(w210,1998ма )Е класа 250 турбо дизел 150кс vs Е класа 220 cdi 130кс

Член од
30 јануари 2011
Мислења
37
Поени од реакции
2
(w210) Е класа 250 турбо дизел 150кс vs Е класа 220 cdi 130кс
Годината е 1998-1999. ме интересираат мислење за моделиве.
Предност,слабости,маани, како се покажале, потрошувачка, одржување итн итн
 

Македонец

мразам патетика во натпис
Член од
12 февруари 2007
Мислења
3.928
Поени од реакции
3.812
(w210) Е класа 250 турбо дизел 150кс vs Е класа 220 cdi 130кс
Годината е 1998-1999. ме интересираат мислење за моделиве.
Предност,слабости,маани, како се покажале, потрошувачка, одржување итн итн
Едина маана може да и е што има поминато милион. И нормално со 1000 еу за сервис и ќе возиш лимузина.
 
Член од
30 јануари 2011
Мислења
37
Поени од реакции
2
Едина маана може да и е што има поминато милион. И нормално со 1000 еу за сервис и ќе возиш лимузина.
да, во ред, но кој модел е подобар ? се двоумат да купам мегу овие два модела околу 3000 евра се.
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
(w210) Е класа 250 турбо дизел 150кс vs Е класа 220 cdi 130кс
Годината е 1998-1999. ме интересираат мислење за моделиве.
Предност,слабости,маани, како се покажале, потрошувачка, одржување итн итн
220CDI. одличен мотор, нема големи проблеми со него, не е потрошач и има солидна сила. Пред зимање, нека го прегледа механичар за мерцедес на Xentry тестер (НЕ на универзален тестер), дали се основните параметри во ред.

PS. барај автоматик, толкава лимузина не е да ја возиш ти, туку она тебе :)
 
Последно уредено:
Член од
30 јануари 2011
Мислења
37
Поени од реакции
2
220CDI. одличен мотор, нема големи проблеми со него, не е потрошач и има солидна сила. Пред зимање, нека го прегледа механичар за мерцедес на Xentry тестер (НЕ на универзален тестер), дали се основните параметри во ред.

PS. барај автоматик, толкава лимузина не е да ја возиш ти, туку она тебе :)
Топ, земав автоматик 220цди. Но потрошувачка не ми штима, можеш да ми препорачаш некој добар механичар, пц дијагноза и слично.... прочитав, спомна Хентру тестер... кој има? фала
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Топ, земав автоматик 220цди. Но потрошувачка не ми штима, можеш да ми препорачаш некој добар механичар, пц дијагноза и слично.... прочитав, спомна Хентру тестер... кој има? фала
Со здравје да си го возиш. Правилен избор :)

Ајде да дефинираме неколку работи што прво би те советувал да ги провериш:
1) Дали возиш со уклучена клима? Исклучи ја за проба.

2) Дали колата има вебасто? Моделите на вебасто во W210 и W202 функционираат на тој принцип што трошат нафта кога работат (diesel auxiliary heater). Пробај да го исклучиш вебастото на ова копче. Барај го околу менувачот, а кај редизајнските модели се наоѓа кај пепељарата. Исклучи го и него за проба.

3) Дали е исправен мерачот за надворешна температура на колата (курето малечко што излегува од предниот браник до магленката)? Ако е неисправен, тоа значи дека ќе го пали вебастото и кога е надвор релативно топло т.е над 8C (прагот за активација на догревачот) и кога температурата на моторот е под 70C. За да провериш, види дали ти се поклопува температурата на инструмент табла со надворешната. Обично е заглавен на -40 ако е неисправен или исклучен од џекот.

4) Дали имаш исправен термостат на колата? Често пати откажуваат термостати кај многу модели на мерцедеси (уште не ми е јасно зошто). При регуларно возење во град треба да постигне нормална работна температура помеѓу 80 - 90C. Рачунај дека тој тип на мотор OM611 CDI и со исправен догревач (webasto) и исправен термостат потешко ја постигнува температурата кога е надвор ладно, а со тоа и имаш зголемена потрошувачка.
НО, доколку никако неможеш да постигнеш нормална работна температура, смени го веднаш термостатот со Behr Thompson или оригинален термостат од Макаутостар (други заменски нечинат и не би те советувал да експериментираш. Исто така половен никако немој). Со неисправен термостат лепи хилзна на карика, а со тоа се оштетува и моторот и општо целиот систем има неправилна работа.

5) Имај на ум дека возиш голема и тешка кола - 2 тонски титан - и со надворешни пониски температури, мора да имаш зголемена потрошувачка

Откога ќе ги провериш сите овие работи кои можеш и сам дома да ги направиш (секако и ќе измериш повторно за резултати), ќе се префрлиме на посериозни механички проблеми како на пример дизните.

1) Дали имаш звук на туфкање од некоја дизна кога ќе ја отвориш хаубата. Мислам на нешто вакво.
2) дали на Xentry тестер ги покажува дизните во нормални параметри (се викаат корекциони вредности на вбризгување)? Горен максимум на дизна кај W210 е 5 mm3/s. Веќе на оваа вредност имаш дупка во клип како со пиштол да си го поминал. Не би требало да се повисоки од 1.3-1.5 (не се како нови, ама прифатливи вредности со оглед на годините и километрите на колата). Али и да имаш проблем со некоја, не е страшно, се репарира (6600 ден. по дизна) или се менува за друга исправна (ова само ако најдеш од човек од доверба).

Сe на се, мора да ја погледнеш колата на DAS Xentry тестер кај искусен механичар. Ваков тестер има секој посериозен сервис исклучително за Мерцедес. На пример „Дизел Текник“ (накај Арачиново) e одличен сервис со реноме. Јас порачав DAS Xentry C5 тестер ама уште ми нема стигнато за жал... :(
 
Последно уредено:
Член од
30 јануари 2011
Мислења
37
Поени од реакции
2
[DOUBLEPOST=1513700690][/DOUBLEPOST]
Со здравје да си го возиш. Правилен избор :)

Ајде да дефинираме неколку работи што прво би те советувал да ги провериш:
1) Дали возиш со уклучена клима? Исклучи ја за проба.

2) Дали колата има вебасто? Моделите на вебасто во W210 и W202 функционираат на тој принцип што трошат нафта кога работат (diesel auxiliary heater). Пробај да го исклучиш вебастото на ова копче. Барај го околу менувачот, а кај редизајнските модели се наоѓа кај пепељарата. Исклучи го и него за проба.

3) Дали е исправен мерачот за надворешна температура на колата (курето малечко што излегува од предниот браник до магленката)? Ако е неисправен, тоа значи дека ќе го пали вебастото и кога е надвор релативно топло т.е над 8C (прагот за активација на догревачот) и кога температурата на моторот е под 70C. За да провериш, види дали ти се поклопува температурата на инструмент табла со надворешната. Обично е заглавен на -40 ако е неисправен или исклучен од џекот.

4) Дали имаш исправен термостат на колата? Често пати откажуваат термостати кај многу модели на мерцедеси (уште не ми е јасно зошто). При регуларно возење во град треба да постигне нормална работна температура помеѓу 80 - 90C. Рачунај дека тој тип на мотор OM611 CDI и со исправен догревач (webasto) и исправен термостат потешко ја постигнува температурата кога е надвор ладно, а со тоа и имаш зголемена потрошувачка.
НО, доколку никако неможеш да постигнеш нормална работна температура, смени го веднаш термостатот со Behr Thompson или оригинален термостат од Макаутостар (други заменски нечинат и не би те советувал да експериментираш. Исто така половен никако немој). Со неисправен термостат лепи хилзна на карика, а со тоа се оштетува и моторот и општо целиот систем има неправилна работа.

5) Имај на ум дека возиш голема и тешка кола - 2 тонски титан - и со надворешни пониски температури, мора да имаш зголемена потрошувачка

Откога ќе ги провериш сите овие работи кои можеш и сам дома да ги направиш (секако и ќе измериш повторно за резултати), ќе се префрлиме на посериозни механички проблеми како на пример дизните.

1) Дали имаш звук на туфкање од некоја дизна кога ќе ја отвориш хаубата. Мислам на нешто вакво.
2) дали на Xentry тестер ги покажува дизните во нормални параметри (се викаат корекциони вредности на вбризгување)? Горен максимум на дизна кај W210 е 5 mm3/s. Веќе на оваа вредност имаш дупка во клип како со пиштол да си го поминал. Не би требало да се повисоки од 1.3-1.5 (не се како нови, ама прифатливи вредности со оглед на годините и километрите на колата). Али и да имаш проблем со некоја, не е страшно, се репарира (6600 ден. по дизна) или се менува за друга исправна (ова само ако најдеш од човек од доверба).

Сe на се, мора да ја погледнеш колата на DAS Xentry тестер кај искусен механичар. Ваков тестер има секој посериозен сервис исклучително за Мерцедес. На пример „Дизел Текник“ (накај Арачиново) e одличен сервис со реноме. Јас порачав DAS Xentry C5 тестер ама уште ми нема стигнато за жал... :(


1. Многу ретко ја користам климата, на почеток евентуално за да го одмагли стаклото.
2. Вебасто да имам. Се наога кај пепељарата, баш како на сликата. е сега не ми е јасно, кога e целосно исклучено, да не се пали автомацки? кога сфети сијаличката црвено, тогас целосно е ООФФ? или обратно. :/

3. Моментално , температурата на инструмент табла покажува +7 степени, а сега надвор е 1-2степан.
** ја возев пред 15 мин 1-2км, мислам дека кога возам подолго дека расте па знае да дојде и до +10 хмм**

4. а температурата на мотор никогас не доага до 80 степени, обично е 60, без разлика колку долго ја возам.
5.знам тешка голема, автоматик, па ке троши повеке. НО ова троши 12-13 литра градска со нормално возење без многу клима и 7-8 литра автопат со нормално возење 110км/х.

Еве што имам приметено
-- Да речеме колате пренокила 12цаса била во мирување, ја палам сабајле во 11h. Пали без проблем, од П пребацувам во Д, и она ке тргне но почнува да трокира, малце да тресе и ке угасне.
-- друго.. Доколку ја запалам колата, стои во место паркирана, приметувам после 4-5 мин работење во место, флека кај алспухот. како да го прави влажен бетонот.
-- додека стои во место запалена, на бордот показува ,, after start 0km , 1km/h, 40 litra / 100km.


Звук таков за дизните мислам дека го нема, барем јас не го слушам.
И досега не сум бил да ја проверам на ПЦ дијагноза никакво, ни со Xentry тестер. Ја купив пред 3 недели, затоа и барам некој искусен механичар, да ја провери целосно, и ПЦ дијагноза , да си имам мајстор кој ке го одржува мечево ...
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
[DOUBLEPOST=1513700690][/DOUBLEPOST]

1. Многу ретко ја користам климата, на почеток евентуално за да го одмагли стаклото.
2. Вебасто да имам. Се наога кај пепељарата, баш како на сликата. е сега не ми е јасно, кога e целосно исклучено, да не се пали автомацки? кога сфети сијаличката црвено, тогас целосно е ООФФ? или обратно. :/

3. Моментално , температурата на инструмент табла покажува +7 степени, а сега надвор е 1-2степан.
** ја возев пред 15 мин 1-2км, мислам дека кога возам подолго дека расте па знае да дојде и до +10 хмм**

4. а температурата на мотор никогас не доага до 80 степени, обично е 60, без разлика колку долго ја возам.
5.знам тешка голема, автоматик, па ке троши повеке. НО ова троши 12-13 литра градска со нормално возење без многу клима и 7-8 литра автопат со нормално возење 110км/х.

Еве што имам приметено
-- Да речеме колате пренокила 12цаса била во мирување, ја палам сабајле во 11h. Пали без проблем, од П пребацувам во Д, и она ке тргне но почнува да трокира, малце да тресе и ке угасне.
-- друго.. Доколку ја запалам колата, стои во место паркирана, приметувам после 4-5 мин работење во место, флека кај алспухот. како да го прави влажен бетонот.
-- додека стои во место запалена, на бордот показува ,, after start 0km , 1km/h, 40 litra / 100km.


Звук таков за дизните мислам дека го нема, барем јас не го слушам.
И досега не сум бил да ја проверам на ПЦ дијагноза никакво, ни со Xentry тестер. Ја купив пред 3 недели, затоа и барам некој искусен механичар, да ја провери целосно, и ПЦ дијагноза , да си имам мајстор кој ке го одржува мечево ...
2. Вебастото се пали автоматски само кога е уклучено. Кога свети ЦРВЕНО значи дека е ИСКЛУЧЕНО.

3. Значи дека сензорот е исправен

4. Имаш најверојатно неисправен термостат и никогаш не достигнува работна температура моторот. Можен причинител за зголемена потрошувачка.

5. Потрошувачката е навистина малце поголема него што треба. Јас имам C класа со истиот тој мотор и иако никогаш не сум мерел потрошувачка колку е, сигурно не голта 13 :/ Имам и E класа со 220CDI (малку поновиот мотор од твојот) и во град во сред гужва не преминува 9-10 со клима и све уклучено.

6. Проблемот што ти тресе и гаси кога пребацуваш од P во D на стоена оладена кола ме носи на друга помисла (што во пракса не би требала да е поврзана со потрошувачката). За ова ќе ти објаснам малку покасно каде може да лежи гомцето.

7. Флеката не е страшна.

8. Бордот на after start мод мери моментална потрошувачка кога си ја запалил. Не е веродостојна за да видиш колку вистински троши на 100км. Има на него и просечна потрошувачка мод, види што вика тој.

Побарај го Дизел Текник сервисот за Мерцедес (добри момци, реномиран сервис). Они ќе ти направат дијагностика, само искрено не знам колку ќе ти побараат за тоа.
 
Член од
30 јануари 2011
Мислења
37
Поени од реакции
2
2. Вебастото се пали автоматски само кога е уклучено. Кога свети ЦРВЕНО значи дека е ИСКЛУЧЕНО.

3. Значи дека сензорот е исправен

4. Имаш најверојатно неисправен термостат и никогаш не достигнува работна температура моторот. Можен причинител за зголемена потрошувачка.

5. Потрошувачката е навистина малце поголема него што треба. Јас имам C класа со истиот тој мотор и иако никогаш не сум мерел потрошувачка колку е, сигурно не голта 13 :/ Имам и E класа со 220CDI (малку поновиот мотор од твојот) и во град во сред гужва не преминува 9-10 со клима и све уклучено.

6. Проблемот што ти тресе и гаси кога пребацуваш од P во D на стоена оладена кола ме носи на друга помисла (што во пракса не би требала да е поврзана со потрошувачката). За ова ќе ти објаснам малку покасно каде може да лежи гомцето.

7. Флеката не е страшна.

8. Бордот на after start мод мери моментална потрошувачка кога си ја запалил. Не е веродостојна за да видиш колку вистински троши на 100км. Има на него и просечна потрошувачка мод, види што вика тој.

Побарај го Дизел Текник сервисот за Мерцедес (добри момци, реномиран сервис). Они ќе ти направат дијагностика, само искрено не знам колку ќе ти побараат за тоа.

..... Се слушнав со Дизел текник, работат на термин, и веке договорив термин за следната недела. Не можев да чекам, но и кај нив ке ја однесам, преку пријател и атер за некоја услуга, ја однесов кај едни момци што се за мерцедес, работат во Мерцедес. И ја ставија на тестер и ја развозија малце.

4: Доага до температура 80ка, сега е во ред тоа, термостатот е исправен.
8: Покрај after start, има и after reset , има и колку Литра има во резервор *50 Л танк= и претпоставка уште колку би возел , друго нема. Претпоставувам дека, афтер ресет е тоа она што ми го спомна за Просечна. Тоа е околу 13литри.

1. Момциве каде што бев, ја развозија , ја ставија на тестер.
Ми качаа дека е до дизна број 1. Таа правела проблем.
На екран писуваше цилиндер 1: параметарот се движеше од 3.8 , 3.9, додека другите 3 биле во нормални прифатливи параметри, на екран беа околу 1.

Покрај дизна број 1, имало и уште една грешка која би божела да влијае на потрошувачка **не го разрабрав*, но они велат , оваа дизна да се смени со половна која би имала добри параметри или уште посигурно но и малце поскапо да се репарира. Па после да се види што како ке смени на потрошувачката.

Што мислиш?

?? Предлог, дали да ја репарирам или половна, и предлог за бошиста?

П.С.
во 6кта, што е гомцето за тресењето, трокирањето

Фала
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
..... Се слушнав со Дизел текник, работат на термин, и веке договорив термин за следната недела. Не можев да чекам, но и кај нив ке ја однесам, преку пријател и атер за некоја услуга, ја однесов кај едни момци што се за мерцедес, работат во Мерцедес. И ја ставија на тестер и ја развозија малце.

8: Покрај after start, има и after reset , има и колку Литра има во резервор *50 Л танк= и претпоставка уште колку би возел , друго нема. Претпоставувам дека, афтер ресет е тоа она што ми го спомна за Просечна. Тоа е околу 13литри.

1. Момциве каде што бев, ја развозија , ја ставија на тестер.
Ми качаа дека е до дизна број 1. Таа правела проблем.
На екран писуваше цилиндер 1: параметарот се движеше од 3.8 , 3.9, додека другите 3 биле во нормални прифатливи параметри, на екран беа околу 1.

Покрај дизна број 1, имало и уште една грешка која би божела да влијае на потрошувачка **не го разрабрав*, но они велат , оваа дизна да се смени со половна која би имала добри параметри или уште посигурно но и малце поскапо да се репарира. Па после да се види што како ке смени на потрошувачката.


?? Предлог, дали да ја репарирам или половна, и предлог за бошиста?

П.С.
во 6кта, што е гомцето за тресењето, трокирањето
За афтер ресет мислев да, а тоа е висока бројка.

Чим корекциона вредност на дизна 1 е ~3.8 мм^3/s тоа е веќе високо и мора да се замени. Мислам дека со репарација ќе завршиш работа бидејќи не знаеш каква дизна ќе купиш половна (може да налеташ на многу слична како твојата што не ти врши работа). Добар сервис за дизни е Стојче кој се наоѓа позади бензинската пумпа макпетрол кај влајко мостот. Околу 6600 мислам дека беше по дизна репарацијата. Обавезно да се рајбува и да се стави нова шајбна кога ќе се враќа назад дизната. Секако, добар сервис ги знае овие работи и нема да закашка.

Е сега малку за тресењето... Ова е чиста констатација што може, а и немора да значи. 722.6 автоматикот е стандарден автоматик со torque конвертер (или бубањ или некој го знаат како вандер) и планетарен сет на брзини. Бубањот уствари е тој што ја пренесува силата од моторот до менувачот на принцип на притисок на течност. Кога е ладен моторот кај тебе, двата движечки дела во бубањот (импелерот и турбината) остануваат залепени (поради гареж, лошо уље или слично) и колата тресе и гаси. Кога ќе тргне еднаш и ќе ја загрееш, функционира убаво, нели? Овој квар го имавме скоро кај пријател на E класа 2014 година.

Еве едно информативно видео за да доловиш како подобро работи тој сложен склоп.

Решение е репарација на бубањот (ова не знам дека го прави некој кај нас) или замена на бубањот. Бидејќи тоа и не е баш најефтин дел, прво би одел со промена на уље во менувачот (може ќе го помогне, а може и ќе ги фрлиш 50тина евра, но сепак е поефтино од менување на бубањ). Моја препорака е секако да го промениш уљето и филтрите на мењачот бидејќи не само што е оштетен бубањот, туку и од старо уље се прават струганици од запчаниците кој потоа влегуваат во електронската плоча (која плива во истото уље) и таа гори од краток спој па колата останува заглавена во втора брзина. Така да тоа е добра превентивна мерка без разлика на исходот.

За да се дијагнозира, еден од начините е да се извади механичката плоча и на кубот (дел кој изгледа како коцка, ги има повеќе внатре насадени на плочата) кој служи за да го бутка уљето од турбината према вандерот да се стави лагер (во менувачот турбина, НЕ од моторот), и со тоа привремено да се исклучи бубањот, па да се види исходот. Ова не е едноставен зафат...

Е сега пак ќе кажам, ако би нагаѓал, тоа би била моја претпоставка што може и да е неточна :/

Инаку, проблеми со менувач кај мерцедес не се случуваат освен ако претходниот газда колата не ја одржувал соодветно. За жал, никој навремено не го менува уљето (не ми е јасно зошто, до 50 евра ли е дојдено...) и потоа почнуваат нервозите. Еве јас налепив така со сите коли до сега, ама баш кај сите вадев црно, истрошено уље од мењач.

Еве овде имам објаснето малку повеќе за 722.6х автоматикот на мерцедес (кој го имаш и ти), можда ќе ти биде корисно.

Информација за сервис на автоматски менувач на Мерцедеси со 5G Tronic 722.6x менувач (се однесува и на w5a330 и на w5a580):

Препорачливо е да се менува уљето на 60.000 километри. 90% од автоматиците патат од нередовни сервиси на уље или дека луѓето мислат дека никогаш не се менуваат или се менуваат на 200.000+ километри. НЕ!

Мал факт: иако мерцедес првично кажаа дека автоматиците се sealed for life (нема потреба да се менува никогаш уље), најпрво тоа се промени во „еднаш на 60.000км“, па после „на секои 60.000км“ :) ете и кој сака да прочита

Менувачот 722.6x има штопна на бубањот (torque конвертерот) и неможе да се испушти повеќе од 5-5.5Л уље, иако собира вкупно околу 8Л. Нека не ве лажат и да ви наплаќаат по 8 литра уље! Значи секогаш ќе останат тие неколку литри внатре и ќе се мешаат со новото уље, освен ако не се расклопува менувачот. Ако ви е во ужасна состојба уљето (треба да има убава боја, никако црно, недај боже струготини), сменете го неколку пати.

Малку сервиси (моја информација е само еден) имаат машини за перење на автоматски менувачи. Луѓето се поделени околу ова мислење, па нема никому да наметнувам само ќе го изнесам мојот став зошто не сум пробал и не планирам: ниту во мерцедес мак ауто стар немаат ваква машина. Зошто? Затоа што се перат под огромен притисок со тие машини и може да се случи да се избие семеринг внатре.

Уљето во автоматикот најдиректно и најзабележително влијае на работата на менувачот. Ама комплетно се променува работата на менувачот со чисто уље, нормално на подобро :)
----------------------------
ПС. извини ако малку те гушам со долги одговори, ама со оглед на тоа дека ова е форум, не гледам поента во 1 реченица да ти кажам дека треба на сервис да оди колата и да ја поправат. Сепак сме тука за да споделиме мислење, познавање па можда некој и ќе научи нешто ново или корисно.
 
Последно уредено:
Член од
30 јануари 2011
Мислења
37
Поени од реакции
2
За афтер ресет мислев да, а тоа е висока бројка.

Чим корекциона вредност на дизна 1 е ~3.8 мм^3/s тоа е веќе високо и мора да се замени. Мислам дека со репарација ќе завршиш работа бидејќи не знаеш каква дизна ќе купиш половна (може да налеташ на многу слична како твојата што не ти врши работа). Добар сервис за дизни е Стојче кој се наоѓа позади бензинската пумпа макпетрол кај влајко мостот. Околу 6600 мислам дека беше по дизна репарацијата. Обавезно да се рајбува и да се стави нова шајбна кога ќе се враќа назад дизната. Секако, добар сервис ги знае овие работи и нема да закашка.

Е сега малку за тресењето... Ова е чиста констатација што може, а и немора да значи. 722.6 автоматикот е стандарден автоматик со torque конвертер (или бубањ или некој го знаат како вандер) и планетарен сет на брзини. Бубањот уствари е тој што ја пренесува силата од моторот до менувачот на принцип на притисок на течност. Кога е ладен моторот кај тебе, двата движечки дела во бубањот (импелерот и турбината) остануваат залепени (поради гареж, лошо уље или слично) и колата тресе и гаси. Кога ќе тргне еднаш и ќе ја загрееш, функционира убаво, нели? Овој квар го имавме скоро кај пријател на E класа 2014 година.

Еве едно информативно видео за да доловиш како подобро работи тој сложен склоп.

Решение е репарација на бубањот (ова не знам дека го прави некој кај нас) или замена на бубањот. Бидејќи тоа и не е баш најефтин дел, прво би одел со промена на уље во менувачот (може ќе го помогне, а може и ќе ги фрлиш 50тина евра, но сепак е поефтино од менување на бубањ). Моја препорака е секако да го промениш уљето и филтрите на мењачот бидејќи не само што е оштетен бубањот, туку и од старо уље се прават струганици од запчаниците кој потоа влегуваат во електронската плоча (која плива во истото уље) и таа гори од краток спој па колата останува заглавена во втора брзина. Така да тоа е добра превентивна мерка без разлика на исходот.

За да се дијагнозира, еден од начините е да се извади механичката плоча и на кубот (дел кој изгледа како коцка, ги има повеќе внатре насадени на плочата) кој служи за да го бутка уљето од турбината према вандерот да се стави лагер (во менувачот турбина, НЕ од моторот), и со тоа привремено да се исклучи бубањот, па да се види исходот. Ова не е едноставен зафат...

Е сега пак ќе кажам, ако би нагаѓал, тоа би била моја претпоставка што може и да е неточна :/

Инаку, проблеми со менувач кај мерцедес не се случуваат освен ако претходниот газда колата не ја одржувал соодветно. За жал, никој навремено не го менува уљето (не ми е јасно зошто, до 50 евра ли е дојдено...) и потоа почнуваат нервозите. Еве јас налепив така со сите коли до сега, ама баш кај сите вадев црно, истрошено уље од мењач.

Еве овде имам објаснето малку повеќе за 722.6х автоматикот на мерцедес (кој го имаш и ти), можда ќе ти биде корисно.



----------------------------
ПС. извини ако малку те гушам со долги одговори, ама со оглед на тоа дека ова е форум, не гледам поента во 1 реченица да ти кажам дека треба на сервис да оди колата и да ја поправат. Сепак сме тука за да споделиме мислење, познавање па можда некој и ќе научи нешто ново или корисно.



Скоро месец дена не бев во МК. Фала ти на комплетниот одговорот. Ми помогна многу, такада кога би го имал тестерот, јас би го донел пиво и мезето.
Малце по малце , мерцедесов го средувам. Потрушувачка се намали.
Дојдов на ниво нешто испод 9 литра градска, и околу 6.5 автопат. И мислам дека овие бројки беа океј.
НО повторно еве овие две недели потрошувачка е зголемена. Дали дека е повеќе ладно, па му треба време да мрдне од 40степени накај 80 и нешто , незнам. Бидејки приметив како се близи накај 80степени, така е помирна, и помалце троши.
Дали има некој начин, побрзо да ја постигнува темп, побрзо да загрев, бидејки бајаги време поминува дур да качи темп.
Некој ми спомна напред да ставам картон, стиропор ? Што мислиш ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom