Eclipse)

Секој денвено има на интернет како Банки и големи фирми се одкажуваат од Windows

Нај интресното е најизбриливите 3д аниматорите го користат Линукс (најчесто за рендирање)

Moj заклучок Линукс се изгради доволно за да влезе во светот на мрзиливите

Kajgana Shop

На врв Bottom