deXterche
тадаммм
- Член од
- 12 февруари 2006
- Мислења
- 4.920
- Поени од реакции
- 941
Веќе станува интересно во сегментот на хибридите. Со потрошувачка од нешто под 3 литри е далеку по исплатливо. Се надевам дека и цената на овие хибриди ќе биде значајно помала од електричните
Превземено од коли.ком.мк
Да, наместо електричен мотор како помагало за бензинскиот, новиот концепт на инженерите од PSA, Hybrid Air, предлага користење на компресиран воздух!...
Компресираниот воздух не е ништо ново во автомобилизмот, напротив. Идејата е да има резервоар под притисок, кој ќе се полни со нормален воздух, а потоа истиот ќе се искористи за да се покренува турбина. Како напумпан балон кога се издишува – токму таа енергија ќе се користи за движење на компонентите од погонот.
Идејата на PSA е воздухот да се користи во хибрид со мотор со внатрешно согорување, бидејќи сам, воздухот има многу мал домет. Пумпата и моторот се сместени под хаубата, додека резервоарите за воздух се сместени во подот на возилото, напоредно со издувниот систем. Покрај стандардното надворешно полнење, резервоарот може да биде дополнет и преку регенеративното кочење, користејќи ги кинетичката и топлинската енергија.
Според пресметките и првите тестирања, само на компресиран воздух, возилото може да се движи до 70 km/h, односно во 60-80% од возењето во градски услови, што значи дека и двата погони можат да работат самостојно. Системот со компресиран воздух ќе тежи 100 kg, што е вкупно помалку отколку електричните погони кај хибридите. Целосно, потрошувачката се намалува за 45% во однос на конвенционалниот погон.
Peugeot и Citroen ќе почнат да го вградуваат погонот во наредните неколку години, со најава за модели од ниската и компактната класа кои ќе трошат под 3 литри гориво, односно под 2 литри гориво во 2020 година.
Системот ќе биде премиерно прикажан на саемот во Женева на почетокот од месец Март, и тоа во неколку различни модели на двете компании.
Превземено од коли.ком.мк
Да, наместо електричен мотор како помагало за бензинскиот, новиот концепт на инженерите од PSA, Hybrid Air, предлага користење на компресиран воздух!...
Компресираниот воздух не е ништо ново во автомобилизмот, напротив. Идејата е да има резервоар под притисок, кој ќе се полни со нормален воздух, а потоа истиот ќе се искористи за да се покренува турбина. Како напумпан балон кога се издишува – токму таа енергија ќе се користи за движење на компонентите од погонот.
Идејата на PSA е воздухот да се користи во хибрид со мотор со внатрешно согорување, бидејќи сам, воздухот има многу мал домет. Пумпата и моторот се сместени под хаубата, додека резервоарите за воздух се сместени во подот на возилото, напоредно со издувниот систем. Покрај стандардното надворешно полнење, резервоарот може да биде дополнет и преку регенеративното кочење, користејќи ги кинетичката и топлинската енергија.
Според пресметките и првите тестирања, само на компресиран воздух, возилото може да се движи до 70 km/h, односно во 60-80% од возењето во градски услови, што значи дека и двата погони можат да работат самостојно. Системот со компресиран воздух ќе тежи 100 kg, што е вкупно помалку отколку електричните погони кај хибридите. Целосно, потрошувачката се намалува за 45% во однос на конвенционалниот погон.
Peugeot и Citroen ќе почнат да го вградуваат погонот во наредните неколку години, со најава за модели од ниската и компактната класа кои ќе трошат под 3 литри гориво, односно под 2 литри гориво во 2020 година.
Системот ќе биде премиерно прикажан на саемот во Женева на почетокот од месец Март, и тоа во неколку различни модели на двете компании.