Seat Ibiza или VW Polo за почетник и за прва кола?

Seat Ibiza или VW Polo?


  • Вкупно гласачи
    35
Член од
7 април 2015
Мислења
2.636
Поени од реакции
1.525
Мислам дека Полото има супер ниска потрошувачка на дизел, бар така сум слушнал, би требало тука негде да е и Ибицата, секако ова е многу битна работа да се земе во предвид, кога се знае колку ни е стандардот и цените на горивата. Не знам каков ти е стандардот тебе лично, и колку можеш да одвоиш за гориво во месецот, но сепак распрашај се кај луѓе кои имаат искуство со овие модели.
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
579
Поени од реакции
698
Кои се добрите и лошите страни на овие два автомобили, Ваши искуства и размислувања, и што би избрале Вие?

Прегледај го приврзокот 177620 Прегледај го приврзокот 177621
Што и да земеш од овие две, нема да погрешиш.
Се зависи и од тоа што ти е приоритет кај возилото што сакаш да го купиш....потрошувачка, комфорт, спортско чувство, одржување....итн.

Во продолжение, јас би ти го додал и Grande Punto како опција.
Тие Multijet моторите на Fiat се топ!!!
Има најдобра возачка кабина за возила од тој ранг според мене, најмалку троши, понови возила се и има спортски изглед и од внатре и од надвор.
Што е најважно, делови имаш и во маалска продавница да купиш за нив и евтини се за одржување.
Мотор на ланец - бонбона. Во старт заштедуваш пари за ребрасти каиши, затегачи...и добиваш топ „младалачко“ возило.
Иако голем дел од луѓево се „скептични“ кога се работи за Fiat, јас те уверувам дека Grande Punto возилата се топ и Fiat не се шали кога ги произведува Punto моделите.
Сите Punto се издржливи, малку трошат, евтини се за одржување и ќе те служат со години. Со неколку зборови, тоа ти е одлична кола за малку пари...
+ е што се поевтини од Polo/Ibiza од аспект на годината на производство.

Инаку ontopic, според мене - POLO.
Иако се тука некаде со Ibiza-та....нема некоја којзнае колкава разлика, ама VW си е VW.
Можеби звучам конзервативно затоа што во нашите региони многу се вози германски коли, ама оправдано се возат бидејќи им нема рамни.
Во превод - „магариња“ се.

Како и да е, што и да земеш, нема да погрешиш....затоа што Ibiza-та е исто така добро возило.
Само провери си ја колата на сервис ако купуваш од овие што препродаваат возила, затоа што носат канта возила, а изгледаат ко да се нови.

POLO - издржливи се, малку трошат, делови имаш каде сакаш, евтини се за одржување... со еден збор...имаат компактно-одлично оформен дизајн.
Во кратки црти, се што ти треба кај едно возило за секојдневна намена имаш во Polo-то.
Единствено нешто што недостасува е спортски дух, доколку ти е важен. Но тоа и во Ibiza-та го немаш така да...тоа е тоа.

Иако Ibiza е топ возило, кога ќе седнам во Seat, на мене филингот ми е многу полош од него кога седам во VW возило + круто ми е некако возењето и тврдо седењето. Не дека сум цепидлака или фанатик на VW, ама не ми делува некако задоволително за моите потреби Seat-от.
Во Polo-то, самата положба на седење и седиштата ми е некако попријатна и покомпактна. Има одлична прегледност пред се, и убаво и пријатно се вози.

Единствена замерка за двете ми е што има делови од ентериерот кои се со крута пластика (делува евтино и крцкаво)....али колку пари толку музика...
Додатно, цените се малку преценети, ама ајде барем издржливи се... :D

Така да сумирано според моите потреби - јас би одел на Polo. ;)
 
Член од
14 август 2013
Мислења
46
Поени од реакции
89
Можеш да збориш што сакаш, ама ќе ти кажам само дека ниту ме знаеш ниту ме познаваш и можеме да се препираме до утре сабајле. А и онака не ми е ниту навреда ниту нешто слично, и така ретко кој верува, како и да е, луѓето кои ми значат(или повеќето) ме виделе и знаат, па не ми е важно дали ти или некој друг ми верува за ова.
Брат не се замарај со тоа што мислат другите, јас ти верувам затоа што и јас како мал знаев да возам и возев.

Мислам дека Полото има супер ниска потрошувачка на дизел, бар така сум слушнал, би требало тука негде да е и Ибицата, секако ова е многу битна работа да се земе во предвид, кога се знае колку ни е стандардот и цените на горивата. Не знам каков ти е стандардот тебе лично, и колку можеш да одвоиш за гориво во месецот, но сепак распрашај се кај луѓе кои имаат искуство со овие модели.
Затоа и ја отворив темата за да слушнам и други мислења, мислењето на моите најблиски го знам, моето мислење е речиси дефинирано, но сакам да слушнам и други мислења и искуства посебно на луѓе кои возеле или возат вакви автомобили.

Што и да земеш од овие две, нема да погрешиш.
Се зависи и од тоа што ти е приоритет кај возилото што сакаш да го купиш....потрошувачка, комфорт, спортско чувство, одржување....итн.

Во продолжение, јас би ти го додал и Grande Punto како опција.
Тие Multijet моторите на Fiat се топ!!!
Има најдобра возачка кабина за возила од тој ранг според мене, најмалку троши, понови возила се и има спортски изглед и од внатре и од надвор.
Што е најважно, делови имаш и во маалска продавница да купиш за нив и евтини се за одржување.
Мотор на ланец - бонбона. Во старт заштедуваш пари за ребрасти каиши, затегачи...и добиваш топ „младалачко“ возило.
Иако голем дел од луѓево се „скептични“ кога се работи за Fiat, јас те уверувам дека Grande Punto возилата се топ и Fiat не се шали кога ги произведува Punto моделите.
Сите Punto се издржливи, малку трошат, евтини се за одржување и ќе те служат со години. Со неколку зборови, тоа ти е одлична кола за малку пари...
+ е што се поевтини од Polo/Ibiza од аспект на годината на производство.

Инаку ontopic, според мене - POLO.
Иако се тука некаде со Ibiza-та....нема некоја којзнае колкава разлика, ама VW си е VW.
Можеби звучам конзервативно затоа што во нашите региони многу се вози германски коли, ама оправдано се возат бидејќи им нема рамни.
Во превод - „магариња“ се.

Како и да е, што и да земеш, нема да погрешиш....затоа што Ibiza-та е исто така добро возило.
Само провери си ја колата на сервис ако купуваш од овие што препродаваат возила, затоа што носат канта возила, а изгледаат ко да се нови.

POLO - издржливи се, малку трошат, делови имаш каде сакаш, евтини се за одржување... со еден збор...имаат компактно-одлично оформен дизајн.
Во кратки црти, се што ти треба кај едно возило за секојдневна намена имаш во Polo-то.
Единствено нешто што недостасува е спортски дух, доколку ти е важен. Но тоа и во Ibiza-та го немаш така да...тоа е тоа.

Иако Ibiza е топ возило, кога ќе седнам во Seat, на мене филингот ми е многу полош од него кога седам во VW возило + круто ми е некако возењето и тврдо седењето. Не дека сум цепидлака или фанатик на VW, ама не ми делува некако задоволително за моите потреби Seat-от.
Во Polo-то, самата положба на седење и седиштата ми е некако попријатна и покомпактна. Има одлична прегледност пред се, и убаво и пријатно се вози.

Единствена замерка за двете ми е што има делови од ентериерот кои се со крута пластика (делува евтино и крцкаво)....али колку пари толку музика...
Додатно, цените се малку преценети, ама ајде барем издржливи се... :D

Така да сумирано според моите потреби - јас би одел на Polo. ;)
Другар ти благодарам за исцрпниот коментар, во најголемиот дел се согласувам со тебе.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Во продолжение, јас би ти го додал и Grande Punto како опција.
Тие Multijet моторите на Fiat се топ!!!
Има најдобра возачка кабина за возила од тој ранг според мене, најмалку троши, понови возила се и има спортски изглед и од внатре и од надвор.
Што е најважно, делови имаш и во маалска продавница да купиш за нив и евтини се за одржување.
Мотор на ланец - бонбона. Во старт заштедуваш пари за ребрасти каиши, затегачи...и добиваш топ „младалачко“ возило.
Иако голем дел од луѓево се „скептични“ кога се работи за Fiat, јас те уверувам дека Grande Punto возилата се топ и Fiat не се шали кога ги произведува Punto моделите.
Сите Punto се издржливи, малку трошат, евтини се за одржување и ќе те служат со години. Со неколку зборови, тоа ти е одлична кола за малку пари...
+ е што се поевтини од Polo/Ibiza од аспект на годината на производство.
+1 za 1.3 multijet, koj e verovatno najdobar malolitrazen dizel motor. Edino lanecot znae da zaebava ako ne se menja uljeto redovno ili ako ne se koristi adekvatno ulje. Posilnite verzii so 90/95ks imaat DPF, varijabilen zamaec i turbina so promenliva geometrija, delovi koi se izgor skapi za zamena ili remont, taka da ja bi odel na poslabata verzija so 70/75ks koja gi nema tie sranja. Ovoj motor e vgraden vo preku 40 modeli na fiat, opel, suzuki itn. i e proizveden vo preku 6 milioni primeroci.
Kako alternativi postojat francuskite 1.4 hdi i 1.5 dci, kako i 1.4 tdi na VW. Site 4 motori se apla ekonomicni, trosat megju 5 i 6 litri niz grad, a na otvoreno i ispod 4 litri.
Druga alternativa ti e benzin-plin, na primer fiatoviot 1.2 8v so 60ks e dobar za plin i plus ima edna golema prednost sto e non-interference, megutoa primerocite proizvedeni pred 2003 godina imaat problemi so dihtung na glava. Ako si za benzin-plin, punto 2 1.2 8v redizajn so golemite farovi e top, trosi okolu 8 litri plin vo grad i okolu 6 na otvoreno.
 
Член од
14 август 2013
Мислења
46
Поени од реакции
89
Уште едно прашање, која е разликата меѓу 1.4 TDI и 1.9 TDI, и дали би погрешил ако одберам 1.4 TDI?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.336
Уште едно прашање, која е разликата меѓу 1.4 TDI и 1.9 TDI, и дали би погрешил ако одберам 1.4 TDI?
1.4 е со три клипа и има помала зафатнина со тоа помала моќ, али малце троши. И тој исто е издржлив мотор како 1.9 тди.
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
598
Поени од реакции
208
ако ти е за само низ град може 1.4, оти со тој мотор нема претицување.
Нема врска :) Имав 4 години Лупо 1.4 tdi со 75 коња. Ќе се изненадиш колку е стратно и брзо. Сега не е ферари,ама гарантирам дека нема да има никаков проблем со претицување.
 
Член од
25 јули 2016
Мислења
1.084
Поени од реакции
950
Нема врска :) Имав 4 години Лупо 1.4 tdi со 75 коња. Ќе се изненадиш колку е стратно и брзо. Сега не е ферари,ама гарантирам дека нема да има никаков проблем со претицување.
лупото 900 кила кола е, полото потешко е, мине еден тон.
 
Член од
14 август 2013
Мислења
46
Поени од реакции
89
Бидејќи 1.4 е со три клипа, имам забелешка од еден другар дека овие мотори многу бучеле и тропале и дека тоа немало да можам да го издржам. Дали е тоа точно, ако има некој возено вакви автомобили со 1.4 нека пише искуство.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
pa e malku pobucen nego li 4 cilindarec ali ne e do tolku da e nepodnosliv, na prethodnoto rabotno mesto vozev sluzbeno polo 9n3 1.4 tdi so 70 konja i mislam deka ima bolja izolacija vo kabinata od drugite koli od taa klasa i godina (punto 2, 206, corsa c itn.)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom