DUNE: PART TWO (2024) - Тема за тие што гo гледале филмот! (SPOILERS!)

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.365
Поени од реакции
38.341
Менсон не е никаков енигматичен лик па да го ставиш у филм, он е само една будалетинка која по некоја случајност се нашла у состојба да манипулира невини деца и да им го пере умот. Друго време биле шеесетите со хипи културата и многу било поотворено општеството него сега па такви психовци и убијци многу полесно доаѓале до невини жртви. Менсон да живеел у 2020та би го собрале у бело комбе само и у бардовци. Ако некому не му е јасно пуштете некое клипче со интервју негово и ќе сфатите која појава е. И уште не ми е јасно како човек заробен у својата глупавост може да манипулира некого ама ете све бива.
 

Ptolomej

Дрвен адвокат
Член од
7 август 2005
Мислења
1.683
Поени од реакции
866
Последниов филм на Баронот на експлицитното насилство ( како што го нарекуваа на почетокот од неговата кариера ) е доста солиден . Можеби не е типичен тарантиновски филм ( со реки крв на сите страни ) , но затоа ги има останатите негови карактеристики кои го прават добар филм . За разлика од некои постови погоре , на кои им пречи не точноста на историските настани ( во врска со убиството на Шерон Тејт) , мене баш тој антиклимакс посебно ми се допадна . Плус тоа кога се снимаше филмот , никој не велеше дека главната приказна во филмот ќе биде фамилијата Менсон за да некој сега е разочаран зошто не е поопширно и историски точно обработена таа тема во филмот .
 
Член од
26 февруари 2016
Мислења
5.419
Поени од реакции
13.587
Па во реалност се тоа, испрани и изманипулирани, надрогирани мозоци.
Во споредба со првите два филма што ги наброја, Хитлер и ропство и да правиш со ситуацијава споредба, Менсон и компанија се апсолутно небитни во историјата. Изгуглај или прочитај какви се не сериски убијци постоеле и постојат со огромен број на жртви, Менсон не е ни во средина на листата, и тоа само во САД. Башка што не убил тој никој според докажаното. Интересен е ради способноста да филозофира и манипулира со дечишта, ко секој поинтелигентен психопат, само што овој се мислел дека е Господ.
Не викам јас дека во реалноста биле нешто паметни. Ама далеку од тоа дека (барем некои од нив) не биле опасни. Сум читал за убиството на Тејт и тројката убијци се тешки психопати и садисти. Овде во филмот се претставени ептен наивно. Во ниеден момент не ти изгледа дека ќе успеат да направат нешто лошо. Повеќе се комични фигури отколку некаква закана.

Не ја споредувам историската тежина на нацизмот и ропството со Менсон, туку направив споредба во однос на исходот на работите во вистинскиот живот. На крај и ропството и нацизмот поминале, милиони луѓе настрадале, ама „лошите“ генерално се поразени, има вистински херои што се бореле против овие работи. Втората светска војна може не завршила во кино сала, ама завршила со пораз на Хитлер. Не постоеле Џанго и д-р. Шулц, ама Црнците веќе не се робови. Ова се приказни со главно фиктивни ликови и приказната е дел од една поголема вистинска трагедија. Кај Тејт завршува трагично, сите се свирепо убиени, заедно со неродено дете. Убијците се фатени, ама двајца ден денес се живи. Се работи главно за лична трагедија и за мене вакво прикажување на вистински ликови и расветлување на таков ужас преку црн хумор е до некаде невкусно.
 
Член од
14 октомври 2010
Мислења
5.120
Поени од реакции
15.931
Не викам јас дека во реалноста биле нешто паметни. Ама далеку од тоа дека (барем некои од нив) не биле опасни. Сум читал за убиството на Тејт и тројката убијци се тешки психопати и садисти. Овде во филмот се претставени ептен наивно. Во ниеден момент не ти изгледа дека ќе успеат да направат нешто лошо. Повеќе се комични фигури отколку некаква закана.

Не ја споредувам историската тежина на нацизмот и ропството со Менсон, туку направив споредба во однос на исходот на работите во вистинскиот живот. На крај и ропството и нацизмот поминале, милиони луѓе настрадале, ама „лошите“ генерално се поразени, има вистински херои што се бореле против овие работи. Втората светска војна може не завршила во кино сала, ама завршила со пораз на Хитлер. Не постоеле Џанго и д-р. Шулц, ама Црнците веќе не се робови. Ова се приказни со главно фиктивни ликови и приказната е дел од една поголема вистинска трагедија. Кај Тејт завршува трагично, сите се свирепо убиени, заедно со неродено дете. Убијците се фатени, ама двајца ден денес се живи. Се работи главно за лична трагедија и за мене вакво прикажување на вистински ликови и расветлување на таков ужас преку црн хумор е до некаде невкусно.
Не може никој да биде паметен или ненаивен што влегува во култ и верува дека истиот е Господ. Просек интелигенција па и помалце, која под дејство на дроги и секакви глупости во попарениот мозок собрала сила да врши насилство. Пропалитети кои се среќни што Калифорнија ја тргнала смртната казна.

Крајот мене не ми изгледаше црн хумор. Не знам како го сфаќате, али мене ми е мило што во филмов Тејт преживеа, и тоа не го гледам ко исмевање на нејзината трагедија. Не знам што очекувавте, да гледате трудна жена како ја касапат? Тоа ќе ви беше повкусно од овој крај?
 
Член од
7 јули 2013
Мислења
1.462
Поени од реакции
9.179
Не викам јас дека во реалноста биле нешто паметни. Ама далеку од тоа дека (барем некои од нив) не биле опасни. Сум читал за убиството на Тејт и тројката убијци се тешки психопати и садисти. Овде во филмот се претставени ептен наивно. Во ниеден момент не ти изгледа дека ќе успеат да направат нешто лошо. Повеќе се комични фигури отколку некаква закана.

Не ја споредувам историската тежина на нацизмот и ропството со Менсон, туку направив споредба во однос на исходот на работите во вистинскиот живот. На крај и ропството и нацизмот поминале, милиони луѓе настрадале, ама „лошите“ генерално се поразени, има вистински херои што се бореле против овие работи. Втората светска војна може не завршила во кино сала, ама завршила со пораз на Хитлер. Не постоеле Џанго и д-р. Шулц, ама Црнците веќе не се робови. Ова се приказни со главно фиктивни ликови и приказната е дел од една поголема вистинска трагедија. Кај Тејт завршува трагично, сите се свирепо убиени, заедно со неродено дете. Убијците се фатени, ама двајца ден денес се живи. Се работи главно за лична трагедија и за мене вакво прикажување на вистински ликови и расветлување на таков ужас преку црн хумор е до некаде невкусно.
Ни јас не го обожавам филмов нешто многу, ама стварно ептен лошо го имате сфатено филмов. Филмов заврши среќно, Шерон Тејт жива, а нејзините убијци брутално убиени. Нешто што на сите би ни било помило да се случеше во вистинската приказна, а членовите на Менсон фамилијата беа претставени онака како што треба, како гнасни хипи-кукавици којшто имаат "храброст" само да убијат бремена жена. Во моментот кога треба да се судрат со некој badass лик како Клиф, тие не се способни да се спротистават и добиваат тоа што го заслужуваат. Тарантино има тенденција да ги прикаже членовите на Менсон фамилијата како кукавици којшто им се посреќило да убијат бремена жена и со тоа да добијат внимание, а во суштина се само издрогирани дебили за кој се крева непотребно многу внимание. Филмов е одмазда кон Менсон фамилијата, а не исмевање на трагичната сторија на Шерон Тејт.

И за крај, филмов не е за Менсон сектата, туку за Холивуд во 60тите и двајца пријатели којшто се обидуваат да се снајдат во филмската индустрија, а Менсон сектата е само додатна сторија.

Вака кога го доанализирам ми делува далеку подобро од првичниот впечаток. :cautious: Може да треба да го изгледам уште еднаш. :D
 
Последно уредено:
Член од
26 февруари 2016
Мислења
5.419
Поени од реакции
13.587
Ако филмот веќе е за Холивуд од 60-тите не ни морало да ја вметнува приказната за Тејт и Менсон. Ама кога веќе ја вметнал не морало вака да ја менува историјата. Секако не би сакал никој да гледа како некој касапи трудница ама и не морало тоа да биде прикажано. Еве можело Рик и Клиф да се вратат од Италија вечерта по убиството и да разберат што се случило. Па хипиците да упаднат тогаш и овие да ги средат. Или па да не ни дојде до упад. Очекував да се случи некоја збрка уште на ранчот па тука да дојде до пресметка. Па уште тука да им ебат матер на цел клан заедно со Менсон. Вака како што е изведено, заедно со последната сцена каде Тејт лежерно го кани Рик на пијачка, ми е ептен cheesy и мене ми делува невкусно, пошто реалноста е многу потрагична и ниеден среќен крај нема да го промени тоа.

Ама ок, секој си има свое мислење. Фала богу, ретко некој филм кај сите остава ист впечаток. Посебно не ваков што обработува вакви теми. Јас стојам на тоа дека филмот не е катастрофа и е забавен, ама за мене е најслабиот од Тарантино до сега.
 
Член од
28 март 2015
Мислења
5.428
Поени од реакции
11.336
Почнав да пишувам огоромен есеј за филмов ама сфатив дека за ваква бљувотина не треба да се троши дополнително време, доволно беа 3 саати отидени во була.

Филмов немаше никаква приказна, 2 саати стоење во место, непотребни ликови. Ако сакав да гледам филм што ми го доволува Холивуд во 60ти ќе пуштев нешто друго со интересна сторија, а не да гледам 2 сата како Бред се вози со кола, а Леонардо снима филмови.
Плус за на крај Тарантино да си игра со нешто што не требаше, пародија на нечива лична трагедија, а искрено уште на почеток беше приметено кон што ќе ја тера. Барем да имаше некоја неизвесност.

Да не беше оваа актерска екипа и името на Тарантино филмот ќе беше распнат од сите. Вака филмов дури поминува со позитивни критики само заради името.
Од мене 2/10 само заради глумата. Од Тарантино некако се разочарав, а очекував многу повеќе.
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.348
Поени од реакции
24.998
Tenet raspali. Ne ocekuvav.

Mora rewatch i toa u skoro vreme.
Топ е филмов, само треба да го гледам уште 5 пати за да го сфатам. - Никој никогаш.

Отворете тема да видиме што сте сфатиле. Баш ме интересира.

Као да не му беше доволен Inception, па мораше и ова да го напраи. Во ред, нека продолжи вака па ќе му честитаме влез во клубот на претенциозните филмски работници.

Кристофер Нолан ако уште еднаш напраиш ваков глуп филм има да ја искинам сликата со твојот лик што ја иам закачено на ѕид.
Изгледа @wot ме претркал со насловот на темата :D Повелете.
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Ajde da vidime koj procital podobra teorija za filmov od drug sto procital druga teorija i da se karame

TENET

spored mene falese 15min intermission so video od livada i nisto drugo, da si sobereme mislite, da gi drzime pod konec nastanite, bidejki posle 60 70% in - ne e covecki vozmozno da drzes tolku vnimanie :D

Mene mi bese smart, ne bese kompliciran for the sake of being kompliciran, fight me dzonta

edit dzimi hahaha se ispotepavme koj da sredi, retko rabota za nas :D
 
Член од
4 февруари 2012
Мислења
5.944
Поени од реакции
5.140
Да ти ебам филмот ништо не укапирав,треба да го погледнам уште едно два-три пати.
 

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.004
Поени од реакции
15.326
Јас го глеав машки, у кино, ни паузи ни враќање ни репризирање сцени, ама тоа беше пред еден месец и скоро ништо и да не памтам.
Ми се свиѓаше сцената кога се тепаа у тој бункерот или што и да беше.
Единствено што искоментирав дека ми беше глупо е што главниов лик ептен лесно, брзо, и рандом се заљуби у женската. Секој момент ја чекав да умре ради меме муабетот дека секогаш умира љубовниот интерес на главниот лик у филмови на Нолан. Мене у вакви филмови со агенти, шпиони и штотизнам секогаш ми е глупо кога професионален, истрениран агент, цела кариера не се заљубил и сега така рандом ќе се заљуби, па цела мисија ја става во ризик заради женската, па држ не дај, тоа ми беше малку глупо, ама ај нема врска, не беше тоа во фокус на филмот, не ми беше ни проблем којзнае колку само така ми помина низ глава додека го гледав.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
8.067
Поени од реакции
8.123
Исто како Супермен кога умира Луис све за љубов така и Тенет,го врака назад времето за да ја спаси
 

Џонтра Волта

Qué miras, bobo?
Член од
20 јули 2020
Мислења
8.860
Поени од реакции
54.390

tl;dr Добар блокбастер филм, осмица

Интересно филмче е Тенет. Идејата за time going backwards and forwards е солидна. Целиот филм е сепак блокбастер што се вади на gimmick-от, и за мене лично не е на ниво на другите филмови на Нолан. Акција, режија, sounds, едитирање и се по ред е за секоја пофалба. Приказната е таа, блокбастерска, одење од точка А до точка Б + gimmickot со времето и малку James Bond vibes sprinkled in.

Патинсон дефинитивно ќе стане новата голема ѕвезда во Холивуд, му се насобраа успешни филмови и улоги во critically acclaimed филмови, па сега Тенет и Бетмен, дефинитивно може да го гледаме почесто и на Оскарите а и во блокбастер филмови. Вашингтон беше супер протагонист, Дебики беше сосема солидна главна женска улога, Кенет Брана е добар актер, ама шо знам, му фали некоја екцентричност да биде негативец. Нолан професионално си ја има завршено задачата, сепак тешко е да се фатиш со ваков специфичен концепт и да го преставиш на добар начин. Имаше неколку предобри сцени (што можеби некој ќе го потсети на Инсепшн? Шо знам...), а филмот започнува with a bang од самиот старт. Времето е секогаш зезнато за претставување во филмови пошто постојат мал милион парадокси, ама кога ќе сфатиш дека секогаш постојат парадокси и не можеш да добиеш 100% одговор на секое "а чек бе...шо ако.....и ако ова?????" тогаш ќе имаш good time со филмов. На пример, Мементо е стварно револуционарен начин на раскажување на приказна и е филм што е исклучиво воден од приказната и тоа ти да дознаеш што е финтата со целиот филм. Тука, приказната не е битна т.е. го гледаш филмот за да гледаш кул акција, интересен саундтрак, јаки ефекти и забавен концепт што е to my knowledge never before seen во филмската индустрија. Не можам да му најдам многу маани освен тоа дека...е добар филм...и тоа е тоа. Никогаш не влегува во OMG THIS IS THE BEST THING EVEEEER. Туку цело време си "Yeah..ова е кул..ама...what?" и потоа кога дознаваш одговор на тоа "what?' си као "Ааа..да...кул". Мило ми е што филмов постои, мило ми е што излезе и проба да ги спаси кино салите во светот, мило ми е што Нолан си го исполни сонот за филмов (што како концепт го имал уште од почетоците на кариерата т.е. кога го снимал Мементо). У кратки црти if James Bond and The Doctor had a child што како мало паднало во казан со дроги. Ај лајк ит, вреди да се погледне (y)

Се на се, кога на идејата со движењето на времето ќе додадеш класична приказна со одење од точка Б до точка А, малку елементи од 007 филмовите добиваш одлична акција, режија, звук, монтажа и се друго што е за секоја пофалба иако за мене лично не е на ниво на другите Ноланови филмски дела. Како за блокбастер, мора да се пофали оригиналноста на плотот со одење напред-назад со времето, и се на се мислам секој ќе смета дека Тенет е интересно филмче. Осмица од мене.

TENET
Тенет е буквално постов на драгонот. Сакам кажам не знам речам.

А да, негде прочитав дека Нолан лично и персонално си го купил Боингот што го искршија у Норвешка на аеродромот коа го пљачкаа. Му се видела ко поефтина опција него да плаќа компјутерџии да му ја средат сцената. :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom