Учам за да добијам висока оценка или учам за да научам за мое добро?

  • Креатор на темата Креатор на темата rossonerka
  • Време на започнување Време на започнување

Оценка или знаење?


  • Вкупно гласачи
    196
...За оценка учам по предметите што у животот у никој случај нема да ми затребаат....предметите што ме интересираат и што сакам да продолжам да ги учам, на пример на факс, ги учам за да ги знам...
 
некои предмети ги учев стварно со љубов и пошо ептен ме влечеа, а некои колку да добијам добра оцена, истото сега и на фах, тие што знам дека ќе ми требаат за понатамошна кариера ги учам со мерак и разбирање:smir: а некои само знам да ги набубам колку да зеам добра оцена, и колку толку да имам просек за постдипломски!
 
Само англиски учам за да добијам знаење, другото не оти го учам, ама ај да не одам офтопик, го учам заради оценки :pos:
 
Зависи од предметот

Учам за оценка историја, музичко, хемија и физика. Овие предмети не си сакам многу и учам колку да имам добра оценка а и нема да ми требаат понатаму:toe: И после тест се заборавам што сум набубала на памет, ке добијам 5 ама знам дека ми е незаслужена. А кога ќе добијам 1 не се нервирам зошто бубањето ме нервира но мора да се применува :)

А другите предмети ги учам за знаење
Особено биологија, го обожавам како предмет и памтам работи што ги учев и во пето и шесто одделение. Исто и со другите предмети, иако по некои не ми се сјајни оценките задоволна сум со нив зошто тоа е моето знаење што ке го знам подолго а не само ден-два.
 
Учам за двете.
Учам за оценка бидејќи нескам да поминувам со лоши оцени и несакам трудот кој го вложувам да не ми биде награден.Едноставо ако сум научила сакам и да бидам за тоа вреднувана.Се разбира не е се до оцената но не сакам да бидам оштетена.
Освен ова учам и општо за да имам знаење.Несакам да сум необразована,неможам да се замислам да сум необразована.Тоа ќе ми треба понатаму во животот и треба да се знаат некои работи барем од општа култура ако не нешто друго.Не учам напамет туку учам со разбирање(барем во предметите каде што тоа е можно)знаењето ќе користи во животот.
 
Зависи. Има предмети кои ужасно ги мразам и буквално ги учам со сила! А некои ми се интересни :pipi:
 
Зависи од предметот.

Ако е во прашање предмет што мене лично ми оди, ми лежи и го сакам, тогаш покрај оценката, битно ми е (и тоа како) и сакам да стекнам што е можно повеќе знаења од истиот предмет.

А кога сме веќе кај оние предмети кои помалце ги сакам и баш не ме привлекуваат многу многу, тие ги учам стрикно за оценка ...
 
Па да зависи од предметот :)
 
јас спаѓам во групата учам за да положам! тоа што ме интересира го учам оти ме интересира, и автоматски и имам повеќе знаење и повисока оцена. другото само за да положам.:helou:
 
Мислам дека можеби требаше прашањето да се постави поинаку, зошто или не се сите искрени, или се погодиле сите паметни студенти на форумот, затоа што и според мене повеќе се учи за оценка во нашите факултети и универзитети.

Прашањето според мене би требало некако да се форимулира како:
Кога имате прашање на колоквиум или испит...

Дали го пишувате она што го пишува во книгата т.е. она што сака да го слушне професорот (дали пишувате за оценка)

или како одговор на тоа прашање, давате свое мислење и ризикувате професорот да го оцени тоа прашање како грешно одговорено.




Мислам дека свое мислење би требало веќе да имаат постипломците, затоа што веќе еднаш ја имаат поминато таа материја и имале можност да прочитаат нешто што е надвор од книгата на професорот, додека студент од 1ва или 2ра година не верувам дека може многу да ризикува и да го напише како одговор своето мислење во поглед на тоа прашање. Мислам дека помладите студенти, слепо се држат и одговораат точно онака како што е запишано во книгата, што се разбира не мора да биде точно. Се разбира има и исклучоци, но јас го пишувам ова од мое искуство.

Da, ova e potpolno tocno, jas go zabelezuvam i kaj moite soucenici i navistina me iritira bidejki odgovaraat onaka kako sto samiot profesor im bara i onaka kako sto e napisano vo ucebnikot sto znaci deka im e vazna samo ocenkata. Iako mozebi ponekogas e podobro taka bidejki kako sto kazaa prethodno nijansii odlucuvaat za upisite na faks taka da ocenkite se i te kako vazni. Sepak, ocenkite ke izbledat so tekot na vremeto i nema da bidat vazni, a ona sto ke se ceni ke bidi znaenjeto i iskustvoto.
 
ucam za sebe sekogas i sekogas sum bila po ucenjeto i nikogas ne mi bilo problem ucilisteto,ama sekako deka mi e super koga ke dobijam visoka ocenka ,ocenkata mnogu mi znaci i sekogas si se raduvam na visoki ocenki posto zasluzeno si gi dobivam lalala.:je:
 
По карактер сум таков што гледам да извадам максимум од која било ситуација, така да учам за да научам максимално и да извадам најголема оценка, ама од ко почнав на факултет увидов дека во одредени случаи оценката не соодвествува со покажаното знаење или пак нема простор да се прикажи знењето (предмети кај кои што се полага со учебник, испитот трае 15 мин. и важно е да се купи учебникот од професорот).
 
Прво , во средно учев искрено за оценка , а не толку за знаење, затоа што мислев дека нема да ми бидат потребни некои работи кои не ги сметав за важни , подоцна кога се запишав на факултет сфатив дека многу од материјалот што сум го учела останал во мене ( а и во меѓувреме ми стана неопходно тоа знаење) , па започнав да го практикувам учењето за знаење и за се поголемо еволуирање на мојата личност со што започна и некој процес на дводимезионална сатисфакција од се тоа.
Сега учам за да се усовршам на полето кое ме интересира и просто го обожавам, а истовремено не ми бегаат ни високите оценки ( на кои во последниов семестар не им ни посветувам посебно внимание, затоа што сега гледам дека оценките се последица, а не причина за/од учењето).
 
Нашиот образовен систем ги присилува средношколците да учат за оценки а не за знаење. Како пример да земеме една гимназија, во неа еден ученик има: математика географија, историја, социологија, странски јазик и природно е секој да е заинтерсиран за нешто и да му е интерсен некој предмет ама ако има 12 предмети со сосема различна тематика прост невозможно сите да го интерсираат. И треба овој систем што побрзо да се исфрли од употреба и да се воведе некој систем како во некоји земји каде ученикот сам бира што да учи и со што тој ќе се специјализира за одредена насока и ќе биде постручен и по успешен во работата.
.
 
учам за да не паднам година,:vozbud::vozbud:се зезам
овие две работи некако заедно ми одат ако учиш ти за да знаеш нешто автоматски би требало и да имаш повисока оцена,не може да си научил ти се по тој предмет а да имаш 2,
али сепак ја коа учам,учам за да го знам тоа
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom